Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Patrol / Safari. Дорога - це зайве

Nissan Patrol / Safari. Дорога - це зайве

Наша сеть партнеров Banwar

У наш час серйозних позашляховиків залишається все менше і менше. В якійсь мірі Patrol, що випускається зараз, теж втратив свої джіперськая якості, але своє місце в ряду не все, а позашляховиків автомобіль зберігає. А щоб розібратися в його родоводу, вирушимо в постраждалу після Другої Світової війни Японію, в 1946 рік.

Японці дізналися, що таке позашляховик, а також в чому полягають його переваги, після «знайомства» з американськими Willys MB / Ford GPW . І зрозуміли: утилітарні автомобілі повинні бути саме такими. Компанія Toyota, як уже писав AMbox.ru, стала створювати свій аналог «віліса» - Toyota BJ, що став згодом знаменитим Land Cruiser . Подібна ситуація і в історії з Nissan Patrol. Хіба що «ніссанівці» уклали з американцями договір і купили ліцензію на їх джипи. Повнопривідні авто від Nissan, виробничі потужності якого не сильно постраждали під час війни, з'явилися в 1946 і повністю копіювали легендарний Willys, за винятком решітки радіатора. Але зростаюча конкуренція і недосконалість скопійованої конструкції змусили японських інженерів почати розробку оригінальної моделі.

Nissan 4W60 1951 року
Nissan 4W60 1951 року

Перший Nissan Patrol, який мав заводське позначення 4W60, з'явився в 1951 році. Для запуску у виробництво джипа, створеного на основі полуторатонного вантажівки, треба було державне фінансування. Від вантажівки була запозичена лонжеронная рама, триступенева КПП і залежна задня підвіска. Передня, також залежна, підвіска, передній міст і ланцюгова роздавальна коробка були розроблені, що називається, з нуля. Про зовнішній вигляд першого Nissan Patrol говорити нічого - кузов максимально простої форми, відкидне лобове скло, брезентовий верх замість твердої даху, вирізи замість дверей, 16-дюймові колеса з «грязьовими» покришками. Словом, той же самий Willys. Але «ніссанівці» зробили крок вперед: жодна конкуруюча компанія не могла запропонувати споживачеві шестициліндровий двигун, все аналоги оснащувалися малопотужними «четвірками». Nissan 4W60 отримав рядний 6-циліндровий бензиновий мотор об'ємом 3,7 л і потужністю 85 л.с. (Подібний агрегат двома роками пізніше отримав вже згаданий Land Cruiser). Основними замовниками першого «Патрол» стали японська поліція, сили самооборони і лісничі, але з часом розширився і коло приватних власників позашляховиків.

1959 рік - модель Nissan 4W66
1959 рік - модель Nissan 4W66

У 1956 році конструкцію Nissan Patrol модернізували, розширивши колію і марнуючи вже застарілий на той час двигун до робочого об'єму в 3960 куб.см, який став видавати потужність в 105 к.с .. Трансмісію для нього не адаптували, оскільки запас міцності був високий. Автомобіль з новим індексом 4W65 отримав нові кузовні панелі, вдосконалений тент і двері - популярність, як і конкуренція, росла, і крім хорошої репутації були потрібні постійні оновлення технічної частини.

У 1958 році багато фірм ще не замислювалися про створення містких і комфортабельних повнопривідних авто (машини цього класу в Країні висхідного сонця називаються «курокан»), а Nissan вже створив восьмимісний Patrol Carrier з суцільнометалевим кузовом. «Патрол» тоді стали експортуватися. В основному, в Південно-Східну Азію, і (за деякими даними) в Аргентину. Приблизно в цей же час потужність двигуна підняли на 20 к.с., з тих пір машина отримала позначення 4W66 (до речі, весь цей час випускався і «первісток» - 4W60). Але загальне старіння конструкції вже не дозволяло утримувати високі позиції на ринку.

Nissan Patrol 60 Series, 1960 рік
Nissan Patrol 60 Series, 1960 рік

Nissan Patrol 60 Series, друга версія позашляховика, з'явився в 1960 році (тоді ж побачило світ третє покоління його основного конкурента - Land Cruiser). Автомобіль став нагадувати Land Rover (В першу чергу, головною оптикою і формою кузова) - японський автопром тоді ще не «доріс» до створення конструкцій, на які дорівнював би світ. Patrol 60 Series випускався з двома видами бази - короткою (G6) і довгою (VG6), і був здатний перевезти від чотирьох до восьми чоловік. «Начинка» позашляховика здебільшого залишилася старою, але в роздавальну коробку додали понижуючий ряд, а коробка передач отримала синхронізатори на всіх щаблях переднього ходу. Карбюраторний двигун двічі за 20 років модернізували, поступово його потужність вдалося довести до 145 к.с .. З'явилися задньопривідні модифікації і варіанти джипа для самого серйозного бездоріжжя, які оснащувалися механічною лебідкою. Щоб позашляховиками могли користуватися і як автомобілями спеціального призначення, Nissan налагодив випуск пожежних машин, карет швидкої допомоги, пікапів і інших дрібносерійних модифікацій. В цей час і з'являється назва Safari - під таким ім'ям джипи стали продаватися на внутрішньому ринку Японії.

1980 модельний рік: Nissan Patrol Series 160
1980 модельний рік: Nissan Patrol Series 160

В кінці 70-х років автомобілісти «розсмакували» великі комфортабельні джипи, і Nissan вивів на ринок третє покоління Patrol - модель 160, де комфорт став переважати над простотою. Моторна гамма налічувала п'ять силових агрегатів - чотири бензинових (обсягами 2,8, 3,0, 4,0 і 4,5 літра) і 3,3-літровий дизель. На догоду любителям їзди не тільки по бездоріжжю, коробку передач замінили на чотириступінчасту. При запуску машини в серійне виробництво, в продажу з'явилися три-і п'ятидверний варіанти. Пізніше до них приєдналися пікапи і довгобазні авто з високим дахом. До середини вісімдесятих Nissan Patrol 160 став по вигляду набагато ближче до міських автомобілів, але для збереження лідируючих позицій на ринку було проведено кілька рестайлінг. Позашляховик в різний час продавався з шістьма видами решіток радіатора і трьома варіантами фар.

Ралійний Patrol 160 з рестайлінгової оптикою
Ралійний Patrol 160 з рестайлінгової оптикою

Легко відрізнити лише Patrol / Safari 160 випуску до 1983 року і більш пізні екземпляри - результатом рестайлінгу, проведеного іспанським підрозділом Nissan, стала заміна круглих фар на прямокутні (як раз з джипом серії «160» пов'язано відкриття заводу Nissan як в Іспанії, так і в Ірані). У середині вісімдесятих років розпочалася розробка нового покоління позашляховика, Nissan Patrol GR - Gran Raid, так серію назвали на честь програми участі заводської команди в ралі-рейдах.

Представник сімейства Nissan Patrol GR тисяча дев'ятсот вісімдесят вісім модельного року
Представник сімейства Nissan Patrol GR тисяча дев'ятсот вісімдесят вісім модельного року

Машина пішла в серійне виробництво в 1988 і протрималася на конвеєрі десять років. Були підготовлені нові, розраховані на великі швидкості, мости і 2,8-літровий дизель RD28, потужність якого становила 93 л.с. (Його турбірована версія - RD28T - видавала вже 115 к.с.). Існував і бензиновий карбюраторний RB28 потужністю 134 к.с .. Дизельний двигун встановлювався як на Patrol, так і на Safari. Але японські версії позашляховика оснащувалися і бензиновими моторами, а також рядними 6-циліндровими дизельними TD42 (в атмосферному варіанті його потужність становила 116 к.с., а в турбированном - 145 к.с.). Крім того, на базі цього блоку циліндрів були створені бензинові мотори, один з карбюратором, а другий - з розподіленим уприскуванням палива. Поступово позашляховики модернізувалися. У 1989 році з'явилася блокування міжколісних диференціалів (відсутність міжосьового диференціала - відмінна риса позашляховиків Nissan), а з 1996 всі «Патрол» і «Сафарі» стали оснащуватися водійськими подушками безпеки. У 1998 році в Японії почався випуск Safari в кузові Y61, з'явилася і експортна версія цього джипа, але старий Patrol GR не здавався: в Іспанії позашляховик в кузові Y60 проводився до 2001 року (там він продавався як Patrol 260), а на внутрішньому ринку Ірану він продається до цих пір!

Nissan Patrol GR II 1998 модельного року
Nissan Patrol GR II 1998 модельного року

Gran Raid II, звичайно ж, став виглядати все більш цивільним, придбав велику кількість «наворотів», але зберіг внедорожную суть. Мости і раніше залишилися цілими, міжосьовий диференціал відсутній, і, крім того, задній стабілізатор поперечної стійкості зробили примусово відключається з місця водія. Що випускається нині Patrol оснащується двома типами двигунів - трилітровим турбодизелем (160 к.с.) і 4,8-літровим бензиновим мотором потужністю в 245 к.с .. Зауважимо, що японські варіанти позашляховика виробляються під «світовим» назвою - ім'я Safari, здається , залишилося в минулому. Причина - тотальне скорочення витрат, політика, яку проводить глава Renault Nissan Alliance Карлос Гон . Занадто багато відмінностей накопичилося за останні роки між експортним та «внутрішнім» джипами.

Не раз в ході «екскурсу в історію» проводилося порівняння Nissan Patrol і Toyota Land Cruiser. Автомобілі з'явилися приблизно в один час, постійно модернізувалися на догоду тенденціям ринку, і нині вони вважаються одними з найпрестижніших у всьому світі. У Радянський Союз їх стали завозити одночасно, в обмін на ліс. Зараз далекосхідники цінують ці джипи майже однаково. Що ж краще? По прохідності, так і за сумою «прохідність + комфорт», швидше за все, герой цієї статті. Адже навіть в наші дні він залишається справжнім позашляховиком, використовується спецслужбами Японії та інших країн. Нарешті, згадаємо репортажі з гарячих точок: на чому багато років поспіль пересуваються миротворці ООН? Гарна служба - запорука успіху.


Що ж краще?
Нарешті, згадаємо репортажі з гарячих точок: на чому багато років поспіль пересуваються миротворці ООН?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов