Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд Audi A5 Sportback ціна відгуки технічні характеристики фото огляд тест драйв

  1. 1 » І знову здрастуйте! В огляді на нашому сайті "АПЯТЬ" Audi, але я уточню що це не просто A5,...
  2. Audi A5 Sportback на ходу
  3. Ціна і конкуренти Audi A5 Sportback
  4. Комплектація Audi A5 Sportback 3.2 V6
  5. 2 »
  6. 3 »
  7. Цінова і технічна конкуренція між моделями

1 »

Наша сеть партнеров Banwar

1 »

І знову здрастуйте! В огляді на нашому сайті "АПЯТЬ" Audi, але я уточню що це не просто A5, а Audi A5 Sportback. Це той же самий купе від Ауді А5 за зовнішнім виглядом і характеристиками, але призначений для тих, хто любить динамічну і швидку їзду і в той же час розрахований на постійне користування чотирма пасажирами на відміну від симпатичної купешкі.

Кузов і салон Audi A5 Sportback

На фотографіях ця машина не так вражає, як коли її бачиш поруч. І перше, що кидається в очі - це звичайно ж корми автомобіля. Цей спортивний характерний зад автомобіля виглядає ну дуже шикарно, навіть в деякому сенсі можна провести аналогію - Audi A5 Sportback - це Porsche Panamera для бідних. Нехай і не повністю аналог, але хоча б за зовнішнім виглядом.

Audi A5 Sportback дійсно супер модель серед сімейних автомобілів і не в останню чергу через дверей як у справжньому купе, які не мають рамок навколо бічних стекол як спереду так і ззаду. Це дійсно стильно.

Це дійсно стильно

Додавши пару дверей до автомобіля який вже був, Німці кажуть що як би ненароком вигадали новий клас. Але я б не був таким впевненим з тієї причини, що в цьому сегменті вже є Volkswagen Passat CC і Mercedes-Benz CLS.

Але я б не був таким впевненим з тієї причини, що в цьому сегменті вже є Volkswagen Passat CC і Mercedes-Benz CLS

Подивимося що у нас в салоні. В салоні ми маємо те ж саме що і в купе Audi A5 з єдиними відмінностями які якраз відносяться до запасу місця. Коли сидиш всередині автомобіля і дивишся на розкішний кокпіт, хочеться вимовити лише дві фрази - це стильно і це якісно. Збірка до дрібниць дуже і дуже якісна. І як на мене, це один з найкрасівішіх інтер'єрів сучасності.

І як на мене, це один з найкрасівішіх інтер'єрів сучасності

У порівнянні з купе, в колісну базу додали 6 сантиметрів. Audi A5 Sportback трохи довше від звичайного A5 і це звичайно ж відчувається в першу чергу на задніх сидіннях. Місця з запасом як у звичайного автомобіля і навіть не скажеш що Audi A5 Sportback - це тісне купе. Однак цього не скажеш про місце над головою. Це простір принесли в жертву дизайну автомобіля. Цей факт і відсутність місця для третього пасажира ззаду не дадуть вам забути що ви все ж перебуваєте не в лімузині, а в купе. Але зате двом пасажирам ззаду буде комфортно і замість третього пасажира зручності додасть підлокітник.

Але зате двом пасажирам ззаду буде комфортно і замість третього пасажира зручності додасть підлокітник

При довжині 4,7 м багажник вміщає в себе цілих 480 літрів, однак при своїй ширині він дуже невисокий що може доставити певні незручності. І перевозити негабаритні по висоті предмети навряд чи вийде, та й не думаю що це буде проблемою для власника такого автомобіля. Ви ж не будете класти в багажник ящики з картоплею?

Ви ж не будете класти в багажник ящики з картоплею

Загалом підсумувавши за зовнішнім виглядом, в кузов і салон Audi A5 Sportback неможливо не закохатися. Кокпіт автомобіля акцентований на водія. У ньому зручно, ідеальна посадка, ідеальна ергономіка і навіть ззаду пасажирам буде сидіти непогано. Але подивимося як він веде себе на дорозі ...

Але подивимося як він веде себе на дорозі

Audi A5 Sportback на ходу

У нашому огляді автомобіль з двигуном об'ємом 3,2 літра і потужністю 265 к.с. і поки це найпотужніша A5 Sportback в лінійці. До потужному мотору додається ще й quattro і активний задній диференціал, який йде як опція і який необхідно замовляти окремо. І він дійсно того варто щоб за нього доплатити. Ця опція додає чимало задоволення від водіння і особливо на слизькій дорозі.

Audi A5 Sportback напевно самий спортивний з усіх німців: впевнено їде, гостро реагує на команди водія, чітко тримає курс. Ця машина практично готова до перегонів і незважаючи на відключається систему стабілізації, цей автомобіль готовий до перегонів більше, ніж більшість конкурентів в цьому сегменті.

Ця машина практично готова до перегонів і незважаючи на відключається систему стабілізації, цей автомобіль готовий до перегонів більше, ніж більшість конкурентів в цьому сегменті

При їзді на Audi A5 Sportback не надто поспішаючи, може скластися враження що їдеш з вимкненим двигуном адже рівень шумоізоляції гідний преміум сегменту. В автомобілі взагалі мало що чути з сторонніх звуків і навіть шум коліс по дорозі ледве помітний.

В автомобілі взагалі мало що чути з сторонніх звуків і навіть шум коліс по дорозі ледве помітний

Ще однією рисою, яка підкреслює комфортність автомобіля - це віброразгрузка органів управління. Якщо під час руху доторкнутися до керма, ручки коробки передач або панелі приладів, ви ніде не відчуєте навіть дрібної вібрації і все тому, що двигун дуже добре ізольований від кузова Audi A5 Sportback.

Якщо під час руху доторкнутися до керма, ручки коробки передач або панелі приладів, ви ніде не відчуєте навіть дрібної вібрації і все тому, що двигун дуже добре ізольований від кузова Audi A5 Sportback

Трохи про двигун. 3,2 - це дуже непоганий агрегат. Тягне він прекрасно і нехай це ще не "космос" але це і не якийсь посередній посередній двигун. Звучить він дуже дуже стильно, дорого і відчувається що це дійсно породистий двигун і від цього отримуєш справжнє задоволення. Єдине від чого не отримуєш задоволення - це витрата палива який в місті ніяк не менше 13-14 літрів на 100 кілометрів.

Єдине від чого не отримуєш задоволення - це витрата палива який в місті ніяк не менше 13-14 літрів на 100 кілометрів

Audi A5 Sportback за рахунок переключення режимів їзди поєднує в собі відразу 3 різних автомобіля. У режимі "COMFORT" м'яка підвіска, м'який кермо управління і мінімум поштовхів при перемиканні передач. Режим "AUTO" представляє з себе щось середнє між динамічною і комфортною їздою. І звичайно ж "DYNAMIC". В цьому режимі Ауді стає справжнім монстром на колесах. Дуже жорсткий кермо, жорстка підвіска і дуже швидкі перемикання коробки передач.

Дуже жорсткий кермо, жорстка підвіска і дуже швидкі перемикання коробки передач

На особливу увагу заслуговує підвіска Audi A5 Sportback. Вона може служити зразком для конкурентів, щоб вони розуміли як треба налаштовувати ходову сучасного автомобіля. Адже в цій машині настільки класно об'єднані комфорт і спорт режими що це треба просто відчути власної 5-й точкою.

Майбутні власники Audi A5 Sportback будуть з вдячністю згадувати дизайнерів та інженерів, які попрацювали над аеродинамікою і обтічністю кузова. Потік повітря настільки класно обтікає кузов автомобіля, що навіть в мокру погоду заднє скло залишається чистим і баварці не стали встановлювати склоочисник назад.

Ціна і конкуренти Audi A5 Sportback

Версія автомобіля з двигуном 3,2 з quattro і роботизованою коробкою передач коштує 51 160 євро. Це досить таки чимала ціна, однак Audi A4 з таким же самим двигуном і quattro стоїть на 2 000 євро менше і що найцікавіше, з двома дверима Audi A5 стоїть на 2 000 євро більше. Таким чином Audi A5 Sportback розмістився десь посередині між цими двома автомобілями.

Ще однією особливістю при виборі A5 Sportback це автомобіль з двигуном 2.0 турбо. Це більш слабка версія з 211 к.с. Однак розганяється він до сотні за ті ж 6,6 с що і версія з 3.2. Однак різниця в ціні дуже суттєва - 11 000 євро. І вибір між конкурентів при цій ціні не великий:

  • Mercedes CLS 350 (272) - 83 366 евро
  • VW Passat CC (200) - 27 430 євро
  • Alfa Romeo 159 3.2 V6 (250) - 32 050 євро
  • Audi A4 3.2 V6 quattro Tiptronic (265) - 49 100 євро
  • BMW 335i xDrive (306) - 52 400 євро

2 V6 quattro Tiptronic (265) - 49 100 євро   BMW 335i xDrive (306) - 52 400 євро

Комплектація Audi A5 Sportback 3.2 V6

  • Фари денного світла
  • Підігрів та електропривод дзеркал
  • Підігрів передніх крісел
  • Датчик дощу і світла
  • аудіосистема CD
  • Легкосплавні диски R17
  • ABS і ESP
  • 6 подушок безпеки
  • Servotronic
  • Клімат контроль
  • Електропривод вікон передніх і задніх дверей
  • Протитуманні фари

Характеристики Audi A5 Sportback 3.2 V6

  • Об'єм двигуна: 3197 см3
  • Потужність: 265 к.с. / 6500 об / хв
  • Крутний момент: 330Нм / 3000 об / хв
  • Коробка передач: 7 ст. робот.
  • Час розгону від 0 до 100 км / год: 6,6 с
  • Максимальна швидкість: 250 км / год
  • Витрата палива: місто - 13,5 л, траса - 6,8 л, змішаний цикл - 9,3 л
  • Паливний бак: 64 л
  • Шини: 225/50 R17
  • Споряджена маса: 1650 кг.
  • Довжина / ширина / висота: 4711х1854х1391

Відео Audi A5 Sportback

джерела: http://ru-avto.com/audi-a5-sportback/

2 »

Дев'ять років, цілих дев'ять років. Страшно уявити, але купе Audi A5 першого покоління дебютувало ще на Женевському автосалоні в 2007 році! За цей час встигли оновитися всі основні конкуренти: майже три роки тому з'явилася BMW 4-й серії замість двухдверной «троячки», а Mercedes-Benz C-класу і зовсім змінив дві генерації - купе з індексом W204 і так з'явилося пізніше, ніж A5, але в минулому році на ринок вийшла нова модель. Так що Audi A5 Coupe шанувальники марки чекали з нетерпінням. Однак перші фотографії з червневої презентації викликали зітхання розчарування.

Якщо закрити нижню частину кузова, то відрізнити попередню Audi A5 Coupe від нової зможе тільки справжній фанат машин з Інгольштадта - настільки схожа дах з характерною задньою стійкою. Але, як з'ясувалося, дизайнери спеціально залишили цей елемент, який став візитною карткою моделі. І в цілому «п'ятірку» зробили підкреслено спокійною, солідної. Навіть фари з грайливим вигином-блискавкою залишили тільки для Audi A4 - на A5 Coupe вони традиційної форми.

Але боковини тут набагато цікавіше, ніж у A4 - з гострою лінією, яка хвилею тягнеться від передньої до задньої оптики. Фотографії не передають рельєфу і форму - живцем Audi A5 Coupe дійсно хороша! Низько розташована шестикутна решітка радіатора, «горбатий» капот з поздовжніми ребрами, акуратно оформлена «корми» - все складається в незбиране, міцно збите і елегантне купе.

Технічне спорідненість з «четвіркою» нікуди не поділося - A5 Coupe побудована на платформі MLB Evo, яку отримала нова Audi A4. Все без сюрпризів - мотори і раніше розташовані поздовжньо, аналогічні та схеми підвісок (двуричажная спереду і п'ятиважельна ззаду). Габарити A5 майже не змінилися відносно попередниці - вона додала 47 мм в довжину (4673 мм), стала на 1 мм нижче і на 8 мм вже. Частка високоміцних сталей в конструкції кузова зросла, плюс оптимізований ряд вузлів і агрегатів, тому «п'ятірка» стала до 60 кг легше попередниці.

Додала 13 мм і колісна база (2764 мм) - це оцінить пара задніх пасажирів, якщо пробереться на «гальорку». Втім, і зараз там зможуть сидіти лише люди середнього зросту, тому краще сидіти попереду. Хоча б для того, щоб сповна насолодитися інтер'єром - так, він практично без змін перекочував сюди з A4. Але що з того, якщо він чудовий?

Не варто відволікатися на що простягнулися майже на всю ширину панелі дефлектори системи вентиляції. Потрібно поклацати рукоятками класного блоку клімат-контролю (такого ж, як, наприклад, у Audi Q7) або погратися меню і графікою віртуального щитка приладів - його роль виконує 12-дюймовий дисплей, і до цього дня ця система залишається найкрасивішою серед усіх рішень конкурентів . Руку ж так і хочеться покласти на брутальний джойстик автоматичної коробки - дуже зручне продовження підлокітника. А як сюди вписалася матове дерево! Втім, варіантів обробки передбачено незліченну кількість.

По частині розваг Audi A5 також нічим не відрізняється від «четвірки» - за доплату встановлять комплекс MMI navigation plus з 8-дюймовим екраном, тачпадом і трирічним контрактом Audi connect. А ось тепер найцікавіше - в машину вбудована електронна SIM-карта, що відкриває доступ до Інтернету по всій Європі зі збереженням місцевих тарифів (на жаль, Росії це не стосується). Машина може «роздавати» Wi-Fi і, звичайно, пропонує інтеграцію зі смартфонами Apple і з операционкой Android. Плюс бездротова зарядка і опціональна «музика» Bang & Olufsen з 19 динаміками (хоча звучить вона не надто вражаюче).

Чи є мінуси? На жаль так. Центральний монітор не прибирається в передню панель, як в Audi Q7, а його срібляста окантовка виглядає дешево. І до кнопок під блоком клімат-контролю доводиться тягнутися, відволікаючись від дороги. Запитайте, що ж там такого важливого? Зміна режимів роботи автомобіля Audi drive select, причому саме меню управління настройками шасі, трансмісії і двигуна теж не оптимально - потрібно перевіряти, до якого алгоритму ви дійшли (Efficiency, Comfort, Sport або Individual), натискаючи єдину кнопку.

Базовим для A5 ​​Coupe обраний 190-сильний дволітровий турбодизель (крутний момент 400 Н ∙ м), який при виборі механічної коробки може поєднуватися з повнопривідною трансмісією Quattro ultra. Що це таке? Це відмова від звичного для Audi з поздовжнім розташуванням двигуна постійного повного приводу з диференціалом на користь схеми з двома муфтами, які підключають задню вісь.

Виявляється, велосипед винаходили заради економії. 4 кг маси і зниження витрати палива до 0,3 л / 100 км. Причому далеко не факт, що її реально добитися - електроніка постійно відстежує показники датчиків, а взимку або при активному русі може тримати муфти замкнутими. Що сумніше, така трансмісія незабаром може поширитися і далі (відомо, що її отримають A4 і майбутня Audi Q5). Втім, бити на сполох поки рано - все решта модифікації Audi A5 отримають «нормальний» повний привід.

Що до дволітрового турбодизеля, то він зовсім не вразив - зовні торохтить, а всередині активно постачає вібраціями кермо і педалі. Робочий діапазон занадто вузький, бідолаха-робот ледь встигає керувати сім'ю ступенями, а передньопривідна A5 2.0 TDI раз у раз намагається вильнути в сторону при інтенсивному розгоні. У повороті така Audi любить розпрямити траєкторію у відповідь на натиснення педалі газу, а на нерівностях виявилася несподівано жорсткою. Ні, такий хокей нам не потрібен - це зовсім не рівень Audi A5.

З зіпсованим враженням я відправився в сторону купе з трилітровим турбодизелем - так, воно знову повернулося в гаму (попереднє покоління позбавили версії 3.0 TDI в ході рестайлінгу). Зовсім інша машина! 286-сильний V6 ледь чутно шелестить на холостих обертах і тихенько гуркоче при розгоні, м'яко і плавно прискорюючи найважчу модифікацію A5 Coupe. Тяга нескінченна, 620 ньютон-метрів вистачає в будь-якій ситуації на дорозі, тому восьмиступінчастою автомат не поспішає зайвий раз скидати передачі. На ходу Audi A5 3.0 TDI настільки чудова, що хочеться пожирати кілометр за кілометром - відмінний автомобіль категорії Gran Turismo!

Дивно, але важка A5 Coupe з трилітровим мотором прекрасно проявила себе на серпантині - зовсім не впирається на вході в поворот, а при натисканні на педаль газу навіть трохи закручується всередину. Дивлюся на лист специфікацій - і точно, тут встановлений задній диференціал з електронним управлінням. А ще A5 ​​3.0 TDI підкуповує кращої в модельній гаммі плавністю ходу. Шкода, що в Росію її НЕ привезуть (вона буде занадто дорогою), тому шанувальникам дизельних двигунів просто не залишили вибору - тільки 2.0. Викреслюємо.

Купе Audi S5 дебютувало одночасно зі звичайними «п'ятірками». Компресорний 3.0 відправили на спочинок, а замість нього встановили турбований шестициліндровий мотор того ж об'єму. Потужність зросла з 333 до 354 к.с. (Як колись у S5 з атмосферним V8), крутний момент - до 500 Н ∙ м, тому новинка виявилася швидше попередниць і з восьмиступінчастою автоматом добирається до 100 км / год за 4,7 секунди. Чи не найбільш вражаючий показник, та й звук двигуна став якимось аж надто синтетичним - S5 підсилює тембр динаміками аудіосистеми, хоча і радує ударами і бульканням в глушники при скиданні газу.

На звивистій дорозі S5 хороша - «держак» на шинах Pirelli P Zero відмінний, купе радує швидкими відгуками на кермо, його інформативністю і потужними гальмами з 355-міліметровими дисками і шестипоршневими супортами спереду. Сюди також можна замовити активний задній диференціал і робити це треба обов'язково! Як і у випадку з A5 3.0 TDI, він позбавляє «Еску» недостатньої поворачиваемости і дозволяє натискати на газ, тільки-но ви заправите в поворот хижу грановану «мордочку». Але що це я бачу в дзеркалах? У них наполегливо маячить ще одна S5?

Ні, друзі, це Audi A5 Coupe зі скромним бензиновим дволітровим турбомотором. І вона виглядає найоптимальнішою моделлю. Недоступний активний дифф? Не біда - компенсуємо низькою масою з легкої «мордою». На папері програш очевидний: 252 к.с., 370 Н ∙ м і 5,8 секунди до сотні. Але в реальності вона ледь відстає від своєї нескромно «сестриці» з шильдиком S5 і чотирма вихлопними патрубками! Звичайно, коли дорога пішла в гору, їй стало важче, та й на навпростець S5 відірветься, ледь стрілка спідометра перевалить за позначку «100», але A5 2.0 TFSI змусила добряче замислитися, а чи потрібна взагалі версія S?

Російські ціни поки не оголошені, але в Німеччині дволітрова A5 Coupe коштує 48100 євро, що на 14 тисяч дешевше, ніж S5. Мотор для нашого ринку дефорсіруют до 249 к.с., а незабаром з'явиться і його 190-сильний варіант. У базову комплектацію для Росії увійдуть ксенонові фари (можна доплатити за матричні світлодіодні), комплекс Audi MMI Radio plus з 7-дюймовим екраном, Bluetooth і USB, трьохспиці кермо і систему Audi drive select. Змагатися Audi A5 Coupe належить з BMW 4-й серії (від 2 330 000 рублів), купе Mercedes-Benz C-класу (від 2 510 000 рублів) і екзотичним Lexus RC (від 3 855 000 рублів). Безсумнівно, прайс-лист буде одним з визначальних чинників, але конкурентам доведеться несолодко в боротьбі з сильними сторонами A5 Coupe - динамікою, комфортом, інтер'єром і керованістю. А дизайн. дочекайтеся живих машин (це має статися в жовтні) і повірте вже своїм очам. Вона дійсно нова.

джерела: http://auto.mail.ru/article/62023-obman_zreniya_test_novoi_audi_a5/

3 »

Оптимальна машина по співвідношенню практичних властивостей, довговічності і керованості в розумінні більшості автолюбителів - седан, хоча не менше хорошими експлуатаційними характеристиками радують і деякі купе і хетчбеки.

Яскравим прикладом можна назвати модель Ауді А5, яка вперше була представлена ​​громадськості в 2007 році. Згідно задуманого плану керівників компанії, нова модель повинна була виступити конкурентом Mercedes-Benz CLK-Class і BMW E92, і, як свідчать численні відгуки власників, їй це цілком вдалося.

На відміну від загальноприйнятої серед автоконцернів практики, перша машина Audi A5 демонструвалася одночасно на двох автомобільних виставках одночасно - в Мельбурні і Женеві.

Много автомобілістів даже при пильному огляді Важко сказати, что за машина перед ними - Ауді А5 2014 або рестайлинговая Ауді А4. В цьому немає нічого дивного, адже, по суті, цей спортивний автомобіль є ретельно переробленої варіацією свого попередника.

Втім, такі авто, які можна побачити з кузовом хетчбек, кабріолет або купе, все-таки мають певні відмінності, причому це не тільки технічні характеристики і габарити Ауді А5, але також дизайн і стиль, в якому оформлений салон.

Визначити ключові переваги і недоліки даного сімейства допоможе наш огляд, де міститься маса корисної інформації про ці спортивних авто класу Гран Туризмо.

Визначити ключові переваги і недоліки даного сімейства допоможе наш огляд, де міститься маса корисної інформації про ці спортивних авто класу Гран Туризмо

Нова Ауді А5 спортбек: вид спереду, колір білий металік

З появою даної моделі, німецькому виробникові вдалося позбутися від серйозної проблеми, а саме - надмірно «нависає» положення мотора поруч з передньою віссю, через якого вага машини розподілявся нерівномірно.

По суті, унікальна платформа під назвою Modular Longitudinal Platform (MLP) стала ключовим технічним відмінністю, хоча певним змінам піддався дизайн, а лінійка силових агрегатів вельми збільшилася.

До речі, на початковій версії Audi A5 sportback був встановлений бензиновий двигун V6 на 3,2 літра, що виробляє близько 265 кінських сил, тоді як Ауді S5 була обладнана 354-сильним агрегатом.

Двигун Ауді А5 V6 FSI

Зараз любителям практичних і ергономічних машин пропонуються Audi A5 з бензиновими моторами з об'ємом від 1,8 до 4,2 л і потужністю до 260 к.с., а також машини з дизельними силовими установками від 2 до 3 літрів.

Розробка MLP тривала протягом чотирьох років і зажадала від автоконцерну величезних матеріальних витрат, на які пішли з тією метою, щоб в подальшому платформа стала основою для інших поколінь Audi і дозволила значно поліпшити їх ходові характеристики і комфортабельність.

За зовнішнім виглядом, а також і інтер'єру, який поєднує в собі лаконічність і ретельну добірку елементів, відразу зрозуміло, що дизайном займався знаменитий Вальтер де Сільва.

В принципі, йому вдалося зробити так, що машина виглядала презентабельно за рахунок світлодіодних смужок, хромованих деталей і інших новаторських деталей.

Не залишив дизайнер без уваги і практичну складову, зокрема, коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,29, а, заглянувши в багажник, власник знайде спеціальний килим для захисту боковини, статі, спинки і бампера автомобіля від зовнішніх пошкоджень.

Обсяг багажника в хетчбек такий же, як в седані Ауді А4, що на 25 літрів більше, ніж у купейних версії п'ятірки. У свою чергу ширина отвору - на 13 міліметрів більше, а вантажна висота у нього менше на десять міліметрів.

Салон нової Ауді А5 2014 року, все красиво і ергономічно

Серед основних специфікацій серії Audi A5 особливу увагу привертає сучасна мультимедійна інформаційна система, наявність версій з повним приводом і змінним механізмом клапанного газорозподілу, а також ксеноновими фарами.

При цьому габарити авто досить компактні, з урахуванням обсягу внутрішнього простору і багажного відділення:

  • довжина - 4626 міліметрів
  • ширина - 1 854 мм
  • дорожній просвіт - 120 міліметрів (хоча кліренс невеликий, але варто відзначити, що серія, за винятком Ауді А5 спортбек, орієнтована на тих, хто їздить по міських дорогах)
  • колісна база - 2751 міліметр
  • коробка передач - 6-й ступінчастий тіптроник і механічна кпп, а також 7-швидкісною S Tronic і 8-швидкісний варіатор

Brilliant Red неметалік

  • Brilliant Black неметалік

  • Irbis White неметалік

  • Dakota Grey металік

  • Cuvee Silver металік

  • Ice Silver металік

  • Glacier White металік

  • Moonlight Blue металік

  • Monsoon Grey металік

  • Scuba Blue металік

  • Shiraz Red металік

  • Teak Brown металік

  • Lava Grey перламутровий

  • Phantom Black перламутровий

  • Misano Red перламутровий

  • Daytona Grey перламутровий

    Прагнучи зробити Audi A5 якомога привабливіше для покупців, виробник в 2011 році провів перший рестайлінг, результатом якого стали наступні зміни:

    • інтегрована фальшрадиаторная решітка з 6 гранями
    • модернізована оптика, бампер і кермо (розміри автомобіля залишилися колишніми)
    • наявність роутера для бездротового доступу в Інтернет і підключення сучасних гаджетів
    • установка системи моніторингу сліпих зон, датчиків і інших додаткових елементів, необхідних для забезпечення максимальної безпеки водія і пасажирів при лобовому або будь-якому іншому зіткненні
    • меншу витрату палива завдяки заміні стандартного гідропідсилювача на електронний механізм
    • збільшення моторної лінійки - діапазон потужностей становить від 170 до 272 кінських сил, тоді як розгін до 100 км / год займає від 5,8 до 8,2 секунд (точний показник визначає комплектація авто)
    • поліпшена шумоізоляція

    Першими в продаж надійшли модифікації з кузовом купе, після чого в 2009 році компанія запропонувала автолюбителям кабріолет з м'яким і одночасно досить міцною кришкою.

    Матова синя Ауді А5 в кузові кабріолет

    Одночасно з Ауді А5 почався серійний випуск S5, який також через два роки вийшов у варіації з відкидним верхом. Між іншим, в тому ж 2009 на світовий авторинок потрапили автомобілі Ауді А5 спортбек з двома додатковими дверима ззаду і збільшеною колісною базою.

    Незважаючи на те що деякі дилери заявляють про 5 зірках безпеки, насправді офіційний краш тест Ауді А5 не проводився. А всі розмови засновані на схожості платформи А5 і А4, яка отримала свої п'ять зірок.

    Кожна серія доступна з різноманітними двигунами і додатковими пакетами опцій, ось тільки, щоб повністю перетворити свого «залізного коня», автомобілісту доведеться витратити чималу суму.

    Ауді А5 тест драйв відео

    Цінова і технічна конкуренція між моделями

    Естетичні властивості обох машин викликають тільки позитивну реакцію - кожна по-своєму ефектна, так що, яку з них вибрати, залежить від особистих переваг.

    Що ж стосується технічних і експлуатаційних властивостей, то тут є деякі відмінності, наприклад, підвіска у спортивній версії більш жорстка, а посадка пасажирів набагато легше, ніж звичайному купе або хетчбек.

    До того ж, якщо мова йде про Ауді А5 2014 року, то вони ширше на 32 міліметра, а їх обсяг багажника цілком прийнятний для перевезення і варіюється в межах 480-980 літрів.

    Багажник Audi A5 sportback

    Audi A5 в свою чергу характеризується більш високою вартістю - проаналізувавши відгуки можна зробити висновок, що саме по причини недешевої ціни багато хто віддає перевагу спортивному автомобілю.

    З іншого боку, така машина витрачає менше палива і має кращу швидкістю реакції. На думку експертів, кожна з модифікацій розроблялася під свій цільовий сегмент, тому особливої ​​конкуренції між ними немає, особливо з урахуванням значної різниці у вартості.

    джерела: http://avtocore.com/audi/audi-a5-obzor-avto-dostojjnyjj-istinnogo-cenitelya-sportkarov.html

Ви ж не будете класти в багажник ящики з картоплею?
4. Але що з того, якщо він чудовий?
Чи є мінуси?
Запитайте, що ж там такого важливого?
Що це таке?
Але що це я бачу в дзеркалах?
У них наполегливо маячить ще одна S5?
Недоступний активний дифф?
TFSI змусила добряче замислитися, а чи потрібна взагалі версія S?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов