Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Обслуговування та догляд за вилками

  1. Пружинно-еластомерниє вилки
  2. Пружинно-масляні і масляні вилки
  3. Повітряні і повітряно-масляні вилки
  4. догляд

Наша сеть партнеров Banwar

Проблеми в роботі вилок і амортизаторів зазвичай виникають через забруднення масла і погіршення його робочих властивостей. Так само при неправильній або дуже тривалій роботі зношуються манжети (сальники) і інші деталі вилки, які втративши свої властивості, порушують плавну роботу амортизатора. Зміст амортизаторів в чистоті і регулярне технічне обслуговування значно подовжують термін життя цих дорогих компонентів.

Вилка в обов'язковому порядку вимагає:

  • чищення і змащення ніг на сальники - кожні 100-150 км пройденого шляху;
  • огляду на предмет появи тріщин в «штанях» вилки, мастила сальників з розбиранням - кожні 500-1000 км .;
  • для масляних вилок - заміни масла щорічно або після 4000-5000 км шляху.

Серед необхідних для роботи з велосипедної виделкою інструментів називають викрутку, пасатижі, гайковий ключ, маленький розсувний газовий ключ; з огляду на специфіку роботи з маслом радять запастися дрантям або ганчірками, крім того роботу можна виконувати і в рукавичках для захисту рук від пошкоджень і забруднення.

Пружинно-еластомерниє вилки

Змащувати велосипедну вилку необхідно раз в сезон, але при активному використанні ця процедура може знадобитися частіше. Процес змазування пружинно-еластомерній вилки вкрай простий: масло за допомогою шприца заливається під пильовик, потім вилка розробляється, а залишки мастильного матеріалу видаляються м'якою ганчіркою. На ноги близько сальників найкраще наносити тефлонову мастило (все частіше використовується мастило в вигляді аерозолю). Серед кращих мастильних матеріалів майстри називають силіконові і прозорі консистентні мастила.

В ідеалі потрібна повна перебирання з очищенням всіх нутрощів раз в декілька тисяч кілометрів пробігу. Звичайно, в реальності це залежить від того, де і як ви катаєте. Згодом в пружинно-еластомерній вилці накопичується бруд через особливості її конструкції. Типова перебирання такої вилки включає:

  • зняття штанів
  • чистка штанів вилки від бруду
  • протирання штоків від бруду, їх мастило
  • обслуговування сальників: їх очищення, замочування і наступні змазування
  • очищення та змащування пружини
  • очищення еластомеру, при необхідності його підрізання (якщо він вкляк)
  • протирання бушінг (так, не башінгов, як пишуть в інтернеті)

Вкоротити циліндричний шматок еластомеру можна на 1-2 см для пом'якшення вилки. Іноді зустрічається таке явище, особливо на качанах за якими не стежили, це руйнування еластомеру, буває навіть, що його частини потрапляють між пружиною і корпусом ноги, і заклинивают повністю вилку. В цьому випадку його залишки можна зовсім прибрати, це навіть збільшить хід вилки, однак вона, можливо, буде повністю пробиватися. У будь-якому випадку, пружину і еластомер добре очищаємо від старого мастила і продуктів зносу, наносимо нову, і збираємо цю ногу назад. Для змащення я використовую 158-у.

Пружинно-масляні і масляні вилки

Такі вилки відрізняються наявністю масляного картрііджа в одній з штанин, що виконує роль демпфера. Перебирання і заміна масла значно покращують якість амортизації! Як правило, після першої перебирання вилка починає працювати краще, ніж вона працювала відразу після її покупки, тому що вже притерті один до одного деталі ретельно промивають і заливають нове чисте масло. Причому потрібно два види вилочного масла: в'язкістю 5W (демпфуючий) і 15W (мастильна). Заміна манжетів (сальників) у вилки продовжує термін служби направляючих (бушінг), а їх заміна - не найдешевше задоволення. За інструкцією покладено перебирати, змащувати, при необхідності міняти масло і численні гумки кожні 50 годин роботи, або кожен місяць.

Визначити необхідність заміни масла можна за такими ознаками: зменшився хід вилки, відскік став гірше, регіліровкі погано працюють.

Велика частина кроків зі списку для пружинних вилок застосовна і тут. Відмінність полягає в тому, що замість обслуговування еластомеру тут змінюється демпфуючий масло. Демпфуючих механізм розташований у правій нозі. Для початку необхідно зняти ручку блокування (Comp Adjuster Knob) у верхній частині. Далі викручується пластиковий механізм блокування ключем на 24. Потім з невеликим зусиллям механізм виймається з труби, вилка повинна бути в вертикальному положенні. Тепер можна зливати масло. Якщо масло каламутне, темне, то воно своє відпрацювало.

У нозі ще залишиться поршень регулювання швидкості відскоку. Перевернувши вилку, його потрібно акуратно видавити, використовуючи який-небудь довгий стрижень (викрутку, наприклад) в кінці видавлювання.

Потім все очищається, в демпфер заливається нове масло в'язкістю 5W. Після процедури зміни масла, може трохи підтікати з правої ноги (це справа тимчасова, надлишки які потрапили в шток, а не в ногу або штани). Так само, можливо, буде "подлагівать" блокування ходу, зовсім не довго (день максимум), так як масло має розподілитися всередині картриджа.

Якщо текти не припинилася, то швидше за все при установки демпфера або зам'яли ущільнювач, або просто не до кінця вкрутили його в ногу вилки. Для виправлення потрібно розвідний ключ роботи - викрутити демпфер (не до кінця, тільки щоб повністю оголити різьблення), перевірити стан ущільнювача, змастити гумку і вкрутити назад. Якщо з-під блокування вилки (синій диск зверху) сочиться масло, то це можна вирішити установкою додаткового кільця.

Якщо тече масло з-під регулювання відбою, то тчь з низу вилки можна припинити, обматать різьблення на болті (куди вставляється перемикач швидкості відскоку) фум-стрічкою. 4-5 витків, думаю, буде досить. Ущільнювача колечко змінюється на більш товсте, котре можна купити авто або госп магазині. Якщо тече крізь шток відбою, то допомагає струму повне розбирання цього вузла з заміною ущільнення всередині штока.

Всі кільця необхідно замочити в вилочному маслі в'язкістю 15 W. Промащуємо сальники спеціальної рекомендованої мастилом Red Grease. Після заливки масла в демпфер, він встановлюється на місце. Після заливки масла попрацюйте штоком отсокока, поганяйте масло щоб воно розподілилося усередині. Слідкуйте за тим, щоб масло не вилилося при установці демпфера. Змащуємо гумові ущільнювачі змазкою, і встановлюємо їх назад.

Повітряні і повітряно-масляні вилки

Такі вилки найбільш складні в перебиранні. Вони відрізняються наявністю повітряної камери, але також мають і масляний демпфер. Також, не забудьте про відміну систем Solo Air і Dual Air. У Dual Air є дві повітряні камери - позитивна і негативна.

Багато операції аналогічні масляним вилок. Тут додатковим кроком спочатку служить підбурювання повітря. У процсссе необхідно замочити паралоновиє ущільнювачі в мастилі 15W. Додатково після установки демпфера в процесі побудови та встановлення штанів в повітряні камери шприцом під кутом 45 градусів додається по 5 мл олії 15W. Встановлюються поршні, все і тільки після цього накачуються камери, спочатку позитивна, потім негативна.

RockShox SID:

RockShox Reba:

RockShox Reba:

Регулювання вилки велосипеда, починається з виставляння сега, потім відскоку (якщо його регулювання передбачена), під які і буде підлаштовуватися низкоскоростная і високошвидкісна компресія. Фахівці відзначають, що виконувати регулювання слід поетапно: виконали одну зміну - перевірили хід велосипеда прогулянкою, тільки потім міняйте наступний параметр. Якщо не дотримуватися цієї рекомендації, то власник ризикує втратити різницю в ході і змастити ефект від регулювання вилки.

догляд

Не менш важливим є зміст вилки в чистоті: обов'язково слід протирати ноги вилки біля пиляків після кожної велопрогулянки щоб уникнути попадання бруду в масло і порушення адекватної роботи велосипеда.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов