Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Citroen C3 підказує своєї господині, коли краще перемикати передачу

  1. Дві величезні кнопки - «аварійка» і «замок замикання салону» - в Citroen C3 винесені на саме видне місце
  2. Гібридна Honda CR-Z лише трохи економічніше своїх побратимів, хоча варто на десять тисяч доларів дорожче
  3. Peugeot 3008 тільки на вигляд схожий на позашляховик
  4. Підвіска румунського «паркетника» Renault Duster дозволяє, не зменшуючи швидкості, їхати по ямах. ...

Наша сеть партнеров Banwar

Багато українських автолюбителі ставляться до французьких автомобілів з певною недовірою. Вважається, що «французи» красиві і комфортні, але зроблені не настільки грунтовно, як «німці», і не так надійні, як «японці» або «корейці». Частка істини в цьому є, проте ставлення до французьких марок починає змінюватися. Так французи і самі не стоять на місці, йдучи від зайвої оригінальності і роблячи свої автомобілі більш універсальними. Дивний збіг, але за останній місяць велика частина що з'явилися в салонах новинок - французькі. Ми вирішили докладніше розповісти про кожну з них, які не випустивши з уваги і інших цікавих «новачків».

Дві величезні кнопки - «аварійка» і «замок замикання салону» - в Citroen C3 винесені на саме видне місце

Колишній Сitroen С3, який випускався з початку двохтисячних років, набували в основному жінки або для жінок. Втім, купивши дружині цей кумедний «колобок», чоловіки і самі нерідко в нього закохувалися. Автомобіль навіть з мотором об'ємом 1,4 літра (75 «конячок») опинявся спритним, легким в управлінні, досить комфортним, хоча і дещо хитким в поворотах. Сидиш в ньому вище, ніж в інших легковиках, тому добре бачиш, що відбувається навколо. Правда, шумоізоляція посередня, але звук мотора не дратує.

Так чи інакше, при все своїх достоїнствах машина сприймалася українськими водіями як занадто іграшкова, несерйозна. Презентований зовсім недавно в Україні новий Citroen C3 бразильської збірки повинен був цей стереотип зламати. Представники марки заявили, що новий автомобіль призначений для молодої сім'ї. Однак погодитися з французами досить складно. Так, це вже не «комашка». Машина збільшилася в довжину на дев'ять сантиметрів і в цілому стала нагадує не дамське міні-авто, а нормальну легковик з красивою і стильною «мордочкою». Але якщо такий автомобіль купить чоловік, сумніви оточуючих в його орієнтації забезпечені. Справа не тільки в гламурненький зовнішності і гобеленових вставочка в оббивці салону. Жіноча сутність автомобіля видає себе навіть в дрібницях. Так, регулювання водійського крісла дозволяють посадити сюди і хлопця ростом метр дев'яносто, але чоловіча долоню з працею намацає ручку регулювання, втиснути між боковиною сидіння і стійкою. На гнучкі жіночі руки, схоже, розраховані і не дуже зручно розташовані кнопки склопідйомників. Центральна консоль автомобіля теж зроблена «для жінки». Дві величезні кнопки - «аварійка» і «замок замикання салону» - винесені на саме видне місце. З жіночим «ухилом» і прилади: наприклад, тахометр стрілочкою покаже сидить за кермом господині, що їй пора б переключитися на іншу швидкість. Біля керма розташована ще одна нетрадиційна штучка - патрончик-ароматизатор!

Єдине, в чому схибили французи, забули поставити на багажник ручку. А значить, господині машини доведеться ризикувати манікюром, намацуючи щілину між дверцятами багажника і бампером. Однак ця дрібниця не псує загального враження: машинка - прелесть! А ось ціна - це вже привід для засмучення. Вартість новинки начебто не так вже й висока, від 15 тисяч доларів. Але версії з «автоматом», без якого водіння для більшості жінок перетворюється на каторгу, стоять вже від 20,7 тисячі «вічнозелених»! У порівнянні з конкурентами це явний перебір. Не будемо далеко ходити - Peogeot 207 з автоматичною коробкою передач (власне, на базі цієї моделі концерну Peugeot-Citroen і зроблений «це-третій») зараз пропонують за 17,4 тисячі доларів. А за 19,4 тисячі можна в такій же комплектації з «автоматом» взяти вже Peugeot 308 - а це модель класом вище! Але так би міркували чоловіки, у жінок, як відомо, своя логіка ...

Гібридна Honda CR-Z лише трохи економічніше своїх побратимів, хоча варто на десять тисяч доларів дорожче

Гібридна Honda CR-Z лише трохи економічніше своїх побратимів, хоча варто на десять тисяч доларів дорожче

Не так давно «ФАКТИ» розповідали про початок продажів в Україні японського гібрида Toyota Prius - наймасовішого в світі автомобіля, у якого бензиновий мотор працює в парі з електричним (завдяки чому гібрид задовольняється в середньому трьома з половиною літрами палива на сто кілометрів). Компанії Honda давно не давали спокою успіхи конкурентів. На жаль, аналог Priys - гібрид Honda Insight так і не став популярним. Але «хондовци» не зневірились, вирішивши використовувати слабке місце гібридів Toyota - повна відсутність задоволення від його водіння.

Новинка Honda CR-Z, презентована в Україні пару тижнів назад, на відміну від «Пріуса", не прісна і сумна сімейна «конячка», а двомісний електробензиновим спорткар. Втім, гібрид хоча і зі спортивними звичками, але за швидкістю поступається своєму найближчому «родичу» - звичайному Honda Civic з мотором 1,8 літра. При цьому варто новинка на 10 тисяч доларів дорожче (близько 35 тисяч «зелених»)! Звичайно, гібридне купе кілька економічніше звичних авто і витрачає в місті трохи більше 6 літрів палива. Але різницю в ціні це ніяк не виправдовує.

Новинку представили як авто для подорожей або машину для молодої сім'ї. Але на задньому дивані CR-Z тісно буде навіть дитині, а в багажник влізе не більш пари невеликих сумок.

Peugeot 3008 тільки на вигляд схожий на позашляховик

Peugeot 3008 тільки на вигляд схожий на позашляховик

Створюючи кросовер Peugeot 3008 французи схитрували: за основу взяли легковик Peugeot 308, трохи збільшили кліренс (дорожній просвіт) і додали зовнішність «паркетника». Вийшло щось на зразок позашляховика, хоча повного приводу у новинки немає в принципі. Привід на всі колеса в якійсь мірі, на думку французів, замінює система, подібна антипробуксовочною. Її можна перемикати в різні режими: «сніг», «пісок» і т. Д. Але навіть в автосалоні марки визнали, що ефект від системи практично нульовий, тому в машинах, що поставляються в Україну, цієї опції ціною 700 доларів ... немає (ціни на кросовер з механічною коробкою і движком 1,6 літра починаються від 23,6 тисячі доларів). Як немає і інший родзинки - прозорого екранчика, який висувається над козирком приладового щитка, показуючи скільки часу залишається до зіткнення з йде попереду машиною, якщо та раптом надумає різко загальмувати (у Франції правила вимагають, щоб цей час було не менше двох секунд). Екранчик, пояснили в салоні, коштує 450 доларів і тільки дратує водія.

Підвіска румунського «паркетника» Renault Duster дозволяє, не зменшуючи швидкості, їхати по ямах. А ось двигун явно слабенький

А ось двигун явно слабенький

Румунський Renault Duster - найочікуваніша новинка сезону - став, можливо, і найбільшим його розчаруванням. Кросовери користуються в Україні величезною популярністю, але, на жаль, «паркетники» помітно дорожче легковиків того ж класу (у Skoda, наприклад, в цьому році з'явився відмінний кросовер Yeti, він, правда, в півтора разу дорожче, ніж Octavia). Як варіант, можна купити відносно дешевого «китайця», але машини з Піднебесної з їх рівнем безпеки і іншими недоліками далеко не всім до душі. Тому, коли в автомобільній пресі з'явилися перша інформація про новий бюджетному кросовері Dacia Duster, багато хто повірив в диво. Нарешті в Європі втруть азіатам ніс і створять недорогий, але європейської якості «позашляховик», сподівалися люди.

Але дива не сталося. Щоб машина вийшла дешевою, інженери Renault економили як могли: половина деталей перекочувала в новий кросовер з бюджетних легковиків Logan і Sandero. Салон скопійований майже повністю - то ж незручне розташування регулювань, безглузді рукоятки в задніх дверях, твердий, не надто приємно пахне пластик. Але навіть на ньому зекономили: всередині дверцята багажника - голий метал! Пластиком прикрита лише невелика її частина (коли сідаєш на заднє сидіння і тріпаєш дверима, відчуття, ніби ти в залізній бочці, по якій зовні б'ють дубиною).

Звичайно, якщо мова йде про легковику за десять тисяч доларів, всього цього можна не надавати значення, але «Дастер» коштує майже в два рази більше! Реклама, правда, обіцяє, що ціни на автомобіль стартують з 131,9 тисячі гривень. Однак ті, хто клюнув на магічну цифру і приїхав в салон, скоро починають розуміти, що стали героями казки «каша з сокири». У базовому «Дастер», крім прикурювача і однієї подушки безпеки, за великим рахунком немає нічого. Кермо в автомобілі не регулюється ні по висоті, ні по вильоту, так що знайти зручну посадку вдасться далеко не всім водіям (зрозуміло, що для господарів «нашемарок» відсутність регулювань - не проблема, але ж ця машинка стоїть рази в три дорожче «Жигулів») . Причому дозаказать регулювання не можна! Як можна заказати і кондиціонер. Загалом, дуже схоже, що базовий «Дастер» придуманий як «замануха», тобто виключно в рекламних цілях.

Ціни на автомобіль в більш-менш адекватною комплектації починаються з 140 тисяч гривень. А якщо додати кондиціонер, регулювання керма, фарбу «металік», подушку безпеки для пасажира, систему АБС, то вийде близько 160 тисяч гривень. Версія з повним приводом обійдеться ще на 15 тисяч дорожче. Сумно, якщо врахувати, що за настільки великі гроші вам пропонують мотор об'ємом 1,6 літра в 102 «конячки», взятий від моделі Logan. Для дешевої сімейної легковика це движок що треба, але ж у «Дастера» і кузов вище, і маса побільше (хоча для кросовера важить він підозріло мало - наприклад, французький кросовер Renault Koleos, який трохи крупніше, важче аж на 500 кілограмів!). Крім бензинового мотора, пропонується і дизельний, у якого всього 85 «конячок». Але, за відгуками експертів, з ним авто їде ще повільніше.

За що хвалять новинку, так це за підвіску: машина мчить по будь-яким вибоїнах, немов по паркету. Кажуть також, що вона непогано дереться в гору. Але все ж потрібно розуміти, що це не джип (на кшталт «Ниви» або «Ниви-Шевроле»), а звичайний "паркетник". Безперечний плюс "Дастера» - «легковий» витрата палива. У місті машина «їсть» близько 10 літрів на 100 кілометрів.

По суті, румунську новинку можна назвати непоганий «робочою конячкою підвищеної прохідності». І якби не ціна та слабкий движок, вона цілком могла б стати найпопулярнішою серед «народних кросоверів».

Читайте нас в Telegram-каналі , Facebook і Twitter

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов