Наша сеть партнеров Banwar
Це японський пікап, розроблений з розрахунком на Америку і вироблений в Кореї. Дана модель Міцубісі - справжня «робоча конячка», прекрасно підходить для бізнесу і активного відпочинку. Машина наділена достатньою потужністю, великою кількістю електронних пристроїв та робочих вузлів, що впливають на ходові якості машини.
Цей потужний і сучасний пікап прослужить вам багато років за умови уважного ставлення і регулярного відвідування сервісу. У Москві пройти ТО або здійснити ремонт Mitsubishi L200 можна в нашому техцентре, повністю оснащеному для діагностики і ремонту машин цієї марки.
планове ТО
Для Мітсубісі L200 передбачений міжсервісний інтервал у 15 тис. Км, але, якщо він використовується для частих поїздок по бездоріжжю, то краще проходити ТО кожні 7,5- 10 тис. Км.
При обстеженні машини в сервісі міняють масло і масляний фільтр, проводять діагностику основних вузлів і з'єднань на наявність прихованих пошкоджень і регулювання розвал - сходження (при необхідності). Особлива увага у цій моделі потрібно звернути на стан локап, що відповідають за блокування гідромуфти - їх поломка веде до забивання радіатора охолодження коробки і її клапанів зруйнованими накладками.
При пробігу в 30 тис. У цих моделей Міцубісі замінюють свічки запалювання і повітряний фільтр, проводиться долив технічних рідин і діагностика стану електрики;
Кожні 60 тис. Км оглядається кришка розподільника і ротор, заливається свіжа охолоджуюча рідина і, при необхідності, змінюється акумуляторна батарея. У ці ж терміни потрібно змінити кисневі датчики в випускному колекторі і каталізатор
При пробігу в 90 тис. Км проводиться заміна масла КПП, і заміна ременя ГРМ з роликами і помпою.
Пікап Mitsubishi L200 - справжній трудівник, тому вже після 100 тис. Км пробігу доводиться перебирати всю ходову частину. Можливо, доведеться замінити: ресори, гальмівні диски, гальмівні колодки і ступичні підшипники.
На сервісному обслуговуванні при досягненні 120 тис. Км пробігу змінюється паливний фільтр в баку.
Заміна масла
Міняти моторне масло в Mitsubishi L200 потрібно через 7,5-15 тис. Км пробігу. Для цієї машини можна застосовувати тільки марки, рекомендовані виробником, так як їх мотор дуже чутливий до якості ПММ. Ми рекомендуємо використовувати оригінальне моторне масло Mitsubishi, яке можна купити прямо у нас.
Нове масло в коробку передач заливають через 90 тис. Км пробігу, а при складних умовах експлуатації - навіть раніше. Це процедуру проводять в автосервісі .
заміна амортизаторів
Замінити самостійно амортизатори на Mitsubishi L200 дуже складно. можна пошкодити різьблення, шпильки на нижній кріпильної гайки і самі гайки. Разом з амортизаторами змінюються і гумки ущільнювачів.
Іноді доводиться міняти демпфери або пильовики. Такий ремонт обійдеться дешевше. Міняють ці деталі відразу зліва і справа.
Заміна радіатора двигуна Міцубісі L200
Так як цей автомобіль часто експлуатується в складних умовах, у нього можлива текти радіатора через механічних пошкоджень. Іноді таке явище виникає через експлуатацію машини взимку, так як метал можуть роз'їдати дорожні реагенти.
Таке пошкодження потрібно усувати відразу, щоб воно не вилилося в дуже серйозний ремонт. Проводити його потрібно тільки в умовах автосервісу, так як «домашня заміна» радіатора досить складна.
Заміна ременя ГРМ
Цю процедуру проводять, коли машина пройшла 60-90 тис. Км. Міняють його, найчастіше, разом з роликом і помпою. Намагатися змінити ГРМ на даній моделі Міцубісі самостійно не варто - це досить складна робота.
Такий ремінь постачений натяжителем, і, поміняти його, здавалося б, легко, але при цьому потрібно зняти ремінь компресора кондиціонера, а натягується він вручну, і тут можна не вгадати і «перетиснути» або «недотиснути». В результаті доведеться проводити дорогу ліквідацію наслідків, так що краще відразу звернутися в сервіс.
Ремонт рульової рейки
Його проводять після діагностики, якщо з'явився люфт рульового колеса. Іноді протікає вузол можна відновити, замінивши сальники, втулки, кільця ущільнювачів, тильником і їх ущільнення. Після цього рейки перевіряють в автосервісі на спеціальному стенді, подаючи в неї під великим тиском рідина. Якщо все нормально, вузол встановлюють на місце. Однак якщо є корозія або пошкодження валу, рейку доводиться замінювати повністю.
Весь перелік робіт можна виконати в нашому автосервісі. Ми гарантуємо високу якість і короткі терміни.