Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Maxima: Немолодий, але здоровий

  1. гідний комфорт
  2. Вибирати не доводиться
  3. «Механіка» переважніше
  4. Простота - запорука довговічності
  5. Чому б і ні?

Наша сеть партнеров Banwar

Maxima (J30) другого покоління, на відміну від своєї спадкоємиці, представлена ​​всього однією модифікацією - класичним 4-дверним седаном Maxima (J30) другого покоління, на відміну від своєї спадкоємиці, представлена ​​всього однією модифікацією - класичним 4-дверним седаном. Всі машини збиралися в Японії, хоча створено версії, призначені для різних ринків. В Україні можуть зустрічатися не тільки «європейці», а й «американці». «Гостей» з Нового Світу відрізняє задній бампер з проштамповування, розрахованої під квадратний американський номер.

В кінці 1991 року модель піддалася рестайлінгу - трохи змінилися панель між задніми ліхтарями, радіаторна решітка і корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду.

У всіх автомобілів відмінне лакофарбове покриття та антикорозійний захист кузова, тому, незважаючи на досить похилий вік, іржава Maxima - це, скоріше, виняток, ніж правило. При експлуатації машини бажано остерігатися аварій. Справа в тому, що на спеціалізованих «розборках» дуже рідко зустрічаються кузовні деталі до Maxima (J30), тому в разі ремонту власників підстерігають великі проблеми. «Підсобити» можуть хіба що нові запчастини польського або тайванського виробництва, хоча досить часто їх якість невисока. Деталі ці мають нестандартні розміри і не стають у відведені для них місця. Причому ціну цих запчастин низькою не назвеш. Наприклад, переднє крило коштує $ 240, фара - $ 98, капот - $ 340.

гідний комфорт

Салон вражає простором. Хоча за габаритами і колісній базі Maxima (J30) трохи поступається конкурентам-одноліткам, всередині «японки» більше вільного місця, ніж, наприклад, в BMW 5-ї серії (Е34) або Opel Omega (A)! Попереду зручно зможуть влаштуватися навіть високі люди, а на задніх сидіннях дискомфорту не відчуватимуть троє великих пасажирів - тут можна сидіти, закинувши ногу на ногу. Немає зауважень до оглядовості і шумоізоляції.

У нас, як правило, зустрічаються автомобілі в хорошій комплектації, оснащені електросклопідйомниками, електрорегулюванням зовнішніх дзеркал, центральним замком, кондиціонером або клімат-контролем, а також регульованою рульовою колонкою і автоматичною КПП з трьома режимами роботи. Не рідкість машини з шкіряним салоном і круїз-контролем.

Фахівці пригадують випадки ремонту електросклопідйомників - через зношування напрямних скло перекошується і закривається з великим зусиллям (ремонт - $ 20). Виникали також проблеми з системою освітлення, пов'язані з окисленням електричних контактів в роз'ємах проводки.

Вибирати не доводиться

Для Maxima (J30) передбачили всього два силові агрегати - V6 об'ємом 3,0 л з двома і чотирма клапанами на циліндр. Цей мотор був спроектований ще в 1980 році і виявився дуже надійним в експлуатації - зустрічаються екземпляри, які «виходили» до 500 тис. Км і все ще не вимагають капремонту. До речі, згодом ці мотори встановлювали на всі покоління Maxima, а також на моделі 300ZX і Terrano першого покоління.

Європейські модифікації оснащувалися 12-клапанною версією цього двигуна VG30E, а американські - 24-клапанної VE30DE, потужність якої за рахунок установки головок блоку з 4 клапанами на кожен циліндр підняли з 170 до 195 л. с.

12-клапанний агрегат більш дорогий в обслуговуванні - його газорозподільний механізм оснащений ременем, який потрібно міняти разом з натяжним роликом кожні 70 тис. Км. Під час цієї операції рекомендується також встановити нові сальники распредвала і коленвала. Робота обійдеться в $ 90, а запчастини - в $ 72. А ось ГРМ 24-клапанного агрегату оснащений ланцюгом, яка, як правило, «виходжує» весь термін служби мотора.

На старих машинах нерідко прогорає прокладка випускного колектора. Її заміна дуже трудомістка - в більшості випадків гайки «намертво» прикипають до шпильок, і відкрутити їх практично неможливо. Тому шпильки доводиться обламувати, а потім висвердлюють «огризки» і нарізати нову різьбу (робота - $ 5 за 1 шт.). При пробігу понад 150 тис. Км може призвести до протікання «помпа» (запчастина - $ 43, робота - $ 90, т. К. Через складність доступу двигун доводиться опускати).

Пригадали мотористи і випадки виходу з ладу гидрокомпенсаторов. Хоча в цій поломці винні власники, несвоєчасно змінювали масло в двигуні. Ремонт обходиться недешево - робота $ 100, запчастини - $ 25 за 1 шт.

«Механіка» переважніше

На ринку зустрічаються Maxima (J30), обладнані як 5-ступінчастою механічною КПП, так і 4-ступінчастою автоматичною.

Більш надійна «механіка» - вона, як правило, без проблем служить весь термін експлуатації автомобіля. Потрібно лише кожні 40 тис. Км міняти в ній масло.

А ось з «автоматом» на машинах, «пробігли» понад 200 тис. Км, можуть виникнути труднощі. Це досить складний агрегат, що забезпечує три режими роботи: Comfort - для економічної їзди (передачі перемикаються на низьких оборотах двигуна), Power - для активного водіння (перемикання відбувається на високих оборотах мотора) і Auto - для нормальної їзди (передачі перемикаються при середній частоті обертів двигуна). Управляти цими режимами можна кнопкою, встановленої біля важеля КПП. При великих пробігах, як правило, автоматичні КПП потребують профілактичному ремонті, а це дороге задоволення ($ 500 - 700), тому фахівці рекомендують покупку машини з «механікою».

Простота - запорука довговічності

Підвіска автомобіля м'яка і енергоємна. Незалежні передня і задня підвіски, обладнані стабілізаторами поперечної стійкості, зарекомендували себе в вітчизняних умовах експлуатації як дуже надійні. Найчастіше (кожні 40 тис. Км) доведеться міняти стійки переднього стабілізатора (запчастина - $ 15, робота - $ 7). Трохи більше - до 60 тис. Км - виходжують задні стійки (запчастина - $ 30, робота - $ 7). А ось сайлент-блоки важелів і кульові опори служать довго, до того ж ці деталі міняються окремо від важелів.

Іноді зустрічаються версії, оснащені складною підвіскою з амортизаторами, жорсткість роботи яких можна регулювати. Вони недешеві (близько $ 200), тому в разі їх виходу з ладу рекомендується встановити звичайні амортізаторниє стійкі.

Рейкове рульове управління на всіх версіях обладнано гідропідсилювачем. На машинах перших років випуску рейка іноді «потіє», хоча, якщо витрата масла невеликий, можна ще довго їздити, доливаючи необхідну рідину. А якщо виникне серйозна текти масла, за $ 150 - 250 (робота і запчастини) рейку можна відремонтувати. Ще одна можлива проблема - вихід з ладу зовнішньої хрестовини кардана рульового вала. Це відбувається у разі порушення герметичності пильовика, що призводить до корозії хрестовини. Виявляється дана несправність «прикушення» керма при вивороті (запчастина - $ 15, робота - $ 40).

Американські версії обладналися передніми дисковими гальмівними механізмами і задніми барабанними, а європейські - всіма дисковими. Серйозних зауважень до гальм немає. Фахівці пригадали тільки випадки корозії гальмівних циліндрів задніх дискових механізмів, що виникала при розриві пильовика (ремкомплект - $ 15, робота - $ 20).

Чому б і ні?

Покупку Nissan Maxima (J30) можна порекомендувати автолюбителям, які вважають за краще більшу, зручну і добре укомплектовану стару машину нової, але маленькою і зі скромним «фаршем».

При належному обслуговуванні «японка» все ще зможе порадувати свого власника відмінним комфортом і довговічністю. Прицінитися до покупки можна, скориставшись щотижневим каталогом «Автобазар».

Особистий досвід

Сергій, 49 років
Експлуатує машину 2 року, Nissan Maxima 3,0 л (170 л. С.) 12V, пробіг - 278 тис. Км, вік - 14 років

Продаю машину, тому що поїздив на ній пристойно. Хоча потрібно визнати, що будь-яких серйозних проблем вона не створювала. При покупці поміняв все «розхідники» і водяний насос, а через рік «попросили» заміни передні амортизатори і стійки стабілізатора поперечної стійкості. Більше я на машину не витрачався.

«Максимка» хороша комфортом, просторим салоном, а двигун взагалі чудовий. Він дуже потужний і надійний - від заміни до заміни масла доливати не довелося. А коли ремонтував «ходову», попросив, щоб на СТО зробили діагностику мотора. Виявилося що компресія в межах норми.

Особистий досвідОсобистий досвід

Віталій, 36 років
Nissan Maxima 3,0 л (170 л. С.) 12V, пробіг - 228 тис. Км, вік - 11 років

Maxima (J30) не надто популярна в Україні. Більш поширена її спадкоємиця - А32. Справа в тому, що дизайн J30 в порівнянні з конкурентами простакуватий, що стало головною причиною невисокого попиту на автомобіль.

Разом з тим, позитивних якостей у J30 не відняти. Автомобіль комфортабельний - більшість версій пристойно «нафаршировані». У машини м'яка підвіска і потужний двигун.

Історія

1988 Дебютує Nissan Maxima (J30). Автомобілі продаються поки тільки на внутрішньому ринку
1989 Розпочато постачання машини на європейський і американський ринки
Тисячу дев'ятсот дев'яносто один Незначна модернізація
1994 Зміна поколінь - Nissan Maxima А32

До і після…До і після….

Перше покоління Maxima (U11) з'явилося в жовтні 1984 року і було створено на базі моделі Bluebird Перше покоління Maxima (U11) з'явилося в жовтні 1984 року і було створено на базі моделі Bluebird. Автомобіль отримав багату базову комплектацію і потужний 2,0-літровий двигун V6, оснащений турбонаддувом, який видавав «на-гора» 170 л. с. Максимальна швидкість досягала 205 км / ч, хоча витрата палива при цьому був чималим - 16 л на 100 км шляху.

У третьому поколінні моделі Maxima (А32) гамма модифікацій збільшилася - до 4-дверного седану додався 5-дверний універсал. Хоча потрібно визнати, що останній кузов - рідкість не тільки в Україні, але і в Європі.

Автомобілі, як і раніше, оснащувалися тільки бензиновими моторами - V-подібними «шістками» обсягом 3,0 л (193 л. С.) 24V, які в попередньому поколінні ставилися тільки на американські версії, і новим 2,0-літровим 24- клапанником (140 л. с.).

У нинішньому, четвертому поколінні Maxima QX творці вирішили відмовитися від модифікації з 5-дверним кузовом універсал. Автомобіль представлений тільки 4-дверним седаном. Лінійка двигунів розширена: до V-образним «шісток» об'ємом 2,0 л і 3,0 л додалися ще два мотори - 2,5 л (190 л. С.) І 3,5 л (255 л. С.).

Спеціально для американського ринку розроблена абсолютно інша модель Maxima з повністю оригінальними інтер'єром та екстер'єром.

Спеціально для американського ринку розроблена абсолютно інша модель Maxima з повністю оригінальними інтер'єром та екстер'єром

Передн. гальмівний шлях навіть. колодки 33 Задні гальмівні колодки 31 Повітряний фільтр 10 Паливний фільтр 17 Масляний фільтр 6 ШРУС 56 Підшипник передньої / задньої маточини 112/65 Амортизатор передній / задній 95/95 Зчеплення, комплект 206 Помпа 40 Радіатор 225 Рульова рейка 676 Кульова опора 20 Генератор 300 Стартер 320 Шток 112 Ремінь ГРМ 20 Натяжна ролик ГРМ 31 * Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від моделі, року випуску і об'єму двигуна Загальні дані Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / в, мм 4780/1760/1405 Колісна база, мм 2650 Маса споряджений. / повн., кг 1340/1915 Об'єм багажника, л 420 Обсяг бака, л 70 Трансмісія Тип приводу передній КПП 5-ст. механ. або 4-ст. автом. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. або диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. 205/65 R15 Двигуни Бензинові 6-циліндрові: 3,0 л (170 л. С.) 12V, 3,0 л (195 л. С.) 24V

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує СТО «Japan Avto Service» і автомагазин «Євроавто +» СП «В.М.С.» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чому б і ні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов