Наша сеть партнеров Banwar
Компанія Valve, очолювана відомим Гейб Ньюелл, дуже захоплена ідеєю віртуальної реальності. На сьогоднішній день в стінах внутрішніх студій Valve розробляються відразу кілька великих VR-ігор, а інженери постійно вдосконалюють існуючу технологію в усіх відношеннях. Ще в минулому році стало відомо, що компанія розробляє свій власний VR-контролер під кодовою назвою Knuckles. Але тільки зараз в Мережі з'явилися нові і дуже цікаві подробиці цього незвичайного пристрою.
Нова інформація стала доступна, завдяки документам для розробників софта, опублікованими на офіційній сторінці порталу, що є частиною сервісу SteamVR. Самою незвичайною новиною став той факт, що контролер здатний незалежно відстежувати стан всіх п'яти пальців руки людини. Можливо, це стало завдяки сенсорним поверхням, які покривають їхню більшу частину поверхні корпусу. Великий палець відстежується основний сенсорною поверхнею, яка є, крім усього іншого, кнопкою. Вказівний палець відстежується сенсорним курком. А середній, безіменний палець і мізинець відслідковуються сенсорами, що оперізують рукоятку контролера.
З огляду на, що контролер забезпечений зручним ремінцем для кріплення до долоні, користувач зможе безперешкодно стискати і розтискати пальці руки, не боячись при цьому упустити пристрій. А це, в свою чергу, відкриває перед розробниками найширші можливості. Можна буде вільно брати в руки віртуальні об'єкти і маніпулювати з механізмами за допомогою окремих пальців, показувати своїм противникам непристойні жести (ви б тільки знали, як часто люди, які грають в VR-ігри, хочуть показати ворогам середній палець, але у них просто немає такої можливості), висловлюватися в онлайн-іграх жестами і багато, багато іншого. В цьому плані контролер Knuckles легко обскакав Oculus Touch і вже тим більше PlayStation Move.
Система працює дуже хитро. Всі пальці, крім великого, відстежуються в кількох положеннях. Наприклад, якщо ви тільки злегка відстовбурчені безіменний палець, сенсорна поверхня підрахує залишилися на рукоятці контролера фаланги і спроектує зображення напівзігнутих пальця в віртуальний світ. Якщо ж ви повністю випрямити палець - він повністю випрямиться і всередині VR. Ось так, без використання додаткових камер і складних технологій Valve вдалося вирішити одну з основних проблем віртуальної реальності. Перед початком кожної гри користувач повинен буде відкалібрувати систему, щоб вона вивчила будову його долонь. Для цього просто потрібно кілька разів стиснути і розтиснути ваші пальці. Вбудованого акумулятора контролера Knuckles в поточній моделі контролера вистачає на три години гри, а заряджається він через Micro-USB-кабель. Поки невідомо, коли саме контролери Valve надійдуть в продаж, проте ясно, що трапиться це вже досить скоро.