Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Lexus ES 2018-2019 - фото і ціна моделі, комплектації, характеристики Лексус ЄС 7-го покоління

  1. Новий образ
  2. Комплектація і оздоблення інтер'єру
  3. Технічні характеристики Lexus ES 2018-2019 роки

Наша сеть партнеров Banwar

Оновлений передньопривідний седан Lexus ES 2018-2019 року відсвяткував дебют на Пекінському автосалоні, який відкрив свої двері 25 квітня. Модель сьомого покоління, на відміну від своїх попередників, буде носити статус глобальної, так як надійде в продаж не тільки на американському та азійському ринках, але і в країнах Європи. Правда, європейським покупцям доведеться задовольнятися тільки однією модифікацією - гібридом Lexus ES 300h, який з'явиться в дилерських центрах не раніше грудня 2018 року. У Сполучених Штатах за традицією основний упор буде зроблений на бензинову версію ES 350, що отримала в новому поколінні 3.5-літровий "атмосферник" V6 з віддачею 302 л.с.

У Росії новий Лексус ЄС 2018-2019 приїде в усіх виконаннях, крім гібридного. Старт продажів модифікацій ES 200, ES 250 і ES 350 намічений орієнтовно на вересень. Точна ціна поки не називається, але з урахуванням вартості поточної версії , Яка реалізується на нашому ринку мінімум за 2 235 000 рублів (варіант ЄС 200), новий базовий цінник можна спрогнозувати на рівні 2.4-2.5 млн. Рублів. Про те, чим готова здивувати потенційних клієнтів нова модель Lexus, поговоримо в рамках даного огляду. Щоб знайомство було максимально предметним, наведемо фото, комплектації і ціни, технічні характеристики оновленого седана.

Але перед тим, як приступити безпосередньо до вивчення новинки, відзначимо, що паралельно з появою на ринку «сьомого» Lexus ES модельна лінійка японського преміум-бренду позбудеться задньопривідної четирехдверка Lexus GS , Що продається з рук геть погано. Наприклад, в США за підсумками 2017 го року покупців знайшли лише 7 773 примірника «джи-ЕСА», тоді як ES розійшовся тиражем в 51 398 машин. Очевидно, що двом схожим за розмірами і оснащення автомобілів (різниця тільки в архітектурі) важко уживатися разом, тому тепер Лексус ЄС буде замість собою і модель GS.

Новий образ

як і нова Тойота Камрі , Седан Лексус базується на платформі GA-K, що є різновидом «візки» TNGA. В ході модернізації машина пролунала в габаритах і знайшла інші пропорції, ставши при цьому трохи більше присадкуватою. Довжина новинки збільшилася на 65 мм (до 4980 мм), ширина - на 45 мм (до 1865 мм), колісна база - на 50 мм (до 2870 мм). Зменшилася в порівнянні з попередньою версією тільки висота, скоротилася на 5 мм (1445 мм). Передня і задня колії додали відповідно 10 і 37 мм. За розмірами кузова до нового Лексус близькі БМВ 5-ї серії , Ауді А6 і Мерседес Е-класу .

Заявляючи про кардинальну зміну іміджу, дизайнери Lexus, як з'ясовується, зовсім не лукавили. Модель обзавелася куди більш привабливою зовнішністю з елегантними і в той же час спортивними обрисами, що натякають на драйверський характер автомобіля. Лицьова частина кузова хизується стильними гострокутними фарами складної конфігурації, крупними гратами радіатора у формі пісочного годинника і потужним бампером з агресивним рельєфом поверхонь.

Фото Лексус ЄС 2018-2019 роки
Фото Лексус ЄС 2018-2019 роки

На кормі звертають на себе увагу світлодіодні ліхтарі з оригінальною графікою, компактна кришка багажника з майданчиком під номерний знак і розвиненою бампер з двома вбудованими з боків трапеціями вихлопних патрубків.

Дизайн корми
Дизайн корми

Профіль седана вийшов витонченим і одночасно напористим. Силует формують довгий низький капот, плавно стікає до корми купол даху, короткі звіси кузова. У міру накачані боковини, що відрізняються цікавими сплесками виштамповок, доповнюються невеликим за площею боковим склінням з хромованою рамкою, немов кинджал пронизує задні стійки.

Профіль нового седана
Профіль нового седана

Крім звичайних версій Lexus ES в продажу з'явиться і більш азартне виконання F Sport. Така модифікація буде виділятися особливим дизайном бамперів, фальшрадіатором з комірчастою сіткою (стандартно решітка має розбіжні від логотипу виробника розлучення), спойлером на кришці багажника і 19-дюймовими легкосплавними дисками з гумою 235/40 R19 (класичним версіями покладаються 17-ти і 18-дюймові колеса з шинами 215/55 R17 і 225 / 45R18).

Фото Lexus ES F Sport (ES 350)
Фото Lexus ES F Sport (ES 350)

Палітра кольорів кузова седана ЄС сьомого покоління включає 12 відтінків, в тому числі, дві абсолютно нових емалі - бежеву і зелену, а також два ексклюзивних відтінку для варіації F Sport - Heat Blue (блакитний) і F White (білий).

Комплектація і оздоблення інтер'єру

Архітектура салону японської новинки розроблялася відповідно до концепції Lexus Future Interior, яка передбачає наявність орієнтованого на водія кокпіта з потрапляють в поле зору основними інформаційними екранами і зручного простору для переднього пасажира. Також на чільне місце традиційно поставлено комфортне розміщення задніх сідоків, яким після збільшення колісної бази дістанеться більше вільного місця в області колін, при цьому заниження лінії даху скомпенсировано зміщенням вниз точок кріплення сидінь другого ряду.

інтер'єр новинки
інтер'єр новинки

інтерфейс медіасистеми
інтерфейс медіасистеми

Відмінною рисою салону нового Lexus ES стане цифрова приладова панель з характерними перемикачами з боків (таке ми вже бачили у флагманської моделі Lexus LS ). Кілька незвичну компоновку має і центральна консоль, але по ергономіці питань практично не виникає. Якщо ж говорити про комплектації автомобіля, то вона, зрозуміло, як там не є багата. Уже в базове оснащення входять шкіряна оббивка сидінь, електрорегулювання передніх крісел, медіасистеми з 8-дюймовим екраном і сенсорною панеллю управління, десять подушок безпеки, комплекс систем Lexus Safety System + 2-го покоління (система попередження зіткнень тепер краще виявляє пішоходів і велосипедистів, система управління світлом фар обзавелася здатністю налаштовувати промінь в залежності від дорожньої обстановки).

задні сидіння
задні сидіння

В якості опції для нового Лексуса доступні мультимедійний комплекс з 12.3-дюймовим екраном (Apple CarPlay, навігація, вихід в інтернет), електрорегулювання рульової колонки, вентиляція передніх крісел, панорамний дах з люком, преміальна акустика Mark Levinson PurePlay з 17-динаміками, розміщеними особливим чином для створення оптимальної тональності звучання.

Технічні характеристики Lexus ES 2018-2019 роки

Преміум-седан Лексус ЄС нової генерації буде пропонуватися в чотирьох модифікаціях:

  • Lexus ES 200 - 2.0-літрова «четвірка» з віддачею 150 л.с. (200 Нм) + 6-ступінчаста АКПП;
  • Lexus ES 250 - 2.5-літровий бензиновий мотор 203 к.с. (249 Нм) + 8АКПП;
  • Lexus ES 350 - нова 3.5-літрова "шістка" 302 к.с. (362 Нм) + 8АКПП;
  • Lexus ES 300h - гібридна установка потужністю 215 к.с. (2.5-літровий бензиновий двигун в зв'язці з електромотором) + електромеханічний варіатор + нікель-металгідридна тягова батарея.

Атмосферний агрегат V6 3.5 в модифікації ES 350 був замінений. Тепер під капот встановлюється мотор з заводським індексом 2GR-FKS (замість 2GR-FE), оснащений комбінованим уприскуванням і фазовозвращателямі на впускних / випускних клапанах. Виграш в тягових характеристиках в порівнянні зі старим двигуном - 34 к.с. і 26 Нм.

3
3.5-літровий "атмосферник" V6

Піддалася ревізії і гібридна версія ES 300h, що отримала новий 2.5-літровий агрегат, що працює за циклом Аткінсона. В арсеналі мотора масляний насос змінної продуктивності, багатозарядні форсунки, система зміни фаз газорозподілу на впуску і поліпшена система охолодження. Середня витрата палива нового Lexus ES 300h становить всього 4.7 літра / 100 км.

У всіх виконаннях Лексус ЄС нового зразка виключно передньопривідний. Підвіска повністю незалежна: спереду - Макферсон, ззаду - багаторичажка. Гальмівні механізми всіх коліс дискові, електропідсилювач рульового управління розташовується на рейці.

Варіант F Sport отримав адаптивні амортизатори з 650-ю рівнями демпфірування і спеціальний режим бортової електроніки Sport +, який передбачає оригінальні настройки роботи двигуна, коробки передач і підвіски.

Фото Lexus ES і ES F Sport 2018-2019

Відео та тест-драйви

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов