Наша сеть партнеров Banwar
[]
Універсал Lada Vesta: версії SW і SW Cross представлені офіційно
АвтоВАЗ розсекретив зовнішність і деякі характеристики своєї головної новинки 2017 року - універсала «Веста». Ця модель вийде на ринок восени відразу в двох версіях - стандартної SW і «позашляхової» SW Cross
Нова модель АвтоВАЗу обіцяє «підірвати» російський ринок універсалів, ставши найдоступнішим автомобілем в даному типі кузова, не рахуючи Lada Kalina. Вартість Vesta SW поки не розкривається, але, судячи з ціноутворення в лінійці модифікацій тієї ж «Калини», доплата за універсальність буде більш ніж розумною. Ми припускаємо, що новинка виявиться на 20-30 тисяч дорожче седана. Якщо наші очікування виправдаються, то і без того непогано продається «Веста» отримає шанс стати бестселером російського ринку.
Що ж із себе представляє новий універсал? У дизайнерській плані - це безперечний успіх команди «варяга» Стіва Маттіна. Новинка виглядає дуже гармонійно, а невеликі штрихи, у вигляді пластикової накладки на задній стійці, візуально «розриває» зв'язок з дахом і надає цій самій стійці схожість з акулячим плавником ( «акулячу» тему також підтримує «плавець» антени на даху), підкреслюють увагу до деталей.
За габаритами Lada Vesta SW в точності вписується в рамки соплатформенного седана, так що багажник, чий обсяг поки не розкривається, навряд чи буде сильно більше, ніж у 4-дверної версії. Відрізняється лише висота кузова - у звичайній версії універсала півтора сантиметра «плюсують» рейлінги (чорні у SW, і сріблясті у SW Cross), а у «позашляхової» ще два з половиною сантиметри додає кліренс, збільшений з стандартних «вестовскіх» 17,8 см до 20,3 см.
Серед інших зовнішніх відмінностей Lada Vesta SW Cross - штатні 17-дюймові легкосплавні колеса, захисна «спідниця» з нефарбованого чорного пластика по периметру кузова і оригінальні бампери з імітацією сталевий захисту (задній - з вирізом під хромовану «двостволку» насадки на глушник). До речі, за рахунок обважування та інших бамперів, «позашляхова» версія стала майже на два сантиметри ширше і на півтора довше.
Фотографій салону поки немає, але у Vesta SW Cross його напевно прикрасять кольорові вставки на сидіннях, передній панелі і дверях (на деяких фото екстер'єру помітні помаранчеві накладки). Такий набір «допів», безумовно, робить вигляд моделі яскравіше, але позначиться на ціні. За нашими скромними підрахунками за «позашляховий» обважування та іншу мішуру покупцеві доведеться доплатити тисяч 50 як мінімум. Але, погодьтеся, воно того варте!
Серійне виробництво універсала стартує цього літа, а продажі почнуться у вересні-жовтні. Причому, швидше за все, першим вийде на ринок звичайна Lada Vesta SW, а через місяць до неї приєднається версія SW Cross. У новинках будуть виправлені деякі недоліки «Вести» в кузові седан: зокрема всі універсали отримають зовнішню кнопку відкривання багажника, а також замикається лючок бензобака.
Габарити 4410/1764/1512
( 4424/1785/1532 ) * Мм База 2635 мм Кліренс 178/203 мм Обсяг багажника н.д. Обсяг паливного бака 55 л Двигун бензиновий., 4-циліндр., 1774 см3, 122/5900 к.с. / хв-1, 170 / 3700 Нм / хв-1 Трансмісія роботизована 5-ступінчаста, привід передній Розмір шин 185 / 65R16 (205 / 50R17)
* В дужках дані версії Lada Vesta SW Cross
Що ж із себе представляє новий універсал?