Наша сеть партнеров Banwar
Зручно? »-« Ні-і! »- такий діалог, слово в слово, як за сценарієм, був розіграний кілька разів, коли я з абсолютно щасливим виразом обличчя, нервово похитуючись, проїжджав повз випадкових перехожих, не менш широко посміхатися. Але ж і на звичайному велосипеді в перший раз теж було не дуже зручно, правда?
Все почалося з того, що кілька талановитих винахідників і підприємців з Нової Зеландії зібралися разом і вирішили винайти велосипед. Вони задали один одному кілька запитань. Який найбільш простий і універсальний спосіб дістатися з точки А в точку Б?
Чи можливо створити транспортний засіб, який можна всюди носити з собою? Який мінімальний діаметр колеса необхідний для комфортного пересування в самих різних дорожніх умовах? Нарешті, чи можна зробити одноколісний велосипед, на якому буде так само легко кататися, як на двоколісному?
В результаті народився електричний велосипед YikeBike, який без перебільшення можна назвати одним з найбільш просунутих транспортних засобів на планеті. Судіть самі: апарат, який побував у нас на тесті, практично цілком зроблений з карбону, а в якості джерела енергії він використовує літій-фосфатну батарею. Це одне з перших в світі серійних пристроїв, де застосована батарея такого типу, більш потужна і енергоємна, ніж більшість сучасних акумуляторів.
Карбоновий YikeBike важить 11,7 кг. Такий же апарат з рамою з алюмінію має масу 14,7 кг і майже вполовину дешевше. Обидві моделі в складеному вигляді настільки компактні, що могли б легко вміститися в продуктову сумку. У багажнику автомобіля YikeBike і зовсім непомітний. У електровелосипеда немає ніяких пристроїв проти викрадення, так як залишати його де-небудь без нагляду просто немає необхідності.
І все ж головне в YikeBike - це дизайн. Ефектний, продуманий і зроблений з оглядкою на безпеку. Людина на YikeBike сидить з випрямленою спиною, а значить, переглядає дорожню ситуацію з максимально високою точки. Апарат з 20-дюймовим переднім колесом досить впевнено штурмує дорожні вибоїни і навіть бордюри, проте, якщо раптом перешкода виявиться занадто суворим, наїзник НЕ кувиркнется головою вперед, як з велосипеда, а зістрибне на ноги.
Щоб скоріше освоїти YikeBike, потрібно розслабитися, дивитися далеко вперед і скоріше набрати швидкість. Найважче - розібратися, що саме повертає кермо: чи то колесо, то чи п'яту точку. Все-таки колесо.
У YikeBike електричний гальмо, уповільнює його той же електродвигун, що приводить машину в рух. Гальмування на ньому нагадує автомобільне: уповільнення плавне, але інтенсивне, колесо ніколи не блокується, тому що у велосипеда є ABS. Додаткову ступінь захисту дає автоматичний обмежувач швидкості - практично круїз-контроль. Навіть на дуже крутий гірці YikeBike не дозволить власникові розігнатися понад 25 км / год і тим самим наразити себе на небезпеку. До всього цього доданий повний комплект світлотехніки, що включає фари, габаритні вогні, стоп-сигнали і покажчики повороту, - так що можна сміливо виїжджати на дорогу.
Описати досвід їзди на YikeBike нескладно: уявіть собі, що ви заново вчіться кататися на велосипеді. У дитинстві це не всім давалося легко, і все ж кожен зміг освоїти цю навичку досконало.
Дякуємо компанії "Екомоторс" за наданий на тест YikeBike
Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №6, червень 2012 ).
Зручно?Але ж і на звичайному велосипеді в перший раз теж було не дуже зручно, правда?
Який найбільш простий і універсальний спосіб дістатися з точки А в точку Б?
Чи можливо створити транспортний засіб, який можна всюди носити з собою?
Який мінімальний діаметр колеса необхідний для комфортного пересування в самих різних дорожніх умовах?
Нарешті, чи можна зробити одноколісний велосипед, на якому буде так само легко кататися, як на двоколісному?