Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Обманка датчика тиску палива | Професійний чіп-тюнінг у Воронежі

Наша сеть партнеров Banwar

Обманка датчика тиску палива

На автомобілях з системами CommonRail блок керування двигуном безперервно управляє тиском в паливній рейці. Наприклад, на холостому ходу тиск близько 300 атмосфер, на середніх навантаженнях - 700-800, в режимі повної потужності 1800-2100 атмосфер. Цифри ці орієнтовні, і залежать як від виробника (Bosch, Delphi, Denso), так і від покоління системи (1, 2, 3).

Просте лінійне перетворення сигналу датчика тиску використовувати не можна, тому виробники тюнінг-боксів змушені використовувати логічні мікросхеми, які працюють за алгоритмом, що дозволяє коригувати тиск щодо нешкідливо і непомітно для системи. Тобто, для прикладу, в зоні 300-400 Бар тиск не коригується зовсім, в зоні середніх навантажень + 10%, в зоні максимального тиску + 5%. З цим завданням в тюнинг-боксі справляється найпростіша мікросхема вартістю кілька десятків рублів. Щоб у споживача не виникло питань, за що платиться 10-20 тисяч рублів, базові версії тюнінг-боксів зроблені нерозбірними або залиті компаундом. Зрозуміло, пошкодження корпусу позбавляє можливості повернення пристрою. Більш сучасні тюнінг-бокси мають на борту ARM-процесори. Однак це скоріше зроблено для солідності, ніж за потребою. Розрахунків, для яких потрібно така продуктивність процесора, коробочки не виробляють. Вартість сучасних ARM-пристроїв становить вже кілька десятків доларів. При цьому виробники тюнінг-боксів подібні моделі позиціонують як вершину технології і просять за них уже подвійну ціну щодо базових версій.

При некоректній настройці тюнінг-боксу блок керування двигуном за показаннями інших датчиків розуміє, що датчик тиску палива, підключений через «обманку», не працює належним чином, і включає обхідні алгоритми для захисту двигуна і зниження токсичності відпрацьованих газів. Цікаво, що навіть пристрої з потужним процесором на борту як і раніше оснащуються крутилками - аналоговими підлаштування резисторами. Це зроблено для того, щоб підстроюванням на реальному автомобілі знайти такий режим роботи, при якому штатний уприскування не звалюється в аварійний режим. Однак, ці настройки в результаті виявляються повністю ідентичними або дуже близькими до заводських. Зрозуміло, реального приросту потужності в такому разі не буде.

Чим сучасніше двигун і і досконаліше система управління, тим менше позитивний ефект від тюнінг-боксів. У більшості ж випадків ефект зворотний - машина їде так само, як їхала без коробочки, або навіть гірше, і споживає на 30-35 відсотків більше палива.

Для розуміння складності керуючих алгоритмів нижче представлені кілька діаграм з редактора ChipTuningPro. Як бачимо, тиском палива, тиском наддуву, різного роду обмежувачами (тиску, подачі палива, крутного моменту) можна управляти безпосередньо в програмі. Тюнинговая прошивка максимально коректно враховує взаємний вплив різних калібрувань один на одного і дозволяє отримати максимум віддачі від двигуна без зниження ресурсу і без збільшення витрати палива. Важливо, що і варто чіп-тюнінг в більшості випадків навіть менше, ніж «чудо-коробочка» ..

Важливо, що і варто чіп-тюнінг в більшості випадків навіть менше, ніж «чудо-коробочка»

Рис.1 Граничний тиск наддуву

1 Граничний тиск наддуву

Рис.2 Заданий тиск наддуву в ECO-режимі

2 Заданий тиск наддуву в ECO-режимі

Рис.3 Додаткове паливо при повній потужності

3 Додаткове паливо при повній потужності

Рис.4 Обмеження подачі палива при прискоренні на 3 передачі

4 Обмеження подачі палива при прискоренні на 3 передачі

Рис.5 тарування датчика температури палива

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов