Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Мерседес Віто - характеристики, фото, ціна огляд

  1. Історія автомобіля
  2. Випуск нового автомобіля
  3. Mercedes-Benz Vito рестайлінг другого покоління
  4. Салон другого покоління
  5. недоліки салону
  6. Силовий агрегат другого покоління
  7. Трансмісія другого покоління
  8. Підвіска другого покоління
  9. Гальмівна система другого покоління
  10. Mercedes-Benz Vito нового покоління
  11. Екстер'єр
  12. інтер'єр
  13. Технічні характеристики
  14. Трансмісія третього покоління
  15. Підвіска третього покоління
  16. Рульове управління третього покоління
  17. Безпека
  18. Ціна і комплектації
  19. Відгуки автовласників
  20. Плюси і мінуси Мерседес Віто

Наша сеть партнеров Banwar

Мерседес Віто - найяскравіший представник нинішніх розвізних вантажівок і мікроавтобусів. За основу взяли «візок» W638. Німецька компанія випускає «трудяг» з 1996 року. Нова версія змінила Mercedes-Benz MB 100. Весь модельний ряд Мерседес-Бенц .

Історія автомобіля

Історія починається в 1995 році. У ті роки, на підприємстві фірми DaimlerChrysler, розташованої в північній частині Іспанії, стали в серійному порядку проводити «вантажівка» Мерседес Бенц Віто, який показав себе якісним працівником в перший же рік використання.

Цікаво, що вже в наступному, 1996 році, Mercedes-Benz Vito отримав нагороду, як найкращий фургон року.

За настання 1996 року в Женеві перший раз показали універсал підвищеної місткості від німецької фірми, що з'явився на платформі Віто, який отримав назву V-класу. Щоб збільшити комфортабельність, замість пневмоелементов, стали встановлювати кручені пружини на задніх колесах. Крім цього, вирішили поліпшити шумову ізоляцію, обробку інтер'єру, змінити зовнішній вигляд за допомогою навісних елементів.

Крім цього, вирішили поліпшити шумову ізоляцію, обробку інтер'єру, змінити зовнішній вигляд за допомогою навісних елементів

Mercedes-Benz Vito 1996 року

У підсумку, вийшла машина, яка містить вантажопідйомність комерційного авто, проте з підвищеним рівнем комфортабельності. Модель почала випускатися з 1997. Вже в наступному році, автомобілі оснастили легким рестайлингом - стали встановлювати силові установки CDI (працюють на дизельному паливі), де застосовується система подачі пального Common Rail. Підвищити якісність автомобілів змогли за допомогою видимої модернізації інтер'єру і внутрішнього оснащення.

Фотографія Mercedes-Benz Vito першого покоління

Випуск нового автомобіля

Коли настав 2003 рік, компанія, натомість кардинального удосконалення автомобілів, вирішила випустити замість застарілих повноцінно свіжі продукти - Vito і Viano. Два авто, які фірма вирішила випустити в один і той же час, схожі між собою в зовнішньому вигляді, проте, розрізняються по складових елементів.

Новинку представили в 3 виконаннях - як повноцінний робочий автомобіль, вантажопасажирський салон і ємнісний мікроавтобус. Уже з осінньої прохолоди 2003 року нова модель Мерседеса стала потроху підміняти малотоннажні комерційні машини.

Mercedes-Benz Vito 2005 року

Мерседес Vito другого сімейства поставляється з 3 варіантами кузовний довжини - Comfort, Long і довга Extralong, 2 габаритами бази коліс (3 200 і 3 430 мм), 2 варіантами даху (низька і висока, де корисний об'єм становить від 4.65 до 6.49 м3 відповідно) . Також є 5 силових установок, потужність яких варіюється від 88 до 218 кінських сил.

До слова, починаючи з 2005 року, стали збирати середній варіант даху. Одним з найпривабливіших буде фургон Panel van, з кузовним об'ємом 6.49 м3, до 1 140 кілограм вантажопідйомності і 6-місний Віто мікст, який представляє комбіновані вантажопасажирські перевезення з багажником, розрахованим на 970 літрів корисного простору.

49 м3, до 1 140 кілограм вантажопідйомності і 6-місний Віто мікст, який представляє комбіновані вантажопасажирські перевезення з багажником, розрахованим на 970 літрів корисного простору

Рестайлінг другого покоління Mercedes-Benz Vito

Модель вміщає до себе до 6 осіб і транспортувати чималі вантажні товари, що необхідно для багатьох галузей, наприклад, будівництва, комунальних служб і так далі. Для тих, кого цікавить число місць в машині, буде до речі варіант Віто, який розрахований на перевезення дев'яти осіб, включаючи водія. З огляду на це, вільного простору ще залишиться близько одного кубометра багажного відділення, куди поміщаються різні речі.

Mercedes-Benz Vito рестайлінг другого покоління

Зовнішній вигляд другого покоління

Найважливішою відмінністю Віто 2-го сімейства, називають повноцінно новий кузов. Якщо раніше він мав незграбним виглядом, то тепер знайшлося місце для м'яких і енергійних ліній, що чітко видно, дивлячись на носову і бічну частину машини, пропорційної лінією від бампера до лобового скла і спокійним переходом в бічну частину.

Деталі просто не можна переплутати - вони чітко володіють фамільними рисами Мерседес. До зовнішнього рестайлінгу, відносять замінену радіаторну решітку і ефективну виштамповку на капоті. Кормова область транспортного засобу також отримала наявність задніх ламп вертикального виконання.

Mercedes-Benz Vito другого покоління

Незважаючи на базу коліс, новинка йде з новітніми бічними дверима, які плавно ковзають. Вони на порядок полегшили момент навантаження речей в авто. Встановлені ззаду двері, які отримали орної принцип роботи, придбали кут відкриття 180 і 270 градусів. Вони замовляються замість задніх дверей, яка піднімається вгору, що дозволяє легко робити навантаження будь-якого матеріалу. Отвір багажника переможе арок коліс, дорівнює 1 277 міліметрів.

Mercedes-Benz Vito вид збоку

Під кріслами, встановленими попереду, передбачили місце для розташування різного вантажу, що тягне за собою допоміжні 200 міліметрів корисної довжини при будь-якій базі коліс. Гранична маса, дозволяється для транспортування на даху, дорівнює 150 кілограмам.

Шкода, але модель 2-го покоління не мала імунітет до іржі.

Однак приємно, що V-class мав наявність забарвлених бамперів і зовнішніх дзеркал заднього оглядовості. Слідом за рестайлінгом, під кузовную забарвлення стали фарбувати і ручки дверей.

Салон другого покоління

Переміщаючись в салон, чітко явно, що зовнішній вигляд торкнувся важливі деталі - «дошку» приладів, клавіші і органи настройки кондиціонера, кишені і скромні ніші для різноманітних речей. Вгорі, панель приладів отримала відділення, де поміщається папка А4.

Бардачок зріс у вільному просторі і тепер обсяг становить 11 л. Крісло, на якому сидить водій, разом з кріслом пасажира, який сидить поруч, можна налаштовувати в поздовжньому напрямку. Крім цього, присутній м'яка регулювання крісел по висоті, нахилу спинки і подушки крісел. Інтер'єр отримав наявність крісел з вбудованими триточковими ременями безпеки.

Інтер'єр Mercedes-Benz Vito другого покоління

Такі моменти зробили внутрішнє оздоблення Мерседес Віто продуманим і зручним для перевезення пасажирів. Передбачається модифікація Marko Polo, яка має піднімати дах. Крім останньої, салон отримав холодильник і навіть газову плиту.

Вантажопасажирські модифікації авто без скління кормовій частині, називаються Mixto. V-клас різниться від Віто вмонтованою навіть в базовій комплектації підвіскою на пневматику, яка вміє занижувати кормову частину автомобіля і утримувати висоту дорожнього просвіту постійною.

V-клас різниться від Віто вмонтованою навіть в базовій комплектації підвіскою на пневматику, яка вміє занижувати кормову частину автомобіля і утримувати висоту дорожнього просвіту постійною

Салон Mercedes-Benz Vito другого покоління

недоліки салону

Але автомобіль отримав і недоліки, та й не кожна модифікація оновленого транспортного засобу заслуговує на високу оцінку, якщо порівнювати її з минулим сімейством.

Деякі скаржаться на недостатній рівень оглядовості, адже наявність великої передньої стійки, обіцяє заслоненного виду під час повороту, а встановлений в середині підголівник заднього крісла, повноцінно позбавив водія огляду.

Коли світить сонце, помаранчеві значки на «приборке» важко помітити. Тому, щоб зчитувати інформацію з щитка приладів, нічого не залишається, як за допомогою руки прикривати його від сонячних променів.

Тому, щоб зчитувати інформацію з щитка приладів, нічого не залишається, як за допомогою руки прикривати його від сонячних променів

Приладова панель Mercedes-Benz Vito другого покоління

Говорячи про конструкцію Mercedes-Benz Vito W639, то якщо порівнювати з попередником, майже немає нічого, щоб їх єднало. Це повноцінно чужі транспортні засоби. Перше, що їх відрізняє - компоновка.

Минула модель мала привід на передні колеса і силову установку, яку розташували поперечним чином, а нове покоління отримало поздовжнє розташування «движка» і КПП. Привід став уже йти на задню вісь. Поміняти привід довелося через двох проблем.

Поміняти привід довелося через двох проблем

Пасажирські крісла Mercedes-Benz Vito другого покоління

Перша полягає в тому, що минулі машини передавали вібрації на рульове колесо - а заднеприводная система вирішила таку проблему. Друга причина - пасивна безпека. За умови, що минуле покоління Віто пройде краш-тест, стане зрозуміло, що при зіткненні, силовий агрегат піде в салон автомобіля, що загрожує поганими наслідками.

Завантаження речей в багажне відділення Mercedes-Benz Vito

Коли мотор має подовжню компоновку, то він «йде» під підлогу, що знижує рівень небезпеки. Додатково до всього, мінівени мають передній привід, володіли недовантаженими задніми колесами, що чітко спостерігалося в кузові фургон.

Силовий агрегат другого покоління

Нове покоління отримало чималий вибір двигунів. Передбачалося 5 моторів, які відповідали стандартам Євро-4. Це силові агрегати, що мають рядну четвірку, що працюють на дизпаливі CDI 2-го сімейства. Потужність варіювалася: 88, 109 і 150 кінських сил.

Також була наявність V-образних шестициліндрових двигунів, що функціонують на бензині, які мали функцію уприскування Bosch Motronic ME 2.8 і видавали 190 і 218 «коней».

Приємно, що мотори в новому поколінні стали динамічніше, екологічніше, і що важливо в наш час, економічніше.

Трансмісія другого покоління

Базова комплектація володіла 6-швидкісною механічною трансмісією. V-подібні бензинові «шестірки» мали пятиступенчатую автоматичну коробку, яку, при необхідності, встановлювали на дизельні агрегати.

Завдяки поліпшенням в трансмісії, покращилася комфортабельність їзди, і автомобіль став більш надійним на дорозі.

Підвіска другого покоління

Вона є незалежною для чотирьох коліс. Передні механізми мають амортизаційні стійки McPherson, на яких вмонтували кріплення стабілізатора поперечної стійкості. На задній підвісці є рознесення гвинтові пружини і амортизатори.

Гальмівна система другого покоління

На всіх колесах встановлені дискові гальмівні механізми, причому попереду вони вентильовані, а позаду стандартні. Штатна оснащення вміє регулювати гальмівні зусилля і має гідравлічну систему екстреного гальмування Brake Assist.

Mercedes-Benz Vito нового покоління

У 2014 році німецька компанія кардинально змінила ставлення до мінівену і показала нове покоління. Mercedes-Benz Vito W 447 німці представили скромно. Це сталося на жовтневому автосалоні в Парижі в 2014 році. Продавати свіжу модель в європейських країнах почали з жовтня того ж року.

Купити на території Російської Федерації модель можна буде не раніше листопада 2014 року. Найперше покоління Віто, яке випускалося з середини 1990-х років, було простим, якісним передньопривідним автомобілем. Відрізнялася модель цілком скромним цінником і мінімальними амбіціями. Купити на території Російської Федерації модель можна буде не раніше листопада 2014 року

Mercedes-Benz Vito W 447

Друге сімейство вже має наявність заднього приводу, з яким його виробляли до появи 3-го покоління. А ось W 447 тепер уже йде з трьома приводами на вибір: переднім, заднім і повним приводом.

З початку випуску машин продали більше 1 200 000 автомобілів, що дуже вражає. Новинка, в реальності, є доступною і утилітарною варіацією прекрасного автомобіля new Mercedes-Benz V-Class.

Однак скромна модель Віто своїм невеликим числом модифікацією, які пропонують різні варіанти силових агрегатів і типів приводу, може скласти серйозну конкуренцію своїм «брату».

Екстер'єр

Після переглядів відеороликів і фотографій, де зображена новинка, помітно багато схожого з оформленням зовнішнього вигляду Mercedes-Benz B-Class. Знайшлося місце для порядних і представницьких кузовних форм і ліній, фар головного освітлення, зроблених дуже стильно, солідної фальшрадиаторной грати, де є великий трипроменевою значок.

Знайшлося місце для порядних і представницьких кузовних форм і ліній, фар головного освітлення, зроблених дуже стильно, солідної фальшрадиаторной грати, де є великий трипроменевою значок

Фотографія Mercedes-Benz Vito W 447

Автомобіль володіє поліпшеним коефіцієнтом аеродинамічного опору - 0.32 Сх. Однак по нефарбованим бамперах (лише комплектація Select в пасажирській модифікації отримала бампера під кузовний колір), орним, або підйомним дверей багажного відділення, нехитрим ковзанок з легкого сплаву і навіть встановленим сталевими колесами з ковпаками, чітко помітно, що Vito 3 сімейства - робоча «конячка ». Незважаючи на його скромність W 447, він виглядає чудово на будмайданчику, перед офісом компанії, або в центрі міста.

інтер'єр

Салон третього сімейства Віто дуже зручний, ергономічний і практичний. Звичайно, він не настільки розкошу, як у V-класу, однак все одно є сучасним і функціональним. Водійське місце надає водієві граничну комфортабельність. Неприємних відчуттів не виникає навіть під час тривалих поїздок.

Неприємних відчуттів не виникає навіть під час тривалих поїздок

Інтер'єр Mercedes-Benz Vito W 447

Багато хто розуміє, що Віто часто використовують в комерційних цілях, тому шофер буває в дорозі довгі години. Салон отримав багато відділень для збереження різної дріб'язку і пляшок.

Багажне відділення «вантажівки» і вантажопасажирської версії мікст передбачає наявність напрямних, щоб кріпити європейський піддон, гачків для кріплення вантажів на підлозі і бічній частині вантажного відділу.

Багажне відділення «вантажівки» і вантажопасажирської версії мікст передбачає наявність напрямних, щоб кріпити європейський піддон, гачків для кріплення вантажів на підлозі і бічній частині вантажного відділу

Пасажирські крісла Mercedes-Benz Vito W 447

Якщо звернути увагу на пасажирську модель Vito Tourer, то вона вміє комфортабельно перевозити 8-9 пасажирів, включаючи водія. На другому і третьому ряду, при потребі, є можливість скласти і демонтувати сидіння, що дозволить перетворити автомобіль в чималий фургон.

Технічні характеристики

Силовий агрегат третього покоління

При покупці Мерседес Бенц Віто 3-го покоління компанія передбачила 5 двигунів, що функціонують на дизельному паливі, які все відповідають серйозним екологічним стандартам Euro-6.

Найслабший - 1.6-літровий, 88-сильний турбодизель 109 CDI. Далі йде аналогічний силовий агрегат, але розвиває вже 114 кінських сил (111 CDI). Далі йдуть 2.1-літрові дизельні мотори 114 CDI на 136 кінські сили і 116 CDI на 163 «кінські» сили.

Двигун Mercedes-Benz Vito

Топовим варіантом вважається двигун Mercedes-Benz Vito 119 BlueTEC, що має об'єм 2.1 літра. Розвиває такий силовий агрегат вже 190 кінських сил. Серед особливостей новенького Віто можна відзначити підвищену на 20% економічність.

Наприклад, 88-сильний силовий агрегат в міському режимі не вимагає більше 7 літрів. Найпотужніший двигун споживає, що дуже незвично, лише на 100 грам більше. Почасти, цього вдалося досягти завдяки впровадженню системи start / stop.

Трансмісія третього покоління

Модель має заднеприводную компоновку. Найпотужніший двигун передає крутний момент на всі колеса і синхронізований лише з автоматичною коробкою перемикання передач 7G-Tronic Plus.

Підвіска третього покоління

Підвіску машини допрацювали зовсім трохи. Хоча в цілому, в цьому не було гострої необхідності. Підвіска новинки надає комфортабельне пересування, прекрасну керованість і відмінну курсову стійкість. Vito 2014-2017 років випуску має повноцінно незалежною підвіскою зі стійками McPherson вперед і багатоважеля системою ззаду.

Пасажирська версія дещо краще, але все одно їй ще далеко до шумовий ізоляції Mercedes Viano. Хоча дивуватися не варто, адже це все ж інший клас машин.

Рульове управління третього покоління

Рульове колесо дуже легке в управління, що досягається завдяки застосуванню електричного підсилювача керма. Тому управляти автомобілем дуже просто і зручно.

Безпека

Виходячи з тестів з безпеки, Мерседес-Бенц Віто 3-го покоління є найбезпечнішим автомобілем в своєму класі. Раніше жодна вантажна машина такого плану в штатній комплектації не йшла з парою подушок безпеки і неприємним зумером, який змушує пристебнути ремені. Топові варіанти же мають не тільки подушки, а й бічні шторки безпеки по колу.

Ціна і комплектації

Придбати компактні вантажопасажирські автомобілі можна від 2 050 000 рублей. Це буде базова вантажна комплектація з найслабшим 1.6-літровим дизельним силовим агрегатом, що видає 88 кінських сил і синхронізованим з 6-швидкісною механічною коробкою передач.

Топовий ж варіант буде коштувати від 3 918 000 рублей за 2.1-літровий 190-сильний мотор з 7-ступінчастою автоматичною коробкою перемикання передач.

Оновлений Mercedes-Benz Vito

Базове оснащення має наявність систем, що стежать за фізичним станом водія і тиском в колесах, бортового комп'ютера, 8 подушок безпеки, АБС, ESP, систем моніторингу сліпих зон і перетину дорожньої розмітки, простий аудіосистеми, що підтримує MP3 і USB.

Також можна встановити просунуту мультимедійну систему, де є кольоровий екран, що підтримує сенсорне введення (працює з музикою, телефоном, навігаційною системою, камерою заднього оглядовості), систему стабілізації при поривах бічного вітру.

Відгуки автовласників

Багато водіїв дуже хвалять автомобіль, особливо 1-е покоління. Пояснити це досить легко. Друге покоління отримало задній привід коліс, тому взимку автомобіль застряє майже всюди, де тільки можна. Виняток становить тільки той випадок, коли автомобіль завантажений.

Багато автовласників відзначають, що покупкою в цілому задоволені, і враження найпозитивніші. Силовий агрегат (CDI) виділяється хорошою приемистостью. Незважаючи на вік, багато з них без особливих зусиль розганяються до 190 кілометрів на годину. Звичайно, висота дорожнього просвіту у Vito не така велика, але прохідність у моделі хороша. Нерідко буває важко прогрівати автомобіль в зимовий час, виручає Вебасто. Не варто забувати про пневмоподвеску Mercedes Vito, з якої рівень комфорту підвищується.

Німецька якість хвалять всегда, тому автомобіль может ходити великий срок, вімагаючі при цьом лишь заміну витратності матеріалів. Якщо вже доведеться купувати нову деталь, то доведеться платити трохи дорожче, так як на Мерседес деталі коштували завжди дорожче, ніж ті ж вітчизняні або китайські машини.

Зате якщо поставити деталь - вона буде служити довго вірою і правдою. З автоматичною коробкою передач проблем майже не буває, якщо вчасно за нею доглядати. Багато в чому все залежить від умов експлуатації та обслуговування транспортного засобу.

Плюси і мінуси Мерседес Віто

плюси машини

  • Приємна і стильна зовнішність;
  • Гарна прохідність;
  • Останнє покоління надає на вибір 3 варіанти приводу - передній, задній і повний;
  • Багата навіть базова комплектація;
  • При купівлі нового автомобіля, можна докупити необхідні опції;
  • Перевірена якість;
  • Високий ступінь безпеки;
  • Швидка окупність;
  • Можна змінювати автомобіль під свої власні потреби;
  • Покращена аеродинамічна складова мінівена (3-го покоління);
  • Комфортабельний і зручний салон;
  • Можливість подорожувати сім'єю;
  • Зручне рульова колесо;
  • Невелика споживання паливо;
  • Досить пріємістий і жвавий силовий агрегат;
  • Гарна оглядовість;
  • 3-е покоління отримало стильний кольоровий екран, що підтримує сенсорне введення;
  • Зручна посадка для водія і переднього пасажира.

мінусі машини

  • 3-е покоління автомобілів варто дорогувато;
  • 2-е покоління Віто взимку дуже важко використовувати через приводу на задні колеса (погана зчіпка з дорожнім покриттям, коли машина порожня);
  • Деталі коштують чималих грошей;
  • На вторинному ринку більшість автомобілів проїхали вже не одну сотню тисяч кілометрів;
  • У порівнянні з тим же Sprinter, в Vito висота всередині машини досить невелика;
  • Чи не радиться перевантажувати автомобіль;
  • У зимовий час важко обігріти весь салон.

підводімо Підсумки

Якщо говорити в загальному, то багатьох влаштовують їх навіть старенькі моделі Віто. Більшість все ще мріє купити собі подібний автомобіль. Завдяки тому, що німецька компанія вирішила випустити 3-е покоління моделі, де нарешті можна вибрати між переднім, заднім і повним приводом.

Якість автомобіля в цілому і самого інтер'єру просто вражають. Силовий агрегат досить різкий, дозволяє відчувати себе впевнено при обгонах і на великих швидкостях. Досить невелике споживання палива тільки порадує автовласників. Звичайно, є відома болячка - гниє кузов, але за будь-яким кузовом потрібно догляд.

Mercedes-Benz Vito 2014 року

Приємно, що компанія приділила увагу не тільки рівнем комфорту, а й безпеки машини. Так, багато хто з них мають різні системи, покликані допомагати водієві при управлінні транспортним засобом. Також є подушки безпеки. Всередині багато вільного простору, пасажири не відчувають дискомфорту.

При трьох рядах сидінь багажне відділення не рекордний, проте дозволяє взяти з собою найнеобхідніші речі. Додатково до всього, можна використовувати перевезення вантажу на даху автомобіля. Радує Мерседес Віто ціною. Німецька якість завжди славилося в усьому світі, і приємно, що, незважаючи на досить великий «стаж» на дорозі, Mercedes Vito зайвий раз довів це.

Радимо Вам Прочитати статтю: Mercedes-Benz, класичні німецькі автомобілі

Mercedes-Benz Vito 2014

Тест Драйв

Відео огляд

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов