Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Patrol

  1. Nissan 4W70 Carrier [ правити | правити код ]
  2. Jonga [ правити | правити код ]
  3. 160 Series (MQ / MK) [ правити | правити код ]
  4. 260 Series [ правити | правити код ]
  5. двигуни [ правити | правити код ]
  6. Patrol Nismo [ правити | правити код ]
  7. Patrol Desert Edition [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

Nissan Patrol Nissan Patrol   Загальні дані Виробник   Nissan   роки виробництва   1951   - теперішній час   клас   повнорозмірний позашляховик   Інші позначення Datsun Patrol (1967-1983)   Jonga P60 (1969-1999, в   Індії   )   Nissan Safari (1980-2008, в   Японії   ) Дизайн Тип   кузова   5-дв Загальні дані Виробник Nissan роки виробництва 1951 - теперішній час клас повнорозмірний позашляховик Інші позначення Datsun Patrol (1967-1983)
Jonga P60 (1969-1999, в Індії )
Nissan Safari (1980-2008, в Японії ) Дизайн Тип кузова 5-дв. SUV (7-місць.) компонування передньомоторну, заднеприводная
передньомоторну, повнопривідна Колісна формула 4 × 2
4 × 4 На ринку Схожі моделі Chevrolet Tahoe , Toyota Land Cruiser , Range Rover сегмент J-сегмент покоління Patrol 160, третє покоління Виробник Nissan роки виробництва 1980 - 1989 Інше ім'я Ebro Patrol (в Італії і Іспанії )
Datsun Patrol
Nissan Safari (Японія) Заводи Барселона , Іспанія (1983-1988)
Хірацука , Японія
Канда , Японія
Макаті , Філіппіни (1972-1983)
Росслин, ПАР (1959-1983)
Тегеран , Іран (Pars Khodro, 1984-1989)
Дзама , Японія (1980-1987) двигун 2,8 л L28 / L28E I6
4,0 л P40 I6
3,3 л SD33 дизель
3,3 л SD33T турбодизель КПП 4/5-ступ. МКПП
3-ступ. 3N71 АКПП Patrol 160, третє покоління на ВікіСховищі Patrol 260, третє покоління Виробник Nissan роки виробництва 1986 - 2002 Інше ім'я Ebro Patrol (Іспанія 1986-1993)
Ebro Patrol Autocarro (Італія)
Nissan Patrol 4x4 (1993-2003)
Nissan Patrol GQ (RHD)
Patrol (Іран) Заводи Барселона , Іспанія
Рим , Італія (1988-1993)
Тегеран , Іран (Pars Khodro, 1989-2000)
Вашингтон , Великобританія (1986-1992) двигун 2,8 л L28 I6
2,7 л Perkins MD27 дизель I4
2,8 л RD28T TD I6
3,3 л Nissan S турбодизель v8 КПП 5-ступ. МКПП Колісна база 2970 мм (довга база)
2350 мм (коротка база) Довжина 4690 мм (довга база)
4230 мм (коротка база) Ширина 1 689 мм (довга база)
1689 мм (коротка база) Висота 1980 мм (довга база)
1980 мм (коротка база) Patrol 260, третє покоління на ВікіСховищі Patrol Y61, п'яте покоління Виробник Nissan Роки виробництва 1 997 - 2013 [1]
1 997 - Нині (в окремих країнах) Інше ім'я Nissan Seranza (в Ірані) двигун бензинові:
4,5 л TB45E I6, 4,8 л TB48DE I6
дизельні:
2,8 л RD28ETi, 3,0 л ZD30DDTi
4,2 л TD422, 4,2 л TD42T3 КПП 5-ступ. МКПП, 4/5-ступ. АКПП Колісна база 2970 мм Довжина 5080 мм Ширина 1940 мм Висота 1855 мм Маса 2473 кг Patrol Y61, п'яте покоління на ВікіСховищі Nissan Patrol на Вікісховища

Nissan Patrol ( яп. 日産·パトロールNissan Patorōru) - японський повнорозмірний позашляховик , Що випускається компанією Nissan з 1951 року .

Patrol це досить популярний у всьому світі позашляховик, основним його конкурентом є Toyota Land Cruiser. На північноамериканському ринку конкурує з Infiniti в сегменті розкішних позашляховиків.

Patrol був доступний в кузовах з короткою колісною базою (SWB), трьохдверний, або довгою колісною базою (LWB) - п'ятидверна версія. У період з 1988 по 1994 роки, компанією Ford на австралійському ринку Patrol продавався як Ford Maverick. У деяких європейських країнах Patrol, короткий час продавався як Ebro Patrol. З 1980 року відомий в Японії як Nissan Safari (日産·サファリ). Patrol доступний в Австралії, Центральній і Південній Америці, Південній Африці, частини Південно-Східної Азії і Західної Європи, а також в Ірані і на Близькому Сході, в Північній Америці, де так само, як і Nissan Armada є одним з повнорозмірних SUV. У 2010 році Patrol став доступний в Північній Америці, нове покоління Infiniti QX 56 має загальну платформу з Patrol.

Платформа Y61 до цих пір проводиться в якості військового автотранспортного засобу в країнах Азії і Близького Сходу, також різні версії Patrol широко використовуються установами ООН . Ці моделі Y61 виробляються паралельно з поточною Y62. Nissan Patrol четвертого і п'ятого поколінь були основними транспортними засобами, використовуваними ірландської армією .

За всю свою історію принцип конструкції залишився незмінним: потужна рама, нерозрізні мости (крім Y62), тяговітий невибагливий двигун.

У вересні 1951 роки з'явився 4W60, названий японськими дилерами Nissan - Nissan Store, пізніше (в 1966 році) перейменований в Nissan Bluebird Store. Загальний стиль був схожий на Willys Jeep . 4W60 мав 75-ти сильний 3,7 літровий двигун Nissan NAK від автобуса Nissan 290, але з повним приводом і 4-ступ. механічної коробкою передач . На решітці радіатора був сталевий шильдик Nissan. Була доступна і версія-транспортер 4W70. 4W60 був замінений у виробництві моделлю 4W61 в серпні 1955 року.

4W61 був аналогічний 4W60, за винятком решітки радіатора (хромована решітка), цільного вітрового скла , Хромованих смуг на капоті, і сидінь різних розмірів (з боку пасажира ширше, ніж водійське). Інші, великі зміни стосувалися двигуна. На 4W61 встановлювався новий двигун Nissan NB об'ємом 3,7 літрів і потужністю 92 л.с., пізніше змінився 105-ти сильним 4,0-літровим двигуном Nissan NC . Значок «NISSAN» на решітці був червоним з хромованими написом і окантовкою. У жовтні 1958 року на зміну 4W61 прийшла модель 4W65.

За винятком решітки і змінених передніх крил і капота, 4W65 була аналогічна 4W61. Напис «NISSAN» залишалася на решітці, шильдики з написом «Patrol» були додані з боків від капота. Була доступна версія WG4W65, що була восьмимісний хардтоп - універсалом зі складною жорстким дахом. Коротка серія 4W66 Patrol випускалася в грудні 1959 року. Єдина відмінність полягає в використанні на 4W66 двигуна P, об'ємом 4,0 літра і потужністю 125 к.с. Виробництво 4W66 закінчилося в червні 1960 року.

Nissan 4W70 Carrier [ правити | правити код ]

Nissan 4W70 Carrier з'явився в 1950 році, базою для нього став Dodge M37 . 4W70 використовував шасі M37, однак двигун і трансмісія були взяті від 4W60 Patrol. Змінилася решітка радіатора, ставши більш вузької, змінилися передні крила. У 1955 році з'явилася модель 4W72 (позначення 4W71 було пропущено) із зміненими капотом, гратами і головними фарами. На цих автомобілях використовувався новий 105-ти сильний двигун Nissan NC . Модифікація 4W73, що з'явилася 1959 році, мала двигун Nissan P потужністю 145 к.с.

Модифікація Тип кузова Двигун (бензин) 4W60
(пізніше названа Nissan Patrol) SWB: з м'яким дахом (4W60, 61,65,66)
SWB: пожежний автомобіль (F4W61,65,66) NAK / NB / NC / P Nissan Carrier
4W70 / 72/73 Транспортер піхоти і озброєнь NC / P

Nissan Patrol (60 серія, 1959-1980) з м'яким дахом (з двома дверима; колісна база 2200 мм) і G60 (двухдверная; колісна база 2500 мм) вперше був проданий в Австралії в 1960 році. Моделі з лівим кермом L60 / GL60 продавалися за межами Австралії. Nissan Australia стверджують, що Nissan Patrol серії 60 став першим автомобілем, перетнув пустелю Сімпсон в Австралії. [4]

У США були доступні моделі Patrol тільки з 1962 по 1969 роки, ці автомобілі продавалися дилерами Datsun. Так само була доступна версія H60 з подовженою колісною базою.

Повнопривідний Nissan Patrol 60 серії збирався з короткою, середньої і довгою базою. Він мав механічну коробку передач F3B83L, спочатку з трьома, потім з чотирма швидкостями, 2-ступінчасту роздавальну коробку і підключається повний привід . Двигун P, об'ємом 4,0 л (3956 куб.см), рядний з верхнім розташуванням клапанів, шести-циліндровий, що має камеру згоряння особливої ​​форми і повністю збалансований колінчастий вал. У той час, як у звичайній версії було двоє дверей спереду і одна ззаду і чотири сидіння (водій, і пасажир спереду, два паралельних сидіння ззаду), версія з подовженою колісною базою (H60) була доступна з вісьмома пасажирськими місцями.

Інші характеристики включають:

  • Колісна база: 2,2 / 2,5 / 2,8 метрів
  • Максимальне навантаження: 1000 кг
  • Діаметр циліндра: 85,7 мм
  • Хід поршня: 114,3 мм
  • Підвіска: ресора
  • Гальма: барабанні
  • Шини: 750 × 16;
  • Обсяг бака: 64 л

У 1963 році з'явилися моделі хардтоп KG60 (і KGL60). Зовнішній стиль 60 серії нагадував Toyota Land Cruiser .

Серія Кузов Двигун (бензин) 60 серія 60: SWB: з м'яким дахом, K60 хардтоп
G60: LWB: WG60 універсал, G60H-A кабіна / шасі, 62ZG60H пікап
H60: Super LWB: VH60 фургон, FH60 пожежний автомобіль Двигун Nissan P

Jonga [ правити | правити код ]

У 1960-х роках, Індійська армія представила два цікавих автомобіля на базі Nissan, це були Nissan Patrol P60 і Nissan 4W73. Перші одиниці збиралися на заводі Vehicle Jabalpur (VFJ) в 1969 році. Для армійських автомобілів було дано назву Jonga, скорочення від J abalpur O rdinance a N d G uncarriage A ssembly . VFJ займався з 1965 року складанням автомобілів для індійської армії: 3-тонна вантажівка Shaktiman на базі MAN (Німеччина), 4W73 (1-тонний Carrier) і Nissan Patrol.

Цікаво, що обидва транспортні засоби на базі Nissan мали ті ж двигуни і велика кількість частин від вихідних. Jonga також має цивільний варіант, оснащений дизельним двигуном Hino об'ємом 4,0 л, але попит на нього був низьким, в основному через ціну і зовнішнього вигляду. Всього було продано менше 200 одиниць. Jonga служив до кінця 1990-х років, коли він був замінений більш легкими джипами Mahindra. У багатьох армійських частинах проходили аукціони з продажу автомобілів цивільним особам, і в основному, вони вирушили в сільську місцевість.

Третє покоління позашляховика випускалося з 1980 по 1989 роки. Дані машини широко використовувалися ООН .

160 Series (MQ / MK) [ правити | правити код ]

160 серія (1980-1989) з'явилася в 1980 році, зайнявши місце 60 серії. В Австралії ця серія офіційно називалася MQ Patrol. З 1980 року стали доступні двигуни L28, P40 і SD33. Всі моделі були доступні з 4-ступінчастою механічною коробкою передач, хоча 3-ступінчастий автомат був опцією на длиннобазной версії з двигуном L28. Всі автомобілі Patrol 160 серії мали 2-ступінчасту роздавальну коробку .

Всі моделі мали ресорну підвіску. Модель SD33 була оснащена бортовою мережею на 24 В. Були доступні різні варіанти обробки і квітів салону, з опціями, що включають вінілове або килимове покриття, з синім або коричневим кольором внутрішньої обробки. кондиціонер і підсилювач керма були доступні на моделях класу люкс.

передній диференціал C200 встановлювався на всіх моделях. В Австралії стандартним заднім диференціалом був H233. Деякі версії оснащувалися диференціалом підвищеного тертя (LSD). На деяких пікапах і універсалах з двигуном P40 встановлювалися важкі моделі задніх диференціалів H260. На європейському ринку, де позашляхові характеристики були менш значущі, ззаду стояв легкий диференціал моделі C200.

У 1983 році модель MQ була доопрацьована (друга серія). Ці автомобілі стали відомі як MK Patrol, проте це ніяк не відобразилося на літературних або сервісних інструкціях Nissan. Дилери запчастин Nissan так само не брали відмінності в назвах. Доопрацювання полягала в зміні головної оптики і передньої підвіски. Чотириступінчаста коробка передач була виправлена ​​і для більшості моделей була додана п'ята передача. Версія універсала з високим дахом ( «Super Roof») з'явилася в цей час, з введенням турбодізельного варіанти двигуна SD33T. 110-сильний (81 кВт) турбодизель розганяв автомобіль до 145 км / ч. [5]

В цей час також оновився дизельний двигун SD33 з наддувом. Зміни включали в себе використання трьох поршневих кілець замість п'яти, змінився масляний фільтр . В Австралії та інших країнах Patrol з двигуном SD33 мали в стандарті бортову мережу напругою 12 В. Для розміщення дизельного двигуна з турбонаддувом, ці моделі отримали посилене зчеплення (270 проти 240 мм) і більший масляний радіатор (П'ять рядів проти трьох).

Це були останні автомобілі Patrol під брендом Datsun - відповідно до іншим модельним рядом Nissan, Patrol втратив бренд Datsun в 1984 році на більшості ринків.

260 Series [ правити | правити код ]

260 серія (1986-2002) - це версія 160 серії, яка збиралася в Іспанії (Яскрава відмінність - прямокутні фари), що продавалася в Європі і доступна у версіях з короткою та довгою базою з двигунами L28, SD33 і RD28T. Версії з двигуном SD, по крайней мере, на ринку Великобританії , Мали бортову мережу 24 В. Автомобілі Patrol, побудовані на заводі Ibérica Nissan також отримали дизельні двигуни Perkins іспанського виробництва і іспанську трансмісію відповідні місцевим законам. [6] Все це допомогло заводу Nissan Ibérica окупити інвестиції. 260 Patrol пізніше отримав фейсліфтінг з новою решіткою, аналогічної встановлюється на Y60 серії. Іспанське виробництво тривало до 1994 року з експортом і до 2002 року для внутрішнього іспанського ринку.

У 1988 році був запущений у виробництво Nissan Patrol Y60 (1987-1997). Автомобіль користувався заслуженою популярністю в колишньому СРСР, де офіційно продавався з кінця 1989 роки (раніше, ніж інші комфортабельні японські позашляховики).

Нове покоління Y60 радикально відрізняється технічно від своїх попередників. Patrol отримав пружинну підвіску замість ресорної, що збільшило комфорт і прохідність автомобіля. Однак, була доступна і модель універсал з ресорної задньою підвіскою, з 1994 року так само отримала пружинну задню підвіску. стабілізатори стійкості з'явилися на передній і задній підвісці. Підсилювач керма став стандартним на всіх моделях. Всі універсали мають дискові гальма спереду і ззаду. Введення синхронізаторів на задній передачі стало ще одним кроком вперед в порівнянні з попереднім поколінням.

Більшість моделей мало задній диференціал підвищеного тертя , Крім того деякі варіанти мали ручну блокування заднього диференціала . Деякі автомобілі навіть мали карданний привід передній лебідки , З важелем управління в салоні, розташованим праворуч від важеля перемикання передач.

Patrol в Японії стали називати Safari, ці автомобілі відрізнялися бортовий мережею на 24 В, замість стандартних 12 В.

Двигуни TD42 і TB42 були доступні як з механічною коробкою з п'ятьма передачами, так і чотириступінчастою автоматичною коробкою передач. RD28T і RB30 були доступні тільки з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач .

В Австралії існувало чотири автомобілі, що розрізняються за рівнем обробки салону (DX, RX, ST, Ti).

Серед дилерів стала популярною комплектація автомобілів різними речами, в тому числі багажниками , фаркоп , галогеновими фарами дальнього світла, бічними підніжками. У деяких австралійських доларів TD42 був доступний з додатковим турбонагнітачем Safari.

Рівні обробки салону в Європі сильно різнилися по країнах. У Франції були такі позначення, як SLX, LX і інші. У Фінляндії автомобілі Patrol мали в стандарті дві батареї.

В Австралії відбулися два основних оновлення, одне в 1992 році (GQ Series 2), інше в 1995 році (незначний фейсліфтінг). Найбільш помітні зміни в 1992 році принесли введення вприскування палива на двигуні TB42, EGR клапана і масляний радіатор на RD28T, нові сидіння, нові комплектації, додаткова шумоізоляція. GQ Series 2 отримала змінену трансмісію, підвіску, великі гальма і колеса. У 1991 році задні покажчики повороту, задні ліхтарі і стоп-сигнали були переміщені в бампер, щоб відповідати австралійськими законами, проте вони залишилися колишніми в європейських версіях.

У серпні 1993 року на двигунах TD42 був зменшений витрата палива. Це також мало побічний ефект зменшення потужності двигуна. Оригінальний двигун відрізнявся срібною кришкою головки блоку циліндрів, в той час як новий двигун отримав чорну. На двигуні RD28T змінилося розташування вакуумного насоса. Крім того, водійські подушки безпеки почали з'являтися на деяких європейських моделях.

У 1995 році відбувся невеликий фейсліфтінг, з переробленою передньою гратами, а в Австралії з'явилася модель RX.

Відомі проблеми в ході експлуатації включали в себе вібрації, руйнування петлі на задніх дверях (через маси колеса) і іржавіють задні віконні рами. Двигун RD28T також відомий проблемою з прокладкою головки. У європейських коробок передач з п'ятьма швидкостями була проблема з невдалим підшипником п'ятої передачі на великих пробігах. З іншого боку, надійність TD42 стала майже легендарною. Patrol відомий своїми сильними осями і хорошим диференціалом підвищеного тертя (якщо він був).

З 1988 по 1994 рік, компанія Ford Australia продавала Y60 Patrol, як Ford Maverick . Машини технічно були ідентичні, але мали різні забарвлення і рівні обробки.

Всі універсали мали 95-літровий основний паливний бак, до якого міг встановлюватися додатково бак на 90 або 95 літрів.

двигуни [ правити | правити код ]

Двигун Обсяг Діаметр циліндра і хід поршня Потужність Макс.момент Ступінь стиснення Конструкція Особливості RB30S дві тисячі дев'ятсот шістьдесят дві см³ 100 кВт при 4800 об / хв 224 Нм при 3000 об / хв рядний шестициліндровий SOHC, бензин TB42S 4169 см³ 96 x 96 мм 125 кВт при 4200 об / хв 325 Нм при 2800 об / хв 8,3: 1 рядний шестициліндровий OHV, бензин головка блоку циліндрів з поперечним потоком, верхній розподільний вал TB42E 135 кВт при 4400 об / хв 320 Нм при 3200 об / хв RD28T 2826 см³ 85 х 83 мм 91,9 кВт при 4400 об / хв 255 Нм при 2000 об / хв 19,0ː1 рядний шестициліндровий OHV, дизель турбонаддув TD42 4169 см³ 96 x 96 мм 85 кВт при 4000 об / хв 264 Нм при 2000 об / хв 22,7: 1 головка блоку циліндрів з поперечним потоком, верхній розподільний вал

Це покоління Patrol існує в грі Далекобійники 2 під назвою "Сафарі".

П'яте покоління Nissan Patrol (1997-2010), що одержав індекс Y61, було вперше показано в грудні 1997 року на Франкфуртському автосалоні. До кінця 2012 автомобілі, вироблені в Японії, продавалися в Арабські Емірати , А звідти ввозилися в Росію. У 2004 році був проведений рестайлінг моделі: з'явилися нова оптика, бампери, новий бензиновий двигун 4,8 л, 245 л. с. У тому ж році, через падіння продажів, Nissan припинив продавати Safari в Японії.

Двигуни дизельні 2,8 л (116 л. С.) RD28, 2,8 л (125 л. С.) ZD30, 3,0 л (160 л. С.) TD42, 4,2 л (145 к. С .) TD42DTTI. Бензинові 4,5 л (200 л. С.) TB45 і 4,8 л (248 л. С.) Коробка передач автоматична 4/5 - діапазонна (звична і відповідна низькими обертами, високооб'ємну моторам V8) або механічна, 5-ступінчаста ( для любителів офф-роуда). Оскільки в роздавальної коробці відсутній міжосьовий диференціал, передній міст підключається жорстко по Part-time схемою. Підвіска спереду і ззаду пружинно-важільна, залежна зі стабілізатором поперечної стійкості.

Була випущена версія дводверного пікапа серії Y61. Хоча почалося виробництво нової моделі, серія Y61 продовжувала продаватися, але тільки в декількох варіантах з базовою обробкою.

Автомобілі з двигуном TB48DE стали дуже популярні в Саудівської Аравії і ОАЕ , Де вони модифікувалися і легко змагалися з такими автомобілями, як Lamborghini і Ferrari . В інших випадках двигун TB48DE перебудовувався під потужність більше 2000 к.с. (Одна тисяча чотиреста дев'яносто один кВт) для вільного пересування по піщаних барханах . Станом на 2014 рік, компанія Nissan припинила випуск моделі п'ятого покоління в усьому світі.

Повністю оновлене, шосте покоління серії Y62 Nissan Patrol, було представлено 13 лютого 2010 року на VIP-заході в Абу Дабі . [7] Розкішна версія (Z62) продавалася як Infiniti QX 56 з 2010 року і була перейменована в Infiniti QX80 в 2013 році. Y62 з'явився в Північній Америці під шильдиком Armada і був представлений в 2016 році на Чиказькому автосалоні для ринку США в якості заміни для Nissan Armada (WA60).

Y62 має 5,6-літровій двигун V8 моделі VK56VD потужністю 400 к.с. (298 кВт) и крутний момент 560 Нм. двигун обладнань системою Зміни фаз газорозподілу «VVEL» и прямого впріскування «DIG», в Парі з семіступінчастою автоматичності коробкою передач. Система полного приводу дозволяє перемікатіся между чотірма режимами: пісок, дорога, камені и снег. У автомобіля також є електронне блокування заднього диференціала, система зрушення і контролю спуску з пагорбів. Версія Infiniti була запущена в США в 2010 році, а Patrol продається там з 60 серії. Версія Nissan Patrol запущена в продаж в Австралії з початку 2013 року.

Nissan Patrol пропонується в чотирьох різних рівнях обробки на Близькому Сході: XE, SE, LE і City Package. В Австралії пропонуються рівні обробки салону Ti і Ti-L, і раніше була доступна ST-L.

У 2014 році відбулося значне фейсліфтінг: змінилися задні ліхтарі, з'явилися вбудовані світлодіодні фари. Додано новий інтер'єр і нові комплекти коліс.

Nissan також представила обмежену серію Patrol Black Special Edition - очікується випуск всього 200 одиниць. Ці автомобілі будуть відрізнятися від стандартних обробкою, яка буде включати в себе червоні сидіння, хромові деталі і чорну матову забарвлення кузова.

Patrol Nismo [ правити | правити код ]

При появі бренду Nismo на Близькому Сході, Nissan Patrol Nismo був представлений на заході, присвяченому показу в Дубаї разом з GT-R Nismo и 370Z Nismo. [8] На відміну від стандартного Patrol, версія Nismo оснащена 5,6-літровим двигуном V8 потужністю 428 к.с. (319 кВт), налаштованим майстрами Takumi компанії Nissan. [9]

Patrol Desert Edition [ правити | правити код ]

Nissan Patrol Desert Edition був представлений компанією Nissan на дубайському автосалоні 10 листопада 2015 року. Автомобіль, розроблений Мохаммед бін Сулайемом, буде продаватися тільки на Близькому Сході. [10]

  1. Nissan Shatai | Corporate Information | History
  2. First built in Nigeria Nissan Patrol rolls off production line - Vanguard News
  3. Nissan Patrol 2012 manual-gearbox model now in UAE | Drive Arabia: Dubai / Abu Dhabi [UAE, Saudi, Bahrain, Qatar, Kuwait, Oman & GCC] (неопр.). Drive Arabia (12 грудня 2011). Дата звернення 23 березня 2016.
  4. Chapters 13 and 14, pages 120 to 138. «Dune is a four-letter word» by Griselda Sprigg. Published 2001, Wakefield Press.
  5. Nissan Gamma, Артселар , Бельгія: NV Nissan Belgium SA, 1984, с. 1
  6. Walker, Alan (вересень 1982). Kennett, Pat, ed. "The great European retreat". TRUCK. Лондон : FF Publishing Ltd: 36.
  7. Nissan Patrol new class-leader as Nissan's 'Hero of All Terrain' (неопр.) (недоступна ПОСИЛАННЯ). Nissan-global.com (13 лютого 2010). Дата звернення 23 березня 2016. Читальний зал 22 квітня 2012 року.
  8. Nissan Patrol Nismo highlights motorsport launch in UAE (неопр.). Drive Arabia (7 жовтня 2015). Дата звернення 23 березня 2016.
  9. Nissan's 6000 pounds Patrol SUV gets Nismo treatment in Dubai (неопр.). Digital Trends (8 жовтня 2015). Дата звернення 23 березня 2016.
  10. 2016 Nissan Patrol Desert Edition reveled at Dubai Motor Show (неопр.). drivearabia.ae (11 листопада 2015). Дата звернення 23 березня 2016.
  • Nissan Patrol на веб-сайті Nissan Global. (Англ.)
  • Nissan Patrol Y61 , Інформація на веб-сайті Nissan Australia. (Англ.)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов