Наша сеть партнеров Banwar
У пресу просочилася інформація, що в Німеччині і США з'являться нові товарні знаки, схожі на чотири кільця Audi. Ходять чутки, що в найближчому майбутньому, Audi може відновити свою емблему. У реєстраційних документах представлені два можливих нових логотипу, які злегка еволюціонували з чотирьох кілець.
В обох заявках, нові значки позначені як «транспортні засоби та їх конструктивні елементи; радіаторні решітки ». Сумнівів немає - це нові логотипи. Однак, чому Audi змінює свою емблему зараз залишається загадкою.
Багато аналітиків підозрюють, що Audi готується до створення двох суббрендов. Один, ймовірно буде пов'язаний з електромобілями компанії, другий поки не відомо. Компанія Audi істотно досягла успіху в створенні новітніх моделей електромобілів, таких як e-tron і PB 18 e-tron , Давши урок багатьох конкурентам. Можливо, у німців з Інгольштадта розгорівся апетит, і тепер вони хочуть окремі бренди, які будуть асоціюватися виключно з електрокарами.
Логотипи для компаній і брендів постійно змінюються. Часто зміни виходять не суттєвими, лише тільки покращуючи колір або шрифт, зберігаючи при цьому попередній дизайн. Знамениті чотири кільця компанії, які ми всі добре знаємо і легко дізнаємося, дебютували ще в 1985 році. Хоч історія чотирьох кілець бере початок ще з 1934 року, коду відбулося злиття 4 компаній - «Ауді Верке», «Аугуст Хорьх Аутомобіл Верке», ДКВ і «Вандерер».
В середині 2009 року логотип, який складається з чотирьох кілець, піддався рестайлінгу. Змінився шрифт логотипу та металеві кільця, які отримали більший обсяг і хромовану окантовку.
Це може бути вам цікаво:
Рейтинг найбільш «живучих» автомобілів за всю історію
Volkswagen Golf Harlekin - незвичайна версія самого рідкісного Гольфа
Audi 100: історія появи легендарної моделі
Вивчаємо географію Іспанії разом з SEAT
5 автомобілів Volkswagen, які назавжди змінили світ