Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд Pentax K-7

Наша сеть партнеров Banwar

Перше враження - апарат невеликий

Перше враження - апарат невеликий. Звичайно, мініатюрним його не назвеш, але він сприймається істотно більш компактним, ніж K20D - як за рахунок об'єктивно менших габаритів (131x97x73 мм проти 142x101x70 мм), так і за рахунок менш «опуклою» форми корпусу, він як би більш «стрункий». Матеріали виглядають якісно, ​​вага - в міру солідний, форма рукоятки дуже зручна. Як казав Чехов, у фотоапарата все повинно бути прекрасним - і вага, і габарити, і хват, і матеріали. Pentax K-7 з цим визначенням повністю відповідає.

Pentax K-7 з цим визначенням повністю відповідає

Диск режимів знаходиться зліва (до речі, так набагато зручніше, ніж коли він під правою рукою), і тут нас чекає сюрприз. Справа навіть не в тому, що серед режимів немає сюжетних програм - хоча початківцям фотолюбителям їх може не вистачати, але апарат і орієнтований в першу чергу на просунутих фотографів. Сюрприз в тому, що диск режимів блокується, і щоб повернути його, потрібно натиснути розташовану в його центрі кнопку. Звичайно, таке рішення абсолютно гарантує, що режим роботи ніколи не зіб'ється без вашого відома, проте ... чесно кажучи, я не пригадаю, щоб коли-небудь і на будь-якої камері він у мене збивався.
У міру спілкування з К-7 необхідність щоразу для повороту диска натискати кнопку ставала все менш шокуючою, і я майже звик до такого методу ... але все ж саме «майже» - по справжньому зручним він для мене так і не став. Тим більше що розташоване в безпосередній близькості кріплення ременя певною мірою перешкоджає, обмежуючи доступ до диска режимів. На мій погляд, якщо вже розробники вирішили використовувати кнопку, то диск режимів можна було скасувати зовсім, доручивши перемикання режимів керуючим коліщаткам (переднього, заднього, або обом відразу). Натиснув кнопку вказівним пальцем лівої руки - одночасно великим пальцем правої повернув коліщатко, так робиться в деяких топових дзеркальних моделях. Однак на це розробники не наважилися - мабуть, вважаючи, і не без підстави, що цільовий користувач К-7 відсутність диска режимів не зрозуміє.

Під диском режимів, співвісно з ним, знаходиться важіль перемикання режимів експозиції (три класичні типу - по центральній точці, центро-зважений і багатосегментний). Важіль тугий, виступає слабо - влітку-то це нічого, а ось якщо знімаєш в рукавичках, то важіль може виявитися не дуже зручним.
Кнопка спуску затвора нормальна - добре розташована, має чітке положення напівнатиснення. Навколо неї розташований важіль, що включає харчування камери, а також мають третю, не фіксується, положення - воно використовується в деяких випадках, щоб зробити «пробний» кадр без запису на карту пам'яті.
На верхній панелі справа знаходиться рідкокристалічний дисплей, на який виводиться коротка інформація про поточні установках камери. Він не суперподробний, але в цілому досить інформативний. Дисплей має зелену підсвітку, яка включається разом з камерою, а також при повному або частковому передрукуванні органів управління. Окремої кнопки для включення підсвічування немає, але її і не потрібно - в будь-який момент ти можеш включити підсвічування, наприклад, напівнатисканням кнопки спуску.
Керуючих коліщатка два. Переднє розташоване нижче кнопки спуску затвора, що дозволяє для його обертання використовувати середній палець, а вказівний не знімати з кнопки спуску - мені таке розташування здається оптимальним.


УВАГА. Деякі з ілюстрацій (наприклад, ця) - анімовані GIF'и. Якщо зображення залишається нерухомим, включіть відтворення анімації в настройках браузера.

Тут показаний процес введення експокорекції.

Відзначимо відразу ж змінений дизайн основної інформаційної панелі (яка називається Екраном статусу) - на мій погляд, він вийшов симпатичним, інформативним, добре читаним. Відмінний дизайн.

Відмінний дизайн

Далі будемо рухатися по задній панелі зверху вниз.

Кнопка AE-L служить для фіксації експозиції.

«Зелена кнопка» може використовуватися по-різному в різних режимах, але загальна ідея - вона дозволяє скидати поточний параметр до найбільш безпечного значенням, відмовитися від його ручної установки і доручити цю справу автоматиці камери.


Праворуч від зеленої кнопки знаходиться віконце приймача дистанційного керування. Таке ж є і спереду, на рукоятці, але саме заднє віконечко заслуговує окремої згадки і безумовного схвалення. Адже в багатьох випадках зручніше управляти камерою з пульта дистанційного керування саме ззаду - наприклад, вночі, або для предметної зйомки ... і в усіх випадках, коли камера стоїть на штативі і ДУ використовується, щоб уникнути смаза в момент натискання. Також для зйомки «напівприхованою камерою», встановленої, наприклад, біля пташиного гнізда або подібного місця, коли важливо не злякати об'єкт зйомки - ти можеш «натиснути кнопку спуску» здалеку, з кількох метрів. Одним словом, корисна можливість.

Одним словом, корисна можливість

Нижче розташований перемикач режимів автофокусу з кнопкою автофокусування AF в центрі.

Далі - кнопка включення "live view" LV; примітно, що розробники помістили її в досить «активну», близьку для великого пальця, позицію, тим самим підкресливши важливість "live view" в загальній функціональності камери.

На кнопки навіпада призначені чотири параметри - режими затвора і спалаху, баланс білого і стилі зображення. У моделі K20D все було зроблено не так. Кнопки навіпада за замовчуванням не діяли, включалися вони лише при використанні ручного завдання точки автокусіровкі, для перемикання між одинадцятьма точками АФ. Щоб активізувати чотири функції навіпада, потрібно було натиснути кнопку Fn - і тоді ці функції з'являлися у вигляді підказки, віртуального «джойстика» на моніторі. Тепер же повернулися до більш традиційного рішенням - кнопки за замовчуванням управляють чотирма параметрами, а ось при натисканні центральної кнопки ОК якраз відбувається перехід до вибору точки АФ (і то лише в тому випадку, якщо обраний саме режим роботи автофокусу SEL). І дуже добре - так дійсно логічніше і зручніше.

І дуже добре - так дійсно логічніше і зручніше

Штативне гніздо, звичайно, металеве, розташоване на оптичної осі об'єктива і в площині матриці. Кришка акумуляторного відсіку блокується поворотним замочком, а сам акумулятор фіксується подпружиненной засувкою, страхує його від випадання при відкритті кришки (більш-менш звичайна фішка, але використовується не в усіх камерах).


Кришка акумуляторного відсіку блокується поворотним замочком, а сам акумулятор фіксується подпружиненной засувкою, страхує його від випадання при відкритті кришки (більш-менш звичайна фішка, але використовується не в усіх камерах)

Кришка відсіку карти пам'яті (формату SD) пластмасова, відкривається зрушенням, а ось велика кришка, що закриває роз'єми, що під лівою рукою - гумова, і тому на своє місце встає неохоче. Роз'єму три - вхід харчування 8.3В, поєднаний USB / AV-вихід і HDMI вихід (кабель в комплект не входить). Вище знаходиться роз'єм для підключення зовнішнього мікрофона.

Вище знаходиться роз'єм для підключення зовнішнього мікрофона

Кнопка RAW - перемикає формат файлу, в якому записуються знімки. Всього можливо три варіанти формату: JPEG, RAW (рідний формат Pentax'а PEF, або стандартний DNG) і RAW + JPEG. В меню визначаєш для кожного з трьох варіантів поточного формату - на який формат буде відбуватися перемикання при натисканні кнопки RAW. Можливі будь-які переходи, навіть з JPEG на JPEG. Крім того, там же ставиш, чи буде перемикання формату працювати один кадр, або фіксуватися до повторного натискання кнопки.

Крім того, там же ставиш, чи буде перемикання формату працювати один кадр, або фіксуватися до повторного натискання кнопки

Зліва також розташований перемикач базового режиму фокусування - автофокус одиночними кадрами, непереривання автофокус і ручне фокусування.

Зліва також розташований перемикач базового режиму фокусування - автофокус одиночними кадрами, непереривання автофокус і ручне фокусування

Повернемося тепер до чотирьох кнопок навіпада і розглянемо їх докладніше.

Повернемося тепер до чотирьох кнопок навіпада і розглянемо їх докладніше

Кнопка навіпада Ліворуч дозволяє задати баланс білого. Варіантів достатню кількість - Авто, Денне світло, Тінь, Хмарність, Люмінесцентний (чотири варіанти), Лампи розжарювання, Спалах, CTE (дозволяє зберегти і посилити на знімку колірної тон джерела світла), Установка за зразком і Завдання по колірній температурі (три варіанти) . Для кожного з варіантів ББ можлива точна його підстроювання, по двох координатах: Синій-Бурштиновий і Зелений-Маджента. Зелена кнопка, як можна здогадатися, скидає підстроювання на нульове, заводське, значення.

Зелена кнопка, як можна здогадатися, скидає підстроювання на нульове, заводське, значення

Кнопка навіпада Вгору дає доступ до режимів затвора. За замовчуванням (а значить, відзначена зеленим кольором) встановлена ​​звичайна Покадровая зйомка. Серійна, або непереривання зйомка, може вестися з високою швидкістю (дійсно 5 кадрів в секунду, перевірено! При цьому довжина серії може досягати 40 кадрів для JPEG файлів, 15 для RAW), або зі зниженою швидкістю близько 3 кадр / сек (JPEG без обмеження довжини, або 17 RAW). Таймер автоспуску світиться на затримку 12 або 2 секунди. Зйомка з пультом дистанційного керування може починатися відразу, з затримкою в 3 секунди, і є навіть незвичайний варіант - запуск серійної зйомки пультом ДУ (повторне натискання зупиняє серію). Експобрекетінг може робити 3 або 5 кадрів, з виделкою до + -2 EV, при цьому запускатися як по таймеру, так і з пульта. Нарешті, є зйомка з блокуванням дзеркала (з затримкою заради усунення вібрації в момент його підйому) - знову ж таки, з можливістю її запуску пультом дистанційного керування.

Нарешті, є зйомка з блокуванням дзеркала (з затримкою заради усунення вібрації в момент його підйому) - знову ж таки, з можливістю її запуску пультом дистанційного керування

Кнопка навіпада Вниз дозволяє змінювати режим роботи спалаху. Мається на увазі, що підняти саму спалах ти повинен вручну. Опускання спалаху дає команду камері «знімати без спалаху», і автоматично вона вистрибувати не буде. Тут же обертанням заднього коліщатка управління можна ввести корекцію енергії спалаху, в інтервалі від -2 до +1 EV.

Тут же обертанням заднього коліщатка управління можна ввести корекцію енергії спалаху, в інтервалі від -2 до +1 EV

Нарешті, кнопка навіпада Вправо перемикає стилі зображення. Стилів сім (Яскравий, Натуральний, Портрет, Пейзаж, Арт, Бляклий і Монохромний), і для кожного з них незалежно можна налаштовувати за умовною шкалою в +/- 5 значень наступні параметри зображення: Насиченість, Тон, Високий / низький ключ, Контраст (загальний), Контраст в світлі, Контраст в тінях і Різкість. Для стилю Монохромний набір параметрів дещо інший, замість насиченості і колірного тону використовуються Кольоровий фільтр і Тонування. При зміні налаштувань щодо заводських установок відповідні «движкові регулятори» змінюють колір з зеленого на жовтий, а вихідне положення відзначається зеленою крапкою. У правій частині векторна діаграма відображає колірний простір по шести координатам (три основних кольори RGB і три додаткових СMY), наочно відображаючи кольору обраного стилю. Втім, все це легше подивитися на ілюстрації зліва, ніж описувати словами.

На наступній ілюстрації показано влият трьох параметрів: Контраст (загальний), Контраст в світлі і Контраст в тінях. Наведено гістограми відповідних кадрів, а також чисельні значення параметрів.

Наведено гістограми відповідних кадрів, а також чисельні значення параметрів

Хоча назви деяких стилів схожі на назви стандартних сюжетних програм (Пейзаж, або Портрет), вони впливають тільки на обробку зображення, але не на параметри зйомки (наприклад, діафрагму, або на включення серійної зйомки) - на відміну від сюжетних програм.
Стилі можна застосовувати і після зйомки, в цьому випадку палітра з'являється на екрані поверх зробленого знімка. Доступні всі описані вище «стильові» настройки, і після такої «обробки» ти можеш зберегти відкоригований знімок.

Для прикладу - три знімки, зроблені в стилі "Арт" (УВАГА - файли розміром до 10 МБ).

Автор: Дмитро Крупський

Повернутися до списку оглядів
Перейти до обговорення на форумі

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов