Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Нові можливості рекуперації з мотор-колесом Sanyo dynamotor

Наша сеть партнеров Banwar

50% покупців шукають найдешевші набори МК (мотор-колеса), при цьому хотіли б мати можливість рекуперації (повернення частини енергії при гальмуванні або русі з гори) - раніше це було неможливо, так як існує велика різниця між безредукторними МК і мотор колесами вільного ходу:

Нагадаємо, що при появі на Світ Божий, мотор-колеса представляли собою просту конструкцію з нерухомо закріпленого ротора з обмотками і статора з постійних неодімових магнітів, що обертається навколо нього:

Це були і залишаються найпростіші МК, в них завжди є рушійне магнітне поле і в будь-який момент вони можуть перетворитися в генератор - досить підключити обмотки до навантаження. Однак, вони є досить дорогими! А все через те, що їх доводиться робити потужними, а отже і важкими. Адже під час старту з місця, такого мотору доводиться зрушувати з місця велосипед і велосипедиста (загальною вагою часто більше 100кг) - єдиним помічником тут може бути високий момент (потужність) і плече, створене видаленням магнітів від осі колеса (ось і доводиться збільшувати це відстань якомога більше, від чого ці колеса такі громіздкі!).

Другий недолік безредукторних коліс в тому, що магнітики рухаючись повз сталевого сердечника (навіть якби мідних обмоток зовсім не було) завжди притягуються до нього, як би чіпляючись і викликають опір обертанню Другий недолік безредукторних коліс в тому, що магнітики рухаючись повз сталевого сердечника (навіть якби мідних обмоток зовсім не було) завжди притягуються до нього, як би "чіпляючись" і викликають опір обертанню! Біда-то ця начебто була не велика, поки не з'явилися колеса наступного покоління, з вбудованим редуктором - конструкція видна на картинці справа.

Тут, за допомогою компактного планетарного редуктора плече збільшили відразу в 10 разів - величезний виграш у всьому, крім "біди з чіпляються магнітиками", тому що і біда ця виросла відразу в 10 разів! Проте, плюси були величезні - вага колеса вдалося знизити більш ніж в два рази, потужність на старті тепер не була потрібна, так що і її знизили в кілька разів, а це дозволило отримати вражаючу дальність пробігу без дозарядки!

Загалом, конструктори питання вирішили просто - додали в усі редукторні МК обгону муфту (Фрівей), по типу того, що варто в задньому колесі будь-якого велосипеда. Це дозволяє обертатися редукторному колесу без опору коченню, якщо крутити його за обід, то редуктор і магнітики всередині нього будуть стояти нерухомо!

Це рішення має одні плюси, крім того мінуса, що на редукторному велосипедному мотор-колесі можна реалізувати електричний гальмо або рекуперативні схеми, при їзді під гору, скажімо.

Однак, життя не стояло на місці, батарейки збільшували місткість і іноді дешевшали, з кожним роком зростав пробіг на одній зарядці, особливо, з появою буквально "на кожному розі" недорогих літій-іонних акумуляторів - майже зовсім зник ризик руху без акумуляторів на одних тільки педалях і конструктори знову повернулися до ідеї рекуперації на редукторних колесах, правда, в дещо такому "інтелектуальному" вигляді! Суть його в тому, що можна автоматично дозувати то зусилля, яким МК допомагає людині "крутити педалі", або трохи пригальмовувати (і повертати енергію в акумулятор) в ті моменти, коли велосипедист гальмує або рухається накатом:

Суть його в тому, що можна автоматично дозувати то зусилля, яким МК допомагає людині крутити педалі, або трохи пригальмовувати (і повертати енергію в акумулятор) в ті моменти, коли велосипедист гальмує або рухається накатом:

В принципі, ідея проілюстрована на малюнку, сенс її в тому, щоб злегка допомагати на старті і при русі (припустимо PAS = 1: 1), при сильному навантаженні, прискоренні або русі в гору - допомагати "на всі гроші" (PAS = 1 : 2), при гальмуванні з великій швидкості або з гірки - максимальний відбирання потужності для регенерації. Ну, а при русі накатом, можна пригальмовувати електричним гальмом в півсили!

Для технічної реалізації цього плану достатньо було мати перебудовується PAS і дві різних гальмівних рукоятки (натиснеш одну - максимальне гальмування, натиснеш іншу - середній рівень регенерації, чотири ампера або близько того) і, найголовніше, РЕДУКТОРНИЙ ХАБ БЕЗ обгону муфта!

Як то кажуть, "святе місце порожнім не буває", пробіл в ринку взялася заповнити японська компанія Sanyo - справжній титан, мегакарпарація на ринку електроніки, що випускає все від мікросхем до неймовірного кількості готових пристроїв, в тому числі електровелосипедів під власним брендом! Маючи досвід виробництва хабів для електровелосипедів (наприклад, ось один з оригінальних хабів з накручують кришкою і подвійним планетарним редуктором ) Інженери Sanyo не просто прибрали муфту, а й серйозно зменшили вагу і розмір хаба - він відчутно менше тих, що продають конкуренти і легше їх на 800 грам! Суха вага нового хаба всього 2340 грам:

Суха вага нового хаба всього 2340 грам:

Було це в далекому в 2009 році, випускався цей хаб і продавалися велосипеди Sanyo тільки на внутрішньому японському ринку. Потім, через пару років, подібні велосипеди стали продавати в Європі і США, а з кінця 2012 року цей хаб Sanyo можна купити в Росії , В нашому інтернет-магазині!

Крім здатності генерувати електрострум, цей хаб має іншим перевагою для конструктора-самодельщиков, його можна перевертати і ставити вихід проводів як в ліву, так і в праву сторону! Нехай це і потрібно не так часто, особливо для переднього колеса (а цей електрохаб не має ревізії для заднього колеса), але іноді може знадобитися саме ця його можливість!

У висновку хочеться відзначити, що МК Sanyo виконані з неперевершеною якістю, відмінно врівноважені, дуже тихі в роботі і, ймовірно, будуть мати великим терміном служби, в силу якості їх виготовлення. Загалом, приємно тримати в руках і навіть шкода таку красу ставити на велосипед! ))))


НАЗАД

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов