Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд: BMW X5 F15. Купівля БО BMW X5 в Україні.

  1. зовнішність
  2. салон
  3. позашляхові якості
  4. Драйв - правило для Х5
  5. доступні двигуни
  6. Пригнати BMW X5 з Америки чи Канади в Україні

Наша сеть партнеров Banwar

Огляд: BMW X5 F15. Солідний автомобіль преміум класу.

BMW X5 - це, по суті, модель, яка стояла біля витоків розкішних преміальних позашляховиків, як класу, стала культовою моделлю і з моменту появи, користується величезною популярністю у всіх країнах світу.

Компанія BMW заслуговує на повагу хоча б тому, що підходить до створення нових і рестайлінгу автомобілів з великою обережністю. Німці розуміють, що створюють дійсно якісний і відмінний продукт, тому й не прагнуть «переборщити» з чим або, що могло б навпаки зіпсувати вже наявні досягнення.

Третє покоління BMW X5 з заводським індексом F15 не дає засумніватися в тому, що ви їдете саме на BMW, і, при цьому, автомобіль новий - він трохи інакше їде, інакше, більш сучасно виглядає і трохи інакше сприймається.

BMW X5 наочно демонструє акуратний підхід баварського автомобільного концерну до оновлення покоління. Його інтер'єр і екстер'єр - варіація на тему попередніх моделей кросовера, в поєднання з сучасними дизайнерськими рішеннями і технологіями. Багато фанатів марки і безпосередньо моделі, можливо, чекали більш яскравої зовнішності, але до машини потрібно придивитися і звикнути.

зовнішність

Нове покоління кросовера отримало масивні, «фамільні» ніздрі решітки радіатора, велику передню оптику, за формою схожу на фари нового седана 3-й серії з уже фірмовими, двома колами всередині. Задні фари, м'яко кажучи, нагадують, як такі з кросовера Х3. Пропорції кузова практично не змінилися. В результаті, начебто нічого нового і вже тим більше революційного, але тим не менш, новий Х5 виглядає сучасніше, свіже і солідніше. У підсумку, можна сказати, що солідність стала новою складовою частиною образу моделі: динаміка і спортивність нікуди не поділася, але їх концентрація знизилася. Акцент на солідність в поєднанні з практичністю проявляється і в появі третього ряду сидінь - вперше в своїй історії, Х5 став семимісцевим.

Всі зміни в новому поколінні відбулися еволюційно. У ньому немає нічого революційного. Так, платформа у автомобіля залишилася та ж, але машина стала на 90 кілограм легше, трохи ширше, трохи довше, а кліренс у неї навпаки зменшився - був 222 міліметри, а став 209 міліметрів. Для великого преміального кросовера це, швидше за все, не принципово. Навряд чи хтось буде заганяти Х5 в відверте бездоріжжя, а для поїздок на природу і 209 міліметрів більше ніж достатньо, так що втрата 13 міліметрів дорожнього просвіту ніяк не вплине на позашляхові якості, а ось на керованість - навпаки, машина стала управлятися ще краще . Слід сказати, що BMW X5 третього покоління став їхати комфортніше свого попередника, за рахунок іншої настройки підвіски. Машина і на ходу стала поводитися трохи солідніше. Але перш, ніж перейти до керованості і їздовим якостям, слід заглянути в салон нового Х5.

салон

У салоні автомобіля панує консервативний hi-tech. Центральна консоль традиційно трохи повернена до водія, а її дизайн нагадує седани 5-серії початку 90-х років. Вгорі знаходиться великий екран з 10.25 дюймів. Він не вбудований в панель, а існує як ніби окремий елемент. Створюється враження, що можна натиснути на кнопку і цей елемент зникне в надрах панелі. При цьому, екран не сенсорний: управління відбувається за допомогою круглого джойстика, розташованого праворуч від селектора коробки передач. Картинка на екрані дуже чітка, він покритий справжнім склом, а алюмінієва окантовка створює враження, що перед нами звичайний планшет.

Про чудові сидіння, якості матеріалів обробки і інші елементи інтер'єру навіть не варто говорити: все на найвищому рівні. Варто лише сказати про так званої амбієнтної (навколишнього) підсвічуванні салону, яка дійсно обволікає водія і пасажирів в салоні. Варіантів підсвічування дев'ять - від агресивного оранжевого, до спокійного синього. Річ з функціональної точки зору абсолютно марна, але виглядає дійсно цікаво і додає ще більшої розкоші. І ще один салонний нюанс: з'явився третій ряд сидінь, що сталося на моделі Х5 вперше в історії. У компанії BMW зізнаються, що третій ряд сидінь призначений для пасажирів зростанням до 150 сантиметрів. Загалом, маркетинг рулить: є у конкурентів, значить повинен бути і у нас, а ось чи потрібно - це питання другорядне.

позашляхові якості

BMW X5 звичайно ж позашляховик, це великий кросовер, на якому звичайно ж можна згорнути з рівного асфальту, але дуже сумнівно, що власники цього автомобіля будуть використовувати його як справжній позашляховик. Але, не сказати про позашляхових якостях кросовера можна.

Як ви розумієте, звичайні бордюри, замети або колії, для машини з більш ніж 20 сантиметровим просвітом і повним приводом, що не складуть ніяких проблем. Виїжджаючи на ґрунтову дорогу, машина їде взагалі не напружуючись. І навіть коли під колеса зовсім непридатне покриття для швидкісної їзди, X5 все одно рветься в бій. Кросовер просто не помічає грунтову дорогу, відмовляючись їхати повільно, постійно провокуючи водія наступити на педаль газу.

Рано чи пізно, водій все-таки піддається на провокацію і дійсно піддає газу. Машина як і раніше їде чудово, але короткоходная підвіска, як і в будь-якому іншому Х5 не створена для поганих доріг: вона занадто докладно передає поверхню, що відчувається в будь-якому стусанів і поштовху, що, природно, комфорту не додає. Але це на відверто поганому ділянці і пристойній швидкості. Подібні відрізки на Х5 потрібно проїжджати спокійно і акуратно, тоді рівень комфорту майже не постраждає. І все ж, навіть при таких умовах, кросовер слухняний, точний і керований, а коли колеса все ж втрачають дорогу, автомобіль задіє електронні мізки і всіляко намагається запобігти неприємності. При заметах, машина автоматично закриває скла і блокує замки, а також різко притискає водія і пасажирів ременями безпеки. І це, звичайно ж, лише мала дещиця того, що може робити електроніка автомобіля.

Особливо варто виділити систему старт-стоп. З огляду на те, що в машині дуже високий рівень шумоізоляції, при зупинці часто виникає відчуття того, що машина просто не заведена. Видати робочий стан здатні лише шум від клімат-контролю, наприклад. Досить просто відпустити педаль гальма, і машина тут же починає рух. Система старт-стоп в цій моделі, мабуть, найкраща на сьогоднішній день.

Драйв - правило для Х5

Пішовши з ґрунтової дороги і виїхавши на асфальт, кросовер розкривається у всій красі. Машина настільки досконало тримає дорогу, слухняна і динамічна, що може подарувати водієві буквально фізичну насолоду, і це не фігура мови. Але ніхто не може відняти у даній моделі її основний козир - динаміку і драйв. Тільки той факт, що 8-ступінчаста коробка, при вдавліванііепедалі газу в підлогу перескакує відразу на 4 ступені вниз, говорить про те, що все, що пов'язано з Х5, спрямоване саме на драйв і яскраві відчуття. Яким би великим і 7-місцевим позашляховик не був, все одно він BMW.

доступні двигуни

Бензинові мотори:

3.0-літра, турбований, потужністю 306 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Здатний розігнати авто з 0 до 100 км / год за 6.5 с., При максимальній швидкості 235 км / год

4.4-літра, має 3 турбіни, потужністю 450 к.с. і 650 Нм крутного моменту. З 0 до 100 км / год разгоняеться за 5 с., Максимальна швидкість, обмежена електронікою - 250 км / год. Витрата палива по місту 14.1 л, по трасі - 8.3 л., В змішаному режимі - 10.5 л.

Дизельні мотори:

2.0-літра, турбований потужністю 218 к.с. і 450 Нм крутного моменту (комплектується в передньопривідною модифікації), розганяється з 0 до 100 км / год за 8.2 с., максимальна швидкість - 220 км / год.

3.0-літра, турбований, потужністю 258 к.с. і560 Нм крутного моменту, досягає перших 100 км / год за 6.9 с., максималка - 230 км / год.

3.0-літра, твинтурбо, потужністю 313 к.с., і 630 Нм крутного моменту, розгін - 5.3 с., Максималка, обмежена електронікою - 250 км / год. Витрата по місту 7.6 л, по трасі - 6.2 л, в змішаній циклі - 6.7 л.

Всі мотори працюють з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Пригнати BMW X5 з Америки чи Канади в Україні

Компанія AutoAmerica пропонує своїм клієнтам скористатися своїми послугами, які дозволять придбати BMW X5 на американському ринку за більш ніж приємними цінами. Другий варіант це замовити таке авто з Канади . З огляду на скасування акцизного збору на Канадські автомобілі в Україні, така покупка буде дуже вигідною. На жаль країна кленового листа не дуже багата пропозиціями з купівлі бу авто, на відміну від тієї ж Америки. Але у випадку з BMW X5 якраз має сенс звернути свій погляд на Канаду, так як в цій країні є складальне виробництво моделі BMW X5, а значить і на аукціонах обов'язково знайдеться такий автомобіль з пробігом за доступною ціною.

Вартість доставки такого автомобіля з Америки можна розрахувати на спеціально розробленому для цього калькуляторі, так само на сторінці розмитнення є - митний калькулятор з актуальними тарифами в Україні на 2017 рік. Вартість доставки з Канади, уточнюйте у менеджерів по телефону.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов