Наша сеть партнеров Banwar
підвіска
Незважаючи на гадану хисткість нижніх важелів, передня підвіска рідко приносить проблеми - хіба що амортизатори можуть зажадати заміни через 80-100 тис. Км. Воно й зрозуміло: машина важка, а їздять на ній швидко.
СТ-Мотрс фото 2006 року
Задня підвіска досить «живуча» - тут вона не підрулююча, як у нинішнього покоління FX, і амортизаторів з електронікою теж немає. Все просто і надійно.
Брязкіт при збільшенні оборотів двигуна зазвичай свідчить про розсипання або спіканні керамічного вкладиша нейтралізатора. Після першої сотні тисяч кілометрів зазвичай отгнивает тепловий екран - він теж може деренчати.
Діагностика Infiniti FX 35 в автосервісі СТ-МОТОРС 2006 рiк.
На моделях першого покоління без видимих причин активно гниє кріпильний фланець задньої частини випускної системи. Нерідко вогнище корозії поширюється і на відповідний фланець - тоді доводиться міняти і середню частину, що досить накладно.
Гідромеханічний автомат досить надійний: при експлуатації на асфальті проблем з ним не виникає. А ось спроби вибратися з пастки на бездоріжжі часто закінчуються дорогої заміною гідравлічного блоку.
Компонування вузлів і агрегатів під днищем з точки зору їзди по бездоріжжю вельми вдала, відірвати щось складно. Але машина для серйозного оффроад не призначена: ні геометрична прохідність, ні система приводу до цього не мають.
Спорт - це модно Шанувальникам спорту Ефектні автомобілі зі спортивною зовнішністю у нас в країні завжди користувалися попитом. А вже якщо вигляд підкріплений достатнім запасом «коней» під капотом, успіх практично гарантований. Наш сьогоднішній герой, Infiniti FX, з моменту своєї появи в 2003 р розійшовся вражаючим тиражем - переважна більшість автомобілів продали офіційні дилери, куди менш значна частина припливла з-за океану.
Строго кажучи, FX зовні виглядає куди привабливіше, ніж усередині. При не самих скромних розмірах, він не може похвалитися ні містким салоном, ні великим багажником. Досить посередній і дизайн інтер'єру, хоча пластики використані досить якісні. Втім, не будемо надто суворими - в кінці кінців, в FX чимало і серйозних переваг. Наприклад, динаміка, керованість цього автомобіля дійсно гідні похвали.
Привід автомобіля виконаний за класичною для кросоверів схемою: муфта (в даному випадку електромагнітна) автоматично підключає передню вісь при пробуксовці коліс задньої. В якості силових агрегатів використовували перевірений 3,5 літровий V-подібний двигун (280 к.с.), а також 4,5-літрову «вісімку» потужністю 315 к.с. Обидва мотори заслужили гарну репутацію у сервисменов: до якості бензину в значній мірі байдужі, вираженими хворобами не страждають. Приводи ГРМ - ланцюгові, аж ніяк не проблематичні. Однак, несправності все ж можуть виникнути, якщо не стежити за рівнем масла в картері. У режимі масляного голодування, крім іншого, перестає ефективно працювати гидронатяжитель, а це, в свою чергу, загрожує перескоком або навіть розривом ланцюга. При нормальній експлуатації вона витягується ближче до пробігу 150 тис. Км, її заміна обійдеться приблизно в 33 тис. Руб. з урахуванням робіт і запчастин.