Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах - Автоцентр.ua

  1. Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» №...
  2. Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Наша сеть партнеров Banwar

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» № 12'2006), потім своєю думкою про машину поділилася молода українська сім'я ( «АЦ» № 20'2006), тепер слово редакційному колективу Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» № 12'2006), потім своєю думкою про машину поділилася молода українська сім'я ( «АЦ» № 20'2006), тепер слово редакційному колективу. А поговорити є про що. Адже Note - представник класу, тільки набирає популярність в Україні. Ця машина для тих, кому мінівен C-класу не по кишені, а хетчбек B-класу малий і недостатньо практичний. Значить, Note повинен задовольняти запитам і людей зі спокійним характером, яким важливий просторий і функціональний салон, і тих, хто навіть будучи обтяженим сімейними турботами не бажає розлучатися зі звичками активного драйвера. На перший погляд цим вимогам відповідає Nissan Note з більш потужним з двох пропонованих в Україні мотором - 1,6 л (110 л. С.), Автоматичною трансмісією і в найбагатшій комплектації Tekna. Чи так це насправді?

«Запалюєш», як на зарядженому хетчбек

Дмитро Чабан   Оглядач Дмитро Чабан
Оглядач. Зріст 176 см. Водійський стаж 9 років. Їздить на BMW 325iX і Toyota Celica GT Convertible

Дизайном інтер'єру і приємними на око і на дотик матеріалами обробки Note нагадує більш дорогі і великі машини Nissan. Непідготовленої людини автомобіль просто шокує величезним простором в другому ряду. При відсунутому назад дивані за водієм середнього зросту я зміг сісти, чи не поклавши ногу на ногу!

З точки зору водія Note теж хороший. Прогнозоване наростання реактивного зусилля в поворотах і виразна зворотний зв'язок роблять рульове управління дуже інформативним. Автомобіль легко набирає максимальну швидкість і непогано її приховує - ефект шалено набігаючого асфальту відсутня. Електричний підсилювач керма розпізнає високу швидкість і змінює ступінь посилення. Тепер при найменших відхиленнях курсу кермо пручається з приємним зусиллям, немов дає шанс передумати.

Чіпка підвіска настільки надійно тримає машину на «прямиках», в швидкісних віражах і вирівнює після крену при різких перебудуваннях, що сміливо «запалює» на Note, як на зарядженому хетчбек. А ось вибоїн ходова не любить: невеликі сприймає жорстким струшуванням, найбільшого не відпрацьовує, а вібрацію від серії нерівностей пропускає на кузов. Доводиться сильно гальмувати перед дефектами дороги. На тлі швидкого мотора, що забезпечує відмінну динаміку, гальма при штатному уповільненні занадто м'які. Первісне гальмування не настільки ефективно, як очікуєш, тому педаль доводиться дотискати.

Машина спритна, а АКП - чуйна

Андрій Волощенко   Редактор розділу «Автомобілі» Андрій Волощенко
Редактор розділу «Автомобілі». Зріст 184 см. Водійський стаж 8 років. Їздить на Mitsubishi Lancer 1.6

За першим фото Note складалося враження, що він стане наступником Almera. Але габарити новинки куди менше, і належить вона до В-класу. Плюс новий Nissan створений на загальній платформі з «малюками» Renault Modus / Clio III і Nissan Micra. Він комфортніше і практичніше навіть деяких машин С-класу. Адже в Note місткий салон з гнучкою схемою трансформацій поєднується з завзятим характером.

На українському ринку автомобіль пропонується з двома бензиновими двигунами - 1,4 л (88 л. С.) І 1,6 л (110 л. С.). Тестована версія оснащена більш потужним мотором, що працює в парі з 4-ступінчастою автоматичною КП. Остання по конструкції досить проста і не передбачає спортивного або зимового режиму. Ну, думаю, готуйся до сонної їзді. Але ж ні! Виявилося, що машина спритна, а коробка передач на рідкість чуйна і швидка. Ай да Note! Його "автомат" не викликав нарікання ні за швидкістю, ні по плавності перемикання.

Ходова чіпко тримає машину в віражах, хоча ззаду - звичайна напівзалежна підвіска з поперечною балкою крутіння. І при цьому Note досить економічний. При активній їзді витрата палива, за даними маршрутного комп'ютера, - близько 8,5 літра на 100 км.

Поміщається коляска і п'ять чоловік

Сергій Матусяк   Зам Сергій Матусяк
Зам. головного редактора. Зріст 182 см. Водійський стаж 13 років. Їздить на Daewoo Sens

Виробник позиціонує Note як міський сімейний автомобіль. Модель в максимальній комплектації і з автоматичною КП як не можна більш цьому відповідає. Для розміщення речей тут безліч кишеньок і власників - два перчаточних ящика, відкидна подушка переднього сидіння, а на спинках передніх крісел є відкидні столики з власниками для пляшок і кишенька для різної дрібниці. Місця для колін в задньому ряду - майже як в лімузині, тому столик не заважає. Боковини сидінь автомобіля в багатій комплектації Tekna обшиті шкірою, а середина - тканинна. Потрапили на неї крихти їжі можна дістати тільки пилососом, і така необхідність виникає після кожного перевезення дитини. Трансформація багажного відділення непогано продумана. Навіть в похідному стані тут дві частини, розділені горизонтальною полицею. Якщо необхідно збільшити багажник, спинки можна не складати, а просто зрушити весь диван вперед. В цьому випадку в відсік поміщається повнорозмірна дитяча коляска (у складеному стані вона навіть не перекриває огляд водієві назад), а на задніх сидіннях розташовуються (правда, без комфорту) троє пасажирів.

Висока посадка за кермом і АКП - те, що треба для міських тягучок. Та ще й опуклості стекол фар допомагають точніше відчувати габарити. Втім, через високу посадки здається, що їдеш на позашляховику, але кліренс 14,5 см - як у легковика, тому краще не піддаватися спокусі штурмувати бордюри і великі нерівності.

Емоційний і практичний

Юлій Максимчук   Редактор рубрик «Перевірено часом» і «Дорожній патруль» Юлій Максимчук
Редактор рубрик «Перевірено часом» і «Дорожній патруль». Зріст 170 см. Водійський стаж 13 років. Їздить на VW Golf GTI 16V

Я б назвав Nissan Note емоційним, запальним і практичним автомобілем. Його незвичайна зовнішність з «бумерангами» задньої оптики і по-дитячому розкритими очима-фарами, що нагадують підросли Micra, дуже дружелюбна. А Драйверське настрій створює оббивка сидінь, по-спортивному прострочена червоними нитками.

Такого завзятого характеру від цього малюка я просто не очікував! Note впевнено і швидко розганяється. Передавальні числа і «мізки» АКП налаштовані таким чином, щоб при активній їзді підтримувалися обертів двигуна в зоні максимального моменту і потужності. Рульове управління з електричним підсилювачем забезпечують відмінну зворотний зв'язок і гострі реакції. Відповідним чином налаштована і підвіска, що забезпечує непогану стійкість. Правда, через коротке ходу в граничних режимах рано вивішується заднє колесо; а підвіска докладно передає профіль дороги і погано спрацьовує на відбій, що негативно позначається на комфорті.

За кермом можна їхати з задоволенням і комфортом

Галина Бобровська   Керівник відділу реклами Галина Бобровська
Керівник відділу реклами. Зріст 170 см. Водійський стаж 8 років. Їздить на Renault Scenic II

В першу чергу в очі впадає яскрава зовнішність Nissan Note, що поєднує класичні рішення з тенденціями сучасного дизайну. На водійському сидінні розумієш, що не треба витрачати час на знайомство з автомобілем - всі органи управління на звичних місцях і зручні в користуванні.

З перших же хвилин поїздки проявився грайливий характер Note - легке торкання педалі газу знаходить швидкий відгук в «серце» автомобіля. Відточений механізм роботи «автомата» дозволяє легко маневрувати в міському потоці. Але я не втрималася і вирвалася на заміську трасу. А тут знову приємна несподіванка - цей автомобіль прекрасно почуває себе на високих швидкостях і добре тримає дорогу!

Я люблю подорожувати з усією родиною, тому в дорогу доводиться брати багато речей. Для цього в повній мірі використовую трансформацію салону свого мінівена: виходить завантажити все необхідне, включаючи велосипеди. А ось Note такого не дозволить, адже його другий ряд переміщається тільки цілком в поздовжньому напрямку, а скласти можна лише спинки.

Розганяється бадьоро і без напруги

Олександр Понирко   Водій-випробувач Олександр Понирко
Водій-випробувач. Зріст 176 см. Водійський стаж 12 років. Їздить на Audi 80

Крім логічною організації внутрішньосалонового простору, Nissan Note вирізняється неабиякими ходовими характеристиками. Незважаючи на те що мотор агрегатирован з автоматичною коробкою передач, Note розганяється бадьоро і без напруги. АКП швидко і плавно переходить з однієї передачі на іншу. А якщо потрібно прискорення, то, негайно реагуючи на педаль газу, вона переходить на одну або дві ступені вниз. Озброївшись секундоміром і орієнтуючись на показання штатного спідометра, з'ясовуємо, що на розгін до 100 км / ч йде 10,5 с проти паспортних 11,7 с, а з 80 до 120 км / ч Note розганяється за 8,65 с. На граничних швидкостях машина впевнено тримається на дорозі. Пориви бічного вітру майже не впливають на курсову стійкість всупереч велику парусність. При цьому автомобіль досить передбачувано поводиться при різких маневрах. Навіть на мокрій дорозі потрібно постаратися, щоб спровокувати позаштатну ситуацію. А завдяки великій базі занос прогнозований і плавний. Швидкі та точні реакції на поворот керма дозволяють легко вирівнювати машину.

У моторному відсіку все дуже щільно

Юрій Дацик   Редактор розділу «Техніка і сервіс» Юрій Дацик
Редактор розділу «Техніка і сервіс». Зріст 176 см. Водійський стаж 15 років. Їздить на Lada 21099

Поїздивши на Nissan Note кілька днів, згадав приказку: «Зустрічають по одягу, проводжають по розуму». Машина зовні спочатку не сподобалася, але потім не хотілося її повертати.

Перш за все похвали заслуговують вдало підібрані двигун і алгоритм роботи класичного «автомата» з гидротрансформатором. Немає нарікань і на салон - місця вдосталь, а оббивка практична.

Відчувається спорідненість Nissan з Renault в питанні безпеки пасажирів. Їхати попереду непристебнутим не можна - специфічний звуковий сигнал зведе вас з розуму. Згідно з результатами краш-тестів EuroNCAP, Note лише одного бала не дотягнув до найвищої оцінки в рейтингу безпеки, отримавши чотири зірки.

Підвіска знайома - спереду McPherson і напівзалежна ззаду з окремо встановленими пружинами і амортизаторами, - а тому не повинна доставляти проблем при ремонті і обслуговуванні. А ось в моторному відсіку все розміщено дуже щільно. Дістатися до генератора і стартера, а тим більше демонтувати один з цих вузлів вельми складно. Найдорожче в цій процедурі - час, за яке автовласникові доведеться платити в разі необхідності ремонту.

Загальні дані

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4083/1690/1550 Колісна база, мм 2600 Колія передн. / Задн., Мм 1470/1460 Кліренс, мм 145 Маса спорядж. / Повн., кг 1165/1560 Об'єм багажника, л 280/437/1332 Обсяг бака, л 46 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. Тисячі п'ятсот дев'яносто вісім Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 81 (110) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 153/4400 Трансмісія Тип приводу передній КП 4-ст. авт. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач електро Шини 185/55 R16 Експлуатаційні показники Макс. швидкість, км / год 174 Розгін 0-100 км / ч, з 11,7 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,8-9,3 Гарантія, років / км 3/100000 Періодичність ТО, км 15000 Вартість ТО, грн. 700 Мін. вартість 101 177 грн. Ціна автомобіля в даній комплектації 117 872 грн.

Єгор Медведєв
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує компанії «Nissan Мотор Україна» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» № 12'2006), потім своєю думкою про машину поділилася молода українська сім'я ( «АЦ» № 20'2006), тепер слово редакційному колективу Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» № 12'2006), потім своєю думкою про машину поділилася молода українська сім'я ( «АЦ» № 20'2006), тепер слово редакційному колективу. А поговорити є про що. Адже Note - представник класу, тільки набирає популярність в Україні. Ця машина для тих, кому мінівен C-класу не по кишені, а хетчбек B-класу малий і недостатньо практичний. Значить, Note повинен задовольняти запитам і людей зі спокійним характером, яким важливий просторий і функціональний салон, і тих, хто навіть будучи обтяженим сімейними турботами не бажає розлучатися зі звичками активного драйвера. На перший погляд цим вимогам відповідає Nissan Note з більш потужним з двох пропонованих в Україні мотором - 1,6 л (110 л. С.), Автоматичною трансмісією і в найбагатшій комплектації Tekna. Чи так це насправді?

«Запалюєш», як на зарядженому хетчбек

Дмитро Чабан   Оглядач Дмитро Чабан
Оглядач. Зріст 176 см. Водійський стаж 9 років. Їздить на BMW 325iX і Toyota Celica GT Convertible

Дизайном інтер'єру і приємними на око і на дотик матеріалами обробки Note нагадує більш дорогі і великі машини Nissan. Непідготовленої людини автомобіль просто шокує величезним простором в другому ряду. При відсунутому назад дивані за водієм середнього зросту я зміг сісти, чи не поклавши ногу на ногу!

З точки зору водія Note теж хороший. Прогнозоване наростання реактивного зусилля в поворотах і виразна зворотний зв'язок роблять рульове управління дуже інформативним. Автомобіль легко набирає максимальну швидкість і непогано її приховує - ефект шалено набігаючого асфальту відсутня. Електричний підсилювач керма розпізнає високу швидкість і змінює ступінь посилення. Тепер при найменших відхиленнях курсу кермо пручається з приємним зусиллям, немов дає шанс передумати.

Чіпка підвіска настільки надійно тримає машину на «прямиках», в швидкісних віражах і вирівнює після крену при різких перебудуваннях, що сміливо «запалює» на Note, як на зарядженому хетчбек. А ось вибоїн ходова не любить: невеликі сприймає жорстким струшуванням, найбільшого не відпрацьовує, а вібрацію від серії нерівностей пропускає на кузов. Доводиться сильно гальмувати перед дефектами дороги. На тлі швидкого мотора, що забезпечує відмінну динаміку, гальма при штатному уповільненні занадто м'які. Первісне гальмування не настільки ефективно, як очікуєш, тому педаль доводиться дотискати.

Машина спритна, а АКП - чуйна

Андрій Волощенко   Редактор розділу «Автомобілі» Андрій Волощенко
Редактор розділу «Автомобілі». Зріст 184 см. Водійський стаж 8 років. Їздить на Mitsubishi Lancer 1.6

За першим фото Note складалося враження, що він стане наступником Almera. Але габарити новинки куди менше, і належить вона до В-класу. Плюс новий Nissan створений на загальній платформі з «малюками» Renault Modus / Clio III і Nissan Micra. Він комфортніше і практичніше навіть деяких машин С-класу. Адже в Note місткий салон з гнучкою схемою трансформацій поєднується з завзятим характером.

На українському ринку автомобіль пропонується з двома бензиновими двигунами - 1,4 л (88 л. С.) І 1,6 л (110 л. С.). Тестована версія оснащена більш потужним мотором, що працює в парі з 4-ступінчастою автоматичною КП. Остання по конструкції досить проста і не передбачає спортивного або зимового режиму. Ну, думаю, готуйся до сонної їзді. Але ж ні! Виявилося, що машина спритна, а коробка передач на рідкість чуйна і швидка. Ай да Note! Його "автомат" не викликав нарікання ні за швидкістю, ні по плавності перемикання.

Ходова чіпко тримає машину в віражах, хоча ззаду - звичайна напівзалежна підвіска з поперечною балкою крутіння. І при цьому Note досить економічний. При активній їзді витрата палива, за даними маршрутного комп'ютера, - близько 8,5 літра на 100 км.

Поміщається коляска і п'ять чоловік

Сергій Матусяк   Зам Сергій Матусяк
Зам. головного редактора. Зріст 182 см. Водійський стаж 13 років. Їздить на Daewoo Sens

Виробник позиціонує Note як міський сімейний автомобіль. Модель в максимальній комплектації і з автоматичною КП як не можна більш цьому відповідає. Для розміщення речей тут безліч кишеньок і власників - два перчаточних ящика, відкидна подушка переднього сидіння, а на спинках передніх крісел є відкидні столики з власниками для пляшок і кишенька для різної дрібниці. Місця для колін в задньому ряду - майже як в лімузині, тому столик не заважає. Боковини сидінь автомобіля в багатій комплектації Tekna обшиті шкірою, а середина - тканинна. Потрапили на неї крихти їжі можна дістати тільки пилососом, і така необхідність виникає після кожного перевезення дитини. Трансформація багажного відділення непогано продумана. Навіть в похідному стані тут дві частини, розділені горизонтальною полицею. Якщо необхідно збільшити багажник, спинки можна не складати, а просто зрушити весь диван вперед. В цьому випадку в відсік поміщається повнорозмірна дитяча коляска (у складеному стані вона навіть не перекриває огляд водієві назад), а на задніх сидіннях розташовуються (правда, без комфорту) троє пасажирів.

Висока посадка за кермом і АКП - те, що треба для міських тягучок. Та ще й опуклості стекол фар допомагають точніше відчувати габарити. Втім, через високу посадки здається, що їдеш на позашляховику, але кліренс 14,5 см - як у легковика, тому краще не піддаватися спокусі штурмувати бордюри і великі нерівності.

Емоційний і практичний

Юлій Максимчук   Редактор рубрик «Перевірено часом» і «Дорожній патруль» Юлій Максимчук
Редактор рубрик «Перевірено часом» і «Дорожній патруль». Зріст 170 см. Водійський стаж 13 років. Їздить на VW Golf GTI 16V

Я б назвав Nissan Note емоційним, запальним і практичним автомобілем. Його незвичайна зовнішність з «бумерангами» задньої оптики і по-дитячому розкритими очима-фарами, що нагадують підросли Micra, дуже дружелюбна. А Драйверське настрій створює оббивка сидінь, по-спортивному прострочена червоними нитками.

Такого завзятого характеру від цього малюка я просто не очікував! Note впевнено і швидко розганяється. Передавальні числа і «мізки» АКП налаштовані таким чином, щоб при активній їзді підтримувалися обертів двигуна в зоні максимального моменту і потужності. Рульове управління з електричним підсилювачем забезпечують відмінну зворотний зв'язок і гострі реакції. Відповідним чином налаштована і підвіска, що забезпечує непогану стійкість. Правда, через коротке ходу в граничних режимах рано вивішується заднє колесо; а підвіска докладно передає профіль дороги і погано спрацьовує на відбій, що негативно позначається на комфорті.

За кермом можна їхати з задоволенням і комфортом

Галина Бобровська   Керівник відділу реклами Галина Бобровська
Керівник відділу реклами. Зріст 170 см. Водійський стаж 8 років. Їздить на Renault Scenic II

В першу чергу в очі впадає яскрава зовнішність Nissan Note, що поєднує класичні рішення з тенденціями сучасного дизайну. На водійському сидінні розумієш, що не треба витрачати час на знайомство з автомобілем - всі органи управління на звичних місцях і зручні в користуванні.

З перших же хвилин поїздки проявився грайливий характер Note - легке торкання педалі газу знаходить швидкий відгук в «серце» автомобіля. Відточений механізм роботи «автомата» дозволяє легко маневрувати в міському потоці. Але я не втрималася і вирвалася на заміську трасу. А тут знову приємна несподіванка - цей автомобіль прекрасно почуває себе на високих швидкостях і добре тримає дорогу!

Я люблю подорожувати з усією родиною, тому в дорогу доводиться брати багато речей. Для цього в повній мірі використовую трансформацію салону свого мінівена: виходить завантажити все необхідне, включаючи велосипеди. А ось Note такого не дозволить, адже його другий ряд переміщається тільки цілком в поздовжньому напрямку, а скласти можна лише спинки.

Розганяється бадьоро і без напруги

Олександр Понирко   Водій-випробувач Олександр Понирко
Водій-випробувач. Зріст 176 см. Водійський стаж 12 років. Їздить на Audi 80

Крім логічною організації внутрішньосалонового простору, Nissan Note вирізняється неабиякими ходовими характеристиками. Незважаючи на те що мотор агрегатирован з автоматичною коробкою передач, Note розганяється бадьоро і без напруги. АКП швидко і плавно переходить з однієї передачі на іншу. А якщо потрібно прискорення, то, негайно реагуючи на педаль газу, вона переходить на одну або дві ступені вниз. Озброївшись секундоміром і орієнтуючись на показання штатного спідометра, з'ясовуємо, що на розгін до 100 км / ч йде 10,5 с проти паспортних 11,7 с, а з 80 до 120 км / ч Note розганяється за 8,65 с. На граничних швидкостях машина впевнено тримається на дорозі. Пориви бічного вітру майже не впливають на курсову стійкість всупереч велику парусність. При цьому автомобіль досить передбачувано поводиться при різких маневрах. Навіть на мокрій дорозі потрібно постаратися, щоб спровокувати позаштатну ситуацію. А завдяки великій базі занос прогнозований і плавний. Швидкі та точні реакції на поворот керма дозволяють легко вирівнювати машину.

У моторному відсіку все дуже щільно

Юрій Дацик   Редактор розділу «Техніка і сервіс» Юрій Дацик
Редактор розділу «Техніка і сервіс». Зріст 176 см. Водійський стаж 15 років. Їздить на Lada 21099

Поїздивши на Nissan Note кілька днів, згадав приказку: «Зустрічають по одягу, проводжають по розуму». Машина зовні спочатку не сподобалася, але потім не хотілося її повертати.

Перш за все похвали заслуговують вдало підібрані двигун і алгоритм роботи класичного «автомата» з гидротрансформатором. Немає нарікань і на салон - місця вдосталь, а оббивка практична.

Відчувається спорідненість Nissan з Renault в питанні безпеки пасажирів. Їхати попереду непристебнутим не можна - специфічний звуковий сигнал зведе вас з розуму. Згідно з результатами краш-тестів EuroNCAP, Note лише одного бала не дотягнув до найвищої оцінки в рейтингу безпеки, отримавши чотири зірки.

Підвіска знайома - спереду McPherson і напівзалежна ззаду з окремо встановленими пружинами і амортизаторами, - а тому не повинна доставляти проблем при ремонті і обслуговуванні. А ось в моторному відсіку все розміщено дуже щільно. Дістатися до генератора і стартера, а тим більше демонтувати один з цих вузлів вельми складно. Найдорожче в цій процедурі - час, за яке автовласникові доведеться платити в разі необхідності ремонту.

Загальні дані

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4083/1690/1550 Колісна база, мм 2600 Колія передн. / Задн., Мм 1470/1460 Кліренс, мм 145 Маса спорядж. / Повн., кг 1165/1560 Об'єм багажника, л 280/437/1332 Обсяг бака, л 46 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1598 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 81 (110) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 153/4400 Трансмісія Тип приводу передній КП 4-ст. авт. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач електро Шини 185/55 R16 Експлуатаційні показники Макс. швидкість, км / год 174 Розгін 0-100 км / ч, з 11,7 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,8-9,3 Гарантія, років / км 3/100000 Періодичність ТО, км 15000 Вартість ТО, грн. 700 Мін. вартість 101 177 грн. Ціна автомобіля в даній комплектації 117 872 грн.

Єгор Медведєв
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує компанії «Nissan Мотор Україна» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Nissan Note: Разом весело ганяти по просторах

Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» № 12'2006), потім своєю думкою про машину поділилася молода українська сім'я ( «АЦ» № 20'2006), тепер слово редакційному колективу Наше знайомство з Note почалося в Марселі ( «АЦ» № 12'2006), потім своєю думкою про машину поділилася молода українська сім'я ( «АЦ» № 20'2006), тепер слово редакційному колективу. А поговорити є про що. Адже Note - представник класу, тільки набирає популярність в Україні. Ця машина для тих, кому мінівен C-класу не по кишені, а хетчбек B-класу малий і недостатньо практичний. Значить, Note повинен задовольняти запитам і людей зі спокійним характером, яким важливий просторий і функціональний салон, і тих, хто навіть будучи обтяженим сімейними турботами не бажає розлучатися зі звичками активного драйвера. На перший погляд цим вимогам відповідає Nissan Note з більш потужним з двох пропонованих в Україні мотором - 1,6 л (110 л. С.), Автоматичною трансмісією і в найбагатшій комплектації Tekna. Чи так це насправді?

«Запалюєш», як на зарядженому хетчбек

Дмитро Чабан   Оглядач Дмитро Чабан
Оглядач. Зріст 176 см. Водійський стаж 9 років. Їздить на BMW 325iX і Toyota Celica GT Convertible

Дизайном інтер'єру і приємними на око і на дотик матеріалами обробки Note нагадує більш дорогі і великі машини Nissan. Непідготовленої людини автомобіль просто шокує величезним простором в другому ряду. При відсунутому назад дивані за водієм середнього зросту я зміг сісти, чи не поклавши ногу на ногу!

З точки зору водія Note теж хороший. Прогнозоване наростання реактивного зусилля в поворотах і виразна зворотний зв'язок роблять рульове управління дуже інформативним. Автомобіль легко набирає максимальну швидкість і непогано її приховує - ефект шалено набігаючого асфальту відсутня. Електричний підсилювач керма розпізнає високу швидкість і змінює ступінь посилення. Тепер при найменших відхиленнях курсу кермо пручається з приємним зусиллям, немов дає шанс передумати.

Чіпка підвіска настільки надійно тримає машину на «прямиках», в швидкісних віражах і вирівнює після крену при різких перебудуваннях, що сміливо «запалює» на Note, як на зарядженому хетчбек. А ось вибоїн ходова не любить: невеликі сприймає жорстким струшуванням, найбільшого не відпрацьовує, а вібрацію від серії нерівностей пропускає на кузов. Доводиться сильно гальмувати перед дефектами дороги. На тлі швидкого мотора, що забезпечує відмінну динаміку, гальма при штатному уповільненні занадто м'які. Первісне гальмування не настільки ефективно, як очікуєш, тому педаль доводиться дотискати.

Машина спритна, а АКП - чуйна

Андрій Волощенко   Редактор розділу «Автомобілі» Андрій Волощенко
Редактор розділу «Автомобілі». Зріст 184 см. Водійський стаж 8 років. Їздить на Mitsubishi Lancer 1.6

За першим фото Note складалося враження, що він стане наступником Almera. Але габарити новинки куди менше, і належить вона до В-класу. Плюс новий Nissan створений на загальній платформі з «малюками» Renault Modus / Clio III і Nissan Micra. Він комфортніше і практичніше навіть деяких машин С-класу. Адже в Note місткий салон з гнучкою схемою трансформацій поєднується з завзятим характером.

На українському ринку автомобіль пропонується з двома бензиновими двигунами - 1,4 л (88 л. С.) І 1,6 л (110 л. С.). Тестована версія оснащена більш потужним мотором, що працює в парі з 4-ступінчастою автоматичною КП. Остання по конструкції досить проста і не передбачає спортивного або зимового режиму. Ну, думаю, готуйся до сонної їзді. Але ж ні! Виявилося, що машина спритна, а коробка передач на рідкість чуйна і швидка. Ай да Note! Його "автомат" не викликав нарікання ні за швидкістю, ні по плавності перемикання.

Ходова чіпко тримає машину в віражах, хоча ззаду - звичайна напівзалежна підвіска з поперечною балкою крутіння. І при цьому Note досить економічний. При активній їзді витрата палива, за даними маршрутного комп'ютера, - близько 8,5 літра на 100 км.

Поміщається коляска і п'ять чоловік

Сергій Матусяк   Зам Сергій Матусяк
Зам. головного редактора. Зріст 182 см. Водійський стаж 13 років. Їздить на Daewoo Sens

Виробник позиціонує Note як міський сімейний автомобіль. Модель в максимальній комплектації і з автоматичною КП як не можна більш цьому відповідає. Для розміщення речей тут безліч кишеньок і власників - два перчаточних ящика, відкидна подушка переднього сидіння, а на спинках передніх крісел є відкидні столики з власниками для пляшок і кишенька для різної дрібниці. Місця для колін в задньому ряду - майже як в лімузині, тому столик не заважає. Боковини сидінь автомобіля в багатій комплектації Tekna обшиті шкірою, а середина - тканинна. Потрапили на неї крихти їжі можна дістати тільки пилососом, і така необхідність виникає після кожного перевезення дитини. Трансформація багажного відділення непогано продумана. Навіть в похідному стані тут дві частини, розділені горизонтальною полицею. Якщо необхідно збільшити багажник, спинки можна не складати, а просто зрушити весь диван вперед. В цьому випадку в відсік поміщається повнорозмірна дитяча коляска (у складеному стані вона навіть не перекриває огляд водієві назад), а на задніх сидіннях розташовуються (правда, без комфорту) троє пасажирів.

Висока посадка за кермом і АКП - те, що треба для міських тягучок. Та ще й опуклості стекол фар допомагають точніше відчувати габарити. Втім, через високу посадки здається, що їдеш на позашляховику, але кліренс 14,5 см - як у легковика, тому краще не піддаватися спокусі штурмувати бордюри і великі нерівності.

Емоційний і практичний

Юлій Максимчук   Редактор рубрик «Перевірено часом» і «Дорожній патруль» Юлій Максимчук
Редактор рубрик «Перевірено часом» і «Дорожній патруль». Зріст 170 см. Водійський стаж 13 років. Їздить на VW Golf GTI 16V

Я б назвав Nissan Note емоційним, запальним і практичним автомобілем. Його незвичайна зовнішність з «бумерангами» задньої оптики і по-дитячому розкритими очима-фарами, що нагадують підросли Micra, дуже дружелюбна. А Драйверське настрій створює оббивка сидінь, по-спортивному прострочена червоними нитками.

Такого завзятого характеру від цього малюка я просто не очікував! Note впевнено і швидко розганяється. Передавальні числа і «мізки» АКП налаштовані таким чином, щоб при активній їзді підтримувалися обертів двигуна в зоні максимального моменту і потужності. Рульове управління з електричним підсилювачем забезпечують відмінну зворотний зв'язок і гострі реакції. Відповідним чином налаштована і підвіска, що забезпечує непогану стійкість. Правда, через коротке ходу в граничних режимах рано вивішується заднє колесо; а підвіска докладно передає профіль дороги і погано спрацьовує на відбій, що негативно позначається на комфорті.

За кермом можна їхати з задоволенням і комфортом

Галина Бобровська   Керівник відділу реклами Галина Бобровська
Керівник відділу реклами. Зріст 170 см. Водійський стаж 8 років. Їздить на Renault Scenic II

В першу чергу в очі впадає яскрава зовнішність Nissan Note, що поєднує класичні рішення з тенденціями сучасного дизайну. На водійському сидінні розумієш, що не треба витрачати час на знайомство з автомобілем - всі органи управління на звичних місцях і зручні в користуванні.

З перших же хвилин поїздки проявився грайливий характер Note - легке торкання педалі газу знаходить швидкий відгук в «серце» автомобіля. Відточений механізм роботи «автомата» дозволяє легко маневрувати в міському потоці. Але я не втрималася і вирвалася на заміську трасу. А тут знову приємна несподіванка - цей автомобіль прекрасно почуває себе на високих швидкостях і добре тримає дорогу!

Я люблю подорожувати з усією родиною, тому в дорогу доводиться брати багато речей. Для цього в повній мірі використовую трансформацію салону свого мінівена: виходить завантажити все необхідне, включаючи велосипеди. А ось Note такого не дозволить, адже його другий ряд переміщається тільки цілком в поздовжньому напрямку, а скласти можна лише спинки.

Розганяється бадьоро і без напруги

Олександр Понирко   Водій-випробувач Олександр Понирко
Водій-випробувач. Зріст 176 см. Водійський стаж 12 років. Їздить на Audi 80

Крім логічною організації внутрішньосалонового простору, Nissan Note вирізняється неабиякими ходовими характеристиками. Незважаючи на те що мотор агрегатирован з автоматичною коробкою передач, Note розганяється бадьоро і без напруги. АКП швидко і плавно переходить з однієї передачі на іншу. А якщо потрібно прискорення, то, негайно реагуючи на педаль газу, вона переходить на одну або дві ступені вниз. Озброївшись секундоміром і орієнтуючись на показання штатного спідометра, з'ясовуємо, що на розгін до 100 км / ч йде 10,5 с проти паспортних 11,7 с, а з 80 до 120 км / ч Note розганяється за 8,65 с. На граничних швидкостях машина впевнено тримається на дорозі. Пориви бічного вітру майже не впливають на курсову стійкість всупереч велику парусність. При цьому автомобіль досить передбачувано поводиться при різких маневрах. Навіть на мокрій дорозі потрібно постаратися, щоб спровокувати позаштатну ситуацію. А завдяки великій базі занос прогнозований і плавний. Швидкі та точні реакції на поворот керма дозволяють легко вирівнювати машину.

У моторному відсіку все дуже щільно

Юрій Дацик   Редактор розділу «Техніка і сервіс» Юрій Дацик
Редактор розділу «Техніка і сервіс». Зріст 176 см. Водійський стаж 15 років. Їздить на Lada 21099

Поїздивши на Nissan Note кілька днів, згадав приказку: «Зустрічають по одягу, проводжають по розуму». Машина зовні спочатку не сподобалася, але потім не хотілося її повертати.

Перш за все похвали заслуговують вдало підібрані двигун і алгоритм роботи класичного «автомата» з гидротрансформатором. Немає нарікань і на салон - місця вдосталь, а оббивка практична.

Відчувається спорідненість Nissan з Renault в питанні безпеки пасажирів. Їхати попереду непристебнутим не можна - специфічний звуковий сигнал зведе вас з розуму. Згідно з результатами краш-тестів EuroNCAP, Note лише одного бала не дотягнув до найвищої оцінки в рейтингу безпеки, отримавши чотири зірки.

Підвіска знайома - спереду McPherson і напівзалежна ззаду з окремо встановленими пружинами і амортизаторами, - а тому не повинна доставляти проблем при ремонті і обслуговуванні. А ось в моторному відсіку все розміщено дуже щільно. Дістатися до генератора і стартера, а тим більше демонтувати один з цих вузлів вельми складно. Найдорожче в цій процедурі - час, за яке автовласникові доведеться платити в разі необхідності ремонту.

Загальні дані

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4083/1690/1550 Колісна база, мм 2600 Колія передн. / Задн., Мм 1470/1460 Кліренс, мм 145 Маса спорядж. / Повн., кг 1165/1560 Об'єм багажника, л 280/437/1332 Обсяг бака, л 46 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1598 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 81 (110) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 153/4400 Трансмісія Тип приводу передній КП 4-ст. авт. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач електро Шини 185/55 R16 Експлуатаційні показники Макс. швидкість, км / год 174 Розгін 0-100 км / ч, з 11,7 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,8-9,3 Гарантія, років / км 3/100000 Періодичність ТО, км 15000 Вартість ТО, грн. 700 Мін. вартість 101 177 грн. Ціна автомобіля в даній комплектації 117 872 грн.

Єгор Медведєв
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує компанії «Nissan Мотор Україна» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чи так це насправді?
Чи так це насправді?
Чи так це насправді?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов