- Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера...
- Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера ...
- Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера ...
Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера ...
Наша сеть партнеров Banwar
АвтоВАЗ припиняє використання модельного імені Lada Kalina - з рестайлінгом Granta все кузова на платформі Kalina / Granta почнуть випускати під одним ім'ям - Granta. Цікаво, що ставши «Грант», «Калина» подешевшала: базова ціна на хетчбек опустилася на 23 700 руб., На універсал - на 28 300 руб., А ось седан і ліфтбек нової Granta, навпаки, додали.
Цей рік вийшов для АвтоВАЗу переломним: застарілу Priora, яка свого часу спрацювала випробувальним полігоном для коробки АМТ ( «автомат» з одним зчепленням), все ж зняли з конвеєра. Навесні з Іжевська в Тольятті перенесли збірку лифтбека Lada Granta, при цьому збільшився асортимент виконань по Vesta дозволив все ж зберегти Удмуртську майданчик, поки, по крайней мере.
Однак, не тільки за рахунок «Пріори» збіднів модельний ряд: ім'я Kalina відправили в архів - її версії в кузовах хетчбек і універсал тепер називатимуться Granta, таким чином, лінійка «Гранти» розширилася до чотирьох виконань, до яких в недалекому майбутньому додадуться ще два: Lada Granta Cross і Lada Granta Sport. Що стосується Lada Granta Cross: на вчорашній презентації рестайлінгової Granta, була представлена і вона, але поки - без цін і технічних подробиць, але деяка базова інформація по «Кросу» все ж є. Наприклад, у Lada Granta Cross залишаться задні барабанні гальма - в цьому поколінні Granta, яку жити залишилося орієнтовно до 2021-2022 років максимум, дискові гальмівні механізми для задньої осі покладаються тільки виконання Sport. Як і на дорестайлинговой версії спереду стоятимуть гальмівні диски збільшеного діаметру.
Чи не світить і пластиковий обвіс і збільшений дорожній просвіт іншим кузовам Granta. Cross - це привілей виключно універсала - про це зовсім виразно повідомив нашому виданню Ян Птачек, виконавчий віце-президент АвтоВАЗу з продажу та маркетингу. Що стосується дорожнього просвіту. У порожньому стані під порогами, трубою вихлопу, балкою задньої підвіски у Granta Cross він становить близько 235-240 мм. Найнижчою точкою під днищем стала виштамповка захисту силового агрегату (180-195 мм) - вона виконана в тому місці, де коробка пріфланцовивается до «дзвону» двигуна. Відзначимо, що це дані для ручної коробки і АМТ, гідромеханіки «Кросу» не призначена, тим більше, що вона з'їдає 15 мм дорожнього просвіту. Рецепт нарощування кліренсу для версії Cross залишився тим самим: близько 7 мм дали шини більшого діаметру, решта додали за рахунок підвіски. Як і у випадку з Kalina Cross, на Granta Cross обмеженням подальшого збільшення кліренсу стали граничні кути роботи ШРУСов: машину можна було б підняти над землею ще вище: згадаймо, що у перших дослідних варіантів Kalina Cross просвіт був аж 40 см, однак швидко стало зрозуміло , що такій машині знадобляться оригінальні приводні вали, і від цієї цифри відмовилися.
У звичайних виконань Granta кліренс не залежить від типу кузова і становить 190 і 160 мм в порожньому і завантаженому стані відповідно, повторимося, це справедливо для всіх версій, окрім виконання з японської гідромеханікою Jatco. Відзначимо, що просвіт по «легковим Грантам» ми взяли з офіційних технічних даних, де цифри супроводжуються позначкою «дорожній просвіт під силовим агрегатом», а ось цифри по Granta Cross заміряли безпосередньо на презентації рулеткою. Згідно з паспортом, різниця між просвітом йде Kalina Cross і звичайними Granta становить 22 мм.
Тепер до виконання Granta з двома педалями: інші експерти передрікали смерть обох автоматичних версій, і є від чого - вони користуються вкрай низькою популярністю. За власними даними редакції Kolesa.ru, з січня по червень включно Lada Granta розійшлася тиражем забажали 45 672 машини. З них всього 534 (1,16%) примірника довелося на версії з коробкою AMT і 696 штуки (1,17%) з автоматичною гідромеханічною коробкою Jatco. Чому Jatco дорожче? Нагадаємо, що цей агрегат приходить з Японії, в той час, як для АМТ за валюту купують тільки виконавчі механізми перемикання передач і зчеплення - їх привозять з німецького Швайнфурта, де їх виробляють на підприємстві ZF.
Ян Птачек пояснює низьку популярність «автоматів» виключно ціною. Мовляв, в сегменті ультралоукост кожна тисяча рублів на рахунку, тому зайві 48 тис. Рублів, які потрібно доплатити за застарілий 4-ступінчастий "автомат" і зменшену потужність (98 л.с.) в порівнянні з «ручний» версією в 106 л. с., грають не на користь АКП. Що стосується автоматичної коробки АМТ, за неї просять всього лише 25 тис. Зверху, але і вони, за словами пана Птачек, розглядаються цільове аудиторією Lada Granta як необов'язкові витрати.
Тим часом, основні клієнти «автоматів» Granta, за словами головного маркетолога АвтоВАЗу, це не приватники, а «корпоративщики», наприклад, служби каршерінга і вони цілком готові на переплату. Птачек зазначив, частка коробок АМТ у дорожчий Vesta істотно вище. Дійсно, за даними редакції Kolesa.ru, в першому півріччі 2018 року вона склала трохи менше 10%: 4885 шт. із загальних 49 635 шт.
Тим часом, ті деякі зміни по технічній частині, які отримала Granta з рестайлінгом, зосереджені здебільшого в коробці АМТ. Зокрема, в салоні з'явилася копка Sport. Як повідомив нам Микита Гладкий, менеджер по продукту, в ручному режимі, утримуючи кнопку Sport електроніка тримає стрілку тахометра у червоної зони і не підвищує ступінь. Більш того, за його словами, оптимізовані і міські режими АМТ: тепер машину менше смикає в різних режимах, наприклад, при різкому скиданні газу на низьких передачах, та й перемикання з рівня на рівень нібито стали більш плавними та, що не менш важливо, більш швидкими - за офіційними даними час перемикання скоротилося на 30%. Новий міський алгоритм роботи АМТ називається «creeping mode». Сергій Корнієнко, начальник управління розвитку продуктового портфеля, повідомив нам, що в зчепленні для коробки АМТ поміняли ведений диск підвищеної термостійкості, проте з присутніх на презентації спікерів АвтоВАЗу ніхто не зміг відповісти, в чому ж конструктивні відмінності нового диска від колишнього; зійшлися на оригінальному матеріалі накладок.
Втім, є і більш глобальна зміна, характерне не тільки для АМТ, а й для ручних коробок Granta. Відтепер всі коробки крім гідромеханіки від Jatco йдуть укупі з головною парою передавальним числом 3,940 замість колишніх 3,710. Збільшене число ДП, нагадаємо, раніше застосовувалося на Granta Sport або тієї ж Kalina. Що ж це тягне? Дуже просто - підвищена витрата пального саме в місті і в змішаному циклі, що і підтверджують офіційні технічні дані. Наприклад, седан Granta в 8-клапанною версією раніше їв «по світлофорів» 9,0 л / 100 км, їстиме 9,1; 16-клапанний седан перш споживав 8,6 л / 100 км, буде - 8,7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах? Нагадаємо, що на відміну від багатьох компаній, скажімо, від Honda, що дозволяє заливати АІ-92 навіть в модифікації з турбіною і безпосереднім уприскуванням, Lada чомусь не шкодує свого покупця і вимагає АІ-95, а овес-то нині дорогий ...
До речі, з приводу моторів. Тепер на всіх двигунах «Гранти» - і 8-клапанних, і 16-клапанних застосовують «безвтиковие» поршні, тобто, з проточками, куди «провалюється» клапан в разі якщо порветься ремінь ГРМ, а поршень, що штовхається вгору за інерцією піде йому назустріч. Характерно паліативне рішення для розвивається автопрому, проте ж, за словами все того ж Микити Гладкого, це рішення «дуже цінується аудиторією Гранти» ...
Мене, зізнаюся, вкрай цікавило питання шумоізоляції. Згадаймо, коли запускали Vesta, її базова комплектація була «ізольована» істотно гірше. Микита Гладкий припустив, що у рестайлінгових Granta «можливо є якась градація в залежності від версії», проте 100-відсоткової гарантії не дав, хоча і повідомив, що в передніх арках з'явилися ворсові локери: до рестайлінгу вони стояли тільки ззаду. Сергій Корнієнко уточнив, що в цілому знизився рівень шумо- і вибронагруженности трансмісії, пояснивши, що це попутний позитивний ефект від заміни головної передачі з 3,710 на 3,940.
Бампери тепер тільки кольорові! Чорний бампер, який раніше покладався базової версії Granta Standart, пішов у небуття. Зі штампування: з'явився новий капот з «трампліном», який більш плавно переводить потік повітря на лобове скло, за рахунок чого воно довше залишається чистим. Також оновилися передні крила, а у седана - і кришка багажника, на інформацію, що з'явилася виштамповку якої з бампера переїхав номерний знак. Форсунки омивача лобового скла - тепер приховані, під верхньою кромкою капота.
Цікаво, що деякі рішення тольяттинці вже встигли випробувати на дорестайлінгових версіях, скажімо, взимку цього року на дорогі версії «Гранти» почали встановлювати зовнішні дзеркала з обігрівом, електроприводом і повторювачами повороту.
Ну і звичайно, навіть самий розсіяний читач відзначить, що у «Гранти» змінилася передня оптика, а задня залишилася колишньою, що з'явився нові передній бампер. У салоні виявляємо приладову панель в стилістиці Вести, нові регулятори вентиляції, набалдашник МКП і «ручник» поліпшеної ергономіки, ну і по дрібниці ще з десяток змін.
Додамо, що з 14 серпня в Тольятті стартувала повномасштабна збірка рестайлінгової Lada Granta, нові машини вже поступили на дилерські склади. Відомі й ціни на вхідні комплектації: седан Lada Granta піде від 419 900 руб., Що дорожче на 10 000 руб., Ліфтбек - від 436 900 руб., Що дорожче всього на 2 000 руб., Хетчбек - теж від 436 900 руб. , що вже дешевше, ніж нинішня Kalina хетчбек на 23 700 руб., універсал - від 446 900 руб., що дешевше на 28 300 руб.
Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера ...
АвтоВАЗ припиняє використання модельного імені Lada Kalina - з рестайлінгом Granta все кузова на платформі Kalina / Granta почнуть випускати під одним ім'ям - Granta. Цікаво, що ставши «Грант», «Калина» подешевшала: базова ціна на хетчбек опустилася на 23 700 руб., На універсал - на 28 300 руб., А ось седан і ліфтбек нової Granta, навпаки, додали.
Цей рік вийшов для АвтоВАЗу переломним: застарілу Priora, яка свого часу спрацювала випробувальним полігоном для коробки АМТ ( «автомат» з одним зчепленням), все ж зняли з конвеєра. Навесні з Іжевська в Тольятті перенесли збірку лифтбека Lada Granta, при цьому збільшився асортимент виконань по Vesta дозволив все ж зберегти Удмуртську майданчик, поки, по крайней мере.
Однак, не тільки за рахунок «Пріори» збіднів модельний ряд: ім'я Kalina відправили в архів - її версії в кузовах хетчбек і універсал тепер називатимуться Granta, таким чином, лінійка «Гранти» розширилася до чотирьох виконань, до яких в недалекому майбутньому додадуться ще два: Lada Granta Cross і Lada Granta Sport. Що стосується Lada Granta Cross: на вчорашній презентації рестайлінгової Granta, була представлена і вона, але поки - без цін і технічних подробиць, але деяка базова інформація по «Кросу» все ж є. Наприклад, у Lada Granta Cross залишаться задні барабанні гальма - в цьому поколінні Granta, яку жити залишилося орієнтовно до 2021-2022 років максимум, дискові гальмівні механізми для задньої осі покладаються тільки виконання Sport. Як і на дорестайлинговой версії спереду стоятимуть гальмівні диски збільшеного діаметру.
Чи не світить і пластиковий обвіс і збільшений дорожній просвіт іншим кузовам Granta. Cross - це привілей виключно універсала - про це зовсім виразно повідомив нашому виданню Ян Птачек, виконавчий віце-президент АвтоВАЗу з продажу та маркетингу. Що стосується дорожнього просвіту. У порожньому стані під порогами, трубою вихлопу, балкою задньої підвіски у Granta Cross він становить близько 235-240 мм. Найнижчою точкою під днищем стала виштамповка захисту силового агрегату (180-195 мм) - вона виконана в тому місці, де коробка пріфланцовивается до «дзвону» двигуна. Відзначимо, що це дані для ручної коробки і АМТ, гідромеханіки «Кросу» не призначена, тим більше, що вона з'їдає 15 мм дорожнього просвіту. Рецепт нарощування кліренсу для версії Cross залишився тим самим: близько 7 мм дали шини більшого діаметру, решта додали за рахунок підвіски. Як і у випадку з Kalina Cross, на Granta Cross обмеженням подальшого збільшення кліренсу стали граничні кути роботи ШРУСов: машину можна було б підняти над землею ще вище: згадаймо, що у перших дослідних варіантів Kalina Cross просвіт був аж 40 см, однак швидко стало зрозуміло , що такій машині знадобляться оригінальні приводні вали, і від цієї цифри відмовилися.
У звичайних виконань Granta кліренс не залежить від типу кузова і становить 190 і 160 мм в порожньому і завантаженому стані відповідно, повторимося, це справедливо для всіх версій, окрім виконання з японської гідромеханікою Jatco. Відзначимо, що просвіт по «легковим Грантам» ми взяли з офіційних технічних даних, де цифри супроводжуються позначкою «дорожній просвіт під силовим агрегатом», а ось цифри по Granta Cross заміряли безпосередньо на презентації рулеткою. Згідно з паспортом, різниця між просвітом йде Kalina Cross і звичайними Granta становить 22 мм.
Тепер до виконання Granta з двома педалями: інші експерти передрікали смерть обох автоматичних версій, і є від чого - вони користуються вкрай низькою популярністю. За власними даними редакції Kolesa.ru, з січня по червень включно Lada Granta розійшлася тиражем забажали 45 672 машини. З них всього 534 (1,16%) примірника довелося на версії з коробкою AMT і 696 штуки (1,17%) з автоматичною гідромеханічною коробкою Jatco. Чому Jatco дорожче? Нагадаємо, що цей агрегат приходить з Японії, в той час, як для АМТ за валюту купують тільки виконавчі механізми перемикання передач і зчеплення - їх привозять з німецького Швайнфурта, де їх виробляють на підприємстві ZF.
Ян Птачек пояснює низьку популярність «автоматів» виключно ціною. Мовляв, в сегменті ультралоукост кожна тисяча рублів на рахунку, тому зайві 48 тис. Рублів, які потрібно доплатити за застарілий 4-ступінчастий "автомат" і зменшену потужність (98 л.с.) в порівнянні з «ручний» версією в 106 л. с., грають не на користь АКП. Що стосується автоматичної коробки АМТ, за неї просять всього лише 25 тис. Зверху, але і вони, за словами пана Птачек, розглядаються цільове аудиторією Lada Granta як необов'язкові витрати.
Тим часом, основні клієнти «автоматів» Granta, за словами головного маркетолога АвтоВАЗу, це не приватники, а «корпоративщики», наприклад, служби каршерінга і вони цілком готові на переплату. Птачек зазначив, частка коробок АМТ у дорожчий Vesta істотно вище. Дійсно, за даними редакції Kolesa.ru, в першому півріччі 2018 року вона склала трохи менше 10%: 4885 шт. із загальних 49 635 шт.
Тим часом, ті деякі зміни по технічній частині, які отримала Granta з рестайлінгом, зосереджені здебільшого в коробці АМТ. Зокрема, в салоні з'явилася копка Sport. Як повідомив нам Микита Гладкий, менеджер по продукту, в ручному режимі, утримуючи кнопку Sport електроніка тримає стрілку тахометра у червоної зони і не підвищує ступінь. Більш того, за його словами, оптимізовані і міські режими АМТ: тепер машину менше смикає в різних режимах, наприклад, при різкому скиданні газу на низьких передачах, та й перемикання з рівня на рівень нібито стали більш плавними та, що не менш важливо, більш швидкими - за офіційними даними час перемикання скоротилося на 30%. Новий міський алгоритм роботи АМТ називається «creeping mode». Сергій Корнієнко, начальник управління розвитку продуктового портфеля, повідомив нам, що в зчепленні для коробки АМТ поміняли ведений диск підвищеної термостійкості, проте з присутніх на презентації спікерів АвтоВАЗу ніхто не зміг відповісти, в чому ж конструктивні відмінності нового диска від колишнього; зійшлися на оригінальному матеріалі накладок.
Втім, є і більш глобальна зміна, характерне не тільки для АМТ, а й для ручних коробок Granta. Відтепер всі коробки крім гідромеханіки від Jatco йдуть укупі з головною парою передавальним числом 3,940 замість колишніх 3,710. Збільшене число ДП, нагадаємо, раніше застосовувалося на Granta Sport або тієї ж Kalina. Що ж це тягне? Дуже просто - підвищена витрата пального саме в місті і в змішаному циклі, що і підтверджують офіційні технічні дані. Наприклад, седан Granta в 8-клапанною версією раніше їв «по світлофорів» 9,0 л / 100 км, їстиме 9,1; 16-клапанний седан перш споживав 8,6 л / 100 км, буде - 8,7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах? Нагадаємо, що на відміну від багатьох компаній, скажімо, від Honda, що дозволяє заливати АІ-92 навіть в модифікації з турбіною і безпосереднім уприскуванням, Lada чомусь не шкодує свого покупця і вимагає АІ-95, а овес-то нині дорогий ...
До речі, з приводу моторів. Тепер на всіх двигунах «Гранти» - і 8-клапанних, і 16-клапанних застосовують «безвтиковие» поршні, тобто, з проточками, куди «провалюється» клапан в разі якщо порветься ремінь ГРМ, а поршень, що штовхається вгору за інерцією піде йому назустріч. Характерно паліативне рішення для розвивається автопрому, проте ж, за словами все того ж Микити Гладкого, це рішення «дуже цінується аудиторією Гранти» ...
Мене, зізнаюся, вкрай цікавило питання шумоізоляції. Згадаймо, коли запускали Vesta, її базова комплектація була «ізольована» істотно гірше. Микита Гладкий припустив, що у рестайлінгових Granta «можливо є якась градація в залежності від версії», проте 100-відсоткової гарантії не дав, хоча і повідомив, що в передніх арках з'явилися ворсові локери: до рестайлінгу вони стояли тільки ззаду. Сергій Корнієнко уточнив, що в цілому знизився рівень шумо- і вибронагруженности трансмісії, пояснивши, що це попутний позитивний ефект від заміни головної передачі з 3,710 на 3,940.
Бампери тепер тільки кольорові! Чорний бампер, який раніше покладався базової версії Granta Standart, пішов у небуття. Зі штампування: з'явився новий капот з «трампліном», який більш плавно переводить потік повітря на лобове скло, за рахунок чого воно довше залишається чистим. Також оновилися передні крила, а у седана - і кришка багажника, на інформацію, що з'явилася виштамповку якої з бампера переїхав номерний знак. Форсунки омивача лобового скла - тепер приховані, під верхньою кромкою капота.
Цікаво, що деякі рішення тольяттинці вже встигли випробувати на дорестайлінгових версіях, скажімо, взимку цього року на дорогі версії «Гранти» почали встановлювати зовнішні дзеркала з обігрівом, електроприводом і повторювачами повороту.
Ну і звичайно, навіть самий розсіяний читач відзначить, що у «Гранти» змінилася передня оптика, а задня залишилася колишньою, що з'явився нові передній бампер. У салоні виявляємо приладову панель в стилістиці Вести, нові регулятори вентиляції, набалдашник МКП і «ручник» поліпшеної ергономіки, ну і по дрібниці ще з десяток змін.
Додамо, що з 14 серпня в Тольятті стартувала повномасштабна збірка рестайлінгової Lada Granta, нові машини вже поступили на дилерські склади. Відомі й ціни на вхідні комплектації: седан Lada Granta піде від 419 900 руб., Що дорожче на 10 000 руб., Ліфтбек - від 436 900 руб., Що дорожче всього на 2 000 руб., Хетчбек - теж від 436 900 руб. , що вже дешевше, ніж нинішня Kalina хетчбек на 23 700 руб., універсал - від 446 900 руб., що дешевше на 28 300 руб.
Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера ...
АвтоВАЗ припиняє використання модельного імені Lada Kalina - з рестайлінгом Granta все кузова на платформі Kalina / Granta почнуть випускати під одним ім'ям - Granta. Цікаво, що ставши «Грант», «Калина» подешевшала: базова ціна на хетчбек опустилася на 23 700 руб., На універсал - на 28 300 руб., А ось седан і ліфтбек нової Granta, навпаки, додали.
Цей рік вийшов для АвтоВАЗу переломним: застарілу Priora, яка свого часу спрацювала випробувальним полігоном для коробки АМТ ( «автомат» з одним зчепленням), все ж зняли з конвеєра. Навесні з Іжевська в Тольятті перенесли збірку лифтбека Lada Granta, при цьому збільшився асортимент виконань по Vesta дозволив все ж зберегти Удмуртську майданчик, поки, по крайней мере.
Однак, не тільки за рахунок «Пріори» збіднів модельний ряд: ім'я Kalina відправили в архів - її версії в кузовах хетчбек і універсал тепер називатимуться Granta, таким чином, лінійка «Гранти» розширилася до чотирьох виконань, до яких в недалекому майбутньому додадуться ще два: Lada Granta Cross і Lada Granta Sport. Що стосується Lada Granta Cross: на вчорашній презентації рестайлінгової Granta, була представлена і вона, але поки - без цін і технічних подробиць, але деяка базова інформація по «Кросу» все ж є. Наприклад, у Lada Granta Cross залишаться задні барабанні гальма - в цьому поколінні Granta, яку жити залишилося орієнтовно до 2021-2022 років максимум, дискові гальмівні механізми для задньої осі покладаються тільки виконання Sport. Як і на дорестайлинговой версії спереду стоятимуть гальмівні диски збільшеного діаметру.
Чи не світить і пластиковий обвіс і збільшений дорожній просвіт іншим кузовам Granta. Cross - це привілей виключно універсала - про це зовсім виразно повідомив нашому виданню Ян Птачек, виконавчий віце-президент АвтоВАЗу з продажу та маркетингу. Що стосується дорожнього просвіту. У порожньому стані під порогами, трубою вихлопу, балкою задньої підвіски у Granta Cross він становить близько 235-240 мм. Найнижчою точкою під днищем стала виштамповка захисту силового агрегату (180-195 мм) - вона виконана в тому місці, де коробка пріфланцовивается до «дзвону» двигуна. Відзначимо, що це дані для ручної коробки і АМТ, гідромеханіки «Кросу» не призначена, тим більше, що вона з'їдає 15 мм дорожнього просвіту. Рецепт нарощування кліренсу для версії Cross залишився тим самим: близько 7 мм дали шини більшого діаметру, решта додали за рахунок підвіски. Як і у випадку з Kalina Cross, на Granta Cross обмеженням подальшого збільшення кліренсу стали граничні кути роботи ШРУСов: машину можна було б підняти над землею ще вище: згадаймо, що у перших дослідних варіантів Kalina Cross просвіт був аж 40 см, однак швидко стало зрозуміло , що такій машині знадобляться оригінальні приводні вали, і від цієї цифри відмовилися.
У звичайних виконань Granta кліренс не залежить від типу кузова і становить 190 і 160 мм в порожньому і завантаженому стані відповідно, повторимося, це справедливо для всіх версій, окрім виконання з японської гідромеханікою Jatco. Відзначимо, що просвіт по «легковим Грантам» ми взяли з офіційних технічних даних, де цифри супроводжуються позначкою «дорожній просвіт під силовим агрегатом», а ось цифри по Granta Cross заміряли безпосередньо на презентації рулеткою. Згідно з паспортом, різниця між просвітом йде Kalina Cross і звичайними Granta становить 22 мм.
Тепер до виконання Granta з двома педалями: інші експерти передрікали смерть обох автоматичних версій, і є від чого - вони користуються вкрай низькою популярністю. За власними даними редакції Kolesa.ru, з січня по червень включно Lada Granta розійшлася тиражем забажали 45 672 машини. З них всього 534 (1,16%) примірника довелося на версії з коробкою AMT і 696 штуки (1,17%) з автоматичною гідромеханічною коробкою Jatco. Чому Jatco дорожче? Нагадаємо, що цей агрегат приходить з Японії, в той час, як для АМТ за валюту купують тільки виконавчі механізми перемикання передач і зчеплення - їх привозять з німецького Швайнфурта, де їх виробляють на підприємстві ZF.
Ян Птачек пояснює низьку популярність «автоматів» виключно ціною. Мовляв, в сегменті ультралоукост кожна тисяча рублів на рахунку, тому зайві 48 тис. Рублів, які потрібно доплатити за застарілий 4-ступінчастий "автомат" і зменшену потужність (98 л.с.) в порівнянні з «ручний» версією в 106 л. с., грають не на користь АКП. Що стосується автоматичної коробки АМТ, за неї просять всього лише 25 тис. Зверху, але і вони, за словами пана Птачек, розглядаються цільове аудиторією Lada Granta як необов'язкові витрати.
Тим часом, основні клієнти «автоматів» Granta, за словами головного маркетолога АвтоВАЗу, це не приватники, а «корпоративщики», наприклад, служби каршерінга і вони цілком готові на переплату. Птачек зазначив, частка коробок АМТ у дорожчий Vesta істотно вище. Дійсно, за даними редакції Kolesa.ru, в першому півріччі 2018 року вона склала трохи менше 10%: 4885 шт. із загальних 49 635 шт.
Тим часом, ті деякі зміни по технічній частині, які отримала Granta з рестайлінгом, зосереджені здебільшого в коробці АМТ. Зокрема, в салоні з'явилася копка Sport. Як повідомив нам Микита Гладкий, менеджер по продукту, в ручному режимі, утримуючи кнопку Sport електроніка тримає стрілку тахометра у червоної зони і не підвищує ступінь. Більш того, за його словами, оптимізовані і міські режими АМТ: тепер машину менше смикає в різних режимах, наприклад, при різкому скиданні газу на низьких передачах, та й перемикання з рівня на рівень нібито стали більш плавними та, що не менш важливо, більш швидкими - за офіційними даними час перемикання скоротилося на 30%. Новий міський алгоритм роботи АМТ називається «creeping mode». Сергій Корнієнко, начальник управління розвитку продуктового портфеля, повідомив нам, що в зчепленні для коробки АМТ поміняли ведений диск підвищеної термостійкості, проте з присутніх на презентації спікерів АвтоВАЗу ніхто не зміг відповісти, в чому ж конструктивні відмінності нового диска від колишнього; зійшлися на оригінальному матеріалі накладок.
Втім, є і більш глобальна зміна, характерне не тільки для АМТ, а й для ручних коробок Granta. Відтепер всі коробки крім гідромеханіки від Jatco йдуть укупі з головною парою передавальним числом 3,940 замість колишніх 3,710. Збільшене число ДП, нагадаємо, раніше застосовувалося на Granta Sport або тієї ж Kalina. Що ж це тягне? Дуже просто - підвищена витрата пального саме в місті і в змішаному циклі, що і підтверджують офіційні технічні дані. Наприклад, седан Granta в 8-клапанною версією раніше їв «по світлофорів» 9,0 л / 100 км, їстиме 9,1; 16-клапанний седан перш споживав 8,6 л / 100 км, буде - 8,7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах? Нагадаємо, що на відміну від багатьох компаній, скажімо, від Honda, що дозволяє заливати АІ-92 навіть в модифікації з турбіною і безпосереднім уприскуванням, Lada чомусь не шкодує свого покупця і вимагає АІ-95, а овес-то нині дорогий ...
До речі, з приводу моторів. Тепер на всіх двигунах «Гранти» - і 8-клапанних, і 16-клапанних застосовують «безвтиковие» поршні, тобто, з проточками, куди «провалюється» клапан в разі якщо порветься ремінь ГРМ, а поршень, що штовхається вгору за інерцією піде йому назустріч. Характерно паліативне рішення для розвивається автопрому, проте ж, за словами все того ж Микити Гладкого, це рішення «дуже цінується аудиторією Гранти» ...
Мене, зізнаюся, вкрай цікавило питання шумоізоляції. Згадаймо, коли запускали Vesta, її базова комплектація була «ізольована» істотно гірше. Микита Гладкий припустив, що у рестайлінгових Granta «можливо є якась градація в залежності від версії», проте 100-відсоткової гарантії не дав, хоча і повідомив, що в передніх арках з'явилися ворсові локери: до рестайлінгу вони стояли тільки ззаду. Сергій Корнієнко уточнив, що в цілому знизився рівень шумо- і вибронагруженности трансмісії, пояснивши, що це попутний позитивний ефект від заміни головної передачі з 3,710 на 3,940.
Бампери тепер тільки кольорові! Чорний бампер, який раніше покладався базової версії Granta Standart, пішов у небуття. Зі штампування: з'явився новий капот з «трампліном», який більш плавно переводить потік повітря на лобове скло, за рахунок чого воно довше залишається чистим. Також оновилися передні крила, а у седана - і кришка багажника, на інформацію, що з'явилася виштамповку якої з бампера переїхав номерний знак. Форсунки омивача лобового скла - тепер приховані, під верхньою кромкою капота.
Цікаво, що деякі рішення тольяттинці вже встигли випробувати на дорестайлінгових версіях, скажімо, взимку цього року на дорогі версії «Гранти» почали встановлювати зовнішні дзеркала з обігрівом, електроприводом і повторювачами повороту.
Ну і звичайно, навіть самий розсіяний читач відзначить, що у «Гранти» змінилася передня оптика, а задня залишилася колишньою, що з'явився нові передній бампер. У салоні виявляємо приладову панель в стилістиці Вести, нові регулятори вентиляції, набалдашник МКП і «ручник» поліпшеної ергономіки, ну і по дрібниці ще з десяток змін.
Додамо, що з 14 серпня в Тольятті стартувала повномасштабна збірка рестайлінгової Lada Granta, нові машини вже поступили на дилерські склади. Відомі й ціни на вхідні комплектації: седан Lada Granta піде від 419 900 руб., Що дорожче на 10 000 руб., Ліфтбек - від 436 900 руб., Що дорожче всього на 2 000 руб., Хетчбек - теж від 436 900 руб. , що вже дешевше, ніж нинішня Kalina хетчбек на 23 700 руб., універсал - від 446 900 руб., що дешевше на 28 300 руб.
Нова Lada Granta і Granta Cross: зрослий витрата палива, «безвтиковие» поршні, «кольорові» бампера ...
АвтоВАЗ припиняє використання модельного імені Lada Kalina - з рестайлінгом Granta все кузова на платформі Kalina / Granta почнуть випускати під одним ім'ям - Granta. Цікаво, що ставши «Грант», «Калина» подешевшала: базова ціна на хетчбек опустилася на 23 700 руб., На універсал - на 28 300 руб., А ось седан і ліфтбек нової Granta, навпаки, додали.
Цей рік вийшов для АвтоВАЗу переломним: застарілу Priora, яка свого часу спрацювала випробувальним полігоном для коробки АМТ ( «автомат» з одним зчепленням), все ж зняли з конвеєра. Навесні з Іжевська в Тольятті перенесли збірку лифтбека Lada Granta, при цьому збільшився асортимент виконань по Vesta дозволив все ж зберегти Удмуртську майданчик, поки, по крайней мере.
Однак, не тільки за рахунок «Пріори» збіднів модельний ряд: ім'я Kalina відправили в архів - її версії в кузовах хетчбек і універсал тепер називатимуться Granta, таким чином, лінійка «Гранти» розширилася до чотирьох виконань, до яких в недалекому майбутньому додадуться ще два: Lada Granta Cross і Lada Granta Sport. Що стосується Lada Granta Cross: на вчорашній презентації рестайлінгової Granta, була представлена і вона, але поки - без цін і технічних подробиць, але деяка базова інформація по «Кросу» все ж є. Наприклад, у Lada Granta Cross залишаться задні барабанні гальма - в цьому поколінні Granta, яку жити залишилося орієнтовно до 2021-2022 років максимум, дискові гальмівні механізми для задньої осі покладаються тільки виконання Sport. Як і на дорестайлинговой версії спереду стоятимуть гальмівні диски збільшеного діаметру.
Чи не світить і пластиковий обвіс і збільшений дорожній просвіт іншим кузовам Granta. Cross - це привілей виключно універсала - про це зовсім виразно повідомив нашому виданню Ян Птачек, виконавчий віце-президент АвтоВАЗу з продажу та маркетингу. Що стосується дорожнього просвіту. У порожньому стані під порогами, трубою вихлопу, балкою задньої підвіски у Granta Cross він становить близько 235-240 мм. Найнижчою точкою під днищем стала виштамповка захисту силового агрегату (180-195 мм) - вона виконана в тому місці, де коробка пріфланцовивается до «дзвону» двигуна. Відзначимо, що це дані для ручної коробки і АМТ, гідромеханіки «Кросу» не призначена, тим більше, що вона з'їдає 15 мм дорожнього просвіту. Рецепт нарощування кліренсу для версії Cross залишився тим самим: близько 7 мм дали шини більшого діаметру, решта додали за рахунок підвіски. Як і у випадку з Kalina Cross, на Granta Cross обмеженням подальшого збільшення кліренсу стали граничні кути роботи ШРУСов: машину можна було б підняти над землею ще вище: згадаймо, що у перших дослідних варіантів Kalina Cross просвіт був аж 40 см, однак швидко стало зрозуміло , що такій машині знадобляться оригінальні приводні вали, і від цієї цифри відмовилися.
У звичайних виконань Granta кліренс не залежить від типу кузова і становить 190 і 160 мм в порожньому і завантаженому стані відповідно, повторимося, це справедливо для всіх версій, окрім виконання з японської гідромеханікою Jatco. Відзначимо, що просвіт по «легковим Грантам» ми взяли з офіційних технічних даних, де цифри супроводжуються позначкою «дорожній просвіт під силовим агрегатом», а ось цифри по Granta Cross заміряли безпосередньо на презентації рулеткою. Згідно з паспортом, різниця між просвітом йде Kalina Cross і звичайними Granta становить 22 мм.
Тепер до виконання Granta з двома педалями: інші експерти передрікали смерть обох автоматичних версій, і є від чого - вони користуються вкрай низькою популярністю. За власними даними редакції Kolesa.ru, з січня по червень включно Lada Granta розійшлася тиражем забажали 45 672 машини. З них всього 534 (1,16%) примірника довелося на версії з коробкою AMT і 696 штуки (1,17%) з автоматичною гідромеханічною коробкою Jatco. Чому Jatco дорожче? Нагадаємо, що цей агрегат приходить з Японії, в той час, як для АМТ за валюту купують тільки виконавчі механізми перемикання передач і зчеплення - їх привозять з німецького Швайнфурта, де їх виробляють на підприємстві ZF.
Ян Птачек пояснює низьку популярність «автоматів» виключно ціною. Мовляв, в сегменті ультралоукост кожна тисяча рублів на рахунку, тому зайві 48 тис. Рублів, які потрібно доплатити за застарілий 4-ступінчастий "автомат" і зменшену потужність (98 л.с.) в порівнянні з «ручний» версією в 106 л. с., грають не на користь АКП. Що стосується автоматичної коробки АМТ, за неї просять всього лише 25 тис. Зверху, але і вони, за словами пана Птачек, розглядаються цільове аудиторією Lada Granta як необов'язкові витрати.
Тим часом, основні клієнти «автоматів» Granta, за словами головного маркетолога АвтоВАЗу, це не приватники, а «корпоративщики», наприклад, служби каршерінга і вони цілком готові на переплату. Птачек зазначив, частка коробок АМТ у дорожчий Vesta істотно вище. Дійсно, за даними редакції Kolesa.ru, в першому півріччі 2018 року вона склала трохи менше 10%: 4885 шт. із загальних 49 635 шт.
Тим часом, ті деякі зміни по технічній частині, які отримала Granta з рестайлінгом, зосереджені здебільшого в коробці АМТ. Зокрема, в салоні з'явилася копка Sport. Як повідомив нам Микита Гладкий, менеджер по продукту, в ручному режимі, утримуючи кнопку Sport електроніка тримає стрілку тахометра у червоної зони і не підвищує ступінь. Більш того, за його словами, оптимізовані і міські режими АМТ: тепер машину менше смикає в різних режимах, наприклад, при різкому скиданні газу на низьких передачах, та й перемикання з рівня на рівень нібито стали більш плавними та, що не менш важливо, більш швидкими - за офіційними даними час перемикання скоротилося на 30%. Новий міський алгоритм роботи АМТ називається «creeping mode». Сергій Корнієнко, начальник управління розвитку продуктового портфеля, повідомив нам, що в зчепленні для коробки АМТ поміняли ведений диск підвищеної термостійкості, проте з присутніх на презентації спікерів АвтоВАЗу ніхто не зміг відповісти, в чому ж конструктивні відмінності нового диска від колишнього; зійшлися на оригінальному матеріалі накладок.
Втім, є і більш глобальна зміна, характерне не тільки для АМТ, а й для ручних коробок Granta. Відтепер всі коробки крім гідромеханіки від Jatco йдуть укупі з головною парою передавальним числом 3,940 замість колишніх 3,710. Збільшене число ДП, нагадаємо, раніше застосовувалося на Granta Sport або тієї ж Kalina. Що ж це тягне? Дуже просто - підвищена витрата пального саме в місті і в змішаному циклі, що і підтверджують офіційні технічні дані. Наприклад, седан Granta в 8-клапанною версією раніше їв «по світлофорів» 9,0 л / 100 км, їстиме 9,1; 16-клапанний седан перш споживав 8,6 л / 100 км, буде - 8,7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах? Нагадаємо, що на відміну від багатьох компаній, скажімо, від Honda, що дозволяє заливати АІ-92 навіть в модифікації з турбіною і безпосереднім уприскуванням, Lada чомусь не шкодує свого покупця і вимагає АІ-95, а овес-то нині дорогий ...
До речі, з приводу моторів. Тепер на всіх двигунах «Гранти» - і 8-клапанних, і 16-клапанних застосовують «безвтиковие» поршні, тобто, з проточками, куди «провалюється» клапан в разі якщо порветься ремінь ГРМ, а поршень, що штовхається вгору за інерцією піде йому назустріч. Характерно паліативне рішення для розвивається автопрому, проте ж, за словами все того ж Микити Гладкого, це рішення «дуже цінується аудиторією Гранти» ...
Мене, зізнаюся, вкрай цікавило питання шумоізоляції. Згадаймо, коли запускали Vesta, її базова комплектація була «ізольована» істотно гірше. Микита Гладкий припустив, що у рестайлінгових Granta «можливо є якась градація в залежності від версії», проте 100-відсоткової гарантії не дав, хоча і повідомив, що в передніх арках з'явилися ворсові локери: до рестайлінгу вони стояли тільки ззаду. Сергій Корнієнко уточнив, що в цілому знизився рівень шумо- і вибронагруженности трансмісії, пояснивши, що це попутний позитивний ефект від заміни головної передачі з 3,710 на 3,940.
Бампери тепер тільки кольорові! Чорний бампер, який раніше покладався базової версії Granta Standart, пішов у небуття. Зі штампування: з'явився новий капот з «трампліном», який більш плавно переводить потік повітря на лобове скло, за рахунок чого воно довше залишається чистим. Також оновилися передні крила, а у седана - і кришка багажника, на інформацію, що з'явилася виштамповку якої з бампера переїхав номерний знак. Форсунки омивача лобового скла - тепер приховані, під верхньою кромкою капота.
Цікаво, що деякі рішення тольяттинці вже встигли випробувати на дорестайлінгових версіях, скажімо, взимку цього року на дорогі версії «Гранти» почали встановлювати зовнішні дзеркала з обігрівом, електроприводом і повторювачами повороту.
Ну і звичайно, навіть самий розсіяний читач відзначить, що у «Гранти» змінилася передня оптика, а задня залишилася колишньою, що з'явився нові передній бампер. У салоні виявляємо приладову панель в стилістиці Вести, нові регулятори вентиляції, набалдашник МКП і «ручник» поліпшеної ергономіки, ну і по дрібниці ще з десяток змін.
Додамо, що з 14 серпня в Тольятті стартувала повномасштабна збірка рестайлінгової Lada Granta, нові машини вже поступили на дилерські склади. Відомі й ціни на вхідні комплектації: седан Lada Granta піде від 419 900 руб., Що дорожче на 10 000 руб., Ліфтбек - від 436 900 руб., Що дорожче всього на 2 000 руб., Хетчбек - теж від 436 900 руб. , що вже дешевше, ніж нинішня Kalina хетчбек на 23 700 руб., універсал - від 446 900 руб., що дешевше на 28 300 руб.
Чому Jatco дорожче?Що ж це тягне?
7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах?
Чому Jatco дорожче?
Що ж це тягне?
7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах?
Чому Jatco дорожче?
Що ж це тягне?
7. Начебто різниця сміхотворна, однак, у що це «виллється» в режимі реальної експлуатації, причому не тільки в літрах, а й грошах?
Чому Jatco дорожче?