Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд среднеформатного дзеркального фотоапарата Київ-60 TTL (Київ-6С)

  1. На що звертати увагу при покупці Київ-60?
  2. А чому власне Київ-60?
  3. Призма або шахта?
  4. Київ в роботі
  5. Оптика, яку брати?
  6. Хвиля-3Б:
  7. Світ-26Б:

Наша сеть партнеров Banwar

Лінійка камер Київ-6С / Київ-60 бере початок з 1971 року, коли на київському заводі Арсенал було розпочато випуск камери Київ-6С. У 1978 році на зміну Київ-6С прийшла трохи модернізована модель Київ-6С TTL (як неважко здогадатися, була додана замірний призма). З 1984 року розпочато випуск камер Київ-60 TTL. У моделі «60» були зроблені суттєві зміни - перенесена кнопка спуску під праву руку (до цього, Київ-6С був більш зручний для лівшів ніж для правшів) і тип використовуваної плівки обмежений 120-й (в 6С можна було заряджати та 220, на 24 кадру). Зараз Київ-60 випускається обмеженими партіями з кілька допрацьованим функціоналом під брендом Arax. Київ-6С / Київ-60 це дзеркальна среднеформатная камера системного типу, до неї існує маса аксесуарів і оптики.

Існує думка, що лінійка Київ-6С / Київ-60 це копія німецької камери Pentacon Six. Однак це не зовсім так. Досить подивитися на роботу затвора Pentacon Six де можна помітити, що шторки, на відміну від Київ-60 рухаються у зворотному напрямку. Таким чином, Київ не може бути повною копією Pentacon Six, хоча звичайно подібні вузли і рішення присутні в обох моделях. Правильніше сказати, що розробники Київ-6С / 60 надихнулися концепцією Pentacon Six, і створили подібну але іншу конструкцію, змінили дизайн, зробивши апарат більш витонченим на вигляд. Однак саме «геніальне» в конструкції Києва-6С / 60 - це байонет «Б», повністю аналогічний байонету Pentacon Six. Слово «геніальне» тут взято в лапки, оскільки в цьому випадку точне копіювання 1: 1 як ніколи доречно. Завдяки йому, ми маємо можливість використовувати не тільки радянські об'єктиви для байонета Б, а й експериментувати з безліччю німецької оптики від Carl Zeiss випускалася для байонета Pentacon Six. Вона на порядок дорожче нашої, але коли це зупиняло справжніх ентузіастів? Це ж просто чудово - щоб попрацювати з легендарної оптикою для Pentacon Six, зовсім не обов'язково вишукувати на eBay підпилий Pentacon Six, досить купити за розумні гроші тушку Київ-60, яких зараз достатньо на ринку.

«Геніальний апгрейд» збагнув в 90-х і лінійку Київ-88, коли було вирішено перейти на один байонет - Б. До цього Київ-88 (і попередник Салют) випускалися з байонетом В, який відповідав байонету раннього Hasselblad (Hasselblad 1600F / 1000F ).

Взагалі, складно уявити обґрунтовані причини, через які довгий час одним і тим же заводом випускалися камери з двома байонетами - Б і В. Особливо враховуючи той факт, що це були лінійки камер одного класу, а саме вищої цінової категорії. Оптика до них відповідно теж була далеко не дешева. І якщо у небідного фотографа опинявся в розпорядженні і Київ-88 і Київ-60 (просто немислима розкіш за радянськими-то мірками), то до кожного доводилося купувати свою версію об'єктива.

ФОТО
Перехідний кільце, що дозволяє перетворити об'єктив для байонета В в об'єктив для байонета Б. Сучасний аксесуар від ARAX.

Але повернемося від ліричного відступу до фактів. Робочий відрізок у Салют / Київ-88 і Hasselblad 1600F / 1000F однаковий, і становить 82,1мм. Київ-88 з байонетом Б став називатися Київ-88СМ. Робочий відрізок камер з байонетом Б становить 74,1мм. А так як робочий відрізок у об'єктивів з байонетом «В» більше ніж у «Б», то їх можна через перехідник встановити на камери «Б». Тому байонет Б більш універсальний, і рішення залишити саме його було правильним. До того ж, цейссовская оптика «Pentacon-SIX / Б» новіша, і більш доступна за ціною, ніж колекційна стара хасселевская.


Зеніт-80 (експортний варіант Салюта) з об'єктивом CZJ Tessar, байонет В, аналогічний байонету Hasselblad 1600F / 1000F

З приводу конструктиву, надійності, і використання камер Київ-60 можна зустріти велику кількість суперечливих думок. Багато хто вважає камеру відвертим барахлом, яке буде не вилазити з ремонту. Інші цілком собі задоволені процесом і результатом. Виходячи з особистого досвіду, а це приблизно 5-6 камер пройшли через мої руки, можу з приводу якості виготовлення сказати наступне. Камери 80-х років за якістю збірки значно краще новіших камер 90-х років. Купуючи б / у камеру з рук, дуже маленька ймовірність отримати 100% працюючий апарат, але ця ймовірність збільшується якщо віддавати перевагу камерам 80-х років. Основна причина по якій перестають працювати камери - пересихання мастила через тривале зберігання без експлуатації. В результаті все ніби-то крутиться і клацає, але затвор відпрацьовує деякі витримки. Або залипает діафрагма в об'єктиві. У камерах 90-х років крім усього цього дається взнаки ще й неакуратно збірка, наприклад сильна перетяжка шторок, занадто велике зусилля на взводі через надмірно виступаючих гальмівних пружинок, і т.д.

Моя камера 1991 року, до речі саме та, фотографії якої ви можете спостерігати в цьому огляді, відрізнялася вкрай неакуратно нарізаними шторами. Штори були такі, як ніби їх відрізали звичайними ножицями не паралельно-перпендикулярно волокнам, а під кутом (ну, якийсь стажер вирізав). Краї кошлатий, і з одного краю навіть вибилася і бовталася нитка. Плюс як-попало працює механіка. Хоча камера за фактом була нова, ні разу не користувався (пробіг камери «на око» можна визначити по притискного столика плівки, ідеальна полірування і відсутність потертості говорить про те, що камера основну частину часу припадала пилом в шафі).

Камера ж 1987 года, фото якої також присутні в цій статті, з моменту покупки виявилася повністю робочої, добре налагодженою, з м'яким спуском і правильним натягом шторок. Не всі там було гладко - екран фокусування довелося пересобрать, але це були вже дрібниці, з якими можна було жити. На цю камеру відзняв вже не один десяток плівок, капітального ремонту їй так і не робилося.


Київ-60 1987 р.в. зі знаком якості під кнопкою спуску внизу

Взагалі кажучи, все одно якого року випуску камеру купувати, просто потрібно обов'язково віддати її на профілактику майстру. Майстер усуне наслідки некваліфікованої збірки якщо такі мають місце бути, виставить правильний натяг штор, почистить і замінить мастило там де це потрібно (найчастіше любителі заливають рідке мастило в усі щілини, проте ні до чого хорошого це не призводить), перевірить фокусування. Такий підхід найправильніший, оскільки купити відразу повністю робочий фотоапарат майже нереально.


Ексклюзив: Київ-60 обтягнутий натуральною шкірою

На що звертати увагу при покупці Київ-60?

Отже, ви вирішили спробувати свої сили в середньому форматі, і хочете придбати Київ-60. Якщо вам принципово щоб камера була 100% робочої, то потрібно особисто зустрічатися з продавцем і ретельно перевіряти камеру на місці. Всі витримки повинні відпрацьовуватися. Іноді фотолюбителі перевіряють роботу затвора тільки на витримці В, якщо не заїдає, то і нормально. Насправді в Київ-60 через неправильне натягу шторок можуть взагалі не працювати витримки 1/1000, 1/500, 1/250, а всі інші будуть працювати на кшталт нормально. Тому прощелківать «на просвіт» треба кожний витяг.


Відсутність масла на пелюстках діафрагми - хороший знак

В об'єктив іноді недосвідчені «майстра» наливають рідкого масла, в результаті залипает стрибає діафрагма, і перестає давати раду камери. Для перевірки потрібно натискати штовхач діафрагми на об'єктиві щоб переконатися, що пелюстки безперешкодно відкриваються і закриваються. Потім встановити об'єктив на камеру і навести на дуже далекий предмет, переконатися що нескінченність на шкалі відстаней об'єктива відповідає реальній нескінченності виставленої по клинам в видошукачі. Навряд-чи ви будете брати з собою тестову плівку, але хоча-б на око перевірте працездатність протяжного механізму. При закритті кришки повинен починатися відлік кадрів, при відкритті лічильник скидається на Н.


Ідеально матовий без подряпин притискної столик скаже про те, що камерою не користувалися. Але це не завжди добре. На жаль, були в 90-х настільки криво зібрані екземпляри, що ними користуватися було майже неможливо.

При покупці камери через інтернет, все це перевірити неможливо, та в принципі і не потрібно. Як я вже говорив дуже маленька ймовірність, що лежала довгі роки камера буде повністю робочої. Тому, якщо немає можливості потримати камеру в руках перед покупкою, слід уточнити стан лінз, чи немає на них грибка. Грибок в об'єктивах частіше зустрічається у вологому Японії, але і у нас, в деяких приватних будинках буває підвищена вологість і відсутність природної вентиляції, що призводить до появи грибка. Запах відразу видає неправильні умови зберігання. Шкода, що не можна привести приклад запаху, але це прийде з досвідом. Також, уточніть стан шторної тканини, і загальний стан камери. Київ-60 це далеко не антикваріат, модель відносно нова, ну або скажемо не стара, тому збереження цих камер часто хороша. Якщо з камерою йде оригінальний футляр, пакувальна коробка, аксесуари і документи це теж побічно говорить про акуратність власника і ймовірно дуже хорошому стані камери. І як би не здавалася та чи інша камера практично нової, не варто сподіватися що вона виявиться повністю робочої, механізм складний, мастило стара, тому відразу починайте підшукувати майстра, який добре зробить профілактику.


Нутрощі камери повинні бути ідеальні - без пилу, плісняви та чого б то не було ще

А чому власне Київ-60?

Що ж, як вибрати Київ ви вже трохи в курсі. А тепер давайте розберемо, чому це одна з небагатьох вітчизняних середньоформатних камер, заслуговує на увагу. Вибір камер нашого виробництва під широку плівку взагалі кажучи не великий. Радянської фото-промисловістю проводилися: Москва, Любитель, Іскра, Київ-6С / 60, Київ-88.

Москва на сьогоднішній день можна сказати морально застаріла, хоча з успіхом використовується ентузіастами плівкової фотографії, благо об'єктиви там досить різкі, особливо в Москві-2. Взагалі кажучи, напевно неправильно застосовувати термін «моральна відсталість» до фототехніки (мова про плівкових апаратах), оскільки це один з небагатьох сегментів пристроїв, в якому успішно трудяться як найсучасніші камери так і олдтаймери, у новачків і професіоналів, як в студії так і на вулиці. Але я все ж зважився назвати Москву застарілої в основному через Гармошечна конструкції. Гармошка - вузьке місце подібних систем, це поєднання не може гарантувати паралельність між задньою поверхнею об'єктива і площиною плівки.

Любитель хороший для новачків в середньому форматі, завдяки своїй доступності та легкості в ремонті, але знімальний об'єктив зроблений за схемою Триплет залишає бажати кращого.

Іскра - прекрасна камера, дуже вдалий Индустар в ній застосовувався, про неї в основному найтепліші відгуки. Єдине але - незмінною оптикою обмежує поле для експериментів.

Київ-60 і Київ-88 камери набагато більш сучасні, цілком відповідали вимогам свого часу: складна механіка, модульна конструкція, змінна оптика. Київ-60 випускався з байонетом «Б», а Київ-88 з байонетом «В». Під байонет «Б» легше знайти оптику, та й підходять об'єктиви Carl Zeiss для Pentacon Six. Байонет «В» малювали з раннього Хассельблада і з вибором оптики більш туго, про це вже згадувалося на початку статті. Тому якщо дуже хочеться 88-й, то бажано знайти модель СМ. Механічно, Київ-88 набагато складніше Києва-60, що робить його менш ремонтопрігодним і більш примхливим у використанні. Тому я поки зупинився на моделі «60».

Основними перевагами, що заслуговують на увагу в камері Київ-60 є:

  • Єдина головка установки витягів;
  • Можливість встановлювати витримку як до так і після взводу затвора (в Київ-88 витримка встановлюється тільки після взводу затвора);
  • Можливість використовувати як шахту так і призму для візування;
  • Байонет «Б», що дозволяє встановлювати як рідну оптику, так і оптику від Pentacon Six;
  • Відносна простота конструкції, що виливається в надійність і невибагливість апарату;

Призма або шахта?

Ви можете використовувати один з двох видошукачів, в залежності від того який здасться зручніше або більш відповідним в конкретній ситуації. У комплекті з камерою Київ-60 поставляються призменний візир з TTL виміром (з ранніми Київ-6С поставлявся призменний візир беззамерний) і складна шахта.

TTL призма


Нова TTL призма (зліва) і стара (праворуч)

Кілька слів про TTL призмі. Це такий видошукач з електронним калькулятором, який допомагає визначити витримку і діафрагму. Вважається, що призма з TTL виміром світліша ніж попередній варіант призми без електроніки (якими комплектувалися Київ 6С). Тому TTL варіант кращий, навіть якщо Експозамір ви користуватися не будете. TTL призм існує 2 варіанти: до 1991 року і після. Мені більше подобається новий варіант, що випускався з 1991 року.


TTL призма нового типу з автовідключенням, що працює на трьох батарейках СЦ-0,18 (GPA-76) по по 1,5 В

У них вдосконалена електронна схема, додана функція автоматичного вимкнення, таким чином призма сама вимикається (через 8 секунд після включення) запобігаючи розряд батарей. Також, в новій TTL призмі використані більш поширені зараз батарейки СЦ-0,18 (GPA-76), 3 штуки по 1,5 В. У варіанті до 1991 року застосовувалася ртутна батарейка загальним напругою 3,75В, заміну якій знайти досить важко (потрібно підібрати відповідні по діаметру 3 елементи по 1,25В, але таких не існує). Конструкція призми передбачає можливість установки корекційних лінз , Що дуже важливо для людей користуються окулярами.

шахтний видошукач

Шахтний видошукач - це класика для середнього формату. І для Києва він також доступний. Шахтний видошукач зручний для зйомки з рівня грудей, тоді ви можете дивитися в фотоапарат зверху.


Шахта дуже зручна для візування якщо ви не страждаєте на короткозорість

Шахта використовувана в Київ-60 дуже універсальна і може використовуватися по різному. Крім класичного варіанту з відкидною лупою, є наприклад спортивний варіант - для цього відкривається квадратне віконце в передній стінці і фотограф дивиться через шахту в горизонтальному напрямку як в звичайний рамковий видошукач. Якщо віконце в передній стінці відкривати не повністю, а злегка втопити і зафіксувати, отримаємо подобу призми - в цьому випадку треба дивитися в ЛінзОчки на задній стінці шахти, через неї, і через відкинуте під кутом маленьке дзеркало ви будете бачити матовий екран з зображенням. Правда, воно буде перевернуто догори ногами, але іноді і такий варіант використання шахти годиться, якщо немає можливості дивитися в неї зверху. Шахта це дуже зручно і все таке, але на жаль, для людей з короткозорістю вона навряд-чи буде зручна, так як збільшувальна лінза обрана такою, щоб нею користувалися люди з ідеальним зором. Якщо у вас короткозорість - доведеться наводитися через окуляри. І якщо в TTL призму можна вкрутити корекційну лінзу, то в шахту ніяк. Зате шахта для Києва-60 ідеально переробляється в шахту для TLR Mamiya C 220/330 , І завдяки тому що сідає вона там нижче ніж задумано, виходить ідеальна шахта для короткозорих!

Київ в роботі

Не дивлячись на значні розміри і вага, камера зручна в роботі. По-перше, її зручно тримати правою рукою, є за що триматися. Лівою рукою, за класичною схемою, потрібно тримати камеру під об'єктив і наводити фокус. Уникайте «аматорського хвата» - коли камеру тримають обома руками за лівий і правий боки. Важкий об'єктив при такому хваті висить в повітрі, що не додає стабільності. Кнопка спуску має великий хід, натискається м'яко, і спуск передбачуваний і приємний. Її хочеться натискати.

Вдало розташовані капелюшки для кріплення нашийного ременя. На відміну від більшості дзеркалок, включаючи сучасні, капелюшки розташовуються на передній частині корпусу, а не збоку. Завдяки цьому, вони виявляються як раз в центрі ваги камери з об'єктивом (якщо об'єктив стандартний, типу Хвиля-3). Тому це напевно єдина зеркалка, яку можна носити на шиї, і яка правильно висить, чи не перевертаючись об'єктивом вниз.


Штативне гніздо в Київ-60 розташоване не найкращим чином

А ось штативне гніздо розташоване явно не вдало - внизу корпусу фотоапарата, там де воно зазвичай і розташовується у всіх камер. Хоча правильніше, з точки зору центру ваги, було б розмістити його ближче до об'єктиву, як у Pentacon Six.

Також до недоліків віднесемо відсутність автоспуску.

В цілому, робота з Київ-60 нічим не відрізняється від роботи з будь-якої іншої механічної плівковою камерою. Взвод затвора курок, дуже зручний, оперативний. Щоб затвор служив довго, рекомендується зводити затвор в один підхід, до упору, і не кидати важіль після взводу. Це більш наочно показано в відео:

Зарядка плівки відбувається аналогічно всім іншим среднеформатним плівковим камерам - потрібно поєднати позначки START на ракорде плівки з червоними крапками на камері. Потім закрити кришку і проклацувати кілька кадрів поки на лічильнику буде непереливки цифра 1. Рада - якщо міжкадрового відстані здадуться вам маленькими, спробуйте зарядити плівку не по червоним точкам, а простягнувши її трохи далі. Ось ще одне маленьке відео із зарядки плівки:

Київ-60 «вживає» плівку типу 120. Київ-6С більш всеїдний - йому підходить і 120 і 220-я. 220-я нині екзотика, та й сенсу в ній особливого немає, в останній раз коли я бачив її в продажу, вона коштувала рівно в 2 рази дорожче 120-й, а кадрів в ній (хто ще не знає) теж рівно в 2 рази більше. Тобто економії при використанні 220-й немає.

Оптика, яку брати?

Скажу відразу, оптики для Pentacon Six у мене немає. Упс, вже є Carl Zeiss Jena Sonnar 2.8 / 180 але поки не випробуваний. Штатний об'єктив Хвиля-3Б дуже непоганий, на злегка прикритої діафрагмі дає відмінну різкість. Також мені дуже подобається ширококутний Мир-26Б (більш нову назву Arsat B 45mm), він прекрасно підходить для зйомки архітектури і в принципі для зйомки в умовах обмеженого простору. На цих двох об'єктивах мій набір оптики для Київ-60 вичерпується. Ще бувають Зодіак-8Б (фишай), Світ 38Б (65мм шірік, але не такий ширококутний як Мир-26, тому здався мені надмірністю), Вега-28Б (120мм, портретник), Калейнар-3Б (150мм, портретник), Юпітер- 36Б (250мм), Таїр-33Б (300мм), ЗМ-3Б (600мм, дзеркально-лінзовий об'єктив). Якщо дозволяє бюджет, можна подивитися в сторону оптики для Pentacon Six - Flektogon, Biometar і інші красиві слова не залишать байдужими справжніх цінителів фотомистецтва.

На цьому можна вважати наш огляд камери Київ-60 завершеним. Однак що ж за огляд фотоапарата без знімків? Зараз исправимся. Наводжу кілька фотографій, зроблених на Київ-60 і один з об'єктивів - Хвиля-3Б або Мир-26Б. Знімки коментувати не буду, по-моєму з ними все в порядку. Кольорових поки немає, кольорова плівка зараз практично розкіш, доводиться знімати на ч / б Shanghai GP3. Не так щоб дешево і сердито, але доступніше ніж будь-яка кольорова плівка.

Хвиля-3Б:

Світ-26Б:

В огляді брали участь:

Київ-60 базової версії 1987 року зі знаком якості СРСР, який працює до цих пір без профілактики, і мій ексклюзивний варіант, модель 1991 року, після повної профілактики механічної частини і доведення експометра, обтягнута коричневою шкірою.

На цьому все, хороших вам знімків!

На що звертати увагу при покупці Київ-60?
А чому власне Київ-60?
Призма або шахта?
Вона на порядок дорожче нашої, але коли це зупиняло справжніх ентузіастів?
Оптика, яку брати?
Однак що ж за огляд фотоапарата без знімків?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов