- Nissan Murano: Їздити, не літати В. Овсянкин / Відомості «Це кросовер, а не позашляховик», - попереджає...
- Nissan Murano: Їздити, не літати
Nissan Murano: Їздити, не літати
Наша сеть партнеров Banwar
В. Овсянкин / Відомості
«Це кросовер, а не позашляховик», - попереджає нас представник Nissan, ніби намагаючись уберегти автомобілі від зайвого ентузіазму журналістів. Компанія представила автомобіль, виробництво якого почалося в кінці червня на заводі в Санкт-Петербурзі, для першого знайомства в Калінінградській області. І на нашому маршруті не буде жодного позашляхового ділянки.
«Дизайн Murano покликаний подарувати відчуття польоту», - кажуть автори неабиякій зовнішності Murano. У філософії екстер'єру V-Motion є дійсно щось неземне. Фотографії це передають слабо, але вживу і особливо в променях призахідного сонця можна милуватися гармонійними вигинами силуету, пропорціями і ефектною задньою стійкою даху.
В. Овсянкин
1/10
В. Овсянкин
2/10
В. Овсянкин
4/10
В. Овсянкин
7/10
В. Овсянкин
9/10
В. Овсянкин
10/10
Найпопулярніші галереї
Зовнішність кросовера має і практичні плюси - аеродинамічний коефіцієнт лобового опору Сх у нього 0,31, краще, ніж у Ferrari California (0,32). Murano - результат вдалого поєднання роботи дизайнерів та інженерів. Серійний кросовер мало чим відрізняється від прообразу - концепту Resonance, представленого три роки тому на автосалоні в Детройті. Ще Murano відноситься до популярної тенденції серед марок масового сегмента - виглядати дорожче ціни в прейскуранті.
Кросовер побудований на тій же платформі, що і попередник: незмінними залишилися колісна база, конструкція незалежної підвіски і ... недбало висить знизу «банку» глушника c прямокутними торцями. Вона немов спеціально зроблена так, щоб зручніше було їй за що-небудь зачепитися. Це кросовер, а не позашляховик, згадую я. Втім, кліренс кросовера все ж збільшений до 184 мм (на 6 мм).
Кузов Murano помітно додав у габаритах, що негайно відчуваєш, опинившись всередині. Топова комплектація, нехитро названа Top, відрізняється добротним інтер'єром, дбайливо обшитим бежевою шкірою. Від інших версій - Mid, High і High + - вища комплектація відрізняється розважальною системою для задніх сидінь з дистанційним управлінням і відкривається панорамним дахом. У початковій Mid вже є обробка шкірою, двозонний клімат-контроль, дистанційний запуск двигуна і електропакет, що включає привід спинок заднього дивана. Багато деталей інтер'єру запозичені у інших моделей Nissan. Системи кругового огляду, контролю сліпих зон, мультимедійна (навігація і розваги) і різні електронні помічники аналогічні з іншими моделями, що випускаються на заводі Nissan в Петербурзі. Встановлено в Murano і застосовані в інших моделях марки сидіння з «нульовою гравітацією», випробувані на астронавтів. Посадка за кермом в Murano дійсно оптимальна з точки зору ергономіки, а 500-кілометровий тестовий заїзд не показав ніякої втоми.
В. Овсянкин
2/18
В. Овсянкин
5/18
Г. Анісімов / Відомості
10/18
Найпопулярніші галереї
За першим враженням і пасажири теж не обділені комфортом. Пересівши за собою на задній ряд, я міг спокійно сісти по-домашньому - нога за ногу, не впираючись колінами в спинку водійського крісла. Незважаючи на ту ж колісну базу, пасажирам відвели додаткові 36 мм простору за рахунок збільшення загальної довжини автомобіля (на 38 мм) і додали салону 30 мм по ширині. Обсяг багажника теж виріс майже на 50 л. У ньому під підлогою повнорозмірна запаска (адаптація під російський ринок). Інші ознаки настройки під наш ринок - 5-літровий бачок омивача, спеціальна кнопка включення омивача фар (для інших ринків очищення фар активується підрульовими перемикачами разом з омиваючи лобового скла) і адаптована підвіска.
Саме з перенастроюванням незалежної підвіски ниссановским інженерам довелося серйозно повозитися. «Коли американську версію Murano привезли на полігон в Дмитрові, програш по підвісці« американської »версії перед конкурентами - Volkswagen Tuareg, Audi Q7 і Hyundai Grand Santa Fe - був очевидний, - розповів інженер Nissan Філіп Дьяков. - Машина виявилася настільки м'якою і валянням, що залишити її такою було не можна ». Тому ключовий момент в російській версії Murano - змінені характеристики амортизаторів і нові задні пружини. Доведення проводили на полігоні в Іспанії, де спеціально імітували російські дороги.
Доведена до розуму підвіска впевнено тримає Murano і зберігає комфорт пасажирам і на асфальті, і на ділянках бетонки - залишках німецької «берлінка». Погано вона переносить тільки вікову бруківку. При проїзді по ній шини на 20-дюймових дисках передають кузову численні привіти від каміння. Але при цьому відчувається тільки вібрація, ніяких шумів немає. Завдяки відмінній шумоізоляції в Murano можна спокійно слухати електронного екскурсовода, що розповідає з 11 динаміків мультимедійної системи про пам'ятки маршруту - форт № 5, копальні бурштину, Балтійський маяк, готель лелек.
Машина спритно набирає темп без натяків на розгойдування кузова. У поворотах і при гальмуванні у Murano немає серйозних кренів або клевков носом, і в цьому автомобіль явно перевершив попередника. Досить точні реакції Murano на рухи керма, оснащеного гідропідсилювачем зі змінним зусиллям. Інформативна педаль гальм легко утихомирює великий кросовер, але треба бути акуратніше - на передню вісь припадає понад 60% ваги машини, і це відчувається при різкому уповільненні на дузі повороту. З кілометрами з'являється почуття впевненості за кермом, з яким цілком можна їздити по нашим дорогам. Тільки для підвищення комфорту, думаю, краще все-таки використовувати колісні диски на дюйм менше в діаметрі з більш високопрофільними покришками.
Під капотом нового Murano встановлений перевірений на багатьох моделях марки мотор V6 об'ємом 3,5 л. У ньому не проводилися серйозні зміни, тільки настройки. Потужність мотора залишилося колишньою - 249 л. с., але вже при 6400 об / хв. (Замість 6000). У варіатора X-Tronic CVT c імітацією фіксованих передач оновлений процесор. Але, на жаль, у добре знайомій повнопривідної трансмісії All-Mode 4x4-i більше немає, як на попереднику, блокувань включення передньої осі і повного приводу. Тепер трансмісія працює постійно в режимі Auto, коли електроніка перекидає до 50% з максимальних 325 Нм крутного моменту на задню вісь з розподілом тяги між колесами в залежності від дорожніх умов. «Адже це кросовер, а не позашляховик» - пригадую я слова напуття. «Значить, попередній Murano був позашляховик?» - хочеться запитати у відповідь.
При фактично аналогічних силових агрегатах новий Murano програє попереднику - явно через збільшення маси - 0,3 с при розгоні до 100 км / ч. Різниця незначна і в динаміці не відчувається. Murano бадьоро йде на обгони, в яких варіатор не лякає зайвої задумою. «Паспортна» економічність теж покращена: середня витрата - 10,2 л на 100 км замість 10,6 л. Реальний витрата палива за підсумками поїздки не перевищив позначку в 13 л на сотню - на маршруті були міські ділянки, а на трасі часом мотор добре пришпорювати, заганяючи стрілку тахометра ближче до червоного сектору.
Але якщо важливо економити паливо, можна звернути увагу на гібридну версію - з турбированной бензинової рядною четвіркою об'ємом 2,5 л (234 л. С.) І електромотором 15 кВт. Ця силова установка сумарною потужністю 254 л. с. аналогічна моделі Pathfinder. Але задоволення тут швидше можна отримати від залучення до високих технологій, а не від економії. У характеристиках заявлений усереднений апетит гібрида в 8,3 л на сотню. Але, щоб досягти такого показника, необхідно так ніжно тиснути на педаль газу, немов між ногою і педаллю знаходиться яйце, шкаралупу якого не можна розчавити. Натиснеш акселератор трохи сильніше - в роботу відразу включається ДВС. При цьому гібрид важчий версії Murano c мотором V6 приблизно на 100 кг і на 375 000 руб. дорожче в ціні.
Продажі кросовера почнуться у вересні, повідомила компанія. Найпростіший передньопривідний Murano в версії Mid буде коштувати 2,46 млн руб., Такий же з повним приводом - 2,58 млн руб.
V6 3,5 л 4WD Top L4 2,5 л SC HEV Top Тип кузова, кількість дверей / місць універсал, 5/5 Довжина / ширина / висота / колісна база, мм 4898/1915/1691/2825 Тип двигуна, число циліндрів, розташування бензиновий, V6, попереду поперечно гібридний: бензиновий I4 і електромотор Обсяг двигуна, куб. см 3498 2488 Потужність, л.с. / об. в хв. 249/6400 234/5600 Максимальний крутний момент, Нм / об. в хв. 325/4400 330/3600 Коробка передач безступінчатий варіатор Привід повний з автоматичним підключенням задньої осі Споряджена маса, кг 1818-1883 1912-1950 Повна дозволена маса, кг н / д н / д Максимальна швидкість, км / год 210 Розгін до 100 км / ч, з 8,2 8,3 Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 10,2 8,3 Обсяг багажника / зі складеними задніми сидіннями, л 454/1603 Кліренс, мм 184 Обсяг паливного бака, л 72 Паливо бензин Аі -95 Вартість автомобіля, млн руб. 2,89 3,265 Скинути сортування
* Дані виробника
Nissan Murano: Їздити, не літати
В. Овсянкин / Відомості
«Це кросовер, а не позашляховик», - попереджає нас представник Nissan, ніби намагаючись уберегти автомобілі від зайвого ентузіазму журналістів. Компанія представила автомобіль, виробництво якого почалося в кінці червня на заводі в Санкт-Петербурзі, для першого знайомства в Калінінградській області. І на нашому маршруті не буде жодного позашляхового ділянки.
«Дизайн Murano покликаний подарувати відчуття польоту», - кажуть автори неабиякій зовнішності Murano. У філософії екстер'єру V-Motion є дійсно щось неземне. Фотографії це передають слабо, але вживу і особливо в променях призахідного сонця можна милуватися гармонійними вигинами силуету, пропорціями і ефектною задньою стійкою даху.
В. Овсянкин
1/10
В. Овсянкин
2/10
В. Овсянкин
4/10
В. Овсянкин
7/10
В. Овсянкин
9/10
В. Овсянкин
10/10
Найпопулярніші галереї
Зовнішність кросовера має і практичні плюси - аеродинамічний коефіцієнт лобового опору Сх у нього 0,31, краще, ніж у Ferrari California (0,32). Murano - результат вдалого поєднання роботи дизайнерів та інженерів. Серійний кросовер мало чим відрізняється від прообразу - концепту Resonance, представленого три роки тому на автосалоні в Детройті. Ще Murano відноситься до популярної тенденції серед марок масового сегмента - виглядати дорожче ціни в прейскуранті.
Кросовер побудований на тій же платформі, що і попередник: незмінними залишилися колісна база, конструкція незалежної підвіски і ... недбало висить знизу «банку» глушника c прямокутними торцями. Вона немов спеціально зроблена так, щоб зручніше було їй за що-небудь зачепитися. Це кросовер, а не позашляховик, згадую я. Втім, кліренс кросовера все ж збільшений до 184 мм (на 6 мм).
Кузов Murano помітно додав у габаритах, що негайно відчуваєш, опинившись всередині. Топова комплектація, нехитро названа Top, відрізняється добротним інтер'єром, дбайливо обшитим бежевою шкірою. Від інших версій - Mid, High і High + - вища комплектація відрізняється розважальною системою для задніх сидінь з дистанційним управлінням і відкривається панорамним дахом. У початковій Mid вже є обробка шкірою, двозонний клімат-контроль, дистанційний запуск двигуна і електропакет, що включає привід спинок заднього дивана. Багато деталей інтер'єру запозичені у інших моделей Nissan. Системи кругового огляду, контролю сліпих зон, мультимедійна (навігація і розваги) і різні електронні помічники аналогічні з іншими моделями, що випускаються на заводі Nissan в Петербурзі. Встановлено в Murano і застосовані в інших моделях марки сидіння з «нульовою гравітацією», випробувані на астронавтів. Посадка за кермом в Murano дійсно оптимальна з точки зору ергономіки, а 500-кілометровий тестовий заїзд не показав ніякої втоми.
В. Овсянкин
2/18
В. Овсянкин
5/18
Г. Анісімов / Відомості
10/18
Найпопулярніші галереї
За першим враженням і пасажири теж не обділені комфортом. Пересівши за собою на задній ряд, я міг спокійно сісти по-домашньому - нога за ногу, не впираючись колінами в спинку водійського крісла. Незважаючи на ту ж колісну базу, пасажирам відвели додаткові 36 мм простору за рахунок збільшення загальної довжини автомобіля (на 38 мм) і додали салону 30 мм по ширині. Обсяг багажника теж виріс майже на 50 л. У ньому під підлогою повнорозмірна запаска (адаптація під російський ринок). Інші ознаки настройки під наш ринок - 5-літровий бачок омивача, спеціальна кнопка включення омивача фар (для інших ринків очищення фар активується підрульовими перемикачами разом з омиваючи лобового скла) і адаптована підвіска.
Саме з перенастроюванням незалежної підвіски ниссановским інженерам довелося серйозно повозитися. «Коли американську версію Murano привезли на полігон в Дмитрові, програш по підвісці« американської »версії перед конкурентами - Volkswagen Tuareg, Audi Q7 і Hyundai Grand Santa Fe - був очевидний, - розповів інженер Nissan Філіп Дьяков. - Машина виявилася настільки м'якою і валянням, що залишити її такою було не можна ». Тому ключовий момент в російській версії Murano - змінені характеристики амортизаторів і нові задні пружини. Доведення проводили на полігоні в Іспанії, де спеціально імітували російські дороги.
Доведена до розуму підвіска впевнено тримає Murano і зберігає комфорт пасажирам і на асфальті, і на ділянках бетонки - залишках німецької «берлінка». Погано вона переносить тільки вікову бруківку. При проїзді по ній шини на 20-дюймових дисках передають кузову численні привіти від каміння. Але при цьому відчувається тільки вібрація, ніяких шумів немає. Завдяки відмінній шумоізоляції в Murano можна спокійно слухати електронного екскурсовода, що розповідає з 11 динаміків мультимедійної системи про пам'ятки маршруту - форт № 5, копальні бурштину, Балтійський маяк, готель лелек.
Машина спритно набирає темп без натяків на розгойдування кузова. У поворотах і при гальмуванні у Murano немає серйозних кренів або клевков носом, і в цьому автомобіль явно перевершив попередника. Досить точні реакції Murano на рухи керма, оснащеного гідропідсилювачем зі змінним зусиллям. Інформативна педаль гальм легко утихомирює великий кросовер, але треба бути акуратніше - на передню вісь припадає понад 60% ваги машини, і це відчувається при різкому уповільненні на дузі повороту. З кілометрами з'являється почуття впевненості за кермом, з яким цілком можна їздити по нашим дорогам. Тільки для підвищення комфорту, думаю, краще все-таки використовувати колісні диски на дюйм менше в діаметрі з більш високопрофільними покришками.
Під капотом нового Murano встановлений перевірений на багатьох моделях марки мотор V6 об'ємом 3,5 л. У ньому не проводилися серйозні зміни, тільки настройки. Потужність мотора залишилося колишньою - 249 л. с., але вже при 6400 об / хв. (Замість 6000). У варіатора X-Tronic CVT c імітацією фіксованих передач оновлений процесор. Але, на жаль, у добре знайомій повнопривідної трансмісії All-Mode 4x4-i більше немає, як на попереднику, блокувань включення передньої осі і повного приводу. Тепер трансмісія працює постійно в режимі Auto, коли електроніка перекидає до 50% з максимальних 325 Нм крутного моменту на задню вісь з розподілом тяги між колесами в залежності від дорожніх умов. «Адже це кросовер, а не позашляховик» - пригадую я слова напуття. «Значить, попередній Murano був позашляховик?» - хочеться запитати у відповідь.
При фактично аналогічних силових агрегатах новий Murano програє попереднику - явно через збільшення маси - 0,3 с при розгоні до 100 км / ч. Різниця незначна і в динаміці не відчувається. Murano бадьоро йде на обгони, в яких варіатор не лякає зайвої задумою. «Паспортна» економічність теж покращена: середня витрата - 10,2 л на 100 км замість 10,6 л. Реальний витрата палива за підсумками поїздки не перевищив позначку в 13 л на сотню - на маршруті були міські ділянки, а на трасі часом мотор добре пришпорювати, заганяючи стрілку тахометра ближче до червоного сектору.
Але якщо важливо економити паливо, можна звернути увагу на гібридну версію - з турбированной бензинової рядною четвіркою об'ємом 2,5 л (234 л. С.) І електромотором 15 кВт. Ця силова установка сумарною потужністю 254 л. с. аналогічна моделі Pathfinder. Але задоволення тут швидше можна отримати від залучення до високих технологій, а не від економії. У характеристиках заявлений усереднений апетит гібрида в 8,3 л на сотню. Але, щоб досягти такого показника, необхідно так ніжно тиснути на педаль газу, немов між ногою і педаллю знаходиться яйце, шкаралупу якого не можна розчавити. Натиснеш акселератор трохи сильніше - в роботу відразу включається ДВС. При цьому гібрид важчий версії Murano c мотором V6 приблизно на 100 кг і на 375 000 руб. дорожче в ціні.
Продажі кросовера почнуться у вересні, повідомила компанія. Найпростіший передньопривідний Murano в версії Mid буде коштувати 2,46 млн руб., Такий же з повним приводом - 2,58 млн руб.
V6 3,5 л 4WD Top L4 2,5 л SC HEV Top Тип кузова, кількість дверей / місць універсал, 5/5 Довжина / ширина / висота / колісна база, мм 4898/1915/1691/2825 Тип двигуна, число циліндрів, розташування бензиновий, V6, попереду поперечно гібридний: бензиновий I4 і електромотор Обсяг двигуна, куб. см 3498 2488 Потужність, л.с. / об. в хв. 249/6400 234/5600 Максимальний крутний момент, Нм / об. в хв. 325/4400 330/3600 Коробка передач безступінчатий варіатор Привід повний з автоматичним підключенням задньої осі Споряджена маса, кг 1818-1883 1912-1950 Повна дозволена маса, кг н / д н / д Максимальна швидкість, км / год 210 Розгін до 100 км / ч, з 8,2 8,3 Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 10,2 8,3 Обсяг багажника / зі складеними задніми сидіннями, л 454/1603 Кліренс, мм 184 Обсяг паливного бака, л 72 Паливо бензин Аі -95 Вартість автомобіля, млн руб. 2,89 3,265 Скинути сортування
* Дані виробника
Nissan Murano: Їздити, не літати
В. Овсянкин / Відомості
«Це кросовер, а не позашляховик», - попереджає нас представник Nissan, ніби намагаючись уберегти автомобілі від зайвого ентузіазму журналістів. Компанія представила автомобіль, виробництво якого почалося в кінці червня на заводі в Санкт-Петербурзі, для першого знайомства в Калінінградській області. І на нашому маршруті не буде жодного позашляхового ділянки.
«Дизайн Murano покликаний подарувати відчуття польоту», - кажуть автори неабиякій зовнішності Murano. У філософії екстер'єру V-Motion є дійсно щось неземне. Фотографії це передають слабо, але вживу і особливо в променях призахідного сонця можна милуватися гармонійними вигинами силуету, пропорціями і ефектною задньою стійкою даху.
В. Овсянкин
1/10
В. Овсянкин
2/10
В. Овсянкин
4/10
В. Овсянкин
7/10
В. Овсянкин
9/10
В. Овсянкин
10/10
Найпопулярніші галереї
Зовнішність кросовера має і практичні плюси - аеродинамічний коефіцієнт лобового опору Сх у нього 0,31, краще, ніж у Ferrari California (0,32). Murano - результат вдалого поєднання роботи дизайнерів та інженерів. Серійний кросовер мало чим відрізняється від прообразу - концепту Resonance, представленого три роки тому на автосалоні в Детройті. Ще Murano відноситься до популярної тенденції серед марок масового сегмента - виглядати дорожче ціни в прейскуранті.
Кросовер побудований на тій же платформі, що і попередник: незмінними залишилися колісна база, конструкція незалежної підвіски і ... недбало висить знизу «банку» глушника c прямокутними торцями. Вона немов спеціально зроблена так, щоб зручніше було їй за що-небудь зачепитися. Це кросовер, а не позашляховик, згадую я. Втім, кліренс кросовера все ж збільшений до 184 мм (на 6 мм).
Кузов Murano помітно додав у габаритах, що негайно відчуваєш, опинившись всередині. Топова комплектація, нехитро названа Top, відрізняється добротним інтер'єром, дбайливо обшитим бежевою шкірою. Від інших версій - Mid, High і High + - вища комплектація відрізняється розважальною системою для задніх сидінь з дистанційним управлінням і відкривається панорамним дахом. У початковій Mid вже є обробка шкірою, двозонний клімат-контроль, дистанційний запуск двигуна і електропакет, що включає привід спинок заднього дивана. Багато деталей інтер'єру запозичені у інших моделей Nissan. Системи кругового огляду, контролю сліпих зон, мультимедійна (навігація і розваги) і різні електронні помічники аналогічні з іншими моделями, що випускаються на заводі Nissan в Петербурзі. Встановлено в Murano і застосовані в інших моделях марки сидіння з «нульовою гравітацією», випробувані на астронавтів. Посадка за кермом в Murano дійсно оптимальна з точки зору ергономіки, а 500-кілометровий тестовий заїзд не показав ніякої втоми.
В. Овсянкин
2/18
В. Овсянкин
5/18
Г. Анісімов / Відомості
10/18
Найпопулярніші галереї
За першим враженням і пасажири теж не обділені комфортом. Пересівши за собою на задній ряд, я міг спокійно сісти по-домашньому - нога за ногу, не впираючись колінами в спинку водійського крісла. Незважаючи на ту ж колісну базу, пасажирам відвели додаткові 36 мм простору за рахунок збільшення загальної довжини автомобіля (на 38 мм) і додали салону 30 мм по ширині. Обсяг багажника теж виріс майже на 50 л. У ньому під підлогою повнорозмірна запаска (адаптація під російський ринок). Інші ознаки настройки під наш ринок - 5-літровий бачок омивача, спеціальна кнопка включення омивача фар (для інших ринків очищення фар активується підрульовими перемикачами разом з омиваючи лобового скла) і адаптована підвіска.
Саме з перенастроюванням незалежної підвіски ниссановским інженерам довелося серйозно повозитися. «Коли американську версію Murano привезли на полігон в Дмитрові, програш по підвісці« американської »версії перед конкурентами - Volkswagen Tuareg, Audi Q7 і Hyundai Grand Santa Fe - був очевидний, - розповів інженер Nissan Філіп Дьяков. - Машина виявилася настільки м'якою і валянням, що залишити її такою було не можна ». Тому ключовий момент в російській версії Murano - змінені характеристики амортизаторів і нові задні пружини. Доведення проводили на полігоні в Іспанії, де спеціально імітували російські дороги.
Доведена до розуму підвіска впевнено тримає Murano і зберігає комфорт пасажирам і на асфальті, і на ділянках бетонки - залишках німецької «берлінка». Погано вона переносить тільки вікову бруківку. При проїзді по ній шини на 20-дюймових дисках передають кузову численні привіти від каміння. Але при цьому відчувається тільки вібрація, ніяких шумів немає. Завдяки відмінній шумоізоляції в Murano можна спокійно слухати електронного екскурсовода, що розповідає з 11 динаміків мультимедійної системи про пам'ятки маршруту - форт № 5, копальні бурштину, Балтійський маяк, готель лелек.
Машина спритно набирає темп без натяків на розгойдування кузова. У поворотах і при гальмуванні у Murano немає серйозних кренів або клевков носом, і в цьому автомобіль явно перевершив попередника. Досить точні реакції Murano на рухи керма, оснащеного гідропідсилювачем зі змінним зусиллям. Інформативна педаль гальм легко утихомирює великий кросовер, але треба бути акуратніше - на передню вісь припадає понад 60% ваги машини, і це відчувається при різкому уповільненні на дузі повороту. З кілометрами з'являється почуття впевненості за кермом, з яким цілком можна їздити по нашим дорогам. Тільки для підвищення комфорту, думаю, краще все-таки використовувати колісні диски на дюйм менше в діаметрі з більш високопрофільними покришками.
Під капотом нового Murano встановлений перевірений на багатьох моделях марки мотор V6 об'ємом 3,5 л. У ньому не проводилися серйозні зміни, тільки настройки. Потужність мотора залишилося колишньою - 249 л. с., але вже при 6400 об / хв. (Замість 6000). У варіатора X-Tronic CVT c імітацією фіксованих передач оновлений процесор. Але, на жаль, у добре знайомій повнопривідної трансмісії All-Mode 4x4-i більше немає, як на попереднику, блокувань включення передньої осі і повного приводу. Тепер трансмісія працює постійно в режимі Auto, коли електроніка перекидає до 50% з максимальних 325 Нм крутного моменту на задню вісь з розподілом тяги між колесами в залежності від дорожніх умов. «Адже це кросовер, а не позашляховик» - пригадую я слова напуття. «Значить, попередній Murano був позашляховик?» - хочеться запитати у відповідь.
При фактично аналогічних силових агрегатах новий Murano програє попереднику - явно через збільшення маси - 0,3 с при розгоні до 100 км / ч. Різниця незначна і в динаміці не відчувається. Murano бадьоро йде на обгони, в яких варіатор не лякає зайвої задумою. «Паспортна» економічність теж покращена: середня витрата - 10,2 л на 100 км замість 10,6 л. Реальний витрата палива за підсумками поїздки не перевищив позначку в 13 л на сотню - на маршруті були міські ділянки, а на трасі часом мотор добре пришпорювати, заганяючи стрілку тахометра ближче до червоного сектору.
Але якщо важливо економити паливо, можна звернути увагу на гібридну версію - з турбированной бензинової рядною четвіркою об'ємом 2,5 л (234 л. С.) І електромотором 15 кВт. Ця силова установка сумарною потужністю 254 л. с. аналогічна моделі Pathfinder. Але задоволення тут швидше можна отримати від залучення до високих технологій, а не від економії. У характеристиках заявлений усереднений апетит гібрида в 8,3 л на сотню. Але, щоб досягти такого показника, необхідно так ніжно тиснути на педаль газу, немов між ногою і педаллю знаходиться яйце, шкаралупу якого не можна розчавити. Натиснеш акселератор трохи сильніше - в роботу відразу включається ДВС. При цьому гібрид важчий версії Murano c мотором V6 приблизно на 100 кг і на 375 000 руб. дорожче в ціні.
Продажі кросовера почнуться у вересні, повідомила компанія. Найпростіший передньопривідний Murano в версії Mid буде коштувати 2,46 млн руб., Такий же з повним приводом - 2,58 млн руб.
V6 3,5 л 4WD Top L4 2,5 л SC HEV Top Тип кузова, кількість дверей / місць універсал, 5/5 Довжина / ширина / висота / колісна база, мм 4898/1915/1691/2825 Тип двигуна, число циліндрів, розташування бензиновий, V6, попереду поперечно гібридний: бензиновий I4 і електромотор Обсяг двигуна, куб. см 3498 2488 Потужність, л.с. / об. в хв. 249/6400 234/5600 Максимальний крутний момент, Нм / об. в хв. 325/4400 330/3600 Коробка передач безступінчатий варіатор Привід повний з автоматичним підключенням задньої осі Споряджена маса, кг 1818-1883 1912-1950 Повна дозволена маса, кг н / д н / д Максимальна швидкість, км / год 210 Розгін до 100 км / ч, з 8,2 8,3 Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 10,2 8,3 Обсяг багажника / зі складеними задніми сидіннями, л 454/1603 Кліренс, мм 184 Обсяг паливного бака, л 72 Паливо бензин Аі -95 Вартість автомобіля, млн руб. 2,89 3,265 Скинути сортування
* Дані виробника
«Значить, попередній Murano був позашляховик?«Значить, попередній Murano був позашляховик?
«Значить, попередній Murano був позашляховик?