Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Chevrolet Volt: від гібрида до електромобіля

  1. схоже

Наша сеть партнеров Banwar

Коли в світ вийшов «перший» Chevrolet Volt, чимало суперечок розгорілося навколо термінології. Виробник вважав за краще називати модель електромобілем із збільшеним запасом ходу, незважаючи на те що ДВС не тільки виконував роль бортового генератора, але в деяких режимах міг подавати тягу на провідні колеса, а значить, формально машина була гібридом. Коли в світ вийшов «перший» Chevrolet Volt, чимало суперечок розгорілося навколо термінології

Друге покоління хетчбека Volt (2016 модельного року) дебютує в січні 2015 го на автошоу в Детройті.

У новій силовій установці Voltec «другого» Вольта збережена початкова філософія, але все компоненти замінені. Першочергова увага приділена посиленню електричної складової. Американці намагаються-таки виправдати визначення Вольта як extended range electric vehicle.

Система Voltec - це блок тягових акумуляторів, модуль приводу (тяговий електромотор, мотор-генератор, силова електроніка і трансмісія), а також бензиновий ДВС. Оскільки останній більшу частину часу призводить тільки генератор, американці називають його Range Extender.

З тягової батареї варто почати розповідь про зміни. Це розробка компанії LG Chem, яка скоригувала хімію літієво-іонних осередків, добившись 20-процентного зростання питомої ємності (в розрахунку на одиницю об'єму). Але наскільки зросла загальна місткість блоку - компанія Chevrolet не говорить: зберігає інтригу до січня. Вважаємо, тут буде ніяк не менше тих 17,1 кВт • год, що з'явилися на «першому» Вольті влітку нинішнього року (нагадаємо, спочатку там було 16 кВт • ч, а з 2012 року - 16,5). Так чи інакше, покупці «другого» Вольта зможуть розраховувати на істотне перевищення нинішнього паспортного пробігу на одній електротязі (61 км по циклу EPA). За неофіційними даними, цей параметр збільшиться приблизно до 90-100 км.


Число літієвих осередків у всьому блоці тягових батарей вдалося скоротити з 288 до 192: він став легше на 13 кг (раніше було 198 кг). А ще новий блок зуміли розмістити нижче колишнього, що знизило центр ваги всього автомобіля.

Модуль приводу отримав два нових електромотора. Один з них більше не використовує рідкоземельні магніти, а в другому менше рідкоземельних металів, ніж раніше. Ці два двигуни задіюються одночасно в більшій кількості сценаріїв руху, ніж було закладено в програмі «першого» Вольта. Їх потужність не повідомляється, але заявлений 20-відсоткове зростання прискорення в електричному режимі. При цьому новий модуль приводу на 5-12% ефективніший за попередній.

Електромотори, модуль приводу і ДВС стали ефективніше і легше. Цікавий момент: інвертор тепер вбудований безпосередньо в приводний блок, а раніше стояв в підкапотному просторі окремо. Це спростило збірку. До того ж близьке розташування інвертора до електромоторів знизило втрати енергії. А ще приводний модуль став на 45 кг легше.

А ще приводний модуль став на 45 кг легше

Ендрю Фарах (на фото), головний інженер проекту Volt, каже, що масштабні випробування машини на звичайних дорогах і в містах були необхідні для створення моделі, здатної виправдати очікування шанувальників. Алан Баті, глава бренду Chevrolet, уточнює: «Розробляючи машину, ми орієнтувалися в першу чергу на побажання тих, у кого є« перший »Volt. І Volt II навіть перевершить їх очікування ».

Раніше була інформація про заміну бензинової «четвірки» 1.4 на трициліндровий літровий агрегат виявилася невірною. ДВС в Вольті дійсно повністю новий, але тепер тут працює «четвірка» 1.5 з безпосереднім уприскуванням палива, високим ступенем стиснення (12,5: 1), рециркуляцією відпрацьованих газів з охолодженням і масляним насосом змінної продуктивності. Паспортні дані двигуна ще не оприлюднені. Він буде потужніший і ефективніший за попередній.

Американці розібрали систему Voltec другого покоління по кісточках. Особлива увага до батареї: 192 осередки встановлені в 96 групах, кожна зі своїми каналами активної системи підтримки оптимальної температури. Також творці Вольта наочно показали різницю між електричними приводними модулями першого і другого поколінь з окремим і інтегрованим інвертором відповідно.

Близько 70% компонентів «другого» Вольта буде проводитися в США і Канаді, це на 20% більше в порівнянні з першим поколінням. У перший рік випуску моделі полуторалітровий ДВС для Вольта збиратимуть на мексиканському заводі GM в Толука, а потім переведуть його у Флінт (штат Мічиган). Тут же почнуть виробляти і батареї, і модуль приводу (на заводах в Браунстоуне і Уоррене відповідно). Очікується, що в другому поколінні гібрид Volt стане краще за всіма показниками, але при цьому подешевшає на кілька тисяч доларів. Це повинно допомогти йому зберегти популярність: з кінця 2010 року по червень 2014 го було продано без малого 70 тисяч примірників.

джерело: drive.ru

схоже

Будь ласка, оцініть матеріал

Євген Новий Chevrolet Volt: від гібрида до електромобіля 29.10.2014

Рейтинг користувача: 0 (0 Голосування)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов