Наша сеть партнеров Banwar
Берлінська поліція зупинила екскурсійний автобус зі школярами з Калінінграда. Він привернув їхню увагу своїм зовнішнім виглядом. ЗМІ називають його металобрухтом
Фото: Polizei Berlin
«40 дітей з Росії на борту металобрухту» - з такими заголовками вийшла німецька преса. 26 березня, на наступний день після трагедії в Кемерові , Поліція Берліна зупинила екскурсійний автобус з калініградскій школярами.
Після перевірки з'ясувалося, що у автобуса були несправні передні і задні гальма і зношені диски, зламана підвіска передньої осі, бензобак тримався дивом, міг відвалитися і вибухнути в будь-який момент, несправність в глушнику загрожувала загорянням, пише Deutsche Welle .
Автобус марки Neoplan виробництва німецької компанії MAN належить фірмі Agat. Він привернув увагу правоохоронців на автобані своїм зовнішнім виглядом, розповіла кореспондент Business FM в Німеччині Марія Волкова:
Калінградской школярі благополучно повернулися додому іншим автобусом, повідомила Business FM прес-секретар Російського союзу туріндустрії Ірина Тюріна:
- Це була шкільна поїздка, 9-11 клас. Затримали автобус на автобані, таке часто досить трапляється в Європі, і знайшли якісь неполадки, нарахували ремонт на 8 тисяч євро. Дітей розмістили в готелі за планом, тобто рівно в тому готелі, в якій вони і повинні були ночувати з 26-го на 27-е. Автобус евакуювали до Польщі, там сильно дешевше, і, власне, там усувають неполадки, в Польщі. І з Польщі ж був пригнаний автобус, який рівно за розкладом дітей вранці з Берліна повіз далі. Як і передбачалося, 27-го ввечері діти повернулися в Калінінград. Автобус 2006 року, за російськими законами він був відправлений, абсолютно все було дотримано, всі були друку - і ДАІ, і страховки. Але дуже складно пройти інструментальний огляд в Німеччині, дуже вони в цьому сенсі прискіпливі.
- В цілому, якщо говорити про правила при автобусних перевезеннях, можна говорити, що наші російські стандарти сильно відрізняються від зарубіжних?
- Там дійсно вони знайшли якісь недоліки в роботі автобуса, я в цьому не дуже розумію і не бачила цих протоколів. Автобуси, які зареєстровані в Росії і виїжджають з Росії, до речі, це німецький автобус, в загальному, цілком собі нормальні. Автобуси, які виїжджають з Росії, повинні, зобов'язані виконувати всі вимоги російського законодавства і відповідати європейським вимогам. І автобуси, які їздять з Росії в Європу, тобто в компанії транспортної це прекрасно розуміють і всім цим вимогам намагаються відповідати.
28 березня стався ще одна НП з автобусом, який перевозив російських дітей. Приватний транспорт, який перевозив дитячу волейбольну команду з Ханти-Мансійська, загорівся на трасі в Кемеровській області. Займання сталося в моторному відсіку.
В автобусі було 11 дітей і двоє дорослих. Діти вийшли з автобуса самостійно, а дорослі до прибуття пожежної бригади загасили пожежу своїми силами. Ніхто не постраждав.
Додати BFM.ru в ваші джерела новин?
В цілому, якщо говорити про правила при автобусних перевезеннях, можна говорити, що наші російські стандарти сильно відрізняються від зарубіжних?Ru в ваші джерела новин?