Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Нові схеми рейдерства проти нових технологій та інвестицій

Наша сеть партнеров Banwar

За словами В'ячеслава Богуслаєва, щоб створити перший український вертоліт, знадобилося 10 років

Останній тиждень квітня на ПАТ «Мотор Січ» почалася з маски-шоу. У понеділок 23 квітня о 7 ранку на підприємстві з'явилися невідомі в масках. «Нейтралізувавши» співробітників воєнізованої охорони, в т. Ч. Жінку, вони перейшли до обшуків у кабінетах посадовців компанії.

Як з'ясувалося, нападники виявилися слідчими і оперативниками центрального офісу СБУ. Обшуки проводилися не тільки в заводоуправлінні, але і в відділі цінних паперів підприємства, а також за місцем проживання деяких посадових осіб ПАТ.

За версією СБУ, виїмка документів проводилася в рамках досудового провадження, яке ведеться за ст. 113 ч. 1 ККУ (диверсія) - «за фактами підготовки та вчинення дій, спрямованих на ослаблення держави внаслідок руйнування стратегічного підприємства ПАТ« Мотор Січ ».

В'ячеслав Богуслаєв переконаний у своїй правоті

Представники підприємства з такою постановкою питання не можуть погодитися з визначенням. Адже формулювання статті «диверсія» має на увазі «умисні підривні дії у вигляді руйнувань будівель, підпалу або радіоактивного зараження». «Ми нічого не підірвали, чи не підпалили і з радіоактивними елементами справи не мали», - підкреслює президент ПАТ В'ячеслав Богуслаєв. Та й навіщо, питається, власникам підприємства «руйнувати» його! Якогось осмисленої відповіді на це риторичне питання у учасників маски-шоу, безумовно, немає.

А ось те, що «уявлення» влаштували на підприємстві за два дні до проведення щорічних зборів його акціонерів, для організаторів шоу дійсно має великий сенс. Очевидно, комусь було вигідно, щоб збори не відбулися взагалі або ж проходило в атмосфері страху і невизначеності.

Як правило, супутником втручання силових структур у діяльність приватної компанії є обвал вартості акцій підприємства. Але на недорозвиненому українському ринку цінних паперів це не має ніякого значення, а на міжнародних ринках - незважаючи на тиск силовиків - вартість акцій ПАТ «Мотор Січ» тільки зростає. Так що ж відбувається?

Керівництво запорізького підприємства каже, що їм довелося зіткнутися з відвертим рейдерством під прикриттям держави. «Технології рейдерського захоплення розписані і відомі. Він складається з трьох етапів: вкидання дезінформації вищими керівниками країни, обшуки і збройне захоплення підприємства. Як ви розумієте, всі команди спускаються зверху. Ми - ласий шматочок для «батьків» рейдерського руху, які загрузли в корупції. Саме тому в Україні досі не створено антикорупційний суд, йде міжвідомча боротьба », - переконаний В'ячеслав Богуслаєв.

Звинувачення керівництва ПАТ в диверсії також має свою підгрунтя. Насправді настільки грізна формулювання пов'язана чи то з операцією, то чи з меморандумом про намір «Мотор Січ» і китайської компанії Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment Co про будівництво нових потужностей з виробництва двигунів в Китаї і інвестиціях в запорізьке виробництво.

Основною претензією української влади до цього є нібито продаж китайцям 56% акцій ПАТ «Мотор Січ» через фізичних осіб-акціонерів, в т. Ч. В'ячеслава Богуслаєва.

Однак пояснити, в чому незаконність такого продажу (навіть якби ця інформація і підтвердилася), силовики досі не спромоглися. У чому в такому разі стратегічний інтерес держави, яке ще на початку 90-х зробило ставку на приватизацію ПАТ і за минулі роки не потурбувалася про виробництвом власних літаків і вертольотів, незрозуміло. Крім того, до всіх найбільш значним проектам на авіаринку СНД - виробництво українських літаків Ан-140 і Ан-148 - залучалися іноземні інвестиції.

На відміну від десятків підприємств, спливає в околопріватізаціонних скандалах, ПАТ «Мотор Січ» ніколи в них не було помічено. «Мотор Січ» завжди виконувала соціальні зобов'язання, обумовлені в колективному договорі, який за підсумками 2017 р визнаний кращим в Запорізькій області. Навіть в самих непростих умовах останніх років, коли підприємство втратило основний для себе - російський - ринок, «Мотор Січ» продовжує надавати соціальні послуги десяткам тисяч заводчан, а також жителям Запоріжжя, що стосуються лікування, відпочинку, оздоровлення, культурного дозвілля, спорту.

Тільки в 2017 р на благодійні цілі було витрачено 32,2 млн. Грн. За рахунок прибутку підприємством надавалася допомога навчальним, медичним, культурним, правоохоронним установам і громадським організаціям, спрямовувались кошти на відродження центрів національно-культурної спадщини України. Асфальтувалися дороги, облагораживались паркові зони. І, напевно, унікальний факт - за рахунок «Мотор Січ» в Запоріжжі модернізували 26 трамваїв.

В ході розгляду навколо приватизації заводу, розпочатого в минулому році, влада підняла питання про несплату податків в 1992 р., Тобто е. Понад чверть століття тому. Світова практика фіскальної служби подібного прецеденту не знає. Але ці претензії меркнуть на тлі олігархічних «договорняків» 2004 року, продажу під час перебування президента Януковича «Укртелекому», пакетів акцій обленерго і т. Д.

Стараннями Богуслаєва ПАТ «Мотор Січ» не потрапило до лав російської «Об'єднаної двигателестроительной корпорації»

З іншого боку, через конфлікт на Донбасі «Мотор Січ» просто змушена була оперативно переглядати плани розвитку. І підприємство вийшло з честю з непростої проблеми.

Досить сказати, що коли ПАТ «Мотор Січ» знайшло в Піднебесній впливового партнера, російські ЗМІ не без заздрості відзначили, що лише на першому етапі співпраці українське моторобудівне об'єднання отримало $ 100 млн. Інвестицій, які будуть спрямовані на модернізацію виробництва в Запоріжжі і створення філії в Чунціні. Загальна ж вартість проекту оцінювалася в $ 1 млрд.

Хоча українські медіа традиційно записують В'ячеслава Богуслаєва в «русофіли», слід зауважити, що багато в чому саме його стараннями ПАТ «Мотор Січ» не потрапило до лав російської «Об'єднаної двигателестроительной корпорації» (ОДК). А пропозиції про це надходили неодноразово.

В результаті російські підприємства були змушені самостійно освоювати серійне виробництво вертолітних і авіаційних двигунів ТВ7-117В для вертольотів Мі-38, літаків Іл-114 і Іл-112В. При цьому кооперація з російських підприємств під керівництвом АТ «Клімов» до 2020 р повинна в рази збільшити виробництво в порівнянні з нинішнім обсягом. І деякі експерти називають ці плани занадто амбітними.

Китай же має величезні потреби у власних вертольотах і авіадвигунах. Ще в минулому десятилітті вони оцінювалися в 1-2 тис. Гвинтокрилих машин. Парк експлуатованої техніки на 90% і більше був представлений імпортом. При цьому за чисельністю вертолітного парку Китай в сотні разів відставав від США та інших провідних держав світу. Тому наша країна не тільки має повне право, але і повинна використовувати перспективи, що відкриваються перед тими, хто бере участь в інвестуванні в промисловість Піднебесної, заробляючи на цьому гроші і даючи новий поштовх модернізації власних - українських! - підприємств.

У КНР з повагою ставляться до наших фахівців в авіа-, двигуні, ракетобудуванні, відзначаючи їх великий внесок у розробку нових зразків техніки. Тому участь «Мотор Січ» в китайських проектах розвитку вертолето- і авіабудування може принести і підприємству, і Україні в цілому хороші матеріальні і моральні дивіденди. Хоча поки що цей проект, мабуть, стопориться з вини спецслужб.

Так, минулої осені під час відвідування Чунцина - самого динамічно розвивається регіону Піднебесної, де нібито і повинен будуватися китайський філія «Мотор Січ», керівник міжнародного департаменту уряду Чунціна не зміг дати чітку відповідь на моє запитання про проект. Разом з тим представники місцевої влади не приховували, що хотіли б розмістити у себе подібне підприємство, справедливо вважаючи двигуні і авіабудування престижними і перспективними напрямками.

Будівництво філії заводу в іншій країні - досить перспективний і вигідний проект

Будівництво філії заводу в іншій країні - з урахуванням масштабів споживання його продукції, отримання роялті та регулярних поставок комплектуючих для двигунів з України в Китай - бачиться не просто нормальним процесом, але вельми перспективним і вигідним проектом.

Адже при наявності власних авіабудівних заводів українську влада не обурюють плани будівництва в Саудівській Аравії потужностей для будівництва літаків Ан-132!

Звинувачення ж ПАТ «Мотор Січ» в підготовці диверсії виглядає ще більш абсурдно, якщо врахувати, що за роки незалежності України держава, за малим винятком, не робило ніякої допомоги вітчизняним високотехнологічним підприємствам, в т. Ч. «Мотор Січ». Ну а те, що окремі наші заводи досі на плаву і залишаються предметом національної гордості, становлять інтерес для зарубіжних інвесторів, - виключно заслуга їх трудових колективів і топ-менеджменту.

В'ячеслав Богуслаєв, який пропрацював на підприємстві понад півстоліття, який почав трудовий шлях інженером в 1966 р і піднявся по кар'єрних сходах до директора одного з підрозділів, а потім і всього об'єднання, зовсім не схожий на людину, яка власними руками готовий розвалити справу всього свого життя.

Зате відбувається сьогодні навколо ПАТ «Мотор Січ» з упевненістю можна назвати спробою усунення з ринку найбільшого виробника авіадвигунів на догоду американським, європейським або ж російським конкурентам. Наприклад, в РФ є парк техніки, яка потребує ремоторизації. Європейці зацікавлені в українському авіаринку з метою збуту власної продукції і т. Д. (Див., Будь ласка, «Гвинти Авакова», «2000», №14, 6-12.04.2018).

За роки незалежності з різних причин Україна втратила сотні високотехнологічних підприємств. В такому випадку можна назвати диверсією проти держави руйнування виробничого об'єднання «Придніпровський хімічний завод» в Кам'янському, який ще в перші роки незалежності давав до 40% світового виробництва рідкісних і рідкоземельних металів, що мають застосування від атомної та хімічної промисловості до електроніки і металургії. Об'єднання було розділено на частини і збанкрутує.

Варто було б розслідувати і банкрутство ВО «Дніпропрес» (від нього залишилася тільки назва), що випускав в т. Ч. Преси для виробництва гарматних стволів.

Не так давно було ліквідовано дослідне виробництво «Інституту трубної промисловості імені Осади» в Дніпрі, яке випускало стовбури для град.

І це лише мала частина прикладів, які повинні були б зацікавити СБУ. Протидіяти подібним подіям треба було на стадії їх реалізації. Але замість цього маємо нападки на успішно працюючі підприємства, виїмку документів. Останнє щодо ПАТ «Мотор Січ» взагалі позбавлене сенсу, оскільки до документів є доступ через депозитарій Національного банку України.

Не так давно на сторінках «2000» була висловлена ​​думка, що кампанії з дискредитації різних виробництв, обвинувачених у зв'язках з «країною-агресором», здачі державних інтересів, підготовці «диверсій», можуть проводитися з метою «покрокового» рейдерства. Спочатку «в умовах воєнного часу» ці підприємства, їх цінні папери і т. П. Можуть бути реквізовані «в інтересах національної оборони». А потім, коли історія забудеться, продані по радує душу ціною «своїм» або просто передані їм. Не ту чи схему намагаються задіяти зараз в Запоріжжі?

Навіщо приїжджали «гості» на «Мотор Січ», і хто стоїть за цією «акцією», стане відомо пізніше. Однак, підкреслює В'ячеслав Богуслаєв, це не завадить запорізькому підприємству успішно конкурувати на світовому ринку авіаційних технологій.

PS Коли верстався номер, стало відомо, що загальні збори ПАТ «Мотор Січ», призначений на 25 квітня, не відбулися.

За законодавством реєстрація учасників зборів проводиться на підставі переліку акціонерів, який Центральний депозитарій складає за 3 дні до проведення зборів.

Наглядовою радою ПАТ «Мотор Січ» була визначена дата складання переліку акціонерів, які мають право брати участь у загальних зборах, - 19 квітень 2018 г. Інформація про це була розіслана всім акціонерам, а також опублікована на сайті Держкомісії з цінних паперів і фондового ринку і на сайті самого підприємства.

Однак 23 квітня представник ПАТ «Мотор Січ» так і не зміг отримати в Центральному депозитарії перелік акціонерів і передати його реєстраційної комісії.

Законні вимоги представника підприємства Центральним депозитарієм не були виконані. У зв'язку з цим загальні збори акціонерів ПАТ «Мотор Січ» не було проведено.

Шановні читачі, PDF-версію статті можна скачати тут ...

Так що ж відбувається?
Не ту чи схему намагаються задіяти зараз в Запоріжжі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов