Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Незвичайне в звичайному: тест-драйв Kia Niro

  1. Що в підсумку?

Наша сеть партнеров Banwar

Гібриди тільки на ринках, що розвиваються на зразок Росії залишаються транспортом химерним і привабливим головним чином для того, щоб виділитися в натовпі. У США, де гібридів продається по півмільйона штук в рік (а це, на хвилиночку, половина всього річного російського ринку), а заповітні циферки витрати в милях на галон покупцеві важливіше, ніж "розгін до сотні", такі машини вже давно стали буденністю. Ось, наприклад, заряджає Kia Niro, який зовні виглядає, як звичайний корейський кросовер. Наші друзі з Chicago News не сумніваються, що цей PHEV стане хітом продажів в сегменті, хоча його електричний запас ходу рекордним назвати складно.

З 2016-му, коли у цього автомобіля ще не було великою батарейки та розетки на боці, корейці возили його по виставках і гордо говорили: «Погляньте, це гібрид, який не кричить про те, що він гібрид!». І ... вони не брехали: Niro дійсно нічим не видає своєї «нестандартної суті» - це просто корейський кросовер, без кітчу в зовнішності, але і не дуже прісний. Спереду - як Sportage, якому зменшили агресії, ззаду - просто збільшений Rio європейського зразка.

І якщо ви простий споживач, якому потрібно просто і недорого їздити на машині кожен день, ви можете не відкривати завісу. Але якщо вам стане трохи цікаво, можна з'ясувати, що за зовнішньою простотою ховається трохи більше цікавого. У Kia створювали Niro як спочатку гібридний автомобіль, без планів з випуску «звичайних» версій. Що це означає з точки зору кінцевого результату? Окрему платформу, на якій будуть будуватися гібридні і електричні автомобілі - інакше кажучи, основу, заздалегідь опрацьовану для розміщення батарей різної ємності, електричних компонентів і гібридної трансмісії.

До речі, про трансмісії: цей кросовер ... строго передньопривідний. І це теж частина концепції «звичайності»: круті схеми з окремими електромоторами, що приводять задні колеса окремо, складної трансмісією та іншими прогресивними техноштучкамі - це важко, дорого і ... лякаюче. Так, лякаюче для звичайного покупця. А тут все просто: електромотор, що розташувався між бензиновим 1,6-літровим атмосферником і знайомим шестиступінчастим «роботом» з подвійним зчепленням, і батарейка під заднім сидінням.

А тут все просто: електромотор, що розташувався між бензиновим 1,6-літровим атмосферником і знайомим шестиступінчастим «роботом» з подвійним зчепленням, і батарейка під заднім сидінням

Зате в тому, що покупцеві не знати й нецікаво, тут є свої тонкощі. Наприклад, платформу максимально полегшили: близько половини кузова - сверхвисокопрочная сталь, а ще частина - зрозуміло, алюміній. З нього, не рахуючи деталей підвіски, виконали капот і кришку багажника - і це працює не тільки на зниження центру ваги, але і на банальне зниження ваги, яке важливо з точки зору ... ні, не динаміки - паливної економічності. Так-так, це ж гібрид, нехай і «під прикриттям», і цільові показники витрати палива були чи менш важливі при розробці, ніж керованість. Але до них ми ще повернемося.

Але до них ми ще повернемося

Поки ж сядемо за кермо, побіжно оцінити інтер'єр. Згубленою оцінки цілком вистачить - тут теж немає нічого такого, чого ми не бачили б в інших моделях від Kia. «Корпоративні» кермо, важіль КПП і блок клімату, 8-дюймовий тачскрін мультимедійної системи, приладова панель з двома шкалами ... Наліт «гибридности» тут, втім, є - і це навіть не наліпка «ECO plug-in» поруч з екраном мультімедійкі, а симпатична блакитна прострочки керма і блакитні ж окантовки дефлекторів кліматичної системи. Але - не більше того: ні до чого перевантажувати салон незвичністю.

Потім, покатавшись, вже перестаєш вірити пробігу, написаному в верхній частині екрану між кругляччям шкал - це просто калькулятор, складаються 2 + 2. Дивитися потрібно вниз, де в кутках, поруч зі шкалами, розташувалися покажчики запасу ходу окремо на бензині і електриці. І в залежності від того, де, як далеко і на чому ти їдеш, очей стежить або за правою шкалою, або за лівої.

Розгін до 100 км / год, з

Пересування в Niro - це одночасно звичайнісіньке і найцікавіше враження від машини. Звичайне - тому що це звичайний кросовер: в міру м'який, комфортний, а на бензиновій тязі нічим не відрізняється від всього того, що миготить навколо по дорозі. Самою цієї тяги тут теж не дуже багато: 1,6-літровий атмосферник сімейства Kappa, перекладений на цикл Аткінсона, має безпосереднє уприскування, але дефорсирован до 104 к.с. Однак 148 Нм в цих умовах - цілком прийнятний показник, а при великих запитах тяги йому може допомогти і 43-сильний електромотор, що підвищує сумарну віддачу установки до 139 Нм і 264 Нм. І цей електромотор в парі зі збільшеною батареєю - якраз та точка, де їзда перетворюється в незвичайну.

Фактично, головна відмінність нашого сьогоднішнього Niro PHEV від того кросовера, що дебютував два роки тому - це батарея, що збільшилася в ємності з 1,56 кВт год до 8,9 кВт ч. Правда, і важити вона стала вже зовсім не 33 кілограми, але да ладно - ми ж пам'ятаємо, платформа створювалася з розрахунком і на чисті електромобілі, де батарея буде ще в рази важче. Для людини, яка купила Niro в якості сімейного автомобіля, важливо інше: він може їздити на ньому кожен день і майже не заливати в нього бензин.

Для людини, яка купила Niro в якості сімейного автомобіля, важливо інше: він може їздити на ньому кожен день і майже не заливати в нього бензин

Заявлений пробіг на електротязі складає близько 42 кілометрів. Це далеко не рекорд: набагато важчий (і дорогий) заряджає Range Rover проїжджає на батарейці 51 км, Mitsubishi Outlander PHEV - 60, а BMW i3 - і зовсім 156. Але на тлі гібридних Porsche Panamera і BMW X5 з їх 32 і 23 км відповідно, а також в порівнянні з "референсним" Prius Prime з його 40 "зеленими" кілометрами новачок не виглядає блідо - і якщо ваші денні пробіги укладаються в позначку в 30-35 кілометрів, вам точно вистачить наявної місткості, щоб практично ніколи не запускати бензиновий агрегат. Ще одна хороша новина: зарядка, що видає 240 вольт, може зарядити вашу дрібну батарею за 2,5 години, і якщо вам є куди «приткнутися» і на роботі, і вдома, заявлений пробіг 42 кілометри можна сміливо множити вдвічі. А отримавши запрошення в гості від одного з сусіднього міста, заскочити, нарешті, на заправку, залити повні 50 літрів в бензобак і махнути до нього - адже бензиновий мотор під капотом ніхто не відміняв.

При цьому ні в бензиновому, ні в електричному режимі руху машина не стомлює тупістю відгуку або зовсім вже млявою динамікою. Сотню машина набирає секунд за 9 - але що більш важливо, вона здатна досягти цієї швидкості на одному тільки електриці. Коли ж заводиться бензиновий мотор, знову згадуєш добрим словом корейців, які поставили сюди свою шестиступінчасту роботизовану КПП, а не звичний для гібридів варіатор: так виявилося не тільки простіше і дешевше, але і краще. Мотор не висить підлягає у фіксованому діапазоні оборотів, а перемикання передач залишилося непомітним. І це - ще один плюс в скарбничку все тієї ж «звичайності» машини.

Що в підсумку?

Корейські аргументи виявилися переконливими, говорить нам статистика. У минулому році Niro навіть без розетки на боці завоював титул «Кращого сімейного автомобіля» в США. Щомісяця продається в середньому 2,5 тисячі машин, і в 2017-му сумарний обсяг склав 27 тисяч штук. І кросовер припав до смаку не тільки американцям: в Європі в минулому році теж було продано 34 тисячі машин. Тепер, з великою батареєю і 42 кілометрами «безкоштовного» пробігу, він додав у ціні добрі 4 000 доларів, які ... з радістю компенсує американський уряд за програмою повернення податків. Чи є тепер хоч якісь сумніви в тому, що ринок прийме його прихильно?

Що в підсумку?
Що це означає з точки зору кінцевого результату?
Що в підсумку?
Чи є тепер хоч якісь сумніви в тому, що ринок прийме його прихильно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов