Наша сеть партнеров Banwar
З 1 червня 2017 року Німеччині вступило в силу зміна в Законі про використання зимових шин для вантажних автомобілів .. Нове правило передбачає, що комерційні транспортні засоби загальною масою понад 3,5 т повинні бути оснащені зимовими шинами не тільки на провідній осі в зимовий період - як і до сих пір - а й з теперішнього часу на «передніх рульових осях».
Тим не менше, немає необхідності панікувати, оскільки закон може і вступив в силу, але застосовуватися він буде з зими 2020/2021 рр.
Ще одна зміна цього Закону набирає чинності в 2024 році: Шини M + S більше не будуть дозволені на провідних і рульових осях в зимовий період. Проте, все ще допускаються шини, що мають символ 3PMSF (сніжинка на тлі трьох гірських піків).
Такий тривалий період до застосування закону було надано для того, щоб дати промисловим, торговим і транспортним компаніям достатньо часу для адаптації. Шини M + S можуть використовуватися до 2024 року, але тільки виготовлені до кінця 2017 року.
Важливо відзначити, що шини 3PMSF, також як і шини M + S, технічно не вважаються зимовими шинами, хоча їх використання прийнятно, і можна їх використовувати на протязі всього року. Однак, якщо ви їдете в Норвегію, необхідно використовувати справжні зимові шини. Це дозволить значно поліпшити зчеплення на снігу або вкритій льодом.
http://www.trucker.de/winter-spezial-was-winterreifen-wirklich-bringen-1298044.html
Але якщо, з іншого боку, ви в'їжджаєте в більш теплий клімат вище 6 градусів, необхідно негайно змінити шини. Більш м'які, «справжні» швидше зношуються в більш теплих умовах, і транспортний засіб не йде так само м'яко, в той час як всесезонні шини відчувають менше тертя і служать довше.
В ході цієї зміни, що стосується обов'язкової наявності спеціальних шин в зимовий період, багато транспортних компаній будуть оснащувати цими шинами не тільки основні осі, але і осі причепа.