Наша сеть партнеров Banwar
Водити, потім розслабитися? Той випадок, коли кому треба переставити. Водити потім, розслабитися! Тисну кнопку пуску двигуна, влаштовуюся в кріслі середнього ряду з належним важливим видом і гортаю прайс-лист. На російському ринку Toyota Alphard пропонують в трьох фіксованих комплектаціях. Силовий агрегат безальтернативний: бензиновий V6 3,5 (275 л. С.) З шестідіапазонним автоматом, привід на передні колеса. Розрізняються виконання «житлоплощі». Престиж - 3 210 000 руб., Люкс - 4 156 000 руб. і Executive lounge - 4 256 000 руб. Сиджу в найбагатшій версії.
Так, чотири мільйони з двома сотнями - це, звичайно, багато. Це інша квартира. Але клієнтові, яке готове заплатити такі гроші, топ-Alphard відповідає предліннющім переліком оснащення. І чого тут тільки ... є! Легкосплавні 18-дюймові диски, світлодіоди «по колу» (включаючи денні ходові вогні), два люка, трьохзонний клімат-контроль, датчики світла і дощу, круїз-контроль, подушки і шторки безпеки (в тому числі колінна подушка водія), система курсової стійкості, система допомоги при підйомі по схилу, повний електропакет. Добре-добре, я не буду про все це монотонно бубоніти, хоча ми тільки на початку списку. Давайте просто оглянемося.
Салон в будь-який з російських версій шестимісний. І в будь-який з версій «капітанські крісла Ottoman» другого ряду - головні предмети меблів. А у Executive lounge вони в самому крутому виконанні. З одного підлокітника висувається столик. Відкинеш накладку другого, а під нею пульт: тут, крім управління приводами спинки і висувною підтримки для ніг, є кнопки пам'яті двох положень, регулятор підігріву / вентиляції, включення індивідуальної підсвічування, як в літаку.
На спинці переднього пасажирського крісла (воно, до речі, теж з підтримкою ніг) є клавіші, якими сидить на правій центральній «отоманці» може зрушити його вперед для більшого простору. Комфортно!
Бракує хіба що масажерів. До слова, водій також здатний керувати середнім поруч: зліва від керма кнопки, якими крісла наводяться в положення за замовчуванням. І інший цікавий момент: дисплейчик на приладовій панелі сповіщає водія про відкриті стеклах, а вони опускаються і в зсувних дверях.
А я відкинувся на спинці напівлежачи, витягнув ноги, дивлюся вгору. Під стелею Blu-ray плеєр, пульт «третьої зони» клімат-контролю. І перемикач оперізує салон по стелі підсвічування - 16 варіантів кольорів! Чи не автомобіль, а нічний клуб! Тут вам і «преміальний» звук: по салону розміщені 17 динаміків аудіосистеми JBL, а крім CD і DVD підтримується формат MP3. Загалом, везіть мене куди-небудь, везіть. Та хоч би й на третьому ряду. Тягну ручку, зрушую центральне крісло вперед (ох, важке щось!) І при зрості 175 см і середньостатистичної комплекції цілком вільно влаштовуюся на «економ-гальорці».
Toyota Alphard Executive lounge
Ціна від:
4 256 000 руб.
Ще одинадцять нешвидкий секунд на підйом електроприводом багажних дверей. У шестимісній конфігурації салону обсяг багажника зникаюче малий. Значить, далекі подорожі з поклажею цих шістьох, на жаль, неможливі. Зустрічі делегацій з компактними «Кебін-сайз»? Тут можна піти на компроміс, зсунувши секції третього ряду вперед (ручки дозволяють зробити це і з багажного відсіку).
А як би зовсім скласти ці крісельця? Поєднуємо стрілочки на них зі стрілками на напрямних, коли піддасться, тоді отщелкнется - два складених «бутерброда» піднімаються до бортів і пристібаються лямками. Тільки тепер спинки центральних «оттоманок" не відкинеш назад до кінця, вони будуть упиратися. Зате отримуємо місткий багажник! З двома об'ємними підпільними нішами, де нудьгують запаска-докатка і дорожній набір. Є і пенальчик для дрібниці. А зрушиш другий ряд до упору вперед - і ого - вже цілий фургон!
Дослідивши «житлоплощу», та зітхнувши ще раз про персональний водія, швидко і безпроблемно влаштовуюся за кермом. Підтримка у крісла, як у офісного, але нехай.
Шарю поглядом і руками по деталях обстановки - а добре сплановано! Це тільки на вигляд важкувато. І головне: немає відчуття «будь ласка, передавайте за проїзд, наш автобус буде ...» Як сів би за кермо позашляховика, тільки огляд краще.
Роблю кермом «три майже з половиною» обороту від упору до упору, включаю реверс, дивлюся на центральний дисплей ... І дивлюся, дивлюся, поки не доходить, що у такого собі масиву, здається, немає камери заднього виду. Вийшов і оглянув корму. Ні. Подзвонив до представництва. Засмутили: у нас, дійсно, не передбачено. А на японських версіях, судячи з фірмовим фотографій, камера є. Я попросив би і фронтальну камеру: габарити відчуваються погано, а парктроніки особливо не врятуєшся.
Вирулюю з території представництва. Хтось маленький різко сповільнюється і пропускає. Ну, ще б пак, такий собі нахрапистий фас, хром його вибухнув! «Якудза-вен"? По крайней мере, в багатому сяюче-блискучому токійському районі Гіндза модель виглядала б зовсім органічно. Ось і великий японський аніматор Хайао Міядзакі напевно схвалив би її аніме-вигляд. З нашим пейзажем штуковина, м'яко кажучи, контрастує. Але, проїзд на однооб'емников день, стверджую: при всій агресії екстер'єру це - обсяг добра. Доброзичливий до користувача автомобіль.
Так, навігація з досить примітивною графікою штурманом слабенько, обзиваючи великі столичні вулиці «дорогами без назви». Але, право, все вже їздять по «Яндекс-навігатора» або, на худий кінець, «СітіГІД»! Так, простовато виконання обробки і деталей, є такий типово «тойотовский» момент. Це не філігранний і нарочито пишний Mercedes-Benz V-class , Що не нуднуватий в своїй вивіреної серйозності VW Multivan - найближчі конкуренти - але їх б'є архіпрівлекательное співвідношення ціни і рівня оснащення. І, зауважу, на ходу нічого не поскрипує, чи не похрустивает.
Головне: відразу все потикати і по-максимуму підключити. Запущені підігрів водійського крісла і підігрів керма (гріються зони «правильного» хвата), включена система Hold (суть «авторучнік», який спрацьовує при повній зупинці і тримає машину до натискання педалі газу, прекрасна підмога в пробках). Включений режим Eco (що можна перевести як «Мляво»). Або дарма ось це? Млява «еко-поїздка» в 100 км в місті дала 12,6 л / 100 км по борткомпьютеру, але пізніше, вже зовсім освоївшись з машиною, я домігся 10 л / 100 км і в звичайному режимі. Так що бувай-бувай, «придушений» Eco, тебе замінить акуратне поводження з акселератором.
А якщо не трястися про витрату палива? Якщо їздити на всі 4 256 000 рублей? Газ! Передню частину машини обсмикує в сторону - ці силові подруливания при активній їзді постійні. Автомат плавно підіграє, ось і напористий розгін. Уявні пасажири не здригнулися, копаються собі в своїх уявних ноутбуках. Гаразд. Перекладаю селектор АКП в «Спорт» і повторюю фокус - педаль в підлогу. Передок знову помітно сіпнувся, картинка в лобовому склі змістилася різкіше. Один з уявних пасажирів запитально підняв брову - ми кудись поспішаємо? Пардон, я лише хотів переконатися, що ми можемо. А ми й справді здатні на актив а-ля набагато більш легка машина. Така собі «легковик».
Туди-сюди, з ряду в ряд, зі світлофорів лідируємо. Обсяг добра за спиною не відчувається зовсім. Трохи «погуще» б рульове, трохи поотзивчівее б гальма. Втім, за мірками однооб'ємного великого і важкого формату - просто відмінно! І як хороша підвіска! «Різнокаліберні» нерівності відпрацьовуються благородно, ось тільки дрібні огріхи профілю відчуваються, та й колії теж. Але не критично. Як не критична і розгойдування. Раззадорившись, переходжу в «мануальний» режим коробки. І дарма, в загальному. Важелем можна виставити лише обмеження діапазонів вгору, але топнешь по педалі, і коробка споро переключиться вниз, а цифра на дисплеї не зміниться. Це так, погратися. А якщо вдуматися, то і спортивний режим тут надмірний.
І ось я вже втягнувся, вже забув про жалість над пасажирськими місцями. Toyota Alphard об'їхав полстоліци, а я ні краплі не втомився. Хвалити і лаяти автомобіль більше нема за що (в блокнотику, правда, записано наостанок «багато дорожніх шумів»). Резюмую: мабуть, краща пропозиція в класі, але неочевидне, тут треба прийти і спробувати. Повертаю бізнес-вен в представництво. Завтра полечу в закордонне відрядження. І якщо по приїзду мені подали б Alphard, то я, мабуть, попросився б за кермо.
Вам сподобається Toyota Alphard, якщо:
- Ваше місце в середньому ряду цієї машини;
- Ви персональний водій цієї машини;
- Ви хочете багато «бізнесу» за прийнятні гроші.
Вам не сподобається Toyota Alphard, якщо:
- Вас лякають монстри в аніме-мультфільмах;
- Вас не лякає ціна німецьких конкурентів;
- Вас взагалі не турбує корпоративний парк.
матчастину
Дмитро Юрасов оглядач Kolesa.ru
Як не дивно це виглядає при настільки солідних габаритах, Toyota Alphard конструктивно ближче немає великому седану Camry і кросоверу Highlander (які, як відомо, складаються в близькій спорідненості між собою), а до менших моделям Corolla і RAV4. У них спільна платформа New MC з поперечним розташуванням силового агрегату, базовим переднім приводом і передньою підвіскою McPherson, а ось задня підвіска може бути різною. До поновлення мінівен задовольнявся «королловскім» варіантом, з поздовжніми важелями, пов'язаними торсіонної балкою, а тепер ззаду встановлена незалежна підвіска від кросовера, що має двохважеля схему (окремий випадок многоричажной конструкції). Попутно на п'ять сантиметрів «підросла» колісна база, що дозволило зробити салон ще просторіше, але головне - з'явилася компоновочная можливість створення повнопривідної модифікації. І, як нерідко буває, це головне нам і недоступно: в Росії Alphard як і раніше пропонується виключно з переднім приводом. Чи не «дефорсировали» для наших умов в сенсі зниження суми транспортного податку і двигун Альфард, спільний з вищезгаданими Camry і Highlander. Алюмінієвий V6 з позначенням 2GR-FE має 60-градусний розвал блоку циліндрів, ланцюговий привід ГРМ, впускний колектор варьируемой довжини і систему подвійного зміни фаз газорозподілу Dual VVT. Цей агрегат, який не має альтернативи в російській специфікації, є для моделі топовим: на інших ринках Alphard доступний також з 2,5-літровою "четвіркою" 2AR-FE, знайомої нам як по Camry, так і по RAV4. Є й гібридна версія, яка комплектується аналогічним двигуном, але з позначенням 2AR-FXE і трохи меншою потужністю, здатним працювати по суперекономічний циклу Аткінсона. Якщо «молодші» модифікації оснащуються безступінчатим трансмісією (варіатором або гібридною Synergy Drive), то «російський» Alphard - виключно класичним гідромеханічним "автоматом" з планетарними механізмами. Це та ж коробка Aisin U660, що працює в парі з 3,5-літровим мотором на Camry і Highlander: вона випускається з 2006 року, представляючи собою подальший розвиток конструкції першого «айсіновской» АКПП з шістьма ступенями TF60SN. Головні переваги цієї трансмісії - відсутність «дитячих хвороб», надійність і ефективна блокування гідротрансформатора на нижчих передачах, що виключає неприємний ефект «пробуксовки» коробки при активному розгоні.
Toyota Alphard V6 3.5 Executive lounge
Технічні характеристики
Габарити (Д х Ш х В х Б) 4. 915 x 1 850 х 1 895 х 3 000 Маса споряджена (повна), кг 2 210 Двигун бензиновий V6, 3,5 л, 275 л. с., 340 Нм Розгін 0-100 км / ч, з 8,3 Коробка передач автоматична, 6 ступенів Обсяг багажника 1 900 л 11111111111111111 [/ su_photos_insert "> https://www.kolesa.ru/uploads/2016/05/ C2A3755.jpg "] 11111111111111111 [/ su_photos_insert]
Зустрічі делегацій з компактними «Кебін-сайз»?А як би зовсім скласти ці крісельця?
«Якудза-вен"?
Або дарма ось це?
А якщо не трястися про витрату палива?
Якщо їздити на всі 4 256 000 рублей?
Один з уявних пасажирів запитально підняв брову - ми кудись поспішаємо?