Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Nissan X-Trail в деталях (+ порівнюємо дизель 1,6 і бензин 2,5)

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. конкуренти
  5. ВАРТІСТЬ Утримання
  6. У підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Новий Nissan X-Trail завершує серію матеріалів про середньорозмірних кроссоверах з дизельними моторами

Новий Nissan X-Trail завершує серію матеріалів про середньорозмірних кроссоверах з дизельними моторами. Нехай в даному випадку дизель пропонує лише 130 к.с., але компанію розбавить потужний бензиновий мотор і кілька різних комплектацій Nissan X-Trail. Словом, тут ви знайдете максимум відповідей на найпопулярніші питання.

позиціонування

Багато тисяч (а може й мільйони) українців знають, що являє собою Nissan X-Trail: кросовер середнього класу D-SUV, вже третє покоління популярної моделі. Перший Nissan X-Trail дебютував в 2001 році; Друге покоління з'явилося в 2007-му; обидві моделі експлуатували напрямок «кубічного дизайну». Але третє покоління Nissan X-Trail, представлене в кінці 2013 року, стало більш сучасним зовні, вибравши більш обтічний кузов. У 2017-му пройшло планове оновлення; і хоча це був фейсліфт актуальної моделі, але автомобіль перший час буде називатися «Новий Nissan X-Trail».

Перший Nissan X-Trail мав довжину 4,5 м; але з появою молодшого Qashqai старша модель Nissan X-Trail дозволила собі стати більшими: друге покоління - більш 4,6 м; третє - майже 4,7 м. До речі, на деякий ринках актуальний Nissan X-Trail пропонує 7-місцевий салон; а в США аналогічна модель називається Rouge. Саме пункт про сумарних продажах X-Trail і Rogue дозволяє компанії Nissan називати даний автомобіль найпопулярнішим кросовером свого класу в світі.

У матеріалі представлено дві версії Nissan X-Trail: дизель 1,6 л з переднім приводом і АКПП-варіатором; бензин 2,5 л з повним приводом і АКПП-варіатором; обидва автомобілі в максимальних версіях; плюс будуть невеликі відхилення на інші версії Nissan X-Trail.

Як їде?

Нехай без «вогника», але дуже стабільно і впевнено - повірте, під час української презентації Nissan X-Trail це було критично важливо. Кросовер Nissan X-Trail орієнтується на загальсімейні цінності: комфорт в їзді, простір в салоні, великий багажник. І він реально їм відповідає: автомобіль м'яко проходить нерівності практично будь-якого розміру, пасуючи лише на відверто великих ямах і лише при їзді на найбільших колісних дисках. В іншому - пружна, але м'яка і тиха роботах ходової частини.

Чи позначилося це на управлінні? Та не особливо: кросовер адекватно і цілком швидко реагує на поворот керма; останній наповнений певним легким зусиллям, достатнім для розуміння повороту коліс. Крен в повороті і клевки кузова при гальмуванні є, але вони не виходять за рамки пристойності. Якщо сказати однією фразою, то «Nissan X-Trail швидко їхати може, але не хоче»: він явно нагадує, що є великим сімейним кросовером. На шкалі з позначками Renault Koleos (абсолютна м'якість в їзді) і SKODA Kodiaq (баланс комфорту і керованості) Nissan X-Trail виявиться рівно посередині.

Новий Nissan X-Trail відразу впізнається передньою частиною: інша решітка радіатора, новий бампер, інша форма фар. Інші відмінності новинки по дрібницях: молдинги з хромом, новий задній бампер і ліхтарі на світлодіодах; плюс з'явилося парочка яскравих кольорів - наприклад, помаранчевий колір тестового автомобіля. Для порівняння представлений темний автомобіль - Nissan X-Trail до поновлення: зверніть увагу на передню частину кузова; всередині колишній кермо і важіль АКПП.

Салон Nissan X-Trail хороший: дуже просторо в усіх напрямках; якісна обробка; традиційні рішення, які «не ріжуть» очей - звичний блок клімату, зрозумілі прилади, м'які лінії. Головною обновкою в салоні є «спортивний» кермо з невеликим центром і тонкими спицями, засіяними кнопками: спочатку їх здається багато, але цілком звикаєш за тиждень їзди. Є й інші зміни, які з самого початку не впадають в око - так, окантовки дефлекторів вентиляції оформлені під «чорний глянець» (раніше була срібляста фарбування), а перед пасажиром попереду тепер є вставка «під шкіру» (раніше був м'який пластик і декоративна глянсова смужка ). Все це дрібниці, який кожен сприймає по своєму - подобається чи ні.

Однак є зміни, які є беззаперечними плюсами. Йдеться про появу додаткових підігрівів: для керма і другого ряду сидінь. Причому підігрів задніх сидінь двоступеневий, а кнопка його управління розташована під рукою водія - на центральній консолі, за важелем АКПП. Рішення спірне, але не позбавлене логіки: наприклад, я щоранку відвожу декількох дітей в школу і в даному випадку мені не потрібно говорити «включіть / вимкніть підігрів», або зупинятися і його перевіряти. З урахуванням широких можливостей трансформації задніх сидінь (величезний діапазон регулювання вперед / назад, можливість зміни нахилу спинки, задній ряд розділений 40/60) і чудового багажника (полички-органайзери, сенсорне відкривання за помахом ногою, електропривод) кросовер Nissan X-Trail по- як і раніше зберігає титул одного з кращих сімейних автомобілів. Але без прикрих проколів-дрібниць не обійшлося: так і не з'явилася пам'ять сидінь, підсвітка кнопок склопідйомників і АВТО-режим для них. Шкода, адже відчувалося, що оновлення моделі було направлено саме на «фікси» подібних дрібниць, та й в інших моделях Nissan ці речі вже виправили.

Салон в «м'яких» лініях вже знаком; головна новинка - кермо D-подібної форми, який спортивно виглядає і полегшує посадку на великі, комфортні сидіння. Серед інших змін: декор передньої панелі, чохол АКПП, пр. Ручне гальмо - з кнопкою; плюс для бензинових версій з'явилася системою «AUTO HOLD» (утримання автомобіля на місці). Нехай уваги на всі «дрібниці» не вистачило, але ряд пунктів реально став краще: підігрів керма, підігрів задніх сидінь, сенсор кришки багажника ...

... З урахуванням гарного простору і можливостей трансформації ззаду, з урахуванням широкого відкривання дверей (кут відкривання майже 80 градусів) і великих отворів, з урахуванням місткого і зручного багажника - Nissan X-Trail впевнено входить в шорт-лист кращих кросоверів для сім'ї.

А що ж мотори? У минулому я вже розповідав про невеликому дизелі (1,6 л) в великому Nissan X-Trail і не додам нічого нового: це чудовий мотор в парі з відмінним варіатором! Двигун непогано тягне з низів, не проти «крутитися» до верхів; але головне - це хороша тяга в середньому (1,5-3,5 тис.) діапазоні оборотів. Йому дуже допомагає АКПП-варіатор: вміє імітувати передачі при динамічному розгоні, в звичайному режимі «D» (Drive) м'яко змінює передавальне число, забезпечуючи майже лінійну зв'язок «акселератор-мотор-розгін». А режим «Ds» так і зовсім прибирає це «майже» з попередньої фрази.

Раніше я говорив, що цей мотор везе не гірше усередненого бензинового 2-літрового мотора; а тепер зазначу, що на тлі дизеля часом «гасне» навіть потужний 171-сильний 2,5-літровий двигун. Головне зауваження - у нього немає так багато «паровозної» дизельної тяги в середньому діапазоні; в реальному їзді в півпедалі дизель часом здається більш живим. Але і бензиновий мотор не позбавлений своїх козирів. По-перше, цей двигун забезпечує активний, бадьорий старт з місця - корисно, наприклад, коли потрібно з другорядної дороги в'їхати на швидкісну магістраль. По-друге, 171 к.с. ніхто не відміняв - і на підвищених обертах (4-6 тис.) мотор відпрацьовує обіцяну потужність сповна: чи не спорткар, звичайно, але виявляється, що вальяжно-комфортний Nissan X-Trail цілком може «показати зуби»!

Шкода, але в даному випадку АКПП-варіатор не має режиму «Ds» - при зміщенні важеля вліво відразу включається режим ручного вибору передачі. У підсумку трохи підняти темп бензинового Nissan X-Trail не вийде: або неспішно катаємося по справах, економимо паливо (режим «ЕСО» допомагає); або викручуємо мотор при обгоні на трасі. Зате в даному випадку можна об'єднати потужний мотор з «автоматом» і повним приводом. Останній пропонує три режими: 2WD - тільки передній привід; 4WD - автоматичне підключення повного приводу, спочатку акцент на передній осі; LOCK - підключення повного приводу, розподіл моменту 50/50 між осями. В принципі, навіть в автоматичному режимі повний привід підключається швидко. Однак судячи з діаграмі бортового комп'ютера, тому відправляється не більш третини потужності; хоча і цього достатньо: трохи ковзає задня вісь, забирається потужність з «передка» і недостатня обертальність, вирішується проблема пробуксовки передніх коліс. Але якщо бачите перед собою пухкий сніг або рідку бруд - відразу вмикайте режим LOCK: з чітким (і зрозумілим) «половинчастим» поділом крутного моменту між осями спокійніше буде. Також зазначу, що все Nissan X-Trail з повним приводом мають систему допомоги при спуску зі схилу.

Коричневий автомобіль (до речі, теж новий колір для Nissan X-Trail) - з бензиновим мотором 2,5 л: вміє їхати тихо-неспішно і економити паливо, або вміє розганятися на свої 170 «коней». Помаранчевий Nissan X-Trail - з дизелем 1,6 л: при розгоні «газ в підлогу» його граничні можливості нижче, але в реальному щоденної їзди мотор радує хорошою тягою в середньому діапазоні оборотів. У цьому дизелю допомагає і АКПП-варіатор з режимом «Ds» ...

... У бензинової версії такого немає: тільки режим ручного вибору передач. Але є режимний повний привід і система допомоги при спуску зі схилу. З урахуванням кліренсу 210 мм, пластика «по колу», скошеного заднього бампера - Nissan X-Trail цілком «боєць» на бездоріжжі. Мотори контрастні: дизель - 2/3 продажів в гамі; бензин 2,5 л - менше 10%.

Чи є інновації?

Постійні читачі напевно пам'ятають огляд Nissan X-Trail і репортаж з презентації оновленої версії (Якщо не читали - раджу прочитати), тому акцентуємо увагу лише на головних пунктах і на нюансах оновленого автомобіля. По-перше, Nissan X-Trail побудований на платформі CMF-D; спереду і ззаду - незалежні підвіски коліс; є версії з переднім приводом або з фірмовим Трьохрежимний повним приводом All-Mode 4 × 4-i. По-друге, під капотом версій для України можуть бути встановлені атмосферні бензинові мотори 2,0 л (141 к.с.) або 2,5 л (171 к.с.); або згаданий турбодизель 1,6 л (130 к.с.); в парі з ними працюють МКПП або АКПП-варіатор CVT X-Tronic. В останньому випадку мова йде про клиноременную (бензинові мотори) або кліноцепном (турбодизель) вариаторе, де зміна передавального числа здійснюється плавно і безперервно за рахунок стискання-розтиснення двох пакетів дисків, між якими прокручується ремінь або ланцюг. Третє: ще в момент свого первісного дебюту, Nissan X-Trail отримав ряд інноваційних технологій - світлодіодні фари, контроль рядності їзди на основі камери у верхній частині лобового скла, кришку багажника з сенсорним відмиканням і електроприводом (але раніше сенсор був в ніші номерного знака) , систему мультимедіа і камери кругового огляду.

В ході оновлення глобально конструкція автомобіля не змінилася: колишніми залишилися несучий кузов, підвіски, мотори, трансмісія. Але ряд систем і технологій реально стали краще: світлодіодні фари отримали функцію адаптивного освітлення AFL (Adaptive Front Lightning, поворот ближнього світла до 15 градусів в сторону віражу); сенсор для безконтактного відкривання багажника логічно перенесли в нижню частину заднього бампера; з'явилася система розпізнавання дорожніх знаків. Остання працює на основі камери у верхній частині лобового скла, яка також використовується для контролю рядності руху і функції авто-перемикання світла «ближній / дальній».

Одне з нововведень по техніці - система екстреного гальмування: вона працює на основі датчика в передній частині автомобіля (під логотипом); система функціонує в діапазоні 10-70 км / ч і розпізнає металеві об'єкти (тобто інші автомобілі або, наприклад, гаражні ворота). При розпізнанні перешкоди перед собою - система подасть застережливий сигнал на дисплей панелі приладів; при відсутності реакції з боку водія (натиснення педалі гальма) - система віддасть сигнал на екстрене гальмування. У реальності ця система (як і її аналоги на інших автомобілях) спрацьовує різко, зрідка помиляється і пищить. Однак вкотре переконуюся і запевняю, що від подібних технологій є користь: аналогічні системи допоможуть уникнути аварії, коли водій зазівався в пробці - згадайте кількість «ДТП-паровозиків» на дорогах.

Плоский логотип - як ознака інновацій: система екстреного гальмування побудована на основі радара невеликої дальності, прихованого під логотипом.

Управління різними допоміжними функціями покладено на кольоровий 5-дюймовий дисплей в комбінації панелі приладів. Тут зібрано багато корисної інформації: швидкість і витрата палива, смужка-економайзер в режимі «ЕСО», навігація, меню налаштувань автомобіля. Другий екран встановлений по центру передньої панелі: цей великий сенсорний ЖК-дисплей відповідає за аудіосистему, навігацію, підключення телефону, пр. К оновленню Nissan X-Trail виробник трохи поміняв візуальне оформлення меню (інші іконки), але не саму суть системи: тут не вистачає підтримки Apple CarPlay і Android Auto. Зате є фірмовий круговий огляд! Чотири камери (спереду / ззаду і праворуч / ліворуч); можливість перегляду загального вигляду і картинки з конкретної камери; функція розпізнавання і попередження про рухомі об'єкти в зоні видимості - словом, корисно і зручно.

Управління різними допоміжними функціями - за допомогою дисплея в панелі приладів; який, попутно, пропонує багато корисної інформації. Великий сенсорний РК-дисплей відповідає за навігацію, аудіосистему, підключення телефону, картинку з камер кругового огляду.

конкуренти

Кросовер Nissan X-Trail в Україні представлений з трьома моторами (бензин 2,0 л і 2,5 л плюс дизель 1,6 л), з різним типом трансмісії (передній або повний привід, «механіка» або АКПП-варіатор), в чотирьох комплектаціях з можливістю замовити додатковий пакет оснащення в кожній комплектації. Разом отримуємо 17 варіантів. Мінімальна ціна - бензин 2,0 л з МКПП і переднім приводом, базова версія - 553 тис. Грн. або близько $ 20,5 тис. Однак дизель 1,6 л з «механікою» і повним приводом обійдеться вже помітно дорожче - від 680 тис. грн. або трохи більше $ 25 тис. Середні версії в комплектації ACCENTA c АКПП-варіатором і переднім або повним приводом оцінюються в 674-788 тис. грн ($ 25-29 тис.) в залежності від мотора (бензин 2,0 л або 2,5 л або турбодизель 1,6 л). Наступний крок - це майже максимальна комплектація N-CONNECTA за 750-865 тис. Грн ($ 28-32 тис.) В залежності від двигуна і типу трансмісії. Нарешті, максимальна версія - автомобіль з бензиновим мотором 2,5 л (він завжди йде в парі з АКПП і повним приводом) в комплектації TEKNA - ціною 974 тис. Грн. або близько $ 36 тис. Вказані ціни на автомобілі 2017 р.в., але вже після поновлення. Автомобілі 2018 р.в. дорожче приблизно на 100 тис. грн. Однак, як показує досвід, компанія Nissan нерідко дає спеціальні ціни: як тільки закінчаться автомобілі 2017 р.в. на складі в Україні можна чекати зниження цін на 2018 р.в.

Базова комплектація VISIA пропонує: фронтальні і бічні подушки безпеки, ESP, підігрів передніх сидінь, круїз-контроль, регульовані задні сидіння, фірмову магнітолу, кондиціонер, 17-дюймові колісні диски. Середня комплектація ACCENTA додає: безключевого доступ, сенсорне відкривання і електропривод кришки багажника, датчики світла і дощу, клімат-контроль, пр. Наступна комплектація N-CONNECTA додатково має: рейлінги, панорамний дах з люком, моніторинг сліпих зон дзеркал заднього виду, аудіосистему BOSE, круговий огляд на чотири камери, пр. Нарешті, максимальна версія TEKNA відрізняється наступним: контроль рядності руху, розпізнавання дорожніх знаків, шкіряна обробка салону, електропривод сидінь, і т.д.

Для розуміння різних версій Nissan X-Trail: тестові автомобілі за статтею - це максимальна комплектація TEKNA. Білий автомобіль на вулиці - це перед- максимальна комплектація N-CONNECTA: звичайні фари, тканинний салон, звичний логотип (тому що немає системи екстреного гальмування), відсутній підігрів задніх сидінь (що не критично при тканинному салоні); але максимальні 18-е диски, «панорама», круговий огляд, аудіо BOSE; в цілому - хороший набір «вище середнього». Синій автомобіль в салоні - це середня версія ACCENTA: зовні пізнається по 17-дюймовими колісними дисками. Базова VISIA в цілому схожа на ACCENTA, різниця лише в оснащенні. У підсумку - у Nissan X-Trail немає відверто «порожніх» і бідних комплектація; навіть з «базою» все виглядає достойно. Хороші середні версії (різні мотори, АКПП-варіатор, передній або повний привід, ACCENTA або N-CONNECTA) укладаються в 700-850 тис. Грн. На базову версію доводиться лише 1% продажів в гамі Nissan X-Trail; інше приблизно порівну розділили середні (ACCENTA, N-CONNECTA) і максимальна (TEKNA) комплектації.

Тепер розглянемо конкурентів. Серед великих «кросоверів для сім'ї» зазначу SKODA Kodiaq і Renault Koleos : Обидва автомобілі просторі і вміють м'яко їхати. Але помітно дорожче Nissan X-Trail: там, де у «японця» можна вже вибирати різні мотори, трансмісії, оснащення, ця парочка тільки починається за ціною. варіант начебто Hyundai Tucson пропонує привабливий цінник, але він не настільки продуманий в салоні і багажнику. Є місткі «японці» -кроссовери Subaru Forester і Mitsubishi Outlander , Але вони геть позбавлені дизельних моторів; плюс Forester традиційно пропонує малий вибір версій, а Mitsubishi Outlander виглядає і відчувається моделлю «простіше» (правда, і коштує менше). Нарешті, залишається Mazda CX-5 - і ось цей автомобіль я б назвав найнебезпечнішим конкурентом для Nissan X-Trail: адекватна ціна, популярна марка і модель, яскрава новинка, добре їде, при цьому автомобіль став м'якше й тихіше. Козирі Nissan X-Trail колишні - салон і багажник: в цих пунктах він помітно краще Mazda CX-5; плюс є недорогий дизель 1,6 л.

Конкурентів чимало, але у Nissan X-Trail є пара фірмових козирів: проти великих сімейних моделей - це приваблива ціна і недорогий дизель; проти більш доступних конкурентів - простір і трансформація салону, великий багажник.

ВАРТІСТЬ Утримання

У місті дизельна версія Nissan X-Trail споживає близько 8 л; якщо економити і їхати акуратно - можна впритул наблизитися до цифри «7»; є потрапити в пробки і / або їхати динамічно - отримаєте близько 9 л на 100 км шляху. А тепер згадайте минулі статті про кросовери з потужними (150-180 л.с.) дизельними моторами: в середньому вони споживають 10-11 літрів палива. В такому випадку Nissan X-Trail як би задає думка: «хочеш економити на дизелі - купи економічний дизель». Словом, на папері турбодизель 1,6 л може виглядати несерйозно; але при відвідуванні автосалону маленький дизель перетворюється на великий плюс. Бензиновий мотор 2,5 л в середньому в місті споживав 11-12 л на 100 км; на вихідних, при порожніх дорогах, в режимі «ЕСО» мені реально вдалося отримати цифру «9»; в пробках і / або при динамічній їзді - витрата зростає до 14 л на 100 км. Трасовий витрата палива наступний: на швидкості 80-90 км / год - близько 6-6,5 л (бензин 2,5 л) або 4-4,5 л (дизель 1,6 л); на швидкості 110-120 км / год - близько 7,5-8 л (бензин) або 6 л (дизель).

В даному випадку бензиновий Nissan X-Trail виступав як альтернатива потужним дизельним кроссоверам і частково виправдав даний підхід. Я ні в якому разі не кажу, що витрата палива або тяга в середньому діапазоні порівнянна з дизелями. Але я кажу, що з різницею у витраті палива 1-2 л ви будете окупати переплату за великий дизель дуже довго, попутно переживаючи за якість палива. Словом, Nissan X-Trail не дає варіант «потужний дизель + АКПП + повний привід», але він дає два альтернативний варіант - маленький дизель і потужний бензиновий мотор - і цей підхід має право на життя.

Періодичність ТО для бензинової версії з мотором 2,5 л (АКПП, повний привід) становить раз в 15 тис. Км .; мінімальна ціна простого ТО - 3,1 тис. грн .; більш великі ТО (проводяться рідко) обійдуться в 7,3-7,4 тис. грн. Періодичність ТО для дизельної версії з мотором 1,6 л (АКПП, передній привід) становить раз в 20 тис. Км .; мінімальна ціна простого ТО - 3,6 тис. грн .; великі ТО (проводяться рідко) обійдуться в 6,8-9 тис. грн.

Ціни на автомобілі і ТО вказані станом на кінець лютого 2018 року. Всі ціни вказані без урахування додаткових знижок і акцій (крім зазначених вище по 2017/2018 р.в.), які діють при купівлі автомобіля або його обслуговуванні.

У підсумку

Пару-трійку років тому Nissan X-Trail був «передовиком» класу і цього вистачало, щоб автоматично бути одним з кращих автомобілів класу. Однак конкуренти піднімають планку в питаннях оснащення: вентиляція сидінь, мультимедіа з тісною інтеграцією смартфона, активний круїз-контроль. І що, Nissan X-Trail програє?

У порівняннях профільних ЗМІ - може, так. Але в рейтингах покупців - схоже, немає: за підсумками 2017 року Nissan X-Trail увійшов в ТОП-5 популярності свого класу в Україні. Тому, що реальні покупці вибирають реальними категоріями: салон, комфорт, ціна. Нехай Nissan X-Trail не одкровення для ринку, нехай він «зірок з неба не хапає»; але це добротний кроссовер з просторим салоном і м'якою їздою, це відома марка і адекватний прайс; причому тут немає відвертих провалів в будь-якому критично-важливому пункті. Простіше кажучи - сила Nissan X-Trail в тому, що «він в дошку свій». І поки інші моделі будуть перемагати в тестах або дивувати технологіями, Nissan X-Trail буде продаватися. От і все.

плюси:

+ Просторий, м'який, продуманий в салоні - один з кращих кросоверів для сім'ї

+ Після поновлення реально став краще: авто-гальмування, нове кермо, поворотні фари

+ Для свого класу - низька ціна і хороші комплектації за принципом «все включено»

мінусі:

- Уже відчувається вік: 2-3 роки тому X-Trail був передовиком класу, тепер він «в роках»

- Як і раніше немає потужного дизеля, пам'яті налаштувань сидінь, вентиляції; але ж конкуренти піднімають планку все вище ...

Технічні характеристики Nissan X-Trail 1,6 dCi 2WD АКПП

Кузов - кросовер; 5 Місць

Габарити - 4,69 х 1,82 х 1,74 м

Колісна база - 2,705 м

Кліренс - 210 мм

Багажник - від 500 л (5 місць) до 1996 л (2 місця)

Вантажопідйомність - 470 кг

Мінімальна споряджена маса - 1 615 кг

Мотор - турбодизель; R4; 1,6 л

Потужність - 130 к.с. при 4 000 об / хв

Крутний момент - 320 Нм при 1 750 об / хв

Питома потужність і момент - 80 к.с. на 1 т; 198 Нм на 1 т

Привід - передній привод

Трансмісія - АКПП CVT-варіатор

Динаміка 0-100 км / ч - 11,4 з

Максимальна ШВИДКІСТЬ - 180 км / ч

Витрата палива (паспортний), місто - 5,8 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса - 4,7 л на 100 км

Шини тестового автомобіля - Yokohama Geolander I / TS G073 225 / 60R18

Технічні характеристики Nissan X-Trail 2,5 4WD АКПП

Кузов - кросовер; 5 Місць

Габарити - 4,69 х 1,82 х 1,74 м

Колісна база - 2,705 м

Кліренс - 210 мм

Багажник - від 500 л (5 місць) до 1996 л (2 місця)

Вантажопідйомність - 470 кг

Мінімальна споряджена маса посилання - 1 550 кг

Мотор - бензин; R4; 2,5 л

Потужність - 171 к.с. при 6 000 об / хв

Крутний момент - 226 Нм при 4 400 об / хв

Питома потужність і момент - 110 к.с. на 1 т; 146 Нм на 1 т

Привід - повний привід

Трансмісія - АКПП CVT-варіатор

Динаміка 0-100 км / ч - 10,3 з

Максимальна швидкість - 185 км / ч

Витрата палива (паспортний), місто - 11 л на 100 км

Витрати паливо (паспортний), траса - 6,8 л на 100 км

Шини тестового автомобіля - Nokian Hakkapeliitta R2 SUV 225 / 60R18

Автомобілі надані - Ніссан Україна

Чи є інновації?
Як їде?
Чи позначилося це на управлінні?
А що ж мотори?
Чи є інновації?
І що, Nissan X-Trail програє?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов