Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Нові правила дорожнього руху України 2013. Основні причини ДТП

Наша сеть партнеров Banwar

У зв'язку c збільшенням кількості дорожньо-транспортних пригод на дорогах Кабінет Міністрів України за ініціативою ДАІ 11 лютого 2013 вніс ряд змін до Правил дорожнього руху, які набудуть чинності 15 квітня 2013 р Однією з найбільш обговорюваних ста ла норма, згідно з якою всі пішоходи в Україні мають нести світлоповертаючі (світловідбиваючі) елементи на одязі в темний час доби. Але як показує практика сусідній Білорусі, цей захід ніяк не позначається на рівні смертності на дорогах.

Майже кожну 21 хвилину трапляється ДТП з постраждалими, практично через кожні 129 хвилин гине людина. В середньому за добу аварії забирають 11 життів і калічать 85 учасників дорожнього руху.

За даними Державтоінспекції в м.Києві, основною причиною ДТП є низька дисципліна, як водіїв, так і пішоходів. Варто акцентувати увагу, що значна кількість ДТП в 2012 році відбулося саме з вини водіїв - зафіксовано тисяча триста дев'яносто шість дорожньо-транспортних пригод, в яких 87 осіб загинуло та тисячу шістсот дев'яносто один отримали травми. Так, наприклад через порушення правил проїзду пішохідних переходів сталося 232 ДТП, в яких дев'ять осіб загинули та 234 отримали травми.

Але і пішоходи порушують ПДР. З їх вини за 2012 рік відбулося 325 аварій, в яких 46 осіб загинуло та 289 - травмовано. І ця цифра з кожним роком зростає. Статистика говорить, що в 2011 році аварії з вини пішоходів було менше.

Перевищення швидкості часто стає причиною важких дорожньо-транспортних пригод, однак водії часто ставляться до цієї проблеми без належної уваги. Навіть законослухняні водії, які ніколи не дозволяють собі водіння в нетверезому вигляді, виїзду на зустрічну смугу і т.п., не вважають небезпечним "невелике" (до 20 км / ч) перевищення дозволеної швидкості.

Основні причини ДТП в Україні, в яких постраждали люди. I півріччя 2012 року

Джерело: forinsurer.com

На жаль, збільшення штрафів і посилення покарання за порушення ПДР автомобілістами ніяк не вплинуло на смертність на дорогах в цілому. Дурні як були на дорогах, так і залишилися. І таке відчуття, що з кожним роком їх чисельність збільшується в геометричній прогресії. І ось щоб хоч якось вплинути на кількість ДТП, українські даішники реалізують широкомасштабну кампанію з безпеки руху пішоходів. Зокрема, вони зробили ставку на дітей, і вирішили привчати майбутніх водіїв до культури поведінки на дорозі ще зі шкільної лави.

Наприклад, кожному обласному управлінню ДАІ доручено реалізувати спецпрограми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2015 року. Так, в рамках якої УДАІ Дніпропетровської області роздали 20 тис. Світловідбивних наклейок для безпеки пішоходів, які були віддані школярам під час проведення попереджувальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. "Також ми надрукували 5 тисяч флікерів, завдяки яким водій зможе помітити пішохода на відстані 130-150 м, а при дальньому світлі фар - до 400 м", - зазначив начальник відділу профілактичної роботи УДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області підполковник міліції Володимир Лебедєв.

Подібні акції проводяться по всій Україні. Наприклад, в Миколаївській області вона називалася "Стань помітним - врятуй життя". Інспектори наголошують, що саме в темний час доби відбуваються дорожньо-транспортні пригоди з вини пішоходів і з їх участю.

Ключем до вирішення проблеми недотримання поведінки на дорозі пішоходів і водіїв є не застосування законодавчих норм або технічних засобів у вигляді світлоповертаючих елементів, а виховання правильного ставлення людей до своєї і чужої життя.

"" Я зробив все, щоб ти мене побачив ", - це внутрішній настрій пішохода, який носить світлоповертаючий елемент незалежно від того, має він це робити чи ні. Зауважте, така людина проявляє повагу і до себе - цінує своє життя , І до інших - допомагає водієві швидше зорієнтуватися в дорожній обстановці. По-моєму, це дуже гарний початок невербального діалогу "водій-пішохід". В Україні, як показує практика, більшість до такого діалогу не готове ", - розповів представник департаменту Систем безпеки дорожнього руху компанії" 3М Україна "Кирило Миколаїв.

На сьогоднішній день світлоповертаючі елементи в Україні представлені у вільному продажі, як для самостійного пристосування на одяг, так і з можливістю придбання вже готової продукції.

"Сьогодні в Україні світлоповертаючі елементи в готовому вигляді представлені в якості наклейок та брелоків. У вільному продажу є самоклеюча світлоповертаюча плівка, з якої можна виготовити світлоповертаючий елемент самостійно, вибравши будь-яку форму і розмір. Також варто звернути увагу, що виробники верхнього дитячого одягу часто використовують світлоповертаючі матеріали при пошитті. На це варто звертати увагу при виборі одягу для дитини ", - зазначає Кирило Миколаїв.

Що стосується вартості , То покупка світлоповертального матеріалу і виготовлення елемента самостійно обійдеться в 5-10 грн, а готовий брелок або Флайтери можна придбати в межах 10-30 грн. А носити світлоповертаючі елементи, згідно з новими ПДР, варто в темний час доби.

"Темним часом доби в будь-який час року вважається" частина доби від заходу до сходу сонця ". Але варто пам'ятати, що сприйняття дорожньої обстановки водієм залежить не тільки від інтенсивності природного сонячного світла, але і від інших факторів: ступеня забруднення освітлювальних приладів, індивідуальних особливостей зору, погодних умов і т.д. ", - відзначає експерт.

Як відомо, в Республіці Білорусь дана норма була введена в лютому 2008 р, але через п'ять років після прийняття закону з'явилася нова тенденція: кількість наїздів на пішоходів стало рости, крім того, різко зросла, перевищивши 40%. Кирило Миколаїв подчеркіевает, що пішоходи в Білорусі не зобов'язані носити світлоповертаючі елементи завжди і всюди, умови досить чітко описані - "темний час доби, рух по краю проїжджої частини".

Основні причини ДТП в Білорусі, в яких постраждали люди. I півріччя 2012 року

Джерело: auto.tut.by

"За даними ДАІ Республіки Білорусь, статистика наїздів на пішоходів за 2012 рік дійсно виглядає не найкращим чином. Однак досить велика кількість таких випадків обумовлено недотриманням пішоходами ПДР, в тому числі і норми по носінню світловідбиваючих елементів. Проте, я б не став акцентувати увагу на даній нормі, як на панацею ", - пояснює експерт.

Не варто забувати, що дотримання правил дорожнього руху - це, перш за все, відносини, які мають дві сторони, і покладатися на те, що водій, завдяки світлоповертальні елементи стане уважніше - щонайменше, нерозумно, і в глобальному плані це не вирішить проблеми виникнення ДТП.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов