Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Сузукі Джимни (Suzuki Jimny) 2018 року. Комплектації, Фото

  1. Історія моделі
  2. Suzuki Jimny першого покоління
  3. Suzuki Jimny другого покоління
  4. Suzuki Jimny третього покоління
  5. Suzuki Jimny четвертої генерації
  6. Зовнішній вигляд
  7. інтер'єр
  8. Опції і електронні помічники
  9. Технічна начинка
  10. Що почім?
  11. конкуренти
  12. Фотогалерея автомобіля

Наша сеть партнеров Banwar

5 червня 2018 року, на спеціальному заході, було представлено 4-е покоління легендарного японського позашляховика Сузукі Джимни (Suzuki Jimny). Тому, думаю саме час познайомити широкий загал з історією, технічними характеристиками, комплектацією і цінами на цю цікаву машину.

Зміст цієї статті

Історія моделі

Дана машина є в Японії настільки ж легендарною, як, скажімо, Мерседес Гелендваген , В Німеччині, хоча це автомобілі абсолютно різного класу.

Історія цієї машини почалася в 1967 році, коли компанія Сузукі придбала маленьку японську компанію HopeStar, яка випускала симпатичний позашляховик, що носив непоказне ім'я ON360. Саме ця машина і стала прототипом самого першого Джимни.

Позашляховик HopeStar ON360

Той перший Хоуп Стар був досить невибагливою машинкою і найпростішою за конструкцією. Вона оснащується двигуном повітряного охолодження Мітсубісі, потужністю, всього 21 л.с., була двомісної і не мала навіть дверей. Правда при цьому вона володіла винятковими позашляховими властивостями, на що і «купилося» керівництво японської компанії.

повернутися до меню ↑

Suzuki Jimny першого покоління

Отримавши права на ON360, інженери Сузукі, відразу ж вирішили адаптувати її під свої стандарти. Для цього, перш за все, був замінений силовий агрегат. Двигун Мітсубісі змінив аналогічний силовий агрегат повітряного охолодження Сузукі, правда, трохи більш потужний - 25 к.с. Нагадаю, що однією із спеціалізацій японської компанії є виробництво мотоциклів. Саме з мототехніки і був запозичений мотор для першого Сузукі Джимни.

Позашляховик трохи поміняв зовнішність передньої частини, але як і раніше залишався двох місцевий. Що цікаво, запасне колесо зайняло місце в салоні машини, з'їдаючи і так зовсім невелике вільний простір.

Джимни першої генерації, побачив світло в 1970 році і отримав заводський індекс LJ10. Перші букви в індексі позначали Light Jeep, що переводилося як Легкий Джип.

Цей автомобіль став першою глобальною моделлю японського концерну. Вона продавалася по всьому світу і користувалася високою популярністю, завдяки невисокій ціні і хорошим позашляховим властивостям.

До речі, за своїми властивостями і філософії, даний автомобіль нагадує, вже неабияк забутий, але свого часу, дуже шанований вітчизняний позашляховик ЛуАЗ-969 «Волинь», який оснащувався двигуном повітряного охолодження потужністю 40 к.с. Але це ліричний відступ, повернемося до японського позашляховику.

Наш аналог Suzuki Jimny ЛуАЗ-969 «Волинь»

У 1972 році, автомобіль пережив свій перший рестайлінг. Зовнішність машини трохи змінилася. Тепер на ній з'явилися знамениті вертикальні прорізи, які є візитною карткою Джимни до цього дня. Двигун повітряного охолодження був замінений на силовий агрегат охолоджуваний рідиною, як на більшості автомобілів. Правда движок як і раніше залишався відверто слабким, потужністю всього 28 л.с. З ним машинка могла розвинути максимальну швидкість всього 80 км / ч. Тепер машина отримала заводський індекс LJ20.

Suzuki Jimny LJ20

Наступний рестайлінг стався досить швидко, в 1975 році. Машина отримала новий трохи більш потужний силовий агрегат, потужністю 33 к.с. і, найголовніше, нарешті, то запасне колесо з салону перемістилося на задню стінку кузова. Ціна на автомобіль була як і раніше дуже невисока і це обумовлювало високий рівень продажів по всьому світу.

Suzuki Jimny LJ50

Ну і останній, третій рестайлінг, Джимни першої генерації, стався в 1977 році. Позашляховик отримав індекс LJ80 і знову отримав трохи, більш потужний мотор. Тепер він був чотирициліндровий і розвивав 41 л.с.

Це невелике збільшення потужності дозволило почати випуск на базі позашляховика такого ж невеликого пикапчик, який став дуже популярним, особливо, у мисливців і рибалок.

Пікап на базі Suzuki Jimny LJ80

У 1981 році, що простояла на конвеєрі 11 років, перша генерація Джмні, була замінена другим поколінням.

повернутися до меню ↑

Suzuki Jimny другого покоління

Дана машина на різних ринках продавалася під різними іменами:

  • Chevrolet Samurai
  • Holden Drover
  • Maruti Gypsy
  • Santana Samurai
  • Suzuki Caribian
  • Suzuki Katana
  • Suzuki Potohar
  • Suzuki SJ410 / 413
  • Suzuki Samurai
  • Suzuki Santana
  • Suzuki Sierra
  • Suzuki Fox

І проводилася, аж на 8-й заводах, по всьому світу. Саме ці автомобілі, нехай і не в дуже великих кількостях, завозилася до нас в країну. До речі у нас в основному були відомі Suzuki Samurai, автомобілі з цією назвою збиралися в Іспанії.

Suzuki Samurai

В цей час існувала величезна кількість різноманітних комплектацій. Одних силових агрегатів ставилося цілих 8 штук, об'ємом від 0,539 до 1,9 літрів, і потужністю від 33 до 100 к.с. На іспанські Джимни, що продавалися під маркою Сантана, встановлювалися навіть дизеля, об'ємом 1,9 літрів і потужністю 62 л.с.

Машина була настільки вдалою і затребуваною що вона без істотних змін і серйозних рестайлінг простояла на конвеєрі 17 років. Ймовірно, ще десяток другий років вона б цілком би успішно продавалася, особливо на ринках третіх країн, але в розвинених країнах до кінця випуску Джимни вже виглядав відвертим анахронізмом, з його ресорної підвіскою всіх коліс. Тому в 1998 році світ побачило третє покоління цього позашляховика.

До речі в Індії, під ім'ям Маруті Джипсі, машина виробляється і продається до сьогоднішнього дня.

Maruti Gypsy індійської армії

повернутися до меню ↑

Suzuki Jimny третього покоління

Вперше третя генерація японського позашляховика була показана в кінці 1997 року на Токійському автосалоні. А з початком наступного року почалося виробництво оновленого Джимни, хоча на ринках третіх країн все ще залишалося старе покоління.

Suzuki Jimny третьої генерації

Тепер у новинки не було й сліду колишньої аскетичности. Це вже був, цілком, респектабельний позашляховик, що коштував до того ж, досить недешево. Пішла в минуле передня ресорах. А силові агрегати були вже цілком пристойними. На автомобілі ставилися мотори об'ємом від 1,3 літра і потужністю, від 85 л.с.

На європейські Джимни, які, як і раніше, все ще випускалися в Іспанії, активно встановлювалися дизельні силові агрегати.

Не дивлячись на те, що через більш високу ціну, третє покоління не було настільки популярним як друге, воно простояло на конвеєрі більше 20-и років.

повернутися до меню ↑

Suzuki Jimny четвертої генерації

Як я вже писав вище, четверте покоління було показано на початку червня 2018 року. Однак, цій події передував показ цілого ряду концепт карів, які, на думку автомобільних журналістів, повинні були стати донорами для зовнішності майбутнього джипа.

Ще в 2013 році, на Токійському автосалоні був представлений концепт-кар Suzuki X-Lander. Це був гібридний автомобіль, побудований на базі випускається Джимни.

Здавалося, що він передує появі очікуваного четвертого покоління. Але минав час, концепт почав потихеньку забуватися, а компанія Сузукі все ще виробляла стару генерацію свого позашляховика.

На Токійському автосалоні 2017 року, з'явився ще один концепт, який, вже точно, повинен був стати донором зовнішності для майбутнього нового Джимни. Ним став Suzuki e-Survivor.

Дана машина була електромобілем, а решітка радіатора, явно відсилала до Джимни. Було зрозуміло, що такий футуристичний автомобіль, навряд чи, піде в серію, але якісь окремі елементи на серійній машині, все ж, очікувалися. Так, власне і вийшло. Але про все по порядку.

повернутися до меню ↑

Зовнішній вигляд

Як я написав вище, на новинку перекочувала з концепт кара решітка радіатора. Звичайно, цей елемент схожий на такий у Suzuki e-Survivor є досить умовним, але загальна спадкоємність все ж вгадується.

Suzuki Jimny четвертого покоління

Ще одним елементом, який, нехай і віддалено, нагадує нам про концептуальний автомобіль 2017 року, є передній бампер. Але тут схожість ще більше віддалене.

Що можна сказати про всю зовнішності оновленого Джимни? Якщо третє покоління японського позашляховика мало, якщо можна так висловитися, солоденьким, вилизаним зовнішнім виглядом, розгубив левову частку своєї брутальності. То тепер, японці, на мій погляд, вирішили повернутися до витоків. Тепер Джимни став брутальним, справжнім підкорювачем бездоріжжя, по суті меленьким Гелендвагеном. На який він схожий набагато більше, ніж на Джимни попереднього покоління.

Задня частина нового Suzuki Jimny

Що стосується задньої частини автомобіля, то тут так само вона більше схожа на німецький джип, ніж на себе попереднього покоління. Якщо раніше, Джимни мав, на додаток до фарам в бампері, так би мовити, традиційні ліхтарі. Те на новинку залишили тільки габаритні вогні в задньому бампері. Ще, на мій погляд, дуже добре виглядає запасне колесо на п'ятій двері. Цей елемент, потихеньку залишає сучасні кросовери, але як і раніше залишається невід'ємним атрибутом справжнього позашляховика, яким новий Джимни, без сумніву, є.

Задня частина Джимни третього покоління

У бічній частині, головним елементом є накладки на крила розширюють колісні арки, які з'являться на модифікації Сієрра. Колеса на машині будуть діаметром 15 дюймів, хоча, будуть доступні і 16-і дюймові колісні диски.

Фари головного світла, не дивлячись на свою навмисну ​​простоту, мають найсучасніше світлодіодне наповнення. До речі навіть повторювачі поворотів на новому японському джипі так само світлодіодні.

Новий Suzuki Jimny вид збоку-зверху

Власне це все що можна сказати про зовнішність японської новинки, далі переходимо до опису її інтер'єру.

повернутися до меню ↑

інтер'єр

Спочатку, Джимни не міг похвалитися якимись дизайнерськими вишукуваннями в інтер'єрі, проте цього разу третьої генерації, розробники постаралися виправити цю ситуацію. І їм в цілому це вдалося, хоча дешеві матеріали, які були використані в обробці інтер'єру, нівелювали враження.

Інтер'єр Suzuki Jimny попереднього покоління

У четвертому покоління перед дизайнерами стояло складне завдання, зробити інтер'єр відповідний брутальному дизайну машини і при цьому, щоб він не виглядав просто і дешево. І, як мені здається, їм це блискуче вдалося.

Передня панель нового Джимни

Для цього вони зробили панель нарочито квадратної, але при цьому використовували найкращі матеріали, що прибрало відчуття дешевизни. Одним словом передня панель виглядає просто блискуче і навіть, по-моєму, ексклюзивно, Я не пригадаю іншої такої машини з подібною передньою панеллю приладів.

Ще, як мені здається, дизайнери знайшли, і дуже добре, вписали ЖК-дисплей. Якби так само чинили дизайнери, наприклад БМВ, то було б на багато краще. Але до чого не додумалися німці, додумалися японці.

Салон нового Suzuki Jimny

Що стосується простору в салоні, то якщо пасажири передніх сидінь почувають себе досить комфортно, то ззаду відверто тісно. Що, власне природно з огляду на габаритні розміри машини.

До речі вони у японської новинки наступні:

  • Довжина - 3665 мм;
  • Ширина - 1600 мм;
  • Висота - 1705 мм;
  • Колісна база - 2250 мм;
  • Кліренс - 190 мм.

Що стосується багажника, то про його обсязі говорити немає жодного сенсу, в звичному розумінні його тут немає. А точніше він має зникаюче маленький обсяг, достатній для розміщення, хіба що, одного сумки.

Власне, це все що хотілося написати про інтер'єр нового Сузукі Джимни.

повернутися до меню ↑

Опції і електронні помічники

Сьогодні, на сучасних автомобілях, присутня величезна кількість різноманітних електронних опцій і електронних помічників, навіть на таких невеликих і «народних» як, скажімо, Форд Фокус . Але на нашому брутальному позашляховику ви такий розсипи не знайдете, хоча деякі електронні «фішки», все ж є.

На новому Сузукі Джимни присутні:

  • Клімат контроль;
  • Круїз контроль;
  • Система доступу в автомобіль без ключа;
  • Мультифункціональний рульове колесо;
  • 7-и дюймовий сенсорний РК-дисплей, з системами доступу Apple CarPlay, Android Auto;
  • Передні і бічні подушки безпеки.

Звичайно, на автомобілі присутні такі стандартні системи як АБС, електросклопідйомники і підігрів дзеркал заднього виду. Однак я їх не згадую в списку, так як їх можна вважати вже стандартними системами, як гальмівна, і тому подібні.

Власне, це все електронні опції і помічники, далі переходимо до огляду найцікавішої частини автомобіля її техніки.

повернутися до меню ↑

Технічна начинка

Як і всі попередні генерації Джимни залишився рамним позашляховиком. Тобто його можна вважати одним з небагатьох в світі справжніх джипів. Правда, тепер на відміну від усіх попередніх поколінь Джимни, як пружні елементи, замість ресор, всюди використовуються пружини. Що, безсумнівно, більш прогресивний крок. Що стосується, власне, рами, то на японському діжпе, як і раніше, вона стандартного сходового типу.

Рама з двигуном і трансмісією Suzuki Jimny

Підвіска всіх коліс залежна на нерозрізних мостах. Що стосується трансмісії, то для машини передбачено дві коробки передач, 5-и ступінчаста механічна і 4-х ступінчаста автоматична. Крім них ще присутній роздавальна коробка з заниженою передачею. Далі розберемо силові установки японської новинки.

Для японського ринку Джимни буде випускатися зі звичним по минулим поколінням мікролітражний двигуном, об'ємом, всього 0,6 см ³. Правда, тепер він буде оснащуватися турбонаддувом і розвивати цілком пристойні 64 л.с. Але це, скажімо так, екзотика, ніде в світі автомобілі з цими силовими агрегатами продаватися не будуть. В інших країнах на машині будуть стояти більш звичні мотори об'ємом 1 і 1,2 літра, які мають такі технічні характеристики:

Характеристики Значення Значення Марка двигуна 1,2 DualJett К10С 1,0 Boosterjet Робочий об'єм, см³ тисячі двісті сорок дві 0,998 Потужність, к.с. 90 111 Крутний момент, Н * м 120 170 Число циліндрів 4 4 Кількість клапанів на циліндр 4 4 Діаметр поршня, мм 73 73 Хід поршня, мм 74,2 79,5 Ступінь стиснення 10: 1 10: 1

Двигун 1,0 Boosterjet

Власне, це все що можна написати по технічній частині нового Джимни. Далі розберемо по яким же цінами буде продаватися новинка, і за скільки можна купити раніше випущені джипи.

повернутися до меню ↑

Що почім?

В Японії, новий Сузукі Джимни почнуть продавати вже з кінця літа цього року. Але в Європі, і у нас в країні в тому числі, продажі стартують з початку 2019 року. І ціни вже визначені, і будуть стартувати десь з 15 000 євро. А ось в Росії, Suzuki Jimny буде продаватися по 1 200 000 рублів, що відповідає десь з 19 000 доларів.

Suzuki Jimny III звичайно, ще продаються і ціна на них становить 18 500 $. Так що можна сказати, що новий Джимни практично не подорожчає і можна, з певною часткою впевненості сказати що попит на цю машину збережеться, навіть, швидше за все, підвищиться.

Що стосується старих позашляховиків попереднього покоління, то їх в Росії продається досить багато.

Наприклад, Джимни, з мінімальним пробігом в 21 000 км і 2014 року випуску, з бензиновим двигуном, об'ємом 1,3 літра і потужністю 85 л.с. сьогодні продають за 810 000 рублей, що відповідає десь 12 800-ам доларам. Чи не дешево, але це, практично нова машина.

Саме цей Джимни можна придбати за 12 800 $ Контакти

Машини постарше, але так само з невеликим пробігом, до 100 000 км, продаються, звичайно, помітно дешевше. Наприклад, японський позашляховик, 2003 року випуску з пробігом 90 000 км, на сайті auto.ru продається за 290 000 рублів (4 586 $). Ось ця ціна мені здається більш ніж привабливою, з огляду на знамениту надійність Сузукі.

До речі, дідок Suzuki Jimny II все ще можна купити. Правда продається їх зовсім мало, що природно, але ціни на них знаходяться десь в межах 2-х - 3-х тисяч доларів. Багато хто може подумати, що це є завершений мотлох, але поспішаю вас повідомити що це не так. У мене була машина компанії Сузукі, 80-х років випуску, і хоча я її вже давно продав, вона все ще бігає і не збирається вмирати. Це покоління японських машин відрізнялося неймовірною надійністю.

Так що покупка Джимни 2, не позбавлена сенсу, ці машини ще побігають. Особливо якщо ви візьмете автомобіль для поїздок на полювання чи риболовлю, де особливий комфорт не потрібно.

Suzuki Jimny II 1994 року випуску, з пробігом 190 000 км, по ціною 180 000 рублей

повернутися до меню ↑

конкуренти

Хто може стати конкурентом маленькому японському джипу? Так відразу і не скажеш. Ні чого подібного у нас на ринку не присутній. Хоча з деякою натяжкою конкурентами можна вважати Renault Duster або LADA XRAY, обидві ці машини стоять помітно дешевше, десь в районі 12 - 13 000 доларів, але і по бездоріжжю на них ти особливо не поїздиш, та й надійність у цих автомобілів буде помітно нижче.

Багато автомобільні журналісти, в конкуренти для Сузукі, відряджають італійсько-американську новинку Jeep Renegade (Джип Ренегат) . Але її так само складно розглядати як конкурента, по-перше і ціна у неї помітно дорожче (десь від 22 000 доларів), та й позашляховиком його можна вважати з великою натяжкою.

Єдиний, на мій погляд, справжній рамний позашляховик, сумірний з Джимни за рівнем комфорту, є китайський Foton Tunland . Правда коштує він так само помітно дорожче, десь від 24 500 доларів, але при цьому набагато більше за розміром.

Що стосується надійності, то тут у китайської машини будуть певні проблеми, все-таки за рівнем, Сузукі і Фотон компанії різного класу.

повернутися до меню ↑

Фотогалерея автомобіля

9.3 Загальний Бал

Як можна Побачити, на нашому Сайти Вся Suzuki Jimny буде поза конкуренцією. Якщо вам потрібна машина з прийнятним рівнем комфорту, для поїздок на природу, і ви при цьому не готові заплатити більше 100 000 доларів за «Геліка», то у вас залишається тільки одна пропозиція - описаний в цій статті автомобіль. Чи зможе Джимни 4 повторити ринковий успіх Джимни 2? Тут є велике питання, все-таки ціна на японську крихітку, як мені здається, не багато завищена. Правда, зовсім небагато. Так що, все одно, високий рівень продажів, для японської новинки, як мені здається, гарантований. Але поживемо - побачимо.

Технічний рівень автомобіля

10

Комфорт для пасажирів

7

позашляхові властивості

10

Якість і надійність

10

плюси

  • Високі позашляхові властивості
  • Високий рівень надійності

мінусі

  • Порівняно висока ціна
  • Недостатній простір в салоні
Додати свій відгук Що можна сказати про всю зовнішності оновленого Джимни?
Чи зможе Джимни 4 повторити ринковий успіх Джимни 2?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов