Наша сеть партнеров Banwar
На нових вантажівках Volvo FE та Volvo FL стало краще працювати в умовах міста, де високий попит на швидкий, маневрений і екологічно чистий транспорт.
Президент Volvo Trucks Клаес Нільссон зазначає: «Протягом робочої зміни водіїв часто доводиться підніматися в кабіну і спускатися назад. Ось чому ми зосередилися на створенні комфортного водійського місця з відмінним оглядом у всіх напрямках ».
Умови водіння цих автомобілів поліпшені завдяки більш доступному розміщення приладів і новим ергономічним сидінням з вбудованими підголівниками та ременями безпеки. Крісла мають посилений каркас, що підвищує рівень безпеки в разі ДТП.
Водіння стало більш ефективним завдяки двом новим моторам Volvo. Шестициліндровий двигун D8 робочим об'ємом 7,7 літра пропонується в трьох модифікаціях: на 320, 280 і 250 л. с. при 1200, 1050 і 950 Нм відповідно. Для Volvo FL (заголовної фото) також доступний компактний чотирициліндровий двигун D5, робочий об'єм якого - 5,1 л, а потужність - 240 або 210 л. с. і 900 і 800 Нм відповідно. Обидва мотори відрізняються високим крутним моментом на низьких оборотах. Вони відповідають стандарту Євро 6, а витрата палива можна порівняти з агрегатами Євро 5.
На додаток до двох двигунів представлений широкий вибір трансмісій. Тепер на Volvo FE можна встановити і «автомат» I-Shift. Він може бути підігнаний під умови роботи клієнта. І ще одне: як стандартна на Volvo FE та Volvo FL встановлюють електронну систему стабілізації курсової стійкості (ESP).
Розроблено також унікальна 12-тонна версія вантажівки Volvo FL з найпотужнішим двигуном в своєму сегменті (4-циліндровий D5 потужністю 240 к. С.), Зі спеціально оптимізована трансмісією I-Sync і на 500 кг меншу масу в порівнянні з таким же вантажівкою з 6-циліндровим двигуном.
Його колеса менше, завдяки чому кабіна опустилася на п'ять сантиметрів. Тепер з водійського місця відкривається найкращий круговий огляд, а підніматися в кабіну і виходити з неї стало набагато зручніше. Ця вантажівка легше, нижче і має більш конкурентоспроможну ціну в порівнянні з вже випускається моделлю.
Оновлений і дизайн. Класичний сталевий логотип перенесли під лобове скло. Затемнення під останнім візуально робить кабіну нижче. Перероблені фари і габаритні вогні. Новий, що складається з трьох частин бампер зі сталевими вставками з боків забезпечує надійність і економію при ремонті в разі незначних пошкоджень.
Павло Лебедєв
Фото Volvo Trucks
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.