Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новини одеської веложізні: коли Одеса стане містом велосипедів?

  1. Кардіотренажер, свобода і чистий захват
  2. бути невидимкою
  3. Чи не вб'є, так покалічить!
  4. Сезон проколів і інші небезпеки
  5. Проти викрадення немає прийому?
  6. Який велосипед вибирати?
  7. Хто сьогодні на велосипеді?
  8. Нова послуга: в Одесі в жовтні запустять систему автоматичного муніципального велопрокату (байкшерінга)...

Наша сеть партнеров Banwar

Одесі доведеться ставати містом велосипедів. Мова вже не про екологію і здоровий спосіб життя, а про просте здоровому глузді. Ми стоїмо в нескінченних пробках. І навіть таксі не допомагає швидко дістатися до потрібної точки в іншій частині міста. Найчастіше швидше виявляється пішки ... або на велосипеді. Дехто вже вибрав для себе цей вид транспорту. Про те, як почуває себе велосипедист в нашому місті, «Одеської життя» розповів одесит Дмитро Карпенко.

Кардіотренажер, свобода і чистий захват

Дмитро захоплювався велосипедним спортом ще в молодості Дмитро захоплювався велосипедним спортом ще в молодості. Зараз, у віці 45 років, він вирішив зробити велосипед частиною свого життя.

- Що я можу сказати? Велосипед - це чистий захват! - ділиться він. - А крім того, кращий кардиотренажер з усіх можливих. Нашому серцю потрібні навантаження, щоб жити. Плавання дуже дорого і на любителя. А ходьба пішки не дає такого розмаїття навантажень, як велосипед. Велосипед - це величезне задоволення, а ще - свобода пересування. Я з ним став потрапляти в такі місця, де пішки ніколи не був і не побував би.

Але крім чистого захвату, є і проблеми, з якими за кілька місяців «двоколісної життя» Дмитро зіткнувся на власному досвіді. Відсутність велодоріжок, хамство водіїв, розбиті дороги - це відомо і тим, хто тільки придивляється до велосипеда. Але є й інше.

бути невидимкою

Розповідаючи про труднощі життя з велосипедом, Дмитро спохвачується:   - Найголовніше - напишіть це великими літерами Розповідаючи про труднощі життя з велосипедом, Дмитро спохвачується:
- Найголовніше - напишіть це великими літерами! - тебе ніхто не бачить! Матусі базікають, діти вважають ворон, люди в навушниках. Найнебезпечніше, коли людина, уткнувся в телефон, зупинився. Він може зробити крок вперед - а може тому. Ти його починаєш об'їжджати, а він різко розвертається - і до тебе під колеса, не відриваючись від телефону. Ігнорують нас буквально все, і про це важливо пам'ятати!

Не забудемо і про обов'язкові заходи безпеки.

- Якщо виїжджаєш ввечері - обов'язково ліхтар! Але так у нас робить менше половини. А ззаду - обов'язково мигалка, вона для машин. І світловідбиваючі елементи як на одязі, так і на велосипеді. Це те, що врятує вам життя!

Чи не вб'є, так покалічить!

Звичайно, велосипед - не автомобіль, і страху перед ним у нас практично немає. А дарма. Дмитро Карпенко, як лікар-травматолог зі стажем, пояснює:
- Я, наприклад, їжджу не дуже швидко, моя швидкість - 20 км / ч. Велосипед важить 15 кг плюс моя вага - 87 кг. У підсумку виходить імпульс, який при наїзді на дорослого, з ніг зіб'є і відкине досить далеко. Якщо під колеса потрапить дитина - буде біда! Як мінімум, черепно-мозкові травми. І типовий «бамперна» перелом ноги від прямого удару в область коліна або стегна.

Чи не краще доведеться при зіткненні з пішоходом і самому «наїзнику».

- Найчастіша травма у велосипедиста - перелом ключиці. Ноги фіксовані на педалях, падаємо набік, навантаження припадає на ключицю. А це - найслабша кістка в організмі людини, витримує навантаження всього в 11 кг. Якщо встигнеш виставити руку - серйозно пошкоджено зап'ясті ...

Сезон проколів і інші небезпеки

Головна небезпека в місті - неадекватні автомобілісти. А ось на Трасі Здоров'я найбільш небезпечні ... «неадекватні матусі» з маленькими дітьми.

- Вони стоять прямо на велодоріжках і базікають, а дитина років п'яти на самокаті або велосипеді катається без нагляду, - пояснює Дмитро - Вони стоять прямо на велодоріжках і базікають, а дитина років п'яти на самокаті або велосипеді катається без нагляду, - пояснює Дмитро. - У мене недавно на трасі в'їхала так маленька дівчинка. Добре, що я стояв, і вона просто вдарила мене по нозі велосипедом - це добре. А якби я сам налетів на неї на швидкості?

Крім того, велосипедисти попереджають новачків: в Одесі почався сезон проколів!

- Я одну шину проколов вже 2 рази, другу - 5. Всі говорять, що це колючки акації, але я в інтернеті знайшов, що випадають ці колючки з плодів рослини якорец наземний. Це полутрава-напівчагарник. Влаштовані колючки дійсно як якір, так що як не поверни, один з чотирьох шипів буде стирчати вгору. У день бачу трьох-чотирьох людей, які стоять з проколами через ці колючок. Вирішується проблема просто - в колеса впорскується герметик. Тоді на місці проколу колеса вихлюпуються бульбашки і буквально на очах застигають. Підкачати трохи колесо - і можна їхати!

Проти викрадення немає прийому?

Розповідають, що в Києві вже виросло ціле кримінальний бізнес на викраденні велосипедів. У нас це поки носить «аматорський» характер, але теж має місце.
- В Одесі багато викрадають. Тому обов'язково потрібен замок. Він, звичайно, нічого не вирішує, тому що ламається викруткою за 2 хвилини. Але хоча б затримає злодія, поки ви підійдете, і застрахує від тих, хто просто прихопив би ваш велосипед, проходячи повз.
Знаходять викрадені велосипеди ще рідше, ніж автомобілі. А проти крадіжки двоколісного єдиний дієвий прийом - не кидати велосипед, тримати в полі зору.

Який велосипед вибирати?

Що вибирати для себе, якщо ви вирішили сідати на велосипед? Це справа смаку і потреб, але пару рад ми все ж отримали. Є велосипеди, які ближче до професійних - «шоссери» і «маунтбайках». А є так звані міські - «сіті-байки», простіше і дешевше.

- Шоссери - легкі і швидкі, для ідеальної траси. Вони зараз мало затребувані, це все-таки професійний гоночний велосипед, - пояснює Дмитро. - З'явилися так звані гібриди: шосейник, але шини вже товстіший, модифікована рама, щоб людина могла з ідеальною траси зійти і трохи по каменю і землі проїхати. Маунтбайках - з товстими шинами, всюдихід, що дозволяє ганяти по бездоріжжю, що дуже добре при нашій якості доріг.

У чому різниця між ними і «сіті-байком»? У посадці. На маунтбайках, на шоссере ти їдеш, як спортсмен, напівзігнувши. Навантаження йде на ноги і на руки. Як правило, використовуються жорсткі сидіння.

- Їхати так не дуже комфортно, - погоджується велосипедист, - але так ти бережеш свій хребет. Все простацькі «сіті-байки» - для їзди з рівною спиною. Вся навантаження йде на хребет - і це погано. Тому туди і ставлять м'які широкі сидіння, щоб хоч якось компенсувати.

Хто сьогодні на велосипеді?

У місті велосипедистів трохи, вони губляться в потоці машин У місті велосипедистів трохи, вони губляться в потоці машин. Але більшість любителів поганяти на двох колесах з'являються на Трасі здоров'я. Дмитро розповідає, що зараз за день її проїжджає до тисячі чоловік. Вони діляться на кілька основних категорій.

- Є профі, які в повній екіпіровці, обов'язково зі шоломами, велосипеди від 2 тис. Євро і вище. Вони повз тебе, як повз стоячого, проносяться на ходу. Друга категорія - люди років 40-50, теж добре споряджені. В основному колишні велосипедисти, таких багато. Гарне водіння, стежать за дорогою, але вже є зайва вага.

Третя категорія - такі, як я. Любителі, які спробували щільно сісти на велосипед. Вклали в це 200-300 доларів. Але вони без шоломів, слабо екіпіровані і не дають професійних швидкостей. Таких більшість, різного віку - від 17 до 50.

Четверта категорія - це діти, і це біда! Гаразд, коли їде тато на велосипеді, і поруч з ним дитина, за яким батько доглядає. А коли діти катаються самі, особливо у віці 7-10 років, це страшно.

Найгіршим злом одеські велосипедисти вважають туристів, які беруть транспорт в прокаті. Найчастіше це велосипед або чотириколісний електротранспорт. Вони можуть не мати поняття про правила руху, виїхати на дорогу перший раз в житті. Ці - по-справжньому небезпечні!

Нова послуга: в Одесі в жовтні запустять систему автоматичного муніципального велопрокату (байкшерінга) Nextbike.

Раніше проект вже стартував в Києві Раніше проект вже стартував в Києві. Система байкшерінга складається з 33 станцій і 55 велосипедів. Разова півгодинна поїздка на велосипеді обійдеться в 30 гривень, оренда байка на весь день - 300 гривень. Основна проблема, з якою зіткнулися під час запуску проекту в Києві - крадіжка велосипедів.

Фото: автора і odessa.comments.ua

Тая Найденко

* Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Який велосипед вибирати?
Хто сьогодні на велосипеді?
Що я можу сказати?
А якби я сам налетів на неї на швидкості?
Проти викрадення немає прийому?
Який велосипед вибирати?
Що вибирати для себе, якщо ви вирішили сідати на велосипед?
У чому різниця між ними і «сіті-байком»?
Хто сьогодні на велосипеді?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов