Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ОБЛАДНАННЯ БАГАЖНИКА під фальшполом

Наша сеть партнеров Banwar

Всім доброго дня.

Закінчується 2-й місяць експлуатації Xray. На спідометрі трохи - 1280 км. Далеких поїздок поки не було, в основному міський режим. Машиною задоволений. Все працює в штатному режимі. Витрата бензину приблизно 10 - 10,5 літрів по місту.

Ще не звик до коротким 1 і 2 передачам. Чи не розібрався для себе - погано це чи добре (що вони короткі). Коли йде розгін з місця їх потрібно переключати занадто швидко, що не завжди зручно. Зате, під час вирулювання по міських дворах, котишся на першій, немов на зниженій, не поспішаючи. На Ниві, зазвичай, це відбувалося на другій передачі. Коротше, треба звикати. 3-тя, 4-я і 5-я передачі просто радують еластичністю, дозволяючи бадьоро розганятися в дуже широкому діапазоні.

Із зручностей можна відзначити роботу кліматичної установки і камери заднього виду. За порадою одного знайомого, який майже рік катається на Ладі Весті, ставлю регулятор температури на 22-23 градуса, включаю режим «авто» і система працює собі тихенько. У салоні свіжо, але не холодно, а за бортом під плюс 30. Зручно. Кажуть, цей же підхід працює і взимку.

Камера заднього виду, звичайно, не скасовує необхідності поглядати в бічні дзеркала. Але кут огляду в ній набагато ширше, що дуже зручно при рушанні з парковки або викочуванні через якогось перешкоди заднім ходом, тому що видно що йде по проїжджій частині транспорт, який часом не розгледиш через який стояв поряд авто поки не висунешся на підлогу корпусу назад.

А ось контроль медіа керманичами перемикачами можна було зробити більш функціональним. Скажімо, вибирати номер телефону в адресній книзі доводиться вручну на екрані, що при русі дуже незручно. Хіба не можна зробити «перегортання» контактів за допомогою джойстика на кермі з наступним підтвердженням? Теж саме з вибором радіоканалів чи аудіо треків. Мені здається, це можна вирішити на програмному рівні. Можливо, є якісь прошивки. Треба пошукати.

Хотів загострити увагу на багажному відділенні та його благоустрій.

Нагадаю, що мій авто був укомплектований знімною кришкою в багажнику, яка називається фальшпол. З'ясувалося, що дане рішення зовсім не нове, багато авто виробники застосовують його на своїх машинах. Сама ідея непогана, хоча у неї є свої плюси-мінуси, так само як противники і прихильники. Кому хочеться, може обійтися без цієї самої кришки, не питання. Але якщо вже вона є, думаю, треба використовувати позитивні сторони даної конструкції.

Основний плюс фальшпідлоги в тому, що вся дрібнота, яка не використовується сіюсекундно, може бути прибрана під кришку, і не буде втручатися при використанні основного відділення. У «підпіллі» пішли такі речі як патронташ з інструментом, знак аварійної зупинки, буксирувальний трос, компресор, топірець, невелика лопатка та інші принади, за якими не охота їхати в гараж, хоча і не користуєшся ними кожен день (типу «раптом завтра в ліс »). Висота простору під фальшполом не велика - близько 90 мм, так що багато туди не заштовхаєш, але, тим не менше .... Якщо необхідно що-небудь дістати з «підпілля», можна підняти кришку і зафіксувати її в спеціальних упорах під кутом приблизно 20 градусів. Можна і не фіксувати - однією рукою тримаєш кришку, інший береш потрібну річ. Зрозуміло, якщо на кришці розташований якийсь вантаж, можливо, спочатку його доведеться прибрати з багажника. Але, думаю, подібні питання самоорганізації і планування неминучі, тому що всього не передбачиш. При підготовці до далекої подорожі, важливіші речі спочатку повинні опинитися в межах доступу, менш важливі можна прибрати «вниз». Зрештою, можна взагалі цю саму кришку залишити вдома або покласти її на дно багажника.

Ось тут якраз і виникають «хитрі нюанси». Сама кришка статі виконана з пористого пластику і обклеєна ворсистим матеріалом - карпетом. Її вантажопідйомність не велика - близько 25 кг концентрованої навантаження (як написано в інструкції) або 50 кг розподіленого ваги. Поклав мішок картоплі - і ага, кришка навпіл! На форумах вже зустрічаються розповіді про поламані або продавлені кришки. Але є і опису конструкцій, як ці кришки зміцнити. Причому це стосується не тільки Xray, а то почнеться зараз - «мовляв, це ж АвтоВАЗ, нічого не можуть». Умільці знайшли дуже прості і прийнятні виходи з ситуації. Їх зміст полягає в тому, що під підлогою встановлюється конструкція зі стінками, які грають роль ребер жорсткості і сприймають вагу вантажу, покладеного на фальшпол. Одночасно під підлогою виходить подоба органайзера, щоб речі, що лежать «внизу», були впорядковані і не бовталися з боку в бік. На ютубі є описи подібних саморобок для найрізноманітніших авто - Калини, Дастера, Октавії, Спортріджа, Уаза, Ниви і т.д. Процеси їх виготовлення і монтажу показані дуже детально. Відео про Xray поки не зустрічав.

Виникає резонне питання до виробників аксесуарів - чому немає фабричних органайзеров? Поштовхавшись на авторинку в пошуках подібних аксесуарів для свого авто, поговоривши з продавцями, з'ясував, що такі речі замовляють не часто, вони дороги. Навіть через інтернет магазини. Для Xray в інтернеті зустрів поки лише одне - якісь Т-подібні пластикові стінки-панелі на липучках, які необхідно встановлювати під фальшпол у вигляді перегородок. Їх вартість без доставки від 600 рублів кожна. Треба штуки три. Там же були приведені фото. Можливо, система працездатна. Не пробував. Зробив по-своєму. Чому? Про це нижче. Варто сказати, що зустрічав відео, де наш авто-колега доводив заводський органайзер для КІА Спортріджа. Ось це була цікава річ, у вигляді великого пластикового пенала з днищем і осередками під різні дрібниці. Прямо під розмір багажника. На вигляд міцно. Але хлопцеві довелося замінити повно розмірну запаску, яка лежала в ніші під підлогою, на докатку, підібрати до неї кріплення. По-іншому цей пенал не встав. Якщо не помиляюся, коштувало це задоволення в районі 6000-7000 рублів. Чи не дешево, звичайно, але я не відмовився б від подібного штатного органайзера з пластика саме під Xray. На жаль, поки такого не зустрів.

Ось і підійшов до ще одного конструктивного «нюансу». Запасне колесо, вірніше його розташування. У багатьох сучасних авто запаска розміщена горизонтально в ніші під підлогою багажника (а Xray не виняток). Тому, щоб, при необхідності, до неї дістатися, треба витягти частину речей з багажника. Це, прямо скажемо, не завжди зручно, і дай Бог, щоб траплялося рідко. Але діватися нікуди, доводиться пристосовуватися.

При виготовленні органайзера в свій Xray, передбачив можливість доступу до запасного колеса. На фото показані основні моменти при підгонці і установці самого пенала-органайзера. Мій пенал вийшов з днищем, складається з трьох відділень, займає половину «підпілля». Частина, що залишилася половина формує четвертий відділення для більш довгих предметів типу лопати. Загальний розмір ящика приблизно 940 на 360 мм. Він виконаний з фанери товщиною 10 мм - це стінки і перегородки. Днище - фанера товщиною 6 мм. Висота ящика - 90 мм. Обклеєний карпетом за допомогою спеціального клею для карпета (так і називається), які купував на авторинку. Ящик вийшов важким - близько 4 кг. Ціна питання - трохи менше 1000 рублів і тиждень метушні ввечері після роботи. У мережі зустрічав варіант з пінно-пластикового матеріалу (не пам'ятаю його правильного назви, всередині пінопласт, зовні пластик) товщиною 30-40 мм, також обклеєний карпетом. Виглядає акуратно і набагато легше. Але він без дна. Наявність дна дозволяє мені прибрати весь ящик відразу з усім вмістом або «на вулицю», або зсунувши його на складені спинки задніх сидінь, відкривши тим самим доступ до запасці. При відсутності дна, природно, довелося б куди то перекидати весь вміст «підпілля». Для зручності вилучення ящика, в центральних перегородках зроблені дві ручки. В інтернеті зустрічаються варіанти окремого саморобного люка над запаскою (хотів зробити собі також), але ніша запаски у Xray займає майже весь багажник, тому народився варіант з ящиком. Відчував, конструкцію, власною вагою (~ 90кг) - сідав на кришку фальшпідлоги, вона навіть не прогнулася. Зрозуміло, з точки зору дизайну, органайзер зроблений не ідеально. Як то кажуть - перший млинець, але не скажу, що зовсім комом. Покатаюся, подивлюся, як це буде діяти надалі. Поки нормально, тому що основна мета - зміцнення кришки і створення органайзера, досягнуті. Фото органайзера додаються.

Всім удачі на дорогах!

Всім удачі на дорогах

Вид багажника без фальшпола

Вид багажника без фальшпола

Вид багажника з фальшпідлогою і відкинутими спинками задніх сидінь

Вид багажника з фальшпідлогою і відкинутими спинками задніх сидінь

Ніша з запасним колесом

Ніша з запасним колесом

Примірка ящика в багажнику

Примірка ящика в багажнику

Вид органайзера з піднесеним фальшпідлогою

Вид органайзера з піднесеним фальшпідлогою

Готовий органайзер на своєму місці

Хіба не можна зробити «перегортання» контактів за допомогою джойстика на кермі з наступним підтвердженням?
Виникає резонне питання до виробників аксесуарів - чому немає фабричних органайзеров?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов