Наша сеть партнеров Banwar
Оновлений передньопривідний седан Lexus ES 2018-2019 року відсвяткував дебют на Пекінському автосалоні, який відкрив свої двері 25 квітня. Модель сьомого покоління, на відміну від своїх попередників, буде носити статус глобальної, так як надійде в продаж не тільки на американському та азійському ринках, але і в країнах Європи. Правда, європейським покупцям доведеться задовольнятися тільки однією модифікацією - гібридом Lexus ES 300h, який з'явиться в дилерських центрах не раніше грудня 2018 року. У Сполучених Штатах за традицією основний упор буде зроблений на бензинову версію ES 350, що отримала в новому поколінні 3.5-літровий "атмосферник" V6 з віддачею 302 л.с.
У Росії новий Лексус ЄС 2018-2019 приїде в усіх виконаннях, крім гібридного. Старт продажів модифікацій ES 200, ES 250 і ES 350 намічений орієнтовно на вересень. Точна ціна поки не називається, але з урахуванням вартості поточної версії , Яка реалізується на нашому ринку мінімум за 2 235 000 рублів (варіант ЄС 200), новий базовий цінник можна спрогнозувати на рівні 2.4-2.5 млн. Рублів. Про те, чим готова здивувати потенційних клієнтів нова модель Lexus, поговоримо в рамках даного огляду. Щоб знайомство було максимально предметним, наведемо фото, комплектації і ціни, технічні характеристики оновленого седана.
Але перед тим, як приступити безпосередньо до вивчення новинки, відзначимо, що паралельно з появою на ринку «сьомого» Lexus ES модельна лінійка японського преміум-бренду позбудеться задньопривідної четирехдверка Lexus GS , Що продається з рук геть погано. Наприклад, в США за підсумками 2017 го року покупців знайшли лише 7 773 примірника «джи-ЕСА», тоді як ES розійшовся тиражем в 51 398 машин. Очевидно, що двом схожим за розмірами і оснащення автомобілів (різниця тільки в архітектурі) важко уживатися разом, тому тепер Лексус ЄС буде замість собою і модель GS.
Новий образ
як і нова Тойота Камрі , Седан Лексус базується на платформі GA-K, що є різновидом «візки» TNGA. В ході модернізації машина пролунала в габаритах і знайшла інші пропорції, ставши при цьому трохи більше присадкуватою. Довжина новинки збільшилася на 65 мм (до 4980 мм), ширина - на 45 мм (до 1865 мм), колісна база - на 50 мм (до 2870 мм). Зменшилася в порівнянні з попередньою версією тільки висота, скоротилася на 5 мм (1445 мм). Передня і задня колії додали відповідно 10 і 37 мм. За розмірами кузова до нового Лексус близькі БМВ 5-ї серії , Ауді А6 і Мерседес Е-класу .
Заявляючи про кардинальну зміну іміджу, дизайнери Lexus, як з'ясовується, зовсім не лукавили. Модель обзавелася куди більш привабливою зовнішністю з елегантними і в той же час спортивними обрисами, що натякають на драйверський характер автомобіля. Лицьова частина кузова хизується стильними гострокутними фарами складної конфігурації, крупними гратами радіатора у формі пісочного годинника і потужним бампером з агресивним рельєфом поверхонь.
Фото Лексус ЄС 2018-2019 роки
На кормі звертають на себе увагу світлодіодні ліхтарі з оригінальною графікою, компактна кришка багажника з майданчиком під номерний знак і розвиненою бампер з двома вбудованими з боків трапеціями вихлопних патрубків.
Дизайн корми
Профіль седана вийшов витонченим і одночасно напористим. Силует формують довгий низький капот, плавно стікає до корми купол даху, короткі звіси кузова. У міру накачані боковини, що відрізняються цікавими сплесками виштамповок, доповнюються невеликим за площею боковим склінням з хромованою рамкою, немов кинджал пронизує задні стійки.
Профіль нового седана
Крім звичайних версій Lexus ES в продажу з'явиться і більш азартне виконання F Sport. Така модифікація буде виділятися особливим дизайном бамперів, фальшрадіатором з комірчастою сіткою (стандартно решітка має розбіжні від логотипу виробника розлучення), спойлером на кришці багажника і 19-дюймовими легкосплавними дисками з гумою 235/40 R19 (класичним версіями покладаються 17-ти і 18-дюймові колеса з шинами 215/55 R17 і 225 / 45R18).
Фото Lexus ES F Sport (ES 350)
Палітра кольорів кузова седана ЄС сьомого покоління включає 12 відтінків, в тому числі, дві абсолютно нових емалі - бежеву і зелену, а також два ексклюзивних відтінку для варіації F Sport - Heat Blue (блакитний) і F White (білий).
Комплектація і оздоблення інтер'єру
Архітектура салону японської новинки розроблялася відповідно до концепції Lexus Future Interior, яка передбачає наявність орієнтованого на водія кокпіта з потрапляють в поле зору основними інформаційними екранами і зручного простору для переднього пасажира. Також на чільне місце традиційно поставлено комфортне розміщення задніх сідоків, яким після збільшення колісної бази дістанеться більше вільного місця в області колін, при цьому заниження лінії даху скомпенсировано зміщенням вниз точок кріплення сидінь другого ряду.
інтер'єр новинки
інтерфейс медіасистеми
Відмінною рисою салону нового Lexus ES стане цифрова приладова панель з характерними перемикачами з боків (таке ми вже бачили у флагманської моделі Lexus LS ). Кілька незвичну компоновку має і центральна консоль, але по ергономіці питань практично не виникає. Якщо ж говорити про комплектації автомобіля, то вона, зрозуміло, як там не є багата. Уже в базове оснащення входять шкіряна оббивка сидінь, електрорегулювання передніх крісел, медіасистеми з 8-дюймовим екраном і сенсорною панеллю управління, десять подушок безпеки, комплекс систем Lexus Safety System + 2-го покоління (система попередження зіткнень тепер краще виявляє пішоходів і велосипедистів, система управління світлом фар обзавелася здатністю налаштовувати промінь в залежності від дорожньої обстановки).
задні сидіння
В якості опції для нового Лексуса доступні мультимедійний комплекс з 12.3-дюймовим екраном (Apple CarPlay, навігація, вихід в інтернет), електрорегулювання рульової колонки, вентиляція передніх крісел, панорамний дах з люком, преміальна акустика Mark Levinson PurePlay з 17-динаміками, розміщеними особливим чином для створення оптимальної тональності звучання.
Технічні характеристики Lexus ES 2018-2019 роки
Преміум-седан Лексус ЄС нової генерації буде пропонуватися в чотирьох модифікаціях:
- Lexus ES 200 - 2.0-літрова «четвірка» з віддачею 150 л.с. (200 Нм) + 6-ступінчаста АКПП;
- Lexus ES 250 - 2.5-літровий бензиновий мотор 203 к.с. (249 Нм) + 8АКПП;
- Lexus ES 350 - нова 3.5-літрова "шістка" 302 к.с. (362 Нм) + 8АКПП;
- Lexus ES 300h - гібридна установка потужністю 215 к.с. (2.5-літровий бензиновий двигун в зв'язці з електромотором) + електромеханічний варіатор + нікель-металгідридна тягова батарея.
Атмосферний агрегат V6 3.5 в модифікації ES 350 був замінений. Тепер під капот встановлюється мотор з заводським індексом 2GR-FKS (замість 2GR-FE), оснащений комбінованим уприскуванням і фазовозвращателямі на впускних / випускних клапанах. Виграш в тягових характеристиках в порівнянні зі старим двигуном - 34 к.с. і 26 Нм.
3.5-літровий "атмосферник" V6
Піддалася ревізії і гібридна версія ES 300h, що отримала новий 2.5-літровий агрегат, що працює за циклом Аткінсона. В арсеналі мотора масляний насос змінної продуктивності, багатозарядні форсунки, система зміни фаз газорозподілу на впуску і поліпшена система охолодження. Середня витрата палива нового Lexus ES 300h становить всього 4.7 літра / 100 км.
У всіх виконаннях Лексус ЄС нового зразка виключно передньопривідний. Підвіска повністю незалежна: спереду - Макферсон, ззаду - багаторичажка. Гальмівні механізми всіх коліс дискові, електропідсилювач рульового управління розташовується на рейці.
Варіант F Sport отримав адаптивні амортизатори з 650-ю рівнями демпфірування і спеціальний режим бортової електроніки Sport +, який передбачає оригінальні настройки роботи двигуна, коробки передач і підвіски.