Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд кросовера Ford Explorer 2016: Update

  1. ⇡ # Технічні характеристики
  2. ⇡ # Екстер'єр
  3. ⇡ # інтер'єр

Наша сеть партнеров Banwar

Фото: Роман Романишин

Самий продаваний SUV в США на протязі ось вже 25 років, єдиний з 1990 року позашляховик, який увійшов в топ продажів, перший американський SUV, що вийшов на міжнародний ринок ... Explorer - один з найуспішніших, а тому значущих для компанії Ford автомобілів, з року в рік користується високим попитом як в самій країні гігантських бургерів і солодкої газованої води, так і в світі. При цьому модель, перше покоління якої дебютувало ще в 1990 році, пройшла довгий шлях від незграбного рамного позашляховика, багато в чому схожого з легендарним Ford Bronco другого покоління, до сучасного кроссовера, створеного в кращих традиціях жанру. Як і більшість представників свого класу, Explorer змінювався з плином часу, чуйно реагуючи на настрої покупців і віяння ринку ... Судячи з усього, американський виробник як і раніше тримає руку на пульсі, тому що оновлена ​​модель - один з найсучасніших і технологічних SUV, доступних в Росії.

Новинка побудована на базі Explorer попереднього, п'ятого покоління, представленого в 2010 році, і по «залізу» мало відрізняється від попередника - як по ходової частини, так і по двигуну. Можна сказати, що оновлений кросовер Ford - результат рестайлінгу, або, як ще прийнято говорити, фейслифтинга. Однак в цілому перелік невеликих, але помітних змін вселяє: виробник поліпшив, допрацював і переробив дуже багато елементів і частини автомобіля - в основному стосуються рівня комфорту і безпеки.

# Технічні характеристики

Ford ExplorerДвигунТип двигуна

3,5 Ti-VCT V6 Cyclone: бензиновий, атмосферний, DOHC, 3496 см3 Розташування Спереду, поперечно Кількість циліндрів / клапанів 6 (V-образна схема) / 24 Потужність 249 к.с. при 6500 об / хв Крутний момент 346 Н · м при 4000 об / хв Динаміка Розгін до 100 км / год 8,7 с Максимальна швидкість 183 км / год Трансмісія Автоматична, гідромеханічна, 6 ступенів Привід Постійний повний Ходова Передня підвіска Незалежна, пружинна, типу «Мак-Ферсон» Задня підвіска Незалежна, багатоважільна, пружинна Гальма Передні - дискові вентильовані, задні - дискові Легкосплавні Розмір шин 255/50, R20 (комплектація Limited) Підсилювач керма Електромеханічний Кузов Габарити, довжина / ширина / висота, мм 5019/2291/1788 Колісна база, мм 2860 Дорожній просвіт, мм 198 Маса, споряджена, кг 2015 Число місць / дверей 5/7 Обсяг багажника 595/1243 л (зі складеним третім рядом сидінь) Паливо Рекомендоване паливо / обсяг бака, л АІ 92-95 / 70, 4 Витрата на 100 км, місто / заміський / змішаний цикл, л 14,9 / 8,8 / 11 Актуальна цена 2 799 000 рублей за базову версію XLT (без урахування знижок)

# Екстер'єр

Перше і саме помітне зміна - оновлена ​​і, можна сказати, посвіжілий зовнішність моделі, яка стала більш сучасною та ... буденніше. Якщо Explorer п'ятого покоління відрізнявся впізнаваним, самобутнім дизайном «фасаду», то представлений нещодавно кросовер тепер спереду легко сплутати з Range Rover! Виною тому - нові світлодіодні фари характерного дизайну, решітка радіатора і бампер зміненої форми. Протитуманні фари тепер прикриті особливо міцним полікарбонатом, що захищає їх від пошкоджень.

У дизайні корми змін не набагато менше, хоча вони і не такі явні. Кросовер отримав нові задні ліхтарі, бампер і двері багажника.

Ще з нововведень - легкосплавні 20-дюймові колісні диски з новим візерунком, який формується десятьма спицями, і бічні молдинги іншої форми.

Автомобіль не тільки змінився зовні, але і трохи витягнувся, додавши в довжину 13 мм, в порівнянні з кросовером попереднього покоління. При цьому модель стала трохи вже (з 2004 до 1988 мм) і нижче (з 1803 до 1788 мм). Виробник з гордістю повідомляє, що оновлений Explorer - як і раніше найдовший і широкий представник свого класу, що в повній мірі відповідає запиту більшості покупців: «Як можна більше автомобіля за свої гроші».

# інтер'єр

Дизайн інтер'єру змінився рівно настільки, наскільки оновилася і зовнішність автомобіля: багато невеликих змін і поліпшень, але загальна «картинка» колишня. Як і у Explorer попереднього покоління, салон новинки просторий і дуже зручний. Хоча до деяких матеріалів, використаних всередині «кокпіта» кросовера, є питання - особливо з урахуванням чималої ціни машини, автоматично записуючої цю модель у вищу лігу. Місцями бентежить жорсткий пластик, якого за визначенням не повинно бути в автомобілі за майже 2,8 млн. Рублів, як і раніше дивують далеко не самі преміальні дизайн і виконання центральній консолі з великим сенсорним екраном і розсипом дрібних кнопок під ним. Але в цілому - тверда четвірка.

Для додання салону лиску виробник додав в інтер'єр нові декоративні вставки, що імітують деревину, а панелі задніх дверей «інкрустував» м'яким і приємним на дотик пластиком.

Взагалі про комфорт пасажирів другого ряду сидінь інженери Ford подбали не гірше, ніж про зручність людей в авангарді просторого салону оновленого Explorer. Крім майже настільки ж зручних крісел, що і спереду, до послуг дорогих гостей американського кросовера система підігріву сидінь, блок управління клімат-контролем, два USB-роз'єму для харчування гаджетів і навіть одна універсальна 220-вольта розетка.

З безпекою тут теж все в повному порядку: пасажири другого ряду пристібаються не звичайна інерційними ременями безпеки, а надувними. Ця технологія вперше була застосована саме компанією Ford, на Mondeo останнього покоління. При аварії такі ремені миттєво надуваються, п'ятикратно збільшуючи площу контакту з тілом людини, що знижує навантаження на грудну клітку, шию і голову. Працює це так: у разі пошкодження машини SRS-модуль відкриває випускний клапан балона з газом, розташованого безпосередньо у засувки ременя безпеки. Низькотемпературний інертний газ з високою швидкістю заповнює трубку всередині ременя - і останній надувається.

До слова, в новому Ford Explorer сім подушок безпеки - включно з колінний airbag для переднього пасажира і шторки для всіх трьох рядів сидінні.

Автомобіль отримав змінений кермо з системами підігріву і електронним регулюванням по вильоту і куту нахилу. Трохи нижче розташувалася зліва чотирипозиційної клавіші настройки положення керма знаходиться кнопка настройки висоти педального вузла (система була використана і на Explorer попередніх поколінь). Укупі з багатими можливостями по точному регулюванні сидіння це дозволить налаштувати водійське місце під свої «тактико-технічні характеристики» і Хоббіта, і гравцеві вищої баскетбольної ліги. А якщо їм належить вести автомобіль по черзі, то можна не витрачати час на перенастроювання всього і вся, оскільки передбачена можливість збереження декількох варіантів налаштувань.

Мабуть, краще, що є в салоні Explorer, - це передні мультиконтурні сидіння зі зміненими матеріалами набивання і обшивки. Крім уже зазначених регулювань положення крісел, тут є також система настройки профілю спинки сидінь. У крісла встановлені одинадцять надувати камер, об'єм повітря в яких змінюється за допомогою автоматичного насоса. Відповідно, чим сильніше надуті капсули, тим більше «роздувається» ця секція спинки, змінюючи профіль крісла. Передбачено три повітряних камери (в області попереку вершника), що дає можливість відрегулювати сидіння навіть під самий змучений сколіозом хребет. Плюс є масажний режим, в якому задіяні вже всі одинадцять пневматичних капсул, поперемінно то надуваються, то здуваються. І хоча масаж Ford Explorer робить не як тайський майстер, користуватися ним все ж приємно. Управляти системами регулювання профілю спинки крісел і масажу можна як за допомогою джойстика на самому сидінні, так і через інтерфейс на сенсорному екрані SYNC.

Починаючи з третього покоління моделі, Explorer - повноцінно семимісний автомобіль, у якого в багажному відсіку розміщені два скромних, але, треба сказати, досить зручних навіть для дорослої людини середньої комплекції крісла. Доступ до «гальорці» відкривається з правого боку автомобіля - для цього потрібно скласти і відсунути сидіння. До речі, саме тому праве сидіння другого ряду - найзручніше з усіх пасажирських крісел: у нього є не тільки регулювання кута нахилу спинки, але і можливість зрушуватися вперед або назад. Інша частина другого ряду може тільки складатися, але не переміщається.

Як і у Explorer попередніх версій, складені сидіння другого і третього рядів формують рівну поверхню. На такій підлозі можна і надувний матрац розстелити, якщо виникне необхідність переночувати в машині, і зіграти в тетріс з шаф і диванів.

Для простої «упаковки» крісел третього ряду в підлогу передбачена опціонна система з електроприводом і блоком управління, розташованим в багажнику з лівого боку автомобіля. За допомогою нехитрого пульта з чотирма кнопками крісла можна складати і прибирати як разом, так і по одному. Система доступна починаючи з комплектації Limited.

Двері багажника можна відкрити аж трьома способами: кнопкою всередині салону, з брелка або ... ногою - якщо «помахати» їй під заднім бампером, де встановлений датчик. Система спрацьовує безвідмовно і саме тоді, коли потрібно. Це зручна можливість відкрити багажник в разі, якщо руки зайняті, наприклад пакетами з покупками. Є функція регулювання висоти підйому п'ятих дверей, для чого потрібно в процесі її підйому натиснути на клавішу закриття (розташовану на торці), що зупинить хід багажного «шлюзу», а потім потримати кнопку довше - для запам'ятовування положення.

Якщо Ви помітили помилку - виділіть необхідний текст і натисніть CTRL + ENTER.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов