Наша сеть партнеров Banwar
Франкфуртський автосалон 2011 року було не випадково визначений для показу другого покоління Hyundai i30 new хетчбек. Модель призначається для європейських покупців (Росія і Україна в тому числі), і провести практичний тест і огляд нового Хенде ай 30 2012 модельного року зможуть потенційні власники.
Для ринку Північної Америки і решти світу на Чиказькому автосалоні 2012 року показали Hyundai Elantra GT (практично точна копія Hyundai i30 new). Не відкладаючи в довгий ящик навесні 2012 року корейці представили в Женеві більш місткий Hyundai i30 new в кузові універсал, настільки популярний в Європі, і соплатформенніка по концерну Hyundai-Kia - Kia Ceed new хетчбек. Компанія з Південної Кореї демонструє новинку за новинкою, і настільки приємна закономірність тільки радує автолюбителів. Тим більше, що Hyundai представляє авто з витонченим дизайном, високим технічним змістом, якісними матеріалами салону і планомірно підбирається до преміальних представникам європейського автопрому. Перше покоління Хенде i30 (2007-2011) розійшлося в Європі більш ніж 400000-им тиражем.
Екстер'єр
Дизайн нового Хенде i30 демонструє подальший розвиток «рідкої скульптури» від Пітера Шрайера. Передня частина новинки - зі складними фарами головного світла, розпластався від решітки радіатора до середини передніх крил. Капот з характерним U-подібним ребром стікає до бамперу з інтегрованим в нього величезним повітрозабірником в формі трапеції. По краях опукло-вигнутого переднього обтічника розмістилися майданчики з трикутниками противотуманок, в яких з'явилися світлодіодні «куточки» денних ходових вогнів. Трапеція фальшрадиаторной решітки - з потужною вставкою під рамку номерного знака і декоративними хвилями. Роздутості нижній частині бампера гармонійно переходять в укрупнені колісні арки, загасають на боковинах і з новим сплеском перероджуються в скульптурну корму Hyundai i30 2012.
Ребро, що проходить через бічні дверні ручки, стало фірмовим для всіх нових Hyundai. Профіль новинки не залежно від кузова - хетчбек або універсал - з яскраво вираженою спортивностью. Віконна лінія від передньої частини стрімко піднімається вгору, утворюючи з куполоподібної дахом підсмажу корму у хетчбека. У випадку з універсалом лінія даху рівніше і задній звис крупніше.
Огляд задньої частини не може не оцінити красиво розмістилася горизонтальну світлотехніку.
Хенде ай 30 хетчбек - з акуратною дверима багажника, великим заднім бампером з інтегрованими світловими відбивачами.
Хенде i30 універсал ззаду виглядає гармоничней ніж п'ятидверний хетчбек: скульптурний бампер, великі двері багажного відсіку, ребро з боковини оперізує всю корму.
Зовнішні розміри ай 30 хетчбек / універсал другого покоління в порівнянні з попереднім незначно збільшилися і становлять: довжина - 4300 мм / 4485 мм, ширина - 1780 мм, висота - 1470 мм, база - 2650 мм. Дорожній просвіт Хендай i30 2012 (кліренс) - 140 мм.
інтер'єр
Усередині новий i30 змінився в кращу сторону, матеріали обробки із заявкою на преміум, як для C-класу (фактурні пластики, опционно шкіра). Переднє торпедо з плавними лініями, центральна консоль суворої форми розмістила на собі органи управління функціями комфорту (сенсорний дисплей 7-дюймів опція) з вивіреної ергономікою. Зручне кермо на чотири спиці і масою кнопок управління, два «совиних очі» оптитронной приладової панелі з екраном бортового комп'ютера.
Спереду місця стало більше, передні крісла з характерною бічною підтримкою, правильним профілем і зручною посадкою. Регулювання рульової колонки і водійського сидіння (електропривід опція) з великим діапазоном дозволяють комфортно розміститися навіть високому водієві. На задньому ряду пасажирам додали простору (менше сталь центральний тунель), салон дозволяє комфортно розміститися двім, але і третій буде не зайвий.
Об'єм багажного відділення в похідному стані дозволяє занурити 378 літрів вантажу в i30 хетчбек і 528 літрів в багажник Хенде i30 універсал.
Хендай i30 2012 хетчбек багажник
При додаванні задніх сидінь в універсалі виходять вражаючі 1642 літра, на 247 літрів більше ніж у попередньому поколінні. Серйозна робота була проведена в плані поліпшення шумо- і звукоізоляції салону, всередині стало тихіше. У початковій комплектації новий Хенде i30 оснащується протитуманними фарами зі світлодіодами, кондиціонером, управлінням музикою і телефоном на кермі, електродзеркалами з підігрівом, ліфтом водійського крісла, магнітолою з CD / MP3, IPod, AUX і USB роз'ємами. Сама напхана версія похвалиться клімат-контролем, сенсорним екраном на 7-м дюймів (GPS навігатор, камера заднього виду - ховається за логотипом Hyundai на задніх дверях), бесьключевой доступом з функцією Старт-Стоп роботи двигуна, шкіряним салоном, панорамним люком, підігрівом передніх сидінь, електроприводом водійського крісла. Новий хенд i30 2012 багато оснащується, має в своєму розпорядженні одним з найбільших салонів в класі, матеріали обробки високої якості. Німецьким конкурентам пора потіснитися на європейському ринку.
Технічні і ходові характеристики
Для Hyundai i30 new (хетчбек і універсал) передбачено три дизельних і бензинових мотора:
- Дизельні двигуни: 1,4 CRDi (90 к.с.), 1,6 CRDi (110 к.с. або 128 к.с.)
- і бензинові: 1,4 MPI (100 к.с.), 1,6 MPI (130 к.с.) і 1,6 Gamma GDI (135 к.с.).
На допомогу їм - шестиступінчасті механічні та автоматичні коробки передач. Для Росії технічні характеристики поки доступні тільки в двох варіантах бензинових двигунів 1,4 (100 к.с.) і 1,6 (135 к.с.), дизельні мотори з'являться пізніше. Друге покоління i30 побудовано на модернізованій платформі передньопривідною попередника ай30. Передня і задня незалежні підвіски кріпляться до кузова через підрамник, спереду стійки Макферсон, а ззаду багатоважільна. Гальма дискові з ABC, EBD і BAS. Як електронних помічників присутні система допомоги при рушанні в гору (HAC) і система включення задніх «стопів» в критичних ситуаціях (ESS), так само застосовується для нового Хенде ай30 електропідсилювач рульового управління Flex Street із змінними характеристиками і дозволяє вибирати настройки (норма, комфорт, спорт).
Тест нового Hyundai i30 2012 демонструє збалансоване поводження на дорозі: точне кермо, мінімальні крени, комфортна і енергоємна підвіска, хороший рівень шумоізоляції (ходова нівелює огріхи дорожнього полотна і не пропускає удари і шльопанці в салон автомобіля).
Вартість на 2012 рік
Продажі в Європі вже стартували, в Німеччині вартість Хендай i30 2012 року стартує з позначки 15850 євро за базову комплектацію хетчбека 1,4 MPI (100 к.с.) c 6 МКПП. Вартість Хендай ай 30 в Росії стартує з 649000 рублів за початкову комплектацію з мотором 1,4 MPI (100 к.с.) і 6МКПП, в базі присутній кондиціонер, електродзеркала з підігрівом, музика CD MP3 USB і 6-ма динаміками, ABC. Цікаво також скільки коштує Хендай i30 2012 у найбільш насиченою комплектації - разом більше 900000-та тисяч рублів.
Також цікаво: технічні характеристики Hyundai i20 .