Наша сеть партнеров Banwar
Як відомо, позашляховики - машини великі і потужні. За рідкісним винятком, вони виглядають набагато солідніше звичайних «легковиків». За кермом автомобіля підвищеної прохідності завжди відчуваєш себе по-справжньому впевнено, здатним подолати практично будь-яку перешкоду. Це відчуття значно посилюється, коли знаєш, що належить тобі позашляховик є найбільшим в світі в своєму класі. Але як дізнатися, чи так це, і які критерії цієї «величезності»? З цим ми і спробуємо розібратися.
Якщо говорити про машини, зроблених на замовлення, то тут поза конкуренцією позашляховик, створений спеціально для одного арабського шейха. Уявіть собі, висота даного «чудовиська» перевищує шість метрів! При цьому посадка і управління не являють ніякої складності для будь-якої людини. Але це виняток. Ми ж будемо розглядати серійні позашляховики нормальної висоти, але не коротше п'яти метрів.
Самий важкий
У цій категорії безсумнівним лідером є знаменитий «Hummer». При створенні цього «монстра» конструктори явно не економили на металі. Найбільш важка модифікація даного авто (з кузовом універсал) важить ні багато, ні мало чотири тонни шістсот кілограм. Суха маса моделі майже досягає трьох тонн (2 990кг). Найближчий конкурент «Hummer» в цій номінації позашляховик «Toyota Mega Cruiser» істотно поступається. Його суха маса менше майже на півтора центнера (2 850кг).
На жаль, поняття «великий» і «швидкий» часто бувають несумісні. Так сталося і цього разу. Будучи найважчим позашляховиком світу «Hummer» одночасно є і самим повільним. Його восьмициліндровий дизельний мотор з шістнадцятьма клапанами вичавлює максимум 105км / год, що важко назвати високою швидкістю навіть при дуже великому бажанні.
Самий довгий
Найдовший серійний позашляховик світу - це «Ford Excursion». Перед покупкою цього гіганта настійно рекомендується додатково перевірити розміри свого гаража. Відстань між заднім і переднім бампером становить цілих 5,74м. Нехай Excursion і не є найбільш довгим легковим авто в світі, поступаючись майже метр Bugatti Type 41 двадцять сьомого року випуску (6,7м), але в своєму класі він «переплюнув» усіх.
Трохи коротше виявилися позашляховики «Ford F-250» (5,71м) і «Chevrolet Suburban» (5,6м). Що стосується єдиного «неамериканців» в списку «важковаговиків», «Toyota Mega Cruiser», то він в цьому компоненті відстав досить суттєво (5,1м).
Найвищий
Зате в категорії «найвищий» японський позашляховик виявився поза конкуренцією. Верхній рівень «Toyota Mega Cruiser» дорівнює 2,075м. Цей великий автомобіль створювався виключно для військових цілей, тому число моделей, проданих приватним особам, різко обмежена, приблизно півтори сотні примірників.
Крім того, він має найвищий в світі кліренсом. Його дорожній просвіт дорівнює сорока двом сантиметрам - це ледь - чи не вдвічі більше, ніж у стандартного джипа.
Що стосується висоти, якої «досягли» інші позашляховики, то у «Ford Excursion» вона становить 2,02м, у «Ford F-250» - 2,01м. У цьому ряду явно осібно стоїть «Chevrolet Suburban», чия висота нижче двох метрів, «всього» 1,95м.
Найширший
Для людей, яких цікавлять широкі позашляховики, кращим вибором стане старий добрий «Hummer». Його ширина дорівнює 2,2 м. Лише ненабагато відстала «Toyota Mega Cruiser» (2,17м), що не дивно. Обидва автомобілі створювалися свого часу для вирішення військових завдань, тому багато їх параметри дуже схожі.
Фордівські позашляховики «Excursion» і «F-250» здатні протиснутися в отвір трохи більше 2,03м, у «Chevrolet Suburban» відстань між бортів 2,01м.
Самий самий
Отже, ми дізналися, який позашляховик найважчий, який найдовший, який найвищий і який найширший. Залишилося відповісти тільки на одне питання. Хто ж все-таки є абсолютним переможцем в номінації «найбільший позашляховик у світі» (серійний) на даний момент?
Важко визначити однозначного лідера, але якщо хто з розглянутих претендентів і заслуговує на це звання, то «Ford Excursion». Звичайно, він легше, ніж «Hummer» і вужче нього, крім того, поступається зростанням «Toyota Mega Cruiser». Однак найдорожчий «Форд» програє їм у цьому не так вже й багато. Решта моделей, як правило, виділяються в одному-двох компонентах, істотно поступаючись в інших.
«Ford Excursion» - позашляховик великий не тільки за зовнішнім виглядом. У його салоні може за раз проїхатися 8-9 чоловік (при бажанні і набагато більше), а в величезний багажник може поміститися стільки речей, скільки не влізе ні в один інший легковий автомобіль. Загалом, з огляду на співвідношення «габарити / місткість» «Excursion», напевно, може поки називатися найбільшим в світі серійним позашляховиком.
Автор: Alex
Але як дізнатися, чи так це, і які критерії цієї «величезності»?Хто ж все-таки є абсолютним переможцем в номінації «найбільший позашляховик у світі» (серійний) на даний момент?