Наша сеть партнеров Banwar
Шестиступінчастий робот теж знає свою справу. У міському режимі коробка м'яка, ненав'язлива, інтелектуальна і заточена на економію палива. Витрата по місту не перевищить 7 літрів на сотню. У режимі Комфорт стрілка тахометра ніколи не підповзе до червоної зони, передачі підставляються акуратно і ніжно, машина заспокоюється, ніби проковтнула упаковку феназепама. Нейтраль - відмінний вибір для повсякденної їзди і економії бензину, але вибирати режим Спорт або Трек (він відключає систему стабілізації ESC) варто тільки тоді, коли ми твердо вирішили дати волю всім 280 коней і 390 Н • м крутного моменту.
Спортивні версії не використовують Torsen LSD, але замість цього крутний момент контролює електроніка, що для їзди по звичайній дорозі не велика втрата. Без всякої метушні у нас виходить зірвати в букс передні колеса як на першій, так і на другій передачі. При дуже маленькому діапазоні ходу педалі акселератора, це виклик водієві. Потрібно ще навчитися приборкати 390 Н • м і точно дозувати відкриття дросельної заслінки, щоб не палити дорогі Bridgestone на кожному перехресті.
А ось до чого звикаєш досить швидко, так це до повнокерованим шасі 4Control. Така фішка не рідкість в класі преміум-спорткарів, але серед хетч гольф-класу серійно зустрічається вперше. На низьких швидкостях задні колеса повороачіваются в протилежну переднім сторону на кут до 2,7˚, а на високих швидкостях - в сторону повороту передніх на кут до 1˚. Але на відміну від більш громіздких автомобілів з повнокерованим шасі, на Мегане ефект від повороту чотирьох коліс відчувається відразу. До цього теж потрібно звикати, оскільки обертальність кузова, швидкість реакції машини на поворот керма і гострота управління - фантастичні.
Правда, для повноцінного використання повнокерованим шасі 4Control і для оцінки його можливостей потрібно хоча б раз виїхати на трек і включити на роботі відповідний режим. Саме там розкриються чудові настройки підвіски, зайва обертальність задньої осі, яка гаситься одним легким рухом керма. У автомобіля виходить жартома зірвати задню вісь в занесення і пройти поворот носом до внутрішнього радіусу, не втрачаючи контролю. Більш того, якщо увійти в меню персональних налаштувань, можна налаштувати не тільки КПП, але і систему 4Control. Наприклад, ставимо нейтральні настройки на шасі, а для коробки вибираємо трекові настройки. Отримуємо повноцінний спортивний болід з цілком передбачуваним поведінкою в будь-якій обстановці. В крайньому випадку, завжди можна включити пресет Комфорт і поїхати додому пити валідол.