- Нове «обличчя» Джип Черокі
- Особливості інтер'єру і комплектації
- Технічні характеристики Jeep Cherokee 2018-2019 року
Наша сеть партнеров Banwar
Офіційна презентація рестайлінгової версії Jeep Cherokee 2018-2019 року відбулася 16 січня в рамках автошоу в Детройті. Оновлений кросовер в результаті модернізації знайшов інший, не настільки епатажний і викликає, зовнішній вигляд, обзавівся поліпшеним інтер'єром і отримав новий бензиновий турбомотор 2.0 літра потужністю 274 к.с. Старт продажів моделі в США намічений на перший квартал 2018 року. Новинка буде пропонуватися в п'яти виконаннях - Latitude, Latitude Plus, Limited, Overland і позашляховому Trailhawk. Орієнтовна базова ціна Джип Черокі 2018-2019 складе 24.5 тис. Доларів, що приблизно відповідає вартості дорестайлінгової машини. Збірка кросоверів буде проводитися на заводі Belvidere Assembly Plant в місті Белвідер, штат Іллінойс.
Середньорозмірний Jeep Cherokee традиційно бореться за покупців в самому конкурентному сегменті автомобільного ринку Сполучених Штатів і поки програє своїм опонентам, хоча в абсолютному вираженні цифри продажів виглядають досить непогано. Так, в 2017 році модель була реалізована в кількості 169 882 одиниць. Начебто солідно, але тільки поки не побачиш показники лідерів класу: Toyota RAV4 - 407 594 шт., Nissan Rogue - 403 465 шт., Honda CR-V - 377 895 шт. У Росії попит на Джип Черокі мінімальний - щорічно продається не більше 300-400 примірників. Але який пережив рестайлінг кросовер ми, без сумнівів, побачимо, і відбудеться очне знайомство ближче до середини 2018 року або вже в другій його половині. Поки ж вивчимо фото, комплектації і ціни, технічні характеристики заокеанської версії, тим більше що нам запропонують приблизно все те ж саме.
Нове «обличчя» Джип Черокі
Модернізація привнесла чимало нових штрихів в дизайн кузова американського позашляховика, але головним її підсумком, звичайно, став грунтовний перегляд оформлення носової частини, яка позбулася отримала пристойну порцію критики дворівневої оптики. Її замінили класичні одинарні фари, поєднати основні світлотехнічні блоки (доступні проекційні фари Bi-LED) і ходові вогні. Невеликої корекції піддалася і решітка радіатора, утворена тепер більш компактними сегментами в кількості семи штук. А ось передній бампер у Jeep Cherokee відтепер абсолютно новий, з плавними обводами і зовсім іншою конфігурацією, що формується двома точковими протитуманними фарами з хромованим декором і центральним повітрозабірником, затягнутим ромбовидної сіткою.
Фото Джип Черокі 2018-2019
У кормовій частині новинка також істотно змінилася в порівнянні з дореформений Черокі . Тут з'явилися нові світлодіодні ліхтарі з тривимірною графікою і тонкої стрічкою габаритних вогнів по периметру, видозмінена кришка багажника з поглибленням під номерний знак, оновлений бампер з потужним дифузором і двома трапецієвидними наконечниками вихлопних труб.
Новий дизайн корми
Бажаючі придбати рестайлінговий Cherokee зможуть вибрати між 5-ма новими варіантами колісних дисків і 12-ма кольорами кузова. У гамму кузовних емалей увійшли відтінки Diamond Black Crystal, Pearl White, Bright White, Sting-Gray, Velvet Red, Firecracker Red, Olive Green, Blue Shade, Light Brownstone, Granite Crystal, Hydro Blue і Billet Silver.
Фото Jeep Cherokee Trailhawk
Окремо скажемо пару слів про серію Trailhawk, підготовленої спеціально для любителів екстремальних вилазок на бездоріжжі. Така модифікація, позначений піктограмою «Trail Rated», має ексклюзивний зовнішній дизайн з більш агресивним «передком», що стирчать з бамперів червоними буксирувальними гачками, солідним пластиковим обвісом і 17-дюймовими позашляховими шинами. Версію Jeep Cherokee Trailhawk також відрізняють збільшений до 221 мм дорожній просвіт і поліпшена геометрична прохідність. Кут в'їзду становить 29.9 градуса, кут рампи - 22.9 градуса, кут з'їзду - 32.2 градуса.
Особливості інтер'єру і комплектації
Салон нового Джип Черокі змінився зовсім незначно. У числі нововведень перемальована приладова панель, підправлений окантовка дисплея мультимедіа і дефлекторів вентиляції, злегка модифікований центральний тунель з новим відсіком для зберігання смартфона біля основи консолі і зсунутим трохи назад селектором КПП, що втратили сріблястою обробки. Також виробник анонсував нові матеріали оббивки (як і раніше доступні двоколірні схеми із застосуванням тканини і шкіри) і поліпшення шумоізоляції.
інтер'єр
У списку підготовленого для новинки оснащення значаться повністю світлодіодна оптика, класична комбінація приладів з 3.5-дюймовим TFT-екраном або 7.0-дюймова цифрова панель, мультимедійна система Uconnect з розширеним функціоналом (сенсорний екран 7.0 або 8.4 дюйма, Bluetooth, Apple CarPlay і Android Auto, навігація), двозонний клімат-контроль, підігрів і вентиляція передніх сидінь, електроприводи водійського сидіння і кришки багажника (плюс функція відкривання п'ятої двері «без рук»), камера заднього виду, бесьключевой доступ, електронний ручне гальмо, п анорамная дах з люком, USB-порт для пасажирів задніх сидінь, вісім подушок безпеки вже в «базі».
Нова компоновка тунелю
Розробники заявляють про наявність у нового Jeep Cherokee близько 80-ти функцій безпеки. У набір електронних систем допомоги входять адаптивний круїз-контроль, асистенти паралельної і перпендикулярної паркування, попередження фронтальних зіткнень, оповіщення про виїзд зі смуги руху, моніторинг «сліпих» зон, виявлення рухомих в поперечному напрямку транспортних засобів при виїзді заднім ходом.
багажник кросовера
Багажне відділення кроссовера в ході рестайлінгу було реорганізовано, в результаті чого на 85 мм збільшилася його ширина. Паралельно з 697 до 793 літрів зріс корисний об'єм вантажного відсіку, який вимірюється за методикою SAE.
Технічні характеристики Jeep Cherokee 2018-2019 року
Основу позашляховика складає сучасна модульна платформа Compact US Wide, що забезпечує легку взаємозамінність компонентів. Модернізація торкнулася силову структуру кузова, який тепер на 65% складається з високоміцних сталей. Композитні матеріали використовуються не настільки широко, однак якраз з них тепер виконана двері багажника. В цілому ж завдяки всім доопрацюванням оновлений Черокі став важити на 90 кг менше.
На початку статті ми вже відзначали, що моторна гамма кросовера поповнилася бензинової «турбочетвіркою», що дісталася новинці, до слова, від Jeep Wrangler . Після розширення лінійка двигунів включає:
- Новий 2.0-літровий турбований агрегат з віддачею 274 л.с. і 400 Нм;
- 2.4-літровий "атмосферник" MultiAir2 Tigershark (184 к.с., 230 Нм);
- 3.2-літровий V6 Pentastar (275 к.с., 324 Нм).
Всі двигуни бензинові та поєднуються з 9-ступінчастою автоматичною коробкою. Про дизелі поки нічого не повідомляється, але цілком можливо він з'явиться пізніше.
Двигун Джип Черокі
Повний привід Джип Черокі, як і раніше, може мати три конфігурації:
- Active Drive I - постійно задіяна передня вісь, задня підключається автоматично при необхідності;
- Active Drive II - встановлюється двоступенева роздавальна коробка з заниженою передачею (відношення 2.92: 1);
- Active Drive Lock - це той же Active Drive II, але доповнений примусовим блокуванням заднього диференціала. Дана схема приводу є стандартною для позашляхового варіанту Trailhawk.
Вибирати оптимальний режим їзди для конкретних дорожніх умов дозволяє система контролю тяги Selec-Terrain. Вона передбачає п'ять установок: Auto (Авто), Snow (Сніг), Sport (Спорт), Sand / Mud (Пісок / Грязь) and Rock (Камені). Кожен з режимів здійснює коригування роботи до 12-ти систем автомобіля.
Підвіска кросовера має колишню повністю незалежну архітектуру: спереду - Макферсон, ззаду - багаторичажка. Хід передньої підвіски складає 170 мм, задній - 198 мм. Підсилювач керма використовується електричний (EPS). Моноприводним версіями для розвороту досить 11.3 метра, повнопривідним - 11.6 метра.