Наша сеть партнеров Banwar
У сегменті компактних автомобілів на нашому ринку компанія Toyota зазнає великих труднощів. Через мізерного попиту дилери вже не пропонують Toyota Yaris. У сегменті гольф-класу корейські виробники демонструють феноменальні успіхи. Побратими Hyundai i30 і Kia C'eed продаються майже в два рази успішніше нинішнього покоління Toyota Auris, для якого після пікових продажів 2009 року ситуація з кожним роком тільки погіршувалася. Причин багато і розбиратися в них ми не будемо. Ми звернемо свій погляд на нове покоління Toyota Auris 2013 модельного року, яке покликане переламати ситуацію кардинальним чином.
Дизайн Toyota Auris
Всі моделі компанії Toyota останніх років страждали відсутністю індивідуальності. І це стало, свого роду, сімейною рисою. Дизайн без виклику. Скромно, ладно, акуратно. Дивлячись на нову Toyota Auris вперше, дивуєшся. Дуже сміливо. Схожі емоції викликає Toyota RAV4 останнього покоління. Але проблема в тому, що ми звикли до аскетизму в дизайні автомобілів Toyota. У дизайні нової Toyota Auris НЕ вгадується зв'язок з іншими моделями компанії. Якщо прибрати емблему, то автомобіль може вдало вписатися в модельний ряд будь-якого азіатського виробника. У вигляді Toyota Auris дуже багато азійських рис. Плювати на вимоги європейців. Тепер не вони диктують! Новий автомобіль виглядає дуже агресивно і емоційно. Особливо це підкреслюють бампера. У мене дизайн новинки викликав асоціації з трансформером. Чи можна назвати Toyota Auris 2013 модельного року однозначно найкрасивішим автомобілем? Ні. Харизматичним? Так! Емоції у людей він викликає прямо протилежні. Одним дизайн Auris дуже подобається, інші - жахаються.
Інтер'єр нового хетча
Салон Toyota Auris 2013 модельного року не так революційний як зовнішній вигляд. На тлі попередника він став не таким химерним і вигадливим. Немає більше такого розмаїття кольорів в оформленні інтер'єру. Все більш традиційно. Ергономіка на рівні. Особливо хочеться похвалити зручність сидінь. У спорт версії вони приємно здивували як зручністю посадки, так і розвиненою бічною підтримкою. Все на своїх місцях і інтуїтивно зрозуміло. Матеріали салону Toyota Auris стандартні для автомобілів цього класу. М'який фактурний пластик можна побачити тільки у верхній частині панелі. У більш дорогих версіях Auris центральна вставка на передній панелі може бути оформлена під карбон, або і зовсім бути покрита шкірою (штучної).
Список опцій дуже великий. Радує присутність шестидюймового мультимедійного екрану на центральній консолі. Зауважимо, що всі версії Toyota Auris вже в базі оснащені клімат - контролем. Явним прорахунком можна вважати ріжучу очей синє підсвічування приладів. Мабуть досвід колег з Volkswagen нічому не навчив.
Обсяг салону нової Toyota Auris відчутно зріс. Стало просторіше як в передній, так і в задній частині салону. Кількість простору для задніх пасажирів можна порівняти з Avensis. Обсяг багажника становить 360 літрів - досить середній показник.
комплектації
Варіантів двигунів для нової Toyota Auris передбачено аж п'ять. Як бензинові, так і дизельні. Буде серед них навіть гібридна версія. Але нам це не особливо цікаво. Офіційно на наші ринки Toyota Auris буде поставлятися тільки з двома типами бензинових моторів. Слабший двигун об'ємом 1,3 літра і потужністю в 99 кінських сил компонується тільки з механічною коробкою передач на 6 ступенів. Для версії з мотором об'ємом 1,6 літра і потужністю 132 кінські сили доступні як МКПП так і варіатор. Цікаво, що молодша версія комплектується напівзалежної задньою підвіскою. У той час як на більш потужну Toyota Auris встановлюється задня підвіска, що не може не радувати.
Тест Драйв
Нам вдалося прокотитися на версії з більш потужним мотором і механічною коробкою передач. Висновок категоричний. Шасі Toyota Auris чудово і заслуговує більш потужного двигуна для того, щоб розкрити весь свій потенціал.
Рульове управління Toyota Auris стало значно гостріше, хоча незручності це не доставляє. Видно, що настройки електропідсилювача помінялися і акцент зміщений в сторону спорту. Чітко відчувається нуль. Зворотній зв'язок присутній. Гальма Toyota Auris під стать підвісці. Педаль дуже інформативна. Уповільнення відбувається впевнено і прогнозовано.
Про підвіску Toyota Auris варто поговорити окремо. Крен мінімальні. Автомобіль чітко стоїть в віражі. На пряме автомобіль не нишпорить, коригування мінімальні. Задню підвіску налаштували заново. Більш азартно. Тепер можна отримати справжнє задоволення на звивистій трасі. При цьому нова Toyota Auris стала комфортніше попередниці, але на значних дефектах дорожнього полотна і раніше відчутно трясе.
А ось двигун нової Toyota не дарує такого їздового азарту як шасі. Чотирициліндровий агрегат везе автомобіль впевнено. Та й цифри розгону до сотні в 10 секунд виглядають нормально. Мотору Toyota Auris не вистачає прудкості. Розгін дуже рівний і плавний. Без відчутних подхватов. Чимала заслуга в цьому і розтягнутих передач. На другий можна дістатися до сотні. Різкі прискорення - не вірші Auris. На трасі ситуація трохи поліпшується. Обгони даються впевнено і комфортно. Але не більше. При цьому нас приємно здивував витрату палива Toyota Auris. Автомобіль з більш потужним двигуном (132 к.с.) споживає менше шести літрів в змішаному циклі, що є чудовий результат.
Toyota Auris: Підсумок
Підводячи підсумки, можна сказати, що нова Toyota Auris автомобіль далеко не ідеальний. Технічно все грамотно, дуже якісно виконано, паливна економічність одна з кращих для цього класу, але є деякі ергономічні прорахунки (синє підсвічування приладів), та й мотор слабенький. Але шасі Auris нас приємно здивувало. А про надійність Toyota досі складають легенди. Якщо вас не бентежить дизайн, то ми рекомендуємо цей автомобіль до покупки до тих пір, поки не озвучена ціна нового Volkswagen Golf.
Фото: Toyota
джерело: Журнал Великий Мотор