Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Очищення паливних систем - Автоелектрика Діагностика Ремонт ТО в Мінську

  1. Серед «аматорських» (кустарних) основних технологій дві:
  2. «Професійні» способи очищення, що застосовуються перш за все на станціях, дуже схожі на «аматорські»...

Наша сеть партнеров Banwar

Завдяки нашим національним особливостям, таким як, м'яко кажучи, неважливе якість палива і патологічна забудькуватість про необхідність технічного обслуговування (зміни фільтрів та ін.), Забруднення паливної системи (а особливо її найбільш прецизійного вузла - форсунки) є одним з найбільш поширених джерел проблем в роботі двигуна.

І тоді вже мимоволі доводиться їхати на станцію для далеко не найдешевшою процедури очищення паливної системи (Хоча деякі і намагаються займатися «самолікуванням», найчастіше з плачевним результатом). Основними показаннями до неї є:

- підвищена витрата палива;
- важкий запуск двигуна;
- погана прийомистість, наявність провалів і ривків при збільшенні навантаження на двигун, недостатня потужність, що розвивається двигуном;
- завищені показники токсичності (СО, СН) відпрацьованих газів;
- нестійка робота двигуна на малих обертах, в тому числі на холостому ходу;
- швидкий вихід з ладу датчика кисню (лямбда-зонда) і каталітичного нейтралізатора і ін.

Звичайно ж, багато хто з цих проблем можуть бути викликані не тільки забрудненням паливної системи, а й десятком інших причин - несправностями системи запалювання та ін.

Тому перш ніж проводити очистку та брати гроші з клієнта, бажано провести хоча б мінімально достатній обсяг діагностичних робіт , Для того щоб переконатися, що очищення - це те, що потрібно, і все, що потрібно (для цього, щоправда, необхідно мати у своєму розпорядженні хоча б частиною спеціалізованого обладнання, а це вимагає чималих коштів).

Механізм виникнення перелічених проблем досить простий - забруднення всередині форсунки можуть призвести не тільки до того, що в камеру згоряння впорскується не та кількість палива, яке повинно було бути впорснути (порушується склад паливо-повітряної суміші), а й до того, що впорскується кількість палива погано розпорошується, що призводить до порушення рівномірності паливо-повітряної суміші.

У підсумку обидва ці чинники викликають і підвищена витрата, і втрату потужності, і інші неприємні наслідки.
На малюнку 1 показано пристрій електромагнітної форсунки.

Не будемо детально зупинятися на цьому питанні
Не будемо детально зупинятися на цьому питанні.

У цій статті я хочу коротко розглянути способи і особливості різних технологій очищення паливної системи.

Перед проведенням будь-яких заходів з очищення не завадить перевірити працездатність електромагнітних клапанів форсунок - це можна зробити або пальцем на дотик, або за допомогою стетоскопа (спрацьовування клапана супроводжується характерними клацаннями). Ініціювати роботу форсунок (окремої форсунки) можна і на заглушеному двигуні - або просто подавши керуючу напругу на форсунку від зовнішнього джерела, або ініціювавши роботу форсунки побічно, через електронний блок управління програмою-сканером.

Електропараметрів обмотки клапана форсунки також можна перевірити без її демонтажу мультиметром.

Загалом всі технології очищення можна розділити на дві великі групи - «аматорські» (кустарні) і «професійні» (сервісні).


Серед «аматорських» (кустарних) основних технологій дві:

1. Технологія без демонтажу елементів паливної системи - покупка і додавання в паливний бак спеціальних присадок, що очищають паливну систему. Такі присадки випускає, наприклад, фірма Wynn's. Ефективність таких присадок не заперечується, проте вони можуть бути застосовані тільки для профілактичного очищення і очищення при малому забрудненні паливної системи (яке прямо визначити дуже складно). Причина цього показана нижче. Найбільш позитивними сторонами такого способу очищення є:
- простота і відносна дешевизна застосування;
- очищення всієї паливної системи - від бака до форсунок. Цей плюс якраз і накладає обмеження на застосовність даного способу - якщо автомобіль далеко не новий, очищення паливної системи проводилася останній раз 50-100 тис. Км пробігу назад, не проводилася взагалі або проводилася невідомо коли, то вся паливна система, природно, вже досить забруднена і присадка просто-напросто збере бруд з паливного бака, паливопроводів і наглухо заб'є паливний фільтр, паливний насос, паливопровід і форсунки.

Так як застосовувати цей спосіб необхідно для профілактики (тобто при умовно чистої паливній системі), то і ефекту від його вживання не буде в наявності, хоча реально, звичайно ж, ефект від цього способу є.

Рекомендується здійснювати таку очистку не рідше разу на 3-5 тис. Км пробігу (ще раз нагадаю, що якщо паливна система довго не піддавалася очищенню в цілому, то застосування такого способу очищення і додавання очищувальних присадок в паливо протипоказані).

2. Промивання з демонтажем елементів паливної системи. Сюди можна включити зняття й промивання бака, паливопроводу, очищення форсунок відмочуванням, рідиною для очищення карбюраторів та ін. Ці технології в общем-то, зрозумілі, і будь-який автолюбитель без зусиль знайде в Інтернеті матеріали по цій темі.

Ці технології в общем-то, зрозумілі, і будь-який автолюбитель без зусиль знайде в Інтернеті матеріали по цій темі


«Професійні» способи очищення, що застосовуються перш за все на станціях, дуже схожі на «аматорські» і відрізняються в основному тільки застосуванням спеціалізованого обладнання. Таких способів три:

1. Технологія без демонтажу елементів паливної системи. Технологія багато в чому повторює аналогічну «любительську» з використанням спеціальних присадок, однак позбавлена ​​її основних недоліків. Вона полягає в тому, що очищає рідина (фактично той же бензин + сольвент-присадка) подається безпосередньо на вхід паливної рампи, тобто паливний бак, паливо провід і паливний насос в очищенні (роботі двигуна при очищенні) не беруть участь. З одного боку, це плюс, тому що бруд з цих компонентів паливної системи не змивається і не засмічує форсунки, з іншого боку - мінус: відкладення в баку, топливопроводе, паливний насос чимось все-таки доведеться видаляти. Додаткова перевага даної технології - відсутність необхідності демонтажу форсунок, що робить можливим очищення в ситуації, коли демонтаж форсунок утруднений (наприклад, на деяких моделях автомобілів демонтаж форсунок неможливий без зняття впускного колектора).

Найбільш проста конструкція установки для такого очищення реалізована у вітчизняній установці ОВ-1 (яка є копією аналогічної американської). Установка являє собою бачок для рідини, що очищає. З одного боку через кран він підключається до входу паливної рампи. З іншого боку через регулятор тиску з манометром підключається джерело стисненого повітря, який і забезпечує подачу палива під потрібним тиском. Очищення відбувається безпосередньо в ході роботи двигуна.

Звичайно, зібрати такий пристрій можна і самостійно {що багато хто і робить). Однак ми вкрай не рекомендували б такий спосіб економії - по-перше, робота пов'язана з подачею палива (вкрай горючої речовини) під тиском, по-друге, в комплекті з ОВ-1 йде пристойний набір перехідників для безпечного підключення до паливної системи (виготовити багато з них в кустарних умовах важко), по-третє, вартість такої установки навіть для невеликої станції щодо невеліка- близько 300 дол. США, а її «практичність» дозволяє окупити ці витрати вже після 15-20 процедур очищення.

Після застосування такої технології очищення рекомендується замінити або очистити свічки. До речі, для очищення свічок, крім спеціальних пристроїв, можна використовувати і ультразвукові ванни, також застосовуються для очищення форсунок (див. Нижче).

Витрата робочої рідини (бензин + очищає рідина-присадка) на двигун об'ємом до 2,5 л - орієнтовно 1-1,5 л.

Цю технологію рекомендується застосовувати при середньому рівні забруднення форсунок і паливної системи - орієнтовно кожні 10-15 тис. Км пробігу (з огляду на якість нашого бензину, для порівняння - в Європі такий рекомендований інтервал становить 30-40 тис. Км пробігу). Природно, якщо ви автолюбитель і регулярно застосовуєте присадки, описані вище, то вам можна користуватися послугами станції і рідше - раз в 30-50 тис. Км пробігу.

Також необхідно відзначити, що застосовувати цей спосіб рекомендується тільки до автомобілів з електромагнітними форсунками. Чи не рекомендують чистити інжекторні системи з механічним уприскуванням палива (КЕ-Jetronik) - дозатори таких систем мають малі робочі зазори, тому дуже чутливі до забруднень і при промивці швидко забиваються, що може привести до необхідності демонтажу, розбирання і ремонту, а може бути, і заміни. Форсунки механічних систем не розуміються і очищаються тільки продуванням стислим повітрям. При сильному забрудненні вони підлягають заміні.

Також мінусом даного методу є те, що оцінювати якість очищення доведеться субьективно - по підвищився, і стабілізувати оборотам, зменшенню витрати, збільшення прийомистості. Однак на 100% зробити висновок, що всі параметри форсунок і інших елементів паливної системи прийшли в норму, без зняття форсунок і перевірки на спеціальному стенді (див. Нижче) неможливо.

Взагалі методи оцінки якості роботи форсунок безпосередньо на двигуні існують, але їх точність невисока. Перший метод полягає в тому, що при заглушеному двигуні контролюється падіння тиску в паливній рампі - таким чином можна оцінити герметичність форсунок в закритому стані (при цьому треба або заглушити зворотний клапан регулятора тиску в рампі, або врахувати, що витоки можуть йти і через нього) . Також можна подавати на форсунки по черзі керуючі сигнали і знову ж по падінню тиску визначити продуктивність кожної з форсунок. Тобто в результаті такої перевірки будуть визначені тільки два з чотирьох параметрів роботи форсунок (див. Нижче) - герметичність клапана в закритому стані і продуктивність.

Другий метод полягає в контролі часу тривалості упорскування. Виміряти тривалість вприскування можна спеціальним приладом або за допомогою мультиметра або мотор-тестера, що має такі функції. Технологія полягає в тому, що при забруднених форсунках електронний блок управління фіксує недолік надходження палива в циліндри (наприклад, за допомогою механізму зворотного зв'язку через лямбда-зонд) і збільшує тривалість одного імпульсу впорскування. Як правило, цей час починає перевищувати встановлені нормативи (це ще одне зі свідчень до очищення форсунок). Після проведення очищення тривалість імпульсу (при схожих режимах роботи двигуна) повинна зменшитися (прийти в норму).

Ясно, що ні одним з цих методів такі важливі параметри, як абсолютна продуктивність і факел розпилу, прямо проконтрольовані бути не можуть.

Наступні два методи пов'язані зі зняттям форсунок з двигуна. Хоча ці методи і вимагають демонтажу форсунок - зате це дає можливість (при наявності спеціального обладнання) повністю об'єктивно і візуально оцінити роботу форсунок.

РЕЗУЛЬТАТИ ЗАСТОСУВАННЯ ОЧИСТКИ ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ

Відновлення герметичності клапана форсунки

- Усунення витоків палива в неробочі цикли циліндра і при непрацюючому двигуні => економія палива, припинення змивання масла паливом, заливання свічок.
- Зниження токсичності відпрацьованих газів (рівня СО / СН).
- Збільшення терміну служби лямбда-зонда і нейтралізатора.

Вирівнювання продуктивності форсунок одного комплекту (вихід на заводські параметри)

- Рівномірне робота двигуна на всіх режимах, в тому числі стійкий холостий хід.
- Легкий запуск двигуна.
- Збільшення потужності (до нормативу).
- Зниження витрати палива (до нормативу).

Відновлення форми факела розпилу

Повніше згорання палива

- Зниження токсичності відпрацьованих газів (рівня СО / СН).
- Збільшення потужності (до нормативу).
- Зниження витрати палива (до нормативу).

Рекомендується оцінювати параметри роботи форсунок як до очищення, так і після, що дає можливість оцінити якість самої очищення.

Перевірка знятих з двигуна форсунок починається з візуального огляду (необхідно звернути увагу на наявність / відсутність будь-яких ушкоджень, ступінь забруднення та ін.), Далі йде перевірка електричних параметрів соленоїда клапана форсунки (для електромагнітних форсунок) - відсутність короткого замикання між витками та ін . У випадку виявлення таких несправностей форсунка підлягає заміні без очищення.

Безпосередньо для перевірки гідравлічних параметрів роботи форсунки використовуються спеціальні стенди (це може бути як окрема установка, так і інтегрований з ультразвукової ванній стенд), які представляють собою мірні циліндри (за кількістю одночасно перевіряються форсунок), бак для тестової рідини, насос, блок управління форсунками . Робота стенду емітує роботу форсунок на двигуні (природно, без займання палива), при цьому контролюються такі параметри роботи форсунок, як:

- герметичність клапана в закритому стані - на форсунки подається тестова рідина під тиском. керуюча напруга не подається. Тиск, як правило, встановлюється на 10% більше, ніж максимальний робочий тиск палива для даного двигуна. Герметичність контролюється візуально. Як правило, допускається поява не більше однієї краплі тестової рідини в хвилину. Герметичність механічних форсунок перевіряється при тиску, рівному величині залишкового конкретної системи. Величини тисків можна уточнити в спеціальній літературі та інформаційно-довідкових базах даних;

- форма факела розпилу - контролюється візуально через прозорі стінки мірних циліндрів. Додатково для кращого спостереження може використовуватися стробоскоп;

- абсолютна продуктивність форсунок:

- відносна продуктивність форсунок.

Вважається, що для стійкої роботи двигуна кількість палива, уприснуло різними форсунками за однакову кількість циклів роботи, не повинно відрізнятися більш ніж на 5% від середнього значення.

Первісну перевірку форсунок (до очищення) краще проводити без зняття внутрішнього капронової фільтра тонкого очищення. Після первинної перевірки і перед очищенням форсунок, в тому випадку якщо фільтр буде замінюватися на новий, його краще зняти. Після проведення очищення і фінальної перевірки, перед установкою форсунок на двигун необхідно встановити новий фільтр (при його наявності). Також в разі необхідності замінюється кільце ущільнювача (або кільця) на форсунки.


2. Ультразвукова промивка з демонтажем форсунок. В першу чергу цей спосіб застосовується до форсунок, і ключовим моментом тут є застосування ультразвукової технології. Після первинної перевірки форсунок на стенді і перед процедурою ультразвукового очищення рекомендується продути кожну форсунку фільтрованим стисненим повітрям під невеликим тиском (1-1.5 бар) для видалення залишків рідини і відшарувалася бруду з форсунки перед початком наступної процедури.

Очищаються деталі (це можуть бути не тільки форсунки, а й карбюратори, паливні насоси і взагалі не тільки деталі паливної системи - свічки, поршні, клапана та ін.) Поміщаються в ванну в спеціальний розчин, де знаходяться при включеному ультразвуковому генераторі протягом 15- 30 хв. (В залежності від ступеня забруднення, характеристик ванни, застосовуваної рідини). Однак у форсунок, на відміну від інших деталей, є деяка особливість - дуже бажано, щоб вони в процесі очищення «працювали», тобто відкривався й закривався їх клапан. Для цього в стендах очищення передбачені блоки управління форсунками, які подають на форсунки сигнали із заданою частотою і тривалістю (емітують, відповідно, потрібні обороти двигуна і час упорскування).

Ефективність очищення підвищується, якщо очищувальну рідину піддавати нагріванню. Для якісної очистки достатня невелика потужність ультразвукового випромінювача ванни - 50-100 Вт при обсязі ванни до 1,5-2 л. Найбільш поширені ванни, розраховані на частоту амплітудної модуляції ультразвукових коливань 20-44 КГц.

Ультразвукове очищення ефективна при будь-якого ступеня забруднення (при великій мірі забруднення цей спосіб є взагалі незамінним). У переважній більшості випадків в результаті ультразвукового очищення можна домогтися заводських параметрів роботи форсунок.


3. Промівання з демонтажем Шляхом «проливки» форсунок очіщає рідіною и забезпечення умов кавітації. Така промивка проводитися на Спеціальному стенді, Який, як правило, поєднаній зі стендом Перевірки форсунок. Система управління стенду імітує роботу інжекторів на двігуні з тією лишь відмінністю, что вместо паливо через них протікає промівна рідина. Оператор, керуючий частотою електричних коливання клапана інжектора, добівається Виникнення в каналі подачі паливо кавітації - Утворення повітряних бульбашок в рідіні. В результаті відбувається ефективне руйнування забруднень каналів форсунки і промивка її сітчастого фільтру. Момент виникнення кавітації визначається візуально - що виходить з форсунки струмінь палива через шлаків, що відшаровуються набуває коричневого відтінку.

Треба відзначити, що даний спосіб за якістю очищення поступається ультразвуку і може використовуватися лише як додатковий.

Також деякі стенди мають функцію так званої зворотної промивки - форсунки встановлюються на стенд «догори ногами» і з них якісно вимиваються залишки відкладень, що залишилися після застосування інших способів (наприклад, ультразвукового очищення). Як правило, функція зворотного промивання може бути застосована тільки до форсунок з верхньою подачею палива.

Як правило, функція зворотного промивання може бути застосована тільки до форсунок з верхньою подачею палива

При придбанні стендів перевірки / очищення обязатепьно потрібно уточнити, які адаптери входять в комплект поставки. Так, наприклад, деякі стенди включають адаптери тільки для форсунок з вертикальною подачею палива і не можуть використовуватися з форсунками, що мають бічну подачу.
Після застосування будь-якого з цих двох методів (пов'язаних з демонтажем форсунок) рекомендується ще раз продути кожну форсунку, а потім знову перевірити всі гідравлічні параметри роботи форсунок за схемою, описаною вище. Форсунки, що не досягли після очищення необхідних параметрів, проходять очистку ще раз (з обов'язковою повторною перевіркою) або підлягають заміні.

На закінчення зазначу, що не треба представляти, що одна технологія очищення може замінити іншу. Ні, завдання серйозної станції - мати все необхідне обладнання під рукою і знати, в якій ситуації яка технологія найбільш ефективна і доцільна. Також необхідно додати, що вже з'явилося обладнання, в якому поєднуються одразу кілька способів очищення і перевірки, наприклад стенди CNC-602 - з їх допомогою можна здійснювати перевірку всіх параметрів форсунок, проводити очищення паливної системи без демонтажу форсунок, ультразвукове очищення паливної системи, зворотне промивання та ін.

Віснапу Кирило

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов