- Практичність - на висоті!
- Краще не мити ...
- сильний гравець
- Дві сторони медалі
- друг скаута
- Водій - про Nissan X-Trail
- Історія
- резюме
- Силовий агрегат і трансмісія
- Підвіска, рульове, гальма
- Загальні дані*
- двигуни
- Трансмісія
- Ходова частина
- альтернатива
Наша сеть партнеров Banwar
У сегменті "паркетників" X-Trail більше орієнтований не на активну їзду, а на впевнене рух по нерівностях, за межами шосейних автотрас і легкому бездоріжжю.
Стилістика дизайну X-Trail (T31) є подальшим розвитком ключових ідей, закладених в попереднику - нарочито незграбні форми кузова, масивні бампери і рейлінги на даху з вбудованими прожекторами дальнього світла (на дорогих версіях). Весь цей позашляховий образ у відредагованому вигляді вдало втілений у другому поколінні моделі, яку недосвідчені автомобілісти можуть легко сплутати з рестайлінгової версією першого X-Trail.
Даний автомобіль представлений 5-дверним універсалом. Через три роки з початку випуску модель піддалася рестайлінгу, в ході якого була підретушували передня і задня оптика, передній бампер і «противотуманки». У салоні трохи видозмінився щиток приладів з інформаційним дисплеєм.
Практичність - на висоті!
В цілому кузова X-Trail добре протистоять корозії. Єдине слабке місце, де може з'явитися іржа, - кришка багажника. А ще відзначені проблеми і з аеродинамічній накладкою під лобовим склом (див. «Слабкі місця»).
Інтер'єр змінився кардинально. Творці відмовилися від спірної ідеї центрального розташування щитка приладів, що нерідко зупиняло потенційних покупців даної моделі. У X-Trail (T31) щиток повернувся на звичне місце - з лівого боку панелі. При цьому модель залишилася практичною - всередині маса кишень різної величини, ніш і бардачків. До того ж в районі ніг все закрито пластиком, який легко і швидко миється, що підтверджує широку функціональність авто - не страшна навіть бруд. Оглядовість можна покритикувати хіба що при бічних маневрах - її трохи обмежують широкі середні і задні стійки. Ергономіку посадки і висадки з гальорки знижує звужений знизу дверний отвір, зате її зручність розширює великий діапазон регулювань кута нахилу спинок сидінь.
Претензії до салонному обладнання - відмови компресора кондиціонера, а також проблеми з приводом замків від внутрішніх дверних ручок: частіше в морозну погоду троси зіскакують з місць фіксації, через що відкрити двері зсередини не можна.
Ще одна перевага X-Trail - подвійна підлога багажника (див. Фото). «Похідний» обсяг багажника X-Trail в 480 л - один з найменших серед конкурентів (Mitsubishi Outlander XL - 774 л і Toyota RAV4 - 500 л), зате зі складеними задніми сидіннями - один з найбільших: 1775 л проти одна тисяча шістсот дев'яносто одна л і тисячі чотиреста шістьдесят дев'ять л відповідно.
Краще не мити ...
Лінійка двигунів для X-Trail другого покоління практично повністю оновилася, від колишньої моделі запозичений лише 2,5-літровий мотор, але і він був модернізований. Найбільш поширені в Україні бензинові версії з агрегатом 2,0 л, а найрідше зустрічаються «солярового» модифікації.
В цілому всі двигуни надійні. Довго служить ланцюг ГРМ, немає проблем з індивідуальними котушками запалювання і системою зміни фаз газорозподілу. Теплові зазори клапанів теоретично регулюються, але на практиці це доводилося робити тільки при ремонті головки блоку циліндрів.
Головна претензія до бензиновому мотору 2,0 л, особливо в парі з варіатором, - чималий паливний «апетит», в міському циклі витрата може досягати 13,0-14,0 л на "сотню". Причому за цими характеристиками він схожий з 2,5-літровим «побратимом», який укладається в ті ж показники за рахунок кращого співвідношення величина крутного моменту / маса авто. При цьому більш об'ємний агрегат відрізняється динамікою - 10,3 с до 100 км / год проти 11,9 с відповідно. Правда, власники 2,0-літрових версій після рестайлінгу стверджують, що такі авто більш економічні, витрата палива у них менше - 10,0-11,0 л.
Незважаючи на ненажерливість, фахівці фірмової СТО настійно рекомендують не встановлювати на X-Trail газобалонне обладнання, так як мотори Nissan погано працюють на газі - нерідко прогорають сідла клапанів і самі клапани. Для безпроблемної роботи на подібному паливі необхідно збільшити теплові зазори клапанів, для чого потрібна установка інших регулювальних склянок, а цього, як правило, ніхто з «економів» не робить.
Характерні дрібні неполадки бензинових моторів - втрата герметичності передньої кришки двигуна після 100 тис. Км, забруднення з часом дросельної заслінки, через що «плавають» холості оберти силового агрегату (необхідно очистити), а також некоректна робота покажчика рівня палива через появу окислення на датчику.
Добре зарекомендували себе і дизелі. Єдине, на що звернули увагу працівники сервісу - ці двигуни краще не мити. При митті вода потрапляє між паливними форсунками і головкою блоку циліндрів, в результаті виникає електрохімічна корозія, і з часом форсунки виходять з ладу. При цьому виникають великі складнощі і з їх демонтажем.
сильний гравець
Все X-Trail оснащені фірмовою трансмісією All Mode 4 × 4 з електронно керованої міжосьовий муфтою. У штатних режимах для економії палива можна їхати на передньому приводі (режим 2WD). На мокрій, грунтової або засніженій дорозі рекомендується рухатися в режимі Auto - при пробуксовці передніх коліс автоматично підключаються задні. Для подолання складних ділянок можна задіяти повнопривідний режим Lock, заблокувавши муфту. При цьому момент від двигуна між осями розподіляється порівну, а при 40 км / ч трансмісія переходить в режим Auto. На попередника було трохи інакше: розподіл - 53:47 з пріоритетом на передок, а відключення відбувалося раніше - при 30 км / ч.
Важливо відзначити, що цей «японець» відрізняється кращою прохідністю в порівнянні з багатьма іншими «паркетниками». Тому тим, кому потрібен відносно невеликий кросовер з високою для таких авто прохідністю, варто звернути увагу на X-Trail.
Для цього авто пропонувалися три типи КП: «механіка», «автомат» і варіатор. Найбільшого поширення набули версії з CVT, а найрідше зустрічається АКП. Всі типи коробок передач, як правило, служать без проблем. Хіба що сильних буксування не витримує зчеплення в МКП - були випадки, коли власники «спалювали» його. Відновлення статус-кво обходиться недешево - крім самого зчеплення, нерідко доводиться міняти двомасових маховик.
Дві сторони медалі
Ходова X-Trail м'яка і відрізняється високою енергоємністю. Це дозволяє впевнено їхати по розбитих дорогах і бездоріжжю. Зворотний бік медалі - на нерівностях машину сильно розгойдує, а при активній їзді виникають неприємні крени кузова.
Конструктивно ходова аналогічна попередникові - попереду McPherson, а ззаду «многоричажка». На кожній з осей встановлені стабілізатори поперечної стійкості. При цьому майстри відзначають, що задок даної моделі могутніше, ніж у X-Trail (T30). На практиці задня «багаторичажка» служить 200-250 тис. Км, а передок доведеться ремонтувати куди частіше. Опорні підшипники передніх стійок можуть прийти в непридатність вже після 50 тис. Км, задні сайлент-блоки передніх важелів - до 60-70 тис. Км, а задні сайлент-блоки переднього підрамника, кульові опори і передні ступичні підшипники змінюються в районі 80 тис. км. Матеріали переднього стабілізатора служать 30 тис. Км (втулки) і 60 тис. Км (стійки), а заднього - 50 і 90 тис. Км відповідно. При цьому вартість обслуговування передка знижує окрема заміна більшості витратних матеріалів.
Рульове управління X-Trail оснащено електропідсилювачем. Даний вузол безпроблемний і довговічний - наконечники і тяги можуть виходити до 150 тис. Км. Немає зауважень і до гальмівної системи.
друг скаута
Nissan X-Trail - кращий друг скаута. Звичайно, його не можна розцінювати як позашляховик, але серед кросоверів його прохідність - одна з кращих. Тому його покупку в першу чергу слід порекомендувати тим, хто любить часто вибиратися на природу.
Ще одна важлива перевага моделі - в ході експлуатації вона виявилася досить витривалою і надійною. За невеликий ресурс можна покритикувати тільки передню підвіску.
Водій - про Nissan X-Trail
Павло Експлуатує авто 4,5 року, пробіг 90 тис. Км
Раніше я їздив на Nissan Almera Classic, проте, оскільки люблю часто виїжджати на природу і у мене є дача, назріла необхідність змінити машину на авто з великим кліренсом і кращою прохідністю. Так як марка Nissan мені подобається, проблема вибору зважилася сама собою - я купив X-Trail. Мій автомобіль обладнаний бензиновим мотором 2,0 л. При постійній їзді в місті витрата палива досить високий - 13,0-14,0 л на "сотню". Для економії коштів хотів встановити газобалонне обладнання, але на СТО мені сказали, що мотори Nissan не люблять газ і на такому паливі з часом виходять з ладу. І від цієї ідеї довелося відмовитися. Ще зазначу затрудненную посадку на заднє сидіння через вузького отвору і погану бічну видимість, яку обмежує середня стійка кузова. В іншому від машини тільки позитивні враження. За 90 тис. Км змінив лише «гумки» стабілізатора, передні гальмівні диски і ремінь навісного обладнання. Більше ніяких поломок не було. Прохідність хороша як по снігу, так і по бруду. X-Trail все ж ближче до позашляховиків, ніж «паркетникам». Підвіска м'яка, комфортна, але на нерівностях автомобіль відчутно розгойдується. Дуже зручний багажник з місткими підпільними нішами - у мене там багато різного «добра». Машина подобається, найближчим часом продавати її не збираюся.
Історія
2001-2007 Випускалося перше покоління Nissan X-Trail (індекс кузова Т30).
08.07 Дебютує друга генерація Nissan X-Trail (T31).
09.10 Рестайлінг моделі.
04.13 Nissan X-Trail продається і нині.
резюме
Кузов і салон
Висока практичність салону і багажного відділення. Зручність посадки на гальорці підвищують широкий діапазон регулювань спинок задніх сидінь і невисокий центральний тунель кузова. Максимальний обсяг багажника - один з найбільших серед конкурентів. Можлива корозія на кришці багажника. Проблеми з аеродинамічній накладкою під лобовим склом. Завужені знизу дверні прорізи задніх дверей. Можлива відмова компресора кондиціонера і проблеми з приводом замків від внутрішніх дверних ручок. Невеликий «похідний» обсяг багажника.
Силовий агрегат і трансмісія
Силові агрегати в цілому надійні. Висока для кросовера прохідність. Безпроблемні КП. Велика витрата палива (2,0 л бенз.). Двигуни погано працюють на газі. Можлива втрата герметичності передньої кришки двигуна (після 100 тис. Км), забруднення дросельної заслінки, некоректні показники рівня палива. Відмова паливних форсунок при митті мотора (2,0 л DCI). Зчеплення не витримує сильних буксування.
Підвіска, рульове, гальма
М'яка і енергоємна підвіска підходить для їзди по розбитим дорогам і бездоріжжю. Довговічна задня підвіска. Безпроблемні рульове і гальма. Розгойдування кузова і крен при їзді по нерівностях і активній їзді. Невеликий ресурс передньої підвіски.
Nissan X-Trail
від 156 тис. грн. до 256 тис. грн.
За даними каталогу «Автобазар»
Загальні дані*
Тип кузова
універсал
Дверей / місць
5/5
Габарити, Д / Ш / В, мм
4635/1790/1700
База, мм
2630
Дорожній просвіт, мм
210
Маса споряджена / повна, кг
1480/2090
Обсяг багажника, л
480/1775
Обсяг бака, л
65
двигуни
Бензинові 4-циліндр .:
2,0 л 16V (141 л. С.), 2,5 л 16V (169 л. С.)
Дизельний 4-циліндр .:
2,0 л Turbo (150/173 л. С.)
Трансмісія
тип приводу
подеколи. повн.
КП
6-ст. хутро., 6-ст. авт., бесст. варіатор CVT
Ходова частина
Гальма передні / задні
диск. вент. / диск.
Підвіска передня / задня
независ. / независ.
Шини
215/65 R16, 215/60 R17, 225/55 R18
Ремонт і ТО, грн. *
Найменування
запчастина
заміна
Передн. / Задн. торм. колодки Bosch
358/323
110/110
Щітки склоочисника Aerotwin Bosch
265
25
Свічки запалювання VR 7 SPP 33 Bosch
101
50
Ремінь навісного обладнання Bosch
146
75
Акумулятор S4 (12V 60Ah 540A) Bosch
1028
25
Повітряний фільтр Bosch
96
30
Салонний фільтр Bosch
120
80
Масляний фільтр
45
60
Масло в двигун 8100 X-Clean 5W-30 (5 л) Motul
140 *
117
Масло в МКП Gear 300 75W-90 (4 л) Motul
201 *
208
Масло в АКП Multi ATF (10,3 л) Motul
147 *
450
Масло в задній міст Gear 300 75W-90 (0,6 л) Motul
201 *
108
Масло в роздавальну коробку Gear 300 75W-90 (0,3 л) Motul
201 *
108
* Ціна за 1 л олії. Надані компанією Motul. Запчастини - Bosch, заміна - Бош Авто Сервіс.
Вартість ремонту, грн. * Подушки безпеки 31 250 Фара 3 167 Бампер передній + решітка радіатора 3 333 Крило переднє 1 667 Двері в зборі (карта, скло, стеклопод'емник) 7 837 Двері 3 417 Колесо 898 Кришка багажника 3 067 Крило заднє 5 167 Бампер задній 2 083
* Окремі деталі без вартості ремонтних робіт і сполучених вузлів
альтернатива
Mitsubishi Outlander XL 2007-2012 р в.
Найбільшого поширення в Україні отримав Outlander XL з двома бензиновими моторами об'ємом 2,4 і 3,0 л. Конструктивно повний привід Outlander XL схожий з Nissan X-Trail - він має три режими роботи: 2WD (тільки передній привід), 4WD (повний підключається автоматично за допомогою електромагнітної муфти, яка в залежності від зчеплення коліс змінює розподіл крутного моменту по осях від 85: 15 до 40:60) і режим Lock (муфта жорстко заблокована).
від 138 тис. грн.до 264 тис. грн.Тип кузова 5-дв. унив. Габарити, Д / Ш / В, мм 4640 / 1800/1720 База, мм 2670 Дорожній просвіт, мм 215 Двигуни 4- і 6-циліндр. 3 бенз .: від 2,0 л 16V (147 л. С.) До 3,0 л 24V (220 л. С.)
Toyota RAV4 2006-2011 р в.
На відміну від багатьох конкурентів Toyota RAV4 пропонується в двох версіях 5-дверних універсалів зі стандартною і подовженою колісною базою. Найбільшого поширення у нас отримали версії, оснащені бензиновими моторами 2,0 і 2,4 л. Повний привід у всіх RAV4 підключається - задній міст задіюється за допомогою міжосьовий електромагнітної муфти при пробуксовці передніх коліс. Функції межколесних «діфов» імітує електроніка.
від 142 тис. грн.до 240 тис. грн.
Тип кузова 5-дв. унив. Габарити, Д / Ш / В, мм 4395 / 1815/1720 і 4600 / 1815/1745 База, мм 2560 і 2660 Дорожній просвіт, мм 195 Двигуни 4- і 6-циліндр. 3 бенз .: від 2,0 л 16V (152 л. С.) До 3,5 л 24V (269 л. С.)
Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.