Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд, пристрій і технічні характеристики ВАЗ 2106: інжектор, габарити, маса, витрата палива, обсяг бака і інші нюанси

  1. ВАЗ 2106: огляд моделі
  2. Відео: огляд і тест-драйв «шістки»
  3. Додаткові версії ВАЗ 2106
  4. Технічні характеристики моделі
  5. характеристики мотора
  6. Схема перемикання передач
  7. опис салону
  8. Відео: огляд салону «шістки»

Наша сеть партнеров Banwar

У Волзького автомобільного заводу багата історія. Кожна випущена модель була свого роду проривом у вітчизняному автомобілебудуванні і набувала величезну популярність. Однак серед усіх модифікацій на особливу увагу заслуговує ВАЗ 2106, являючи собою переломний момент в історії АвтоВАЗу.

ВАЗ 2106: огляд моделі

ВАЗ 2106, прозваний в народі «шісткою», носив і ще кілька офіційних назв, наприклад, «Жигулі -1600» або «Лада -1600». Машина випускалася з 1976 по 2006 рік на базі Волзького автомобільного заводу (АвтоВАЗ). Періодично модель виготовляли і на інших підприємствах на території Росії.

«Шістка» - заднеприводная модель малого класу з кузовом седан. ВАЗ 2106 - явний продовжувач серії 2103, з численними доробками і модернізаціями.

У Волзького автомобільного заводу багата історія

Автомобіль при простій конструкції відмінно піддається тюнінгу

На сьогоднішній день ВАЗ 2106 вважається одним з наймасовіших вітчизняних автомобілів - кількість випущених моделей перевищує 4,3 мільйона одиниць.

Відео: огляд і тест-драйв «шістки»

серійні модифікації

Початок розробки ВАЗ 2106 було запущено в 1974 році. Робота носила кодове ім'я «проект 21031». Тобто конструктори АвтоВАЗу намір модифікувати популярну в той час ВАЗ 2103 і випустити її новий аналог. В якості основних проблем для роботи були взяті такі напрямки:

  • скорочення ціни моделі за рахунок зменшення дорогих матеріалів;
  • модернізація світлових приладів;
  • зміни екстер'єру;
  • доробка заводського знака.

Екстер'єр «шістки» був створений В. Антипин, а оригінальні, впізнавані з першого погляду задні фари - В. Степановим.

Степановим

При явному схожості з попередніми моделями ВАЗ «шістка» має і свої унікальні риси

У «шістки» було кілька серійних модифікацій, кожна з яких мала свої конструктивні особливості і зовнішні риси:

  1. ВАЗ 21061 оснащувався мотором від ВАЗ 2103. У моделі була спрощена конструкція, для радянського ринку кузов устатковувався елементами від ВАЗ 2105. Якщо говорити про експортні моделях, то ВАЗ 21061 відрізнявся більш якісною обробкою і незначними змінами в електросхемах. ВАЗ 21061 спочатку розроблявся для канадського ринку, куди поставлявся з алюмінієвими бамперами, зі спеціальними чорними накладками із пластику й підфарниками.
  2. ВАЗ 21062 - ще одна експортна модифікація, поставлялася в країни з лівостороннім рухом. Відповідно, рульове колесо було розташоване з правого боку.
  3. ВАЗ 21063 став більш модернізованою моделлю, так як комплектація включала в себе комфортну обробку салону, презентабельний зовнішній вигляд кузова і численні електроприлади (датчик тиску масла, електричний вентилятор і т. П.). Модель оснащувалася двигунами від «копійки», тому коли в 1994 році закінчився випуск цих силових агрегатів, підійшла до кінця і ера 21063.
  4. ВАЗ 21064 - злегка допрацьована версія ВАЗ 21062, призначена виключно для експорту в країни з лівостороннім рухом.
  5. ВАЗ 21065 - модифікація «шістки» нового зразка, що випускається з 1990 року. Модель відрізнялася більш потужними характеристиками руху і якісним обладнанням.
  6. ВАЗ 21066 - експортна версія з правостороннім розташуванням керма.

ВАЗ 2106 став однією з найпопулярніших моделей на експорт

Номер модифікації, а також номер кузова розташовуються на спеціальній табличці на нижній поличці короба воздухопритока з правого боку.

Номери кузова і моделі розташовуються в підкапотному просторі

Додаткові версії ВАЗ 2106

Мало хто знає, але випуск 2106 не обмежився шістьма модифікаціями. Насправді існують вузькоспеціальні моделі, про які невідомо широкому колу автолюбителів:

  1. ВАЗ 2106 «Турист» - це пікап, в кузов якого вбудована намет. Модель розроблена за спеціальним замовленням технічного директора Волзького автозаводу, однак після випуску першого примірника «Турист» був відкинутий. Модель була випущена в сріблястому кольорі, але так як її використання призначалося винятково для потреб заводу, машину перефарбували в червоний.
  2. ВАЗ 2106 «пів на сьому» також представлений в єдиному екземплярі. Модель побудували на особисте замовлення Л. І. Брежнєва. Назва отримана від того, що машина поєднувала в собі характеристики, взяті від ВАЗ 2106 і майбутнього прототипу ВАЗ 2107. «пів на сьому» відрізнялася експортними добротними бамперами, анатомічними сидіннями і гратами радіатора від «сімки».

ВАЗ 2106 «Турист» був випущений в єдиному екземплярі

Технічні характеристики моделі

Автомобілі ВАЗ 2106 в кузові седан - одні з найбільш компактних моделей у всій лінійці АвтоВАЗу. «Шістка» має наступні габарити:

  • довжина - 4166 мм;
  • ширина - 1611 мм;
  • висота - 1440 мм.

Кліренс автомобіля становить 170 мм, що навіть на сьогоднішній день цілком прийнятно для руху по міських і заміських дорогах. При спорядженої масі в 1035 кг машина дивно легко долає всі дорожні перешкоди. ВАЗ 2106 має багажник з об'ємом 345 літрів, багажний відсік не може бути збільшений за рахунок складаються сидінь.

Важливо, що ВАЗ 2106 випускався тільки в заднеприводном виконанні.

Автомобіль дійсно дуже компактний і зручний для пересування в потоці транспорту

характеристики мотора

ВАЗ 2106 в різні роки оснащувався разносільнимі силовими агрегатами об'ємом від 1,3 до 1,6 літра. Однак всі двигуни мали чотири рядних циліндра і працювали на бензині. Діаметр циліндрів становить 79 мм, а ступінь їх стиснення - 8,5. Потужність моделей - від 64 до 75 кінських сил.

Моделі випускалися в оснащенні з карбюратором, що дозволяло мотору працювати без перебоїв протягом тривалого часу. Для живлення двигуна використовувався резерв бензобака, який становив 39 літрів.

Карбюраторні версії ВАЗ 2106 відрізнялися підвищеним ресурсом роботи

Двигун працював спільно з чотириступінчастою механічною коробкою передач. Тільки пізні моделі ВАЗ 2106 стали оснащуватися п'ятиступінчастою МКПП.

Максимальна швидкість, яку могла розвинути «шістка» на рівній дорозі, дорівнювала 150 км / ч. Час розгону до 100 км / год - 17 секунд. Витрата палива в міському циклі складає 9.5 літра.

5 літра

Модель швидкісний не назвеш, але для свого часу «шістка» відповідала всім критеріям якості, швидкості і безпеки

Схема перемикання передач

На перших «шістках» працювала чотириступінчаста КПП: 4 швидкості вперед і 1 назад. Схема перемикання передач була типовою: водій повинен зробити ті ж дії, що і на будь-якому іншому автомобілі, щоб збільшити або зменшити швидкість руху.

Схема перемикання передач була типовою: водій повинен зробити ті ж дії, що і на будь-якому іншому автомобілі, щоб збільшити або зменшити швидкість руху

Рухи важеля типові і зображуються на самій ручці перемикача

Основними «хворобами» даної механічної КПП вважалися текти масла, що відбувалася через розтріскування сальників, нещільного прилягання картера зчеплення, також галаслива робота механізмів або труднощі при включенні швидкостей при малому рівні трансмісійної рідини. Швидко вироблялися зуби синхронізатора, передачі могли мимоволі вимикатися і ручка КПП переходила в «нейтральне» положення.

Класична трёхвальная коробка передач ставилася в автомобілі ВАЗ 2106

опис салону

Конструктори ВАЗ не особливо морочилися з комфортністю салону або презентабельністю екстер'єру автомобілів. Їх завдання зводилася до розробки функціонального і надійного авто.

Тому і «шістка» в цілому продовжила аскетичні традиції своїх попередників. Обшивка салону виконувалася з тонкого пластику, а двері не мали протиударних брусів, тому гучність під час їзди була невід'ємним атрибутом «шістки». Великою невдачею (навіть за мірками 1980-х рр.) Можна вважати тонке і дуже слизьке рульове колесо. Кермо був обшитий дешевої гумою, яка постійно вислизала з рук.

У 1990-х роках кермо був замінений на більш компактний і зручний

Однак тканину для обшивки крісел зарекомендувала себе з кращого боку. Зносостійкість матеріалу дозволяє експлуатувати автомобіль і зараз без додаткової перетяжки салону.

Панель приладів відрізнялася особливою аскетичностью, але при цьому мала всі необхідні прилади і функції контролю. Використовуваний пластик при хорошому відході не тріскався протягом багатьох років. До того ж при необхідності і самостійна заміна деталей внутрішнього обладнання, водій міг з легкістю розібрати приладову панель і знову зібрати її назад без будь-яких наслідків.

Відео: огляд салону «шістки»

ВАЗ 2106 і сьогодні активно використовується в приватному володінні. Машина відрізняється доступною вартістю і простотою в ремонті, тому багато автолюбителів віддають перевагу саме «шістку» іншим вітчизняним моделям.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов