Новий начальник свердловської ГИБДД не збирається працювати за мерію Єкатеринбурга
Наша сеть партнеров Banwar
Нова "мітла" в Свердловському управлінні ДАІ не буде "помсти по-новому" - мерії Єкатеринбурга доведеться виконувати всі вимоги законів, що регулюють організацію дорожнього руху. Такий, мабуть, головний висновок, який можна зробити з першої прес-конференції нового начальника УГІБДД по Свердловській області Олексія Кислякова, передає кореспондент Накануне.RU .
Полковник поліції сьогодні був небагатослівний, але дав зрозуміти: при прийнятті рішень він буде керуватися федеральним законодавством і нормативними актами МВС, а взаємодія з місцевими органами самоврядування, в тому числі адміністрацією Єкатеринбурга, то ініціює опрацьованим транспортну реформу, то незграбно намагається навести порядок в схемі дорожнього руху, - це завдання для керівника регіонального УГІБДД, як то кажуть, "паралельна".
В ході спілкування з журналістами Кислякової неодноразово, в різних інтерпретаціях задавали питання, що зачіпають взаємини обласної ДАІ та адміністрації Єкатеринбурга. Мабуть, позначалося "спадщина" тепер уже колишнього начальника обласних "даішників" Юрія Дьоміна , Постійно конфліктував з мерією столиці Середнього Уралу. Можна згадати, наприклад, скасування виділених смуг для громадського транспорту, відмова від участі в "покарання" тих, хто не платить за муніципальні парковки, розбіжності по роботі автоевакуаторів і прибирання вулиць.
Тоді обласна ГИБДД зайняла жорстку позицію щодо мерії, "деносніруя" прийняті містом рішення. Однак історія повторюється: тепер уже "свіжі" ідеї адміністрації Єкатеринбурга ГИБДД не схвалила і скасовує. За словами Кислякова, це відноситься до обмежень руху по трамвайних коліях і спробі застосувати "Експериментальні" світлофори , Як виявилося, не затверджені ГОСТом.
Те, що глава регіональної ГИБДД не збирається занурюватися в муніципальні проблеми, чітко усвідомлюючи компетенцію власних, куди більш широких повноважень, ілюструє його відповідь на питання про боротьбу з пробками в Єкатеринбурзі.
"Прошу вибачення, з чийого боку боротьба з пробками?" - уточнив полковник, давши таким чином зрозуміти, що в рішенні проблеми бере участь не тільки ГИБДД. І далі розвинув думку: саме в Єкатеринбурзі організація дорожнього руху дуже непроста, і, за його словами, "не в повній мірі відповідає всім вимогам, що пред'являються до безпеки".
Виявилося, що два тижні тому Кисляков зустрічався з мером обласної столиці Олександром Високінскім.
"Обговорили всі проблемні моменти з організації дорожнього руху, думаю, що спільними зусиллями зробимо так, щоб, по крайней мере, в найближчому році ситуацію поліпшити", - поділився підсумками спілкування начальник обласної ДАІ.
При цьому з'ясувалося, що місто затіяв розробку чергового нововведення під назвою "Проект організації дорожнього руху для Єкатеринбурга". У чому він полягає, Кисляков навіть не став говорити, лише зауваживши: з 1 січня 2019 вступлять в силу поправки до федерального законодавства, згідно з якими, всі зміни проектів організації дорожнього руху повинні узгоджуватися з ГИБДД.
Це означає, що чиновники Єкатеринбурга можуть за бюджетні гроші скільки завгодно розробляти плани і схеми, намагаючись навести порядок на дрогах, але якщо у ГИБДД виникнуть серйозні претензії, то ці документи залишаться лише на папері.
Нагадаємо, полковник поліції Олексій Кисляков очолив службу Державтоінспекції Середнього Уралу відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ РФ від 1 серпня. Начальник УГІБДД народився в Москві в 1975 році. З 1998 року працював на різних посадах в ГУВС Москви, з 2011-го - в центральному апараті МВС Росії. У УГІБДД ГУ МВС по Свердловській області був переведений з посади керівника відділу по роботі зі зверненнями громадян Головного управління по забезпеченню безпеки дорожнього руху МВС Росії. Полковник має дві вищі освіти і ряд відомчих нагород. Одружений, виховує доньку.
Прошу вибачення, з чийого боку боротьба з пробками?