Наша сеть партнеров Banwar
Список найбільш економічних позашляховиків і кросоверів назвали німецькі експерти з аналітичного центру AutoUncle. Аналізу піддалися дані більш ніж 1,5 млн автомобілів, що знаходяться в експлуатації в Німеччині. Згідно з висновками експертів, нижню сходинку рейтингу очікувано окупував бензиновий позашляховик Mercedes-Benz G500, рік від року демонструє найбільший витрата палива, за даними експертів різних країн. Першу сходинку хіт-параду зайняв сучасний кросовер Renault Captur з дизельним двигуном.
Цей компактний кросовер в змішаному циклі здатний споживати всього 3,6 л дизельного палива на 100 км.
На другому щаблі п'єдесталу ще одна модель з Франції - Peugeot 2008, який споживає всього 4 л на 100 км. Третє місце зайняв Nissan Juke. Тут слід відразу обмовитися - така комплектація на російський ринок не поставляється, тому інформація про його витраті годиться лише «для загального розвитку». Невеликий кросовер від Nissan з дизельним двигуном споживає 4,2 л на 100 км шляху в змішаному режимі. На четвертому місці в списку лідерів невибагливий, але улюблений нашими співвітчизниками Suzuki SX4 S-cross, що споживає в дизельному виконанні 4,4 літра на «сотню». Замикає п'ятірку переможців вкрай симпатичний, з нашої точки зору, Mercedes-Benz GLA 200, здатний їздити на «голодному пайку», що становить всього 4,5 літра.
Більшість досліджених автомобілів представлено і в Росії, тому оцінка німецьких експертів може бути корисна тим, хто готується придбати «сталевого друга» в сучасних умовах кризи. На жаль, більшість виробників побоюються поставляти дизельні комплектації своїх моделей в Росію через поганий палива, яким, цілком можливо, наша країна давно вже не славиться. Йдеться, скоріше, про стереотипі мислення. В цілому ж найбільш актуальні моделі останніх років з турбованим дизельними двигунами далеко пішли навіть від своїх «однокласників» з бензиновими моторами.
Висновок напрошується однозначний - хочеш економічний автомобіль, купи його новим, погодившись на потенційні труднощі при його експлуатації. Всім відома «примхливість» самого дизельного палива, що має тенденцію підмерзати в міжсезоння, небезпека поломки ТНВД і дорогих форсунок, слабкі можливості по опаленню салону і потенційні проблеми з запуском на морозі. Однак навіть при серйозному зростанні цін витрата до 5 літрів на 100 кілометрів може стати достатнім аргументом на користь такої покупки.