Наша сеть партнеров Banwar
Перша генерація цього авто приваблювала споживачів своїм ефектним дизайном і непоганими їздовими властивостями. Нове покоління моделі обіцяє зберегти сильні сторони попередниці і навіть примножити їх - за рахунок нових моторів і опцій.
Довідка
Audi A5 другого покоління офіційно дебютувала в червні 2016 року. Автомобіль, як і раніше, належить до преміум-сегменту D. Відрізняється від попередньої генерації більш прогресивним обладнанням, а також новою лінійкою моторів.
Автомобіль представлений на ринку в кузові:
- Купе (Сoupe).
- Кабріолет (Cabrio).
- П'ятидверний ліфтбек (Sportback).
Основні технічні характеристики доступних моторів слід розділити на бензинові (TFSI) і дизельні двигуни (TDI). Бензинове сімейство представлено трьома установками, а дизельне - двома.
бензин:
Обсяг мотора (літри)Потужність (кінські сили)
2.0 190 2.0 249 2.0 252
дизель:
Об'єм двигуна (у літрах)Потужність (кінські сили)2.0 190 2.0 218
Бензинові 190-то сильні версії агрегатуються механічною шестиступінчастою і роботизованою семідіапазонний трансмісіями , В той час як 249/252 сильні аналоги - виключно семиступінчастою роботизованою коробкою з двома зчепленнями. Також, топові двигуни можна придбати і системою повного приводу.
Що стосується дизельних модифікацій, то сама малопотужна їх них може оснащуватися не тільки механічною трансмісією, але і повним приводом.
Пару слів про повнопривідної трансмісії Quattro Ultra - вона є новітньою розробкою інженерів Ауді. У схему Кваттро інтегрований міжосьовий диференціал Torsen.
Цінова політика
У Росії вартість нового двухдверного купе Ауді А5 II 2017 модельного року коливається в діапазоні від 2 мільйонів 590 до 2 мільйонів 730 тисяч рублів. Бувший екземпляр доступний від 2 мільйонів 300 тисяч рублів.
Ціна на модель в кузові спортбек стартує з позначки в 1 мільйон 900 тисяч рублів і закінчується на 2 мільйони 79 тисяч рублів. На вторинному ринку можна знайти варіант подешевше - від 1 мільйона 700 тисяч рублів.
Читайте також: Нова Audi A4 - перевага технологій
Кабріолет нового Ауді А5 в Російську Федерацію не поставляється. Причина - небажання німецької компанії оснащувати автомобіль комплексом екстреного оповіщення «ЕРА-ГЛОНАСС», який в нашій країні стає обов'язковим для всіх нових імпортованих машин.
думка користувачів
Переглядаючи докладні відгуки власників (з фото і відео) даного автомобіля, можна констатувати, що в цілому, власники задоволені придбанням Ауді А5. Машина радує власників технологічним оснащенням і видатними ходовими якостями.
огляд моделі
Зовнішній вигляд
Дизайн Ауді А5 другого покоління строгий і лаконічний - в образі немає нічого зайвого. У той же час, варто відзначити стильну оптику головного освітлення, яка повністю складається з світлодіодів, виразні грати радіатора з хромованим покриттям, м'язисті колісні арки, опуклий капот. Всім своїм виглядом автомобіль показує приналежність до сегменту «преміальних» авто, в якому немає місця удавана лиску.
внутрішнє оздоблення
Салон «німця» чимось нагадує кокпіт гоночного боліда. Таку ілюзію створює високий центральний тунель, широка консоль, цифровий щиток панелі приладів. Остання дивує можливістю змінювати оформлення свідчень, проробленої графікою і виведенням на весь екран карти навігації. Втім, такий «інструментарій» доступний тільки за доплату або в топових комплектаціях, а ось базові виконання мають аналогову панель - вона відмінно читається завдяки великій оцифрування і досить інформативна.
На центральній консолі можна помітити тільки блок кліматичної установки, а іншими функціями завідує система MMI з великим кольоровим екраном - управління нею здійснюється за допомогою рогач джойстика на тунелі. Селектор роботизованої трансмісії також виконаний у вигляді джойстика і гармонійно вписується в загальну стилістику салону.
Читайте також: Audi A4 Allroad - динаміка і стиль
До передніх крісел не причепишся - у них анатомічно вивірений профіль і щільні валики бічної підтримки, які чіпко утримують тіло при проходженні поворотів. Але сервоприводи регулювань пропонуються тільки в якості додаткової опції.
їздові властивості
Найбільш популярні у покупців Ауді А5 бензинові дволітрові двигуни TFSI. Вони володіють чудовою динамікою, особливо 249-ти сильна версія. Варто відзначити, широку полицю крутного моменту на низьких і середніх оборотах, а також чутливу педаль акселератора, яка навіть при найменшому торканні змушує автомобіль буквально стрибати вперед.
Азарту додає чіткий привід перемикання механічної трансмісії або блискавична зміна ступенів у роботизованою, але остання страждає ривками при русі на малих швидкостях.
Що стосується дизельних версій , То вони також динамічні. До того ж, приємним бонусом таких моторів можна вважати прийнятну паливну економічність, яка в порівнянні з бензиновими аналогами досягає 2-3 літрів на 100 кілометрів.
Тест-драйв показав, що шасі дозволяє їздити дуже швидко і при цьому, безпечно. Інформативне рульове управління з чуйним «нулем» дає можливість прописувати задану траєкторію з точністю до сантиметра, а в поворотах радують несуттєві крен, але градус емоційності трохи знижує недостатня обертальність.
Енергоємні стійки амортизаторів забезпечують високу плавність ходу на дрібних дефектах дорожнього полотна, але виражені вибоїни машина долає очікувано - з сильними поштовхами і неприємними вібраціями.
Фото нової Audi A5: