Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan qashqai 2012 болячки

  1. Поговоримо про переваги
  2. Слабкі місця автомобіля
  3. ознаки несправностей
  4. Підведемо підсумки
  5. Силові агрегати Кашка
  6. трансмісія
  7. особливості підвіски
  8. Безпека їзди на Кашкай
  9. Поділитися

Наша сеть партнеров Banwar

Дехто просив, та й сам хотів записати не тільки на папірці, так що публікую цей пост.

Перед НГ був у дилера з проблемою обігріву лобового, про це писав тут.
На свята їхав за 1000 км. По поверненню вирішив скласти такий список, що мене на даний момент турбує в машині. Вийшло досить довго, по-моєму)

1) У мене комплектація LE +, бесьключевой доступ, всі справи. Так ось, машина постійно втрачає ключ. Причому, до вищевказаної діагностики це було не те, щоб часто, але було. Іноді так, що потрібно було з машини виходити, блокувати повністю, потім повністю розблокувати, тільки після цього вже заводити. Після того, як ділеровскіе перці мені перебрали половину електроніки, ключ став губитися щоразу, як збираюся кудись їхати. Раздрожает.
2) Знову ж таки, після останнього візиту до ОД, при запуску двигуна відразу починає грати музика з USB, завжди. Не залежно від того, в якому стані було ГУ під час останнього запуску, що грало і з якого джерела. Довелося витягнути флешку.
3) З'явився вихровий шум з боку заднього правого (начебто) колеса. У мене вже було таке, коли я їздив на батьківщину влітку, про це писав тут і тут. Схоже, ситуація повторюється, що не може не засмучувати.
4) Обігрів лобового як і раніше працює через танці з бубном. Тобто спочатку буджу машину, чекаю кілька секунд, поки запустяться основні системи, тільки потім заводжу двигун і включаю обігрів.
5) Йшов по трасі, звернув увагу ще ось на що. Ефект проявляється на швидкості 120-130 км / ч. Їду з постійною швидкістю, педаль газу в одному положенні тримаю, що не смикаю. Обороти починають стрибати туди-сюди, на 200-300, біля позначки 3000. Так і стрибають, поки або не відпустиш газ, або не натиснеш. За 900 км шляху спостерігалося раз 10.
6) Вже приїхавши, будучи в місті, зауважив ще одні посмикування. На цей раз на малих швидкостях (до 40 км / ч), обороти близько 1000. Тільки ось смикається вже вся машина. Може це так гальмування двигуном працює, включив його на початку зими в БК. Нагадаю, машина у мене чіпований.
7) Задня ліва двері закривається з удвічі більшим зусиллям, ніж інші двері. Ну це дурниця. Добре, що взагалі закривається, а не як у деяких, не в образу)
8) Скрипит ну просто жах як, коли кермом ворушиться. Одна з тих самих «дитячих хвороб», на які багато Котоводи (і не тільки) скаржаться, і я в тому числі. Але про них пізніше. До сьогоднішнього дня в Пітері морози під -20 були, це точно сприяло)
9) В дорозі так само зазначив, що потіють і замерзають (на морозі) фари. Все б нічого, це теж дитяча хвороба, притаманна не тільки Коту. Однак, права фара (якщо стояти обличчям до машини) заледеніла більше, ніж на половину. Мені здається, це дзвіночок.
10) У ці ж морози замерзла омивайки. Зловили концентрат Fin Tippa (-70), 1 до 1 з водою. Виробник стверджує, що така суміш тримає -24. Брехня, замерзла при -15 приблизно. Половину дороги їхав, постійно зупиняючись і чистячи скло вручну. Нікого не обігнати, бо безглуздо абсолютно. Особливо в Вологодської області туго було. Там дорогу посипають реагентами і вона жахливо брудна. Та й потік там завжди щодо щільний, багато товстих. Загалом, жерсть, час у дорозі збільшується на кілька годин, нікому не побажаю.
Взагалі, я звернув увагу на конструкцію шлангів. Вони, виходить, заховані в окремий як би кожух під капотом, вследсвіе чого отримують менше тепла від двигуна. Та й самі форсунки розташовані не дуже-то зручно. Дивні інженерні рішення.
Крім цього, омивачі фар взагалі замерзли наглухо в витягнутому положенні. Так і їздив, з вусиками)
Після моторошно брудної дороги, машину звичайно ж потрібно було помити від цієї дорожньої хімії. Поїхав на мийку в -20, а що робити. Там і омивайка начебто відійшла, і омивачі фар. Але, все тут же знову замерзло, а омивачі фар тепер не працюють взагалі, навіть з кнопки.
Через незнання на мийку приїхав не прогрітий, відразу з дому. В результаті машина всередині вся употела, довелося її потім вистужать на морозі, щоб двері і замки не примерзли наглухо, попутно витираючи все всередині і зовні сухою ганчіркою. Буду тепер знати, що взимку на мийку треба приїжджати прогрітим)
11) Ну ​​і останнє, навздогін. Ремені безпеки на передніх сидіннях дуже вже неохоче замотуються назад. Постійно доводиться їм допомагати. На пластиці у центральної стійки з'явилися подряпини і потертості.

Ось такий вийшов список. Вирішив залишити машину у ОД на кілька днів, залишивши їм цей список, нехай розбираються.

Тепер про моє думці про дитячі хвороби Кота.
Після поста шановного the42-th, вирішив оформити свій коментар у вигляді окремого поста.
З першою частиною я згоден. Хотєлки є забаганки, кожен хоче собі індивідуальну машину, зроблену під себе. Це цілком природно.
З другої ж частиною дозволю собі не погодитися. По-моєму, ціна автомобіля безпосередньо відображає не тільки кількість всіляких опцій (хочете - комплектацій) в ньому, а й якість їх виконання в тому числі і автомобіля в цілому! І я вважаю, що це погано, коли майже у всіх власників в автомобілі за таку ціну (я про Кота зараз конкретно) присутні такі безглуздості, як скрип при повороті керма, проблеми з обігрівом лобового, погана якість ЛКП, царапучесть лакованого пластика і пластика щитка приладів, косяки з дверима і замком. Причому сильніше я в цьому переконуюся, коли бачу авто дешевше (деколи в 2 рази!), У яких цих проблем немає. І називають подібні проблеми дитячими болячками, тому що це млинець банальщина, яку Ніссан ніяк не хоче вирішувати. Принаймні, поки що. Бути може щось вже вирішено в машинах пітерської збірки. Хотілося б вірити, так би мовити.

А то що у Audi взагалі коробки летять, так це хіба справа? Що власники RR в рік по 20 раз бувають у сервісі, це справа? Це ж ж взагалі жах, ні в які ворота! Віддаючи за нову машину такі великі гроші (особливо зараз актуально), ти апріорі сподіваєшся не тільки на комфорт, але і на якість, хіба ні? І не дивлячись на те, що загальна якість автопрому зараз далеко не найкращий, так як виробникам вигідно, щоб машини міняли частіше (читай - частіше купували нові, тому що стара вже не торт), їм же треба, що б купували саме ЇХ машини, а не інших виробників, вірно? Відповідно, їм потрібно стежити за якістю і боротися за свою репутацію, як наслідок. Тому я категорично відмовляюся приймати цей факт як даність. З цим потрібно якось боротися, виражати громадську думку, щоб воно дійшло до виробників, і вони поміняли свою політику.

джерело: www.drive2.ru

Ніссан Кашкай - один з найпопулярніших сучасних автомобілів, що заслуговує похвалу експертів. Як і будь-який транспортний засіб, він має і плюси, і мінуси. У чому вони проявляються і як з ними впоратися - з цими питаннями ми і спробуємо розібратися.

Поговоримо про переваги

До головних достоїнств Ніссан Кашкай відносяться є

  1. Досить просторий комфортний салон. В такому авто відчуваєш себе безпечно, затишно і статусно.
  2. Модель 2016 року сконструйована так, що має високу посадку. Це набагато приємніше, ніж чіпляти найнезначніші вибоїни.
  3. Зовнішній вигляд - виробники явно не відстають від сучасних віянь
  4. Відмінна комплектація: складні дзеркала, хороший клімат-контроль, кондиціонер.
  5. Наявність парктроника значно полегшує парковку позаду.
  6. Задня камера, яка входить в базову комплектацію.

Задня камера, яка входить в базову комплектацію

Багато автолюбителів відзначають наявність обігріву лобового скла - незамінну при морозі опцію. Увагу привертає і хороша аеродинаміка Ніссана. Машина стійка на дорозі при великій швидкості, а також на поворотах.

Що стосується електроніки, то вона ніколи не приносить неприємностей, так як авто заводиться без проблем в будь-яку, навіть морозну погоду. Середня витрата палива близько 11 л як взимку, так і влітку.

Кросовер Nissan Qashqai багатьох підкорив спортивної міццю, відмінним дизайном кузова і хорошою керованістю. Подобаються власникам і зручні сидіння з поперекової підпорою. Але перед покупкою на вторинному ринку варто розглянути всі недоліки цієї популярної машини. І, відповідно, зробити висновок.

Слабкі місця автомобіля

До основних недоліків Ніссан Кашкай можна віднести наступні:

  • задні опори двигуна;
  • рульова рейка часто буває несправна;
  • невеликий багажник, мало місткий,
  • слабкі і недовговічні задні амортизатори;
  • стійки стабілізаторів;
  • тонке і м'яке ЛКП;
  • часто виходять з ладу ступичні підшипники.

Багато автовласників відзначають жорстку і розбовтану підвіску в машині. Не влаштовує їх і занадто великий радіус розвороту. Однак ці слабкі і хворобливі місця Ніссан Кашкай не скасовують його достоїнств.

ознаки несправностей

Часта претензія володарів Кашка 2.0 - неміцні задні опори мотора. Це провокує проблеми з двигуном через зайвих навантажень, а також вібрацію. Показником подібної несправності служить поява ривків в трансмісії при перемиканні передач.

Агресивна їзда здатна привести до зносу рульової стійки. Тому при покупці уживаної машини рекомендується перевірити сліди течі з рульового механізму. Туге обертання колеса, що збігається скреготом і свистом - це прямий сигнал про болячки. Вони будуть служити показником ставлення попереднього господаря до авто і манери його їзди.

Інша поширена проблема - вихід з ладу підшипників через швидкого руху по поганих дорогах. В такому випадку дорого обходиться ремонт редукційного клапана, розташованого в масляному насосі.

Стійки стабілізаторів у Ніссан Кашкай, їх несправності можуть свідчити про наявність крену при повороті. При деформованих стійках машину веде з дорожньої колії, а з-під капота лунають стуки.

При деформованих стійках машину веде з дорожньої колії, а з-під капота лунають стуки

З недоліків також можна відзначити неідеальний обігрів салону: тепло розподіляється нерівномірно, що призводить до відсутності належного комфорту взимку. Проблеми можуть виникнути і з антиблокувальною гальмівною системою (АБС). Не забуваємо також про задню підвіску.

Підступ часом ховається і в маточинних підшипниках. Причина - занадто малий термін їх експлуатації. Якщо в районі колеса чується гул, то проблема в підшипниках. Але ці хвороби експлуатованого Nissan Qashkai, на думку автовласників, прекрасно лікуються.

Підведемо підсумки

Ми розглянули Ніссан Кашкай з двох сторін: позитивної і негативної. Перед покупкою авто слід провести комплексну діагностику для виявлення можливих дефектів. Якщо при поїздці чутні скрегіт або гул, то в наявності явна несправність. Вибираючи Nissan Qashkai, з проблемами якого ви вже знайомі, будьте уважні до всіх неполадок, при необхідності звертайтеся до працівників сервісу, і тоді поїздки будуть тільки в радість!

джерело: portalmashin.ru

Nissan Qashqai - це компактний кросовер, який досить популярний в країнах СНД, особливо в Росії, на ринку є ціла безліч старих варіантів даної моделі.

Європейські та російські Кашкай збираються не в Японії, а Сандерленді - англійському містечку. Тому видно, що кузовні панелі злегка кривовато зістиковано. Стійкість до корозії досить хороша, але не ідеальна, тому що лакофарбове покриття злегка тонке, можуть залишатися відколи й подряпини завдяки дорожнім камінцях. А сам лак з часом не так блищить, виглядає злегка мутновато. А ще, зовнішній вигляд ненового Кашка псує облазить емблема на передку автомобіля.

Було відмічено, що дорестайлінгових моделі, випущені до 2009 року, мають в собі деякі характерні проблеми, наприклад, на двері багажника розбовтується ручка, її можна закрутити, але для цього треба зняти обшивку і дістатися до кріплення ручки.

Послерестайлінговие автомобілі теж небезгрішні - якщо придивитися, то видно, що задні ліхтарі запотівають, тому що ущільнення цих ліхтарів явно з дешевого матеріалу.

Салон живе не особливо довго - вже через 70000 км. пробігу гримить пластик, а оббивка стає потертій.

пробігу гримить пластик, а оббивка стає потертій

Коли машина активно експлуатується, то дуже швидко починається стиратися рукоятка коробки передач, особливо, механічна. Також стираються салонні дверні ручки, їх можна поміняти - 15 доларів за шт. У деяких автомобілях через 6 років експлуатації відшаровується покриття на панелі приладів.

А для тих, хто залишає влітку свій Кашкай на вулиці, є погані новини - якщо в машині пластиковий кермо, то на спеці матеріал обода може розплавитися і буде дуже неприємно таке кермо брати в руки. У тих автомобілях, де є панорамний люк - накопичується конденсат біля сонцезахисних козирків, який псує оббивку на стелі.

Також бувають випадки, коли з часом заїдають склопідйомники, тому що туди потрапляє бруд, тому треба просто зробити чистку, щоб не зламався мотор ліфта, який коштує чималих грошей - близько 300 доларів. Ще, під час покупки б / у автомобіля треба перевірити оббивку салону - для цього треба включити голосно музику, після чого оббивка салону може деренчати і резонувати. На кермі є кнопки, якими можна управляти аудіосистемою, якщо вони не працюють, то треба буде поміняти блок підрульових перемикачів, тільки важливо стежити, щоб джгут проводів не перетискають.

В Кашкай використовуються слабкі дверні ущільнення і невдало зроблений обігрівач. Поки двигун не прогріється, теплого повітря в салоні не буде. Особливо в мороз ця проблема стає дуже актуальною, тому деякі автомобілісти ставлять картонку перед радіатором, щоб двигун в мороз менше охолоджувався від зустрічного холодного потоку повітря. Також в Кашкай є температурний датчик, який встановлений під кермом, тому він показує неточну температуру в салоні.

Коли зробили рестайлінг в 2009 році, то клімат-контроль покращився, датчики розмістили в правильних місцях, а грубка стала працювати значно ефективніше. Але бували такі випадки, коли виходили з ладу реле вентилятора, після чого вентилятор не вимикався і постійно охолоджував, а також бували випадки, що згорав резистор моторчика пічки, без якого немає напору повітря. Та й в мотор обігрівача часто потрапляє різне сміття з дороги, тому якщо його періодично не чистити, то він вийде з ладу. На багатьох машинах його міняли ще по гарантії.

Силові агрегати Кашка

Кашкай комплектується і бензиновими і дизельними моторами. Бензинові - 2-х літровий MR20DE (таких більше 70% серед Кашкаєв) і HR16DE, обсяг якого дорівнює 1,6 літра (близько 22% машин). Ці двигуни по конструкції дуже схожі, в них використовується ланцюг ГРМ, є система зміни фаз газорозподілу. Тут не використовуються гідроопори у клапанів. А приблизно через 100000 км треба буде зробити регулювання клапанних зазорів - доведеться зайнятися підбором висоти штовхачів.

Дані бензинові двигуни не доставляють особливих проблем - легко витримують 300000 км. пробігу. Можливі такі дрібниці, що, якщо сильно буде розтягнута ланцюг ГРМ, датчик видасть помилку і машина не заведеться. Така ланцюг коштує близько 90 доларів, тому треба не забувати приблизно через 100 тисяч км. її міняти.

Також варто не забувати промивати дросельну заслінку кожні 50000 км, щоб не губилася потужність і не було плаваючих оборотів на холостому ходу. При заміні свічок, особливо на 2-х літровому двигуні треба стежити за тим, щоб не перетягнути, закручуючи свічки. У свічкового колодязя досить тонкі стінки, тому він може лопнути, після чого в камеру згоряння потрапить рідина, що охолоджує, а в систему охолодження підуть відпрацьовані гази. І тут вже своїми силами нічого не виправити - треба буде зробити заміну головки блоку циліндрів, яка коштує 1100 доларів.

І тут вже своїми силами нічого не виправити - треба буде зробити заміну головки блоку циліндрів, яка коштує 1100 доларів

Досить швидко виходять з ладу опори мотора - передня приблизно на 100000 км. а все решта: задня і верхні ламаються вже через 120000 км. пробігу. Верхні стоять по 140 доларів, а задня опора - 50 доларів. Змінюючи все це, можна відразу поміняти і сайлент-блоки підрамника, комплект обійдеться приблизно за 90 доларів.

Коли бензинові мотори старіють і вже скоро зажадають ремонту, вони дадуть про це знати заздалегідь - масло почне йти, повільно прокопувати через стик піддону, тут можна поміняти прокладку і нанести свіжий герметик. Також з'явиться запах бензину в салоні, це буде означати, що пора поміняти пластиковий патрубок паливного насоса, який встановлений в баку, коштує він близько 250 доларів. Паливний насос оснащується фільтром, якого вистачає на весь термін служби, але буває і таке що цей фільтр заб'ється і мотор почне глухнути. Щоб його прочистити - треба буде лізти в бак і діставати звідти насос.

При втраті антифризу треба перевірити кільце ущільнювача на кожному термостаті. Якщо справа не в термостаті, то тоді на розширювальному бачку треба перевірити чи є сліди антифризу. Текти по стику - це досить поширена хвороба у Кашкаєв з бензиновими моторами.

Дизельні моделі оснащені більш міцними бачками. Бувають такі турбодизельні мотори: 1,5-літровий K9K (близько 5% Кашкаєв) і 2-х літровий M9R (1% автомобілів на ринку). Для цих дизелів характерно неприйняття неякісного пального. Якщо залити «палений» дизель, то доведеться дуже нелегко - міняти форсунки, які коштують приблизно 500 доларів, нейтралізатор за 1500 «американських рублів».

Далі, щоб машина добре служила - треба кожні 50000 км. промивати систему рециркуляції. Особливо це актуально під час їзди в пробках, і коли машина довго працює на холостому ходу, від цього засмічується фільтр сажі.

У 2-х літровий мотор M9R ще буває така проблема як жаби, пластикові трубки в магістралі паливної системи. Відразу з'явиться запах згорілої солярки в салоні - це значить, що солярка через порвані трубки потрапила на випускний колектор. Але 150 доларів - і ця проблема вирішена.

В моторі K9K з об'ємом в 1,5 літрів теж не особливо надійні паливні дроти, їх заміна потягне на 60 доларів. Приблизно через 6 років може розбухнути матеріал, з якого зроблені трубки і перекриє надходження палива, тому мотор одного разу не заведеться через брак палива. Також бувають випадки, але дуже рідко, що виходить з ладу паливний насос, який знаходиться в баку, після чого машина теж буде погано заводитися. А такий насос поміняти - витратити 540 доларів.

До 150000 км підходить до завершення термін служби турбіни, яка коштує близько 1500 доларів. Та й в цілому, до 150-ти тисячам і сам 1,5-літровий дизельний двигун може потребувати ремонту. Двигун досить швидко зношується, з'являється дизельне торохтіння і шатунні вкладиші стукають. Така ж проблема знайома і власникам дизельних Рено Дастер.

трансмісія

Автоматична коробка Jatco JF613E на 6 ступенів йде разом з 2-х літровим дизельним двигуном, відрізняється високою надійністю, легко витримує 250000 км. пробігу, якщо з періодичністю в 60000 км міняти трансмісійне масло.

Механічна 6-ти ступінчаста коробка ще надійніше, ніж автомат, взагалі не ламається, треба тільки кожні 150000 км. міняти зчеплення, комплект якого обійдеться в 220 доларів.

А ось бензинових версій з мотором HR16 про надійну трансмісії доводиться тільки мріяти. До цього мотору йде 5-тіступка, в якій треба після 150000 км. змінювати синхронізатори (180 доларів за кожен), і зчеплення рідко доживає до 100000 км. Зазвичай, його вже треба міняти на 50000 км. пробігу.

Бувають і комплектації з бензиновим мотором і варіатором Jatco JF011E. Тут є свої особливості, щоб такий Кашкай прослужив довше треба своєчасно міняти масла і їздити в спокійному режимі, сильно машину не гвалтувати. Заливати треба в варіатор масло Nissan CVT Fluid NS-2, його вистачає рівно на 60000 кілометрів, ціна такого масла - 130 доларів за 8 літрів. Також треба і фільтр міняти, а його ціна становить 90 доларів. На матеріалах не треба економити, тому що варіатор почне "тупити", зависати при розгоні, смикатися. А все це ознаки майбутнього ремонту варіатора, який може потягнути на 3000 доларів, а новий варіатор може обійтися і в 7000 доларів.
Але все одно, варіатор довго не служить навіть при дбайливому використанні, тому що штовхає ремінь, який коштує близько 500 доларів, витримує не більше 150000 км. Але дешевше буде просто замінити цей ремінь, поки він не задере поверхню шківів, які поміняти буде коштувати 1100 доларів.

Якщо раптом варіатор під час їзди перестав перемикати передачі, то це перша ознака того, що треба буде скоро міняти кроковий двигун, який коштує близько 200 доларів. Навіть були випадки, що в 5-річних Кашкай селектор не перемикайтеся передачі. Іноді проблема вирішується заміною соленоїда блокування селектора приблизно за 40 доларів, а іноді - треба міняти селектор повністю за 200 доларів.

Іноді проблема вирішується заміною соленоїда блокування селектора приблизно за 40 доларів, а іноді - треба міняти селектор повністю за 200 доларів

Після того, як машина відкатала 120 тисяч кілометрів може з'явитися легкий гул під час їзди, це може означати, що прийшов час заміни підшипників на провідному і відомому валах. Підшипники обійдуться в 100 доларів за кожен. Але буває і таке, що клапан масляного насоса залипає і при цьому ніяких ознак поломки не подає аж до тих пір, поки варіатор не вийде з ладу через брак масла в вузлах. Тому під час заміни ременя, бажано відразу поміняти і клапан масляного насоса, він коштує всього 360 доларів, що приблизно в 10 разів менша від тієї суми, яку доведеться віддати за ремонт варіатора.

особливості підвіски

Варто розуміти, що Кашкай - це кросовер-паркетник, призначений для їзди по асфальту. Для тих, хто зважиться перевірити його на бездоріжжі чекають погані наслідки - варіатор дуже скоро не витримає навантажень, вийде з ладу електромагнітна муфта, що включає задній міст, її заміна обійдеться в 830 доларів. Сама муфта теж серйозно постраждає, тому що вона слабо захищена і в неї легко потрапить пісок, бруд і пил.

Кращим виборів вважається 2-х літровий дизельний двигун M9R. Важливо лише стежити за трубками в паливній системі. Розроблений французами з Renault дизель K9K об'ємом 1,5 літра слабкий шатунними і корінними підшипниками колінчастого вала

Підвіска в Кашкай короткоходная, вона досить жорстка, для внедорожья просто не підходить. Підвіска на поганій дорозі видає гуркіт, і машину сильно трясе. Уже через 40000 км. пробігу амортизатори Sachs вимагали заміни. А задні амортизатори взагалі сконструйовані так, що їх доводилося міняти тому що, розбивалися втулки, які йдуть в зборі з амортизаторами. Часто бували випадки, що по гарантії міняли передні маточини з підшипниками, які гудуть вже через 50 - 60 тисяч кілометрів.

Рестайлінг пішов на користь і підвіска була поліпшена, багато проблем були виправлені. Збільшили ресурс ступичні підшипників вдвічі, амортизатори стали довше служити - не менш передніх кульових опор, які легко витримують 100000 км. Амортизатори стоять приблизно по 150 доларів, а кульові опори разом з важелями - 145 доларів.

А ось над захистом від бруду слабо попрацювали, опорні підшипники передніх стійок зношуються дуже швидко через потрапляння бруду, коштують вони по 25 доларів і міняти їх доводиться вже через 50000 км.

Що характерно для Кашкаєв - скрип під час повороту керма, від якого складно позбутися. Навіть якщо замінити ущільнення на рульовому валу, все одно гума буде скрипіти, тому треба буде періодично змащувати цю гуму мастилом з силікону.

Кашкай, випущені після 2009 року іноді можуть страждати тим, що в мороз у них перестає працювати електропідсилювач керма. Це проблема була загальною, тому виробник безкоштовно міняв машини з такою проблемою.

Це проблема була загальною, тому виробник безкоштовно міняв машини з такою проблемою

Гальмівна система, в цілому, надійна, але у машин ранніх років може заклинювати поршень в передньому супорті, але так як продаються ремкомплекти супорта за 40 доларів, то проблема легко вирішується.

Якщо дивитися в цілому, то б / у-шні Кашкай можуть в собі таїти сюрпризи, але чим хороші ці автомобілі, так це приємною ціною. Якщо порівнювати з конкурентами, то приблизно такий же по надійності Міцубісі АСХ стоїть на 20000 рублів дорожче. Кіа Спортейдж і Хендай Туксон (iX35) приблизно на 60000 р. дорожча. Renault Koleos варто більш, ніж на 70 тисяч рублів дорожче. А Фольксваген Тігуан і Форд Куга - на 100000 дорожче, ніж Ніссан Кашкай.

Тому старий Qashqai можна купувати, але головне, брати модель послерестайлінговую. Найкраще вибирати комплектацію з 2-х літровим дизельним мотором з механікою або автоматом. Якщо не вдасться такий відшукати, то є сенс взяти бензинову модель з механікою.

Якщо не вдасться такий відшукати, то є сенс взяти бензинову модель з механікою

Безпека їзди на Кашкай

Після проведених краш-тестів по методу Euro NCAP, Ніссан Кашкай отримав максимальну оцінку за фронтальний краш-тест на скорос¬ті 64 км / год. Подушки безпеки добре утримають водія і пасажирів на невеликій швидкості. Для колін не передбачені подушки безпеки, але вони і не потрібні, так як після тесту було видно, що ноги не торкаються під час зіткнення до передньої панелі. Ремені безпеки також грають важливу роль. В цілому, оцінка - 15,8 балів з 16-ти. І 5 зірок.

Якщо ж факти, представлені в статті не зупиняють вас перед покупкою вживаного уживаного Nissan Qashqai, то хоча б для того, щоб уберегти себе від можливих неприємностей при здійсненні операції, обов'язково подивіться наше відео по темі:

джерело: avto-all.com

Поділитися

Він підтікає, стукає, облазить, погано гріє - і здатний «з'їсти» такі начебто міцні деталі як амортизатори або опорні підшипники. Як би не був хороший японський кросовер - і за ним водяться різного роду грішки. Чи допоможе з ними впоратися автовиробник? Або власникам доведеться самим шукати вихід?

Сьогоднішній гість нашої рубрики «Дитячі хвороби» встиг пустити коріння у верхній частині рейтингу найбільш продаваних автомобілів сегмента кросоверів: в Росії модель розміняла вже другу сотню тисяч проданих примірників, а світовий тираж взагалі перевалив за два мільйони.

Йдеться про Nissan Qashqai, японському кросовері, який зовсім недавно змінив покоління - вперше з 2007 року, якщо не брати до уваги рестайлінгу. Чудовий привід, щоб підвести проміжні підсумки і з'ясувати, чи дійсно перше покоління «Кашкаєв» може похвалитися сибірським здоров'ям. Виявилося, що в амбулаторній карті нашого пацієнта все-таки є пара записів - то тут стукне, то там рипнуть, то тут протече. Але тим, хто подумував придбати уживаний «Кашкай» першого покоління, не варто розчаровуватися завчасно: за сім років добрі доктора з Nissan не залишали без уваги скарги клієнтів і лікували не симптоми, а їх причини.

Дитяча хвороба № 1. Підвищений знос задніх амортизаторів

«Така проблема дійсно була, але давним-давно - років шість тому, ще на дорестайлінгової моделі, - розповіли в російському представництві компанії Nissan - Проблема була вирішена оперативно - компанія змінила постачальника деталей, і автомобіль отримав більш надійні і комфортні амортизатори.»

Дитяча хвороба № 2. Підвищений знос опорних підшипників стійок

Згодом перші «Кашкай» починали хрустіти кермом, причому траплялася ця неприємність підозріло швидко - судячи з відгуків, при пробігу в межах 10-15 тисяч. Причину несправності діагностували швидко - виною всьому виявилися опорні підшипники стійок, які після виявлення несправності виробник міняв по гарантії. «Мені обидва підшипника поміняли на 12 тисячах. Зараз 20 тисяч пробіг-правий знову захрустів. У них чомусь потрапляє забортної вода + пісок і бруд = кінець підшипника », - розповідає Валерій, учасник форуму clubqashqai.ru. «Підвищений знос опорних підшипників стійок дав про себе знати приблизно в той же час, що і задні амортизатори, - років шість-сім тому, - коментують в Nissan. - У підсумку компанією було прийнято рішення не тільки змінити постачальника, як у випадку з амортизаторами, а й доопрацювати саму конструкцію підшипника. Таким чином, проблему усунули ».

Дитяча хвороба № 3. Знос задньої опори двигуна

Втім, не варто поспішати усувати всі своїми силами. У «Ніссані» знають про цю «болячки» і вже знайшли спосіб впоратися з цим завданням. «На відміну від перших двох, ця проблема дала про себе знати відносно недавно», - відповідають представники виробника. - Інженери Nissan поміняли конструкцію задньої опори і переглянули склад і жорсткість гуми ».

- Інженери Nissan поміняли конструкцію задньої опори і переглянули склад і жорсткість гуми »

Дитяча хвороба № 4. Протікання бензину

Часом, вийшовши вранці до свого «Кашкай», деякі власники могли виявити неприємний сюрприз - калюжку палива і стійкий запах бензину біля машини. Низька якість гуми, з якої зроблена гумова прокладка бензобака, з часом призводить до розгерметизації паливної магістралі і витоку бензину. Проблему усували по гарантії заміною несправної частини на аналог належної якості.

«З цієї проблеми виробник проводив відкличну кампанію. Гумову прокладку замінювали на більш якісну і надійну деталь, а на наступних партіях автомобілів цей нюанс був врахований, і шлюб був усунутий », - резюмували в російському представництві японського автовиробника.

Дитяча хвороба № 5. Слабка грубка

«Приїхав до дилера - відповідь: проблема всіх« Кашкаєв », плати 8300 - поставимо примочку, буде тепле повітря. я був в шоці, почувши, що авто вартістю більше 30 000 баксів треба допрацьовувати, щоб працювала грубка. «, - скаржиться один з відвідувачів форуму kashkai.ru.

У Nissan запевнили, що з пічкою питання вирішене. Виробник вніс всі необхідні зміни в конструкцію, що дозволило зробити грубку потужніший. Однак в представництві відзначили, що скарги на погано прогрівається салон надходили в основному з районів Крайньої Півночі.

Дитяча хвороба № 6. облазить козирок приладової панелі

Виявляється, у деяких представників першого покоління «Кашкаєв» список болячок одними тільки стукотами або скрипом не обмежується - є одна проблема, яка може муляти очі водієві, причому майже в буквальному сенсі - адже мало кому сподобається постійно бачити перед собою негарний облізлий козирок приладової панелі.

«Виробник врахував всі зауваження клієнтів і при рестайлинге використовував інше покриття на козирку приладової панелі. Так що власників «Кашкаєв», випущених після 2010 року, ця проблема вже не турбує », - запевняють в Nissan.

Дитяча хвороба № 7. Стук замка дверей багажника

«У мене 2.5 місяці машині - з'їздив у відпустку, і скрип з'явився; все переклав - не допомагає. Сильно підозрюю, що це внутрішня частина задніх дверей, бо коли на неї тиснеш - скрип в наявності. «

«Не минуло й року, як з'явився незрозумілий скрип в багажнику моєї машинки. Скрип відбувається на купині або при їзді по нерівній поверхні. Цікаво, що це може бути. »

Секрет дивного скрипу, який так турбував користувачів Romp і Power1 (qashqai-club.ru), був розкритий. Виною дратівливих стукотів в задній частині автомобіля можуть бути не тільки амортизатори, але і замок дверей багажника. Відбувається це через нещільної підгонки деталей в самому замку. Багато власників трагедії з цього не робили - непотрібні стуки лікуються за допомогою ізолети або - більш грунтовно - намотуванням тонкої смужки оцинкованого заліза навколо дужки замка. Однак і «Ніссан» не сидів, склавши руки: у 2008 році дилерські центри масово проводили заміни замків, згодом вийшов ще один, вдосконалений варіант конструкції. Як пояснили в представництві, після 2008 року в двері багажника стали встановлювати замок з додатковими упорами, які дозволили позбутися надокучливих стукотів.

Перше покоління достойно проходить пост своєму наступнику, і нам залишається тільки чекати, чи буде новий Qashqai турбувати своїх власників дрібними болячками, або ж досвід дозволив Nissan вивести по-справжньому міцну і загартовану породу. Будемо сподіватися, що досвід володіння автомобілем так і буде затьмарений лише стукотами і скрипом, і ніхто не потрапить в таку неприємну і курйозну ситуацію, в яку колись потрапив учасник форуму clubqashqai.ru під ніком ^^ Serg ^^:

«Щастить всім - щось поскрипує, постукує, а я до сих пір не можу завести його. Відповідь одна: везіть на ремонт машину, а до станції 1000 км. І то тільки по зимнику. А вона ж не зламалася, а просто спрацював захист від пожежі на підводному човні ... »

Зрозуміло, власники однокласників-конкурентів можуть зловтішатися і перебувати в повній впевненості, що вже вони-то точно зробили грамотний вибір і купили найнадійніше і безпроблемне авто. Але ідеальних автомобілів не існує, і той факт, що ваша улюблена модель поки що в цій рубриці не з`явилася, означає лише одне: ми просто до неї ще не дісталися.

джерело: auto.vesti.ru

А то що у Audi взагалі коробки летять, так це хіба справа?
Що власники RR в рік по 20 раз бувають у сервісі, це справа?
Чи допоможе з ними впоратися автовиробник?
Або власникам доведеться самим шукати вихід?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов