Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд Lada Largus і «ГАЗель NEXT» - технічні характеристики, фото салону і кузова

  1. №1. LADA LARGUS
  2. Технічні характеристики Lada Largus Furgon 1.6 (FS035-51-A0L)
  3. №2. «ГАЗЕЛЬ NEXT»
  4. Технічні характеристики «ГАЗель NEXT» 3.5 L3H3 (ГАЗ-А31R32-40)

Наша сеть партнеров Banwar

За підсумками минулого року в сегменті легкого комерційного транспорту визначилося два основних лідера: серед «каблуків» - Lada Largus, серед машин повною масою від 2,8 до 3,5 тонни - «ГАЗель NEXT». Вони неабияк зіпсували кров імпортерам комерційної техніки, а також тим, хто зважився налагодити виробництво такої техніки на території нашої країни. Про них і піде мова

текст: Сергій Жуков / фото: Ігор Кузнєцов / 13.04.2017

Ні для кого не секрет, що в умовах криз і різного роду санкцій вітчизняний автопром росте як на дріжджах. Затягнувши пояси, перевізники вибирають що подешевше, тим самим по максимуму мінімізуючи свої витрати.

Не став винятком і 2016 рік. У сегменті легкого комерційного транспорту (LCV) на частку вітчизняних виробників довелося 74% всіх зареєстрованих автомобілів в даному сегменті. При цьому за минулий рік їх частка збільшилася на 3%. Основний внесок привнесли три ключові гравці: ГАЗ, УАЗ та ВАЗ. Найкращі результати, як за обсягами, так і динаміці реєстрацій, показали ГАЗ - 8,8% і ВАЗ - 6,3%.

Як у першого, так другого виробника виявилися два дуже виграшних продукту. ГАЗ непогано просуває конкурентоспроможне сімейство «ГАЗель NEXT». ВАЗ - поставив на виробництво «каблучок» Lada Largus, наданий йому альянсом Renault-Nissan.

ВАЗ - поставив на виробництво «каблучок» Lada Largus, наданий йому альянсом Renault-Nissan

На руку грає все - і досить непогане співвідношення ціна / якість, і широка мережа сервісних центрів, і доступність запасних частин. При такому розкладі якогось іншого результату не могло бути апріорі.

Чи не тому за Lada Largus закріпилося негласне прізвисько «вбивця імпортних« каблучків ». Ви таки не повірите, але до початку 2017 го з ринку були змушені піти вже три моделі: Ford Transit Connect, Renault Kangoo і Fiat Doblo.

В якійсь мірі на роль «другого вбивці» стала претендувати «ГАЗель NEXT». Хоча у неї і немає такого цінового розриву як у Lada Largus по відношенню до своїх конкурентів (до трьох разів), проте різниця в 100-200 тис. Руб. при непоганих споживчі якості здатна відігравати визначальну роль на нашому ринку. Багато хто розуміє, що невелика різниця в ціні може з лишком окупитися порівняно невеликими витратами на сервіс і запасні частини. Це до питання про вартість володіння для кожного конкретного перевізника. «ГАЗовци» її оголошують на рівні 5,9-7,1 руб. за кілометр пробігу в залежності від модифікації.

Саме тому нами було вирішено зробити матеріал про двох перерахованих представників славного сегмента LCV - Lada Largus і «ГАЗель NEXT». Попутно ми постаралися супроводити наші дослідження коментарями тих людей, які свідомо пішли на вибір даних моделей для свого бізнесу.

Ринкове позиціонування Lada LargusМарка і модельКількість реєстраційПочаткові ціни на фургони в 2016 р станом на березень 2017 р руб.(без знижок за програмами)Lada Largus

6463 499 900 VW Caddy 297 1 011 900 Peugeot Partner 158 1 079 000 Citroen Berlingo 80 1 059 000 Fiat Doblo 69 знятий з ринку Mercedes-Benz Citan 24 1 524 000 Renault Kangoo 2 знятий з ринку Ford Transit Connect 1 знятий з ринку Ринкове позиціонування «ГАЗель NEXT» Марка і модель Кількість реєстрацій Початкові ціни на фургони в 2016 р станом на березень 2017 р руб. (без знижок за програмами) ГАЗель NEXT 18 687 1 140 000/1 280 000 * ГАЗель БІЗНЕС 18 439 855 000/1 047 000 * Mercedes-Benz Sprinter Classic 4172 1 605 000 Mercedes-Benz Sprinter 819 2 454 000 Ford Transit 4941 1 305 000 Fiat Ducato +1902 1 559 000 Iveco Daily 1137 1 610 000 Peugeot Boxer 766 1 759 000 Citroen Jumper 613 1 755 000 Renault Master 496 1 780 000 VW Crafter 312 2 124 000

* Початкові ціни на комплектації з бензиновим і дизельним двигуном

№1. LADA LARGUS

Насправді це не типовий представник «каблуків». Просто зі звичайного універсала вирішили зробити утилітарний фургон, не дуже переймаючись переробками. У всякому разі, для ринків, що розвиваються, де ціна має вирішальне значення, такий підхід більш ніж виправданий. Що, власне, компанія Renault і зробила, розробивши платформу В0, для свого румунського філії Dacia, попутно розширивши лінійку продукції, що випускається там моделі Logan ще й фургончиком Logan Van.

Орні бічні двері і низький дах - це, мабуть, єдині незручності

Після вступу «АвтоВАЗу» в альянс Renault-Nissan модель Dacia Logan MCV, як і Van, дивним чином трансформувалися в Lada Largus (кодове позначення для універсалів - R90, для фургонів - F90). Треба визнати, дана трансформація виявилася вельми до речі. По-перше, на момент виведення моделі (весна 2012 року) на ринок у ВАЗа не було ні повноцінного універсала, ні фургона тим більше.

Отже, фургон Lada Largus. На даний момент випускається з двома варіантами моторів (ВАЗ-11189 - 87 і К4М - 102 л. С.), В двох комплектаціях (Standart і Norma) і з декількома наборами опцій. Стартова ціна - від 499 900 руб. У максимальній комплектації - 594 800 руб. Це практично в два рази дешевше найближчого представника - Citroen Berlingo і іже з ним.

Звичайно, як на теперішній час за «півлимона» не варто чекати чудес (немає гідропідсилювача керма, подушки безпеки переднього пасажира, центрального замка, електросклопідйомники, кондиціонера і захисту підлоги вантажного відділення), але, тим не менш, працювати на такій машині цілком можна . Що, власне, і роблять підприємці.

Але є і куди більш серйозні відмінності від конкурентів, з якими, заради справедливості, миряться експлуатаційники. Це, перш за все, низький дах, що дісталася від звичайного універсала, відсутність зсувних бічних дверей і новомодних штучок, що дозволяють не тільки збільшувати внутрішній обсяг, але і перевозити довгомір.

Це, перш за все, низький дах, що дісталася від звичайного універсала, відсутність зсувних бічних дверей і новомодних штучок, що дозволяють не тільки збільшувати внутрішній обсяг, але і перевозити довгомір

За кришкою криється фіксатор, що дозволяє відкривати задні двері на кут в 90 °

Незважаючи на свою довгу базу, Largus поступається конкурентам як по корисного об'єму вантажного відділення (2540 літрів проти в середньому 3300-4100 ), Так і по довжині вантажу, що перевозиться (1940 мм проти в середньому 1800-3250 мм). У його череві може поміститися тільки одна европалета. Зате вантажопідйомність 800 кг.

У вантажному відсіку передбачені 4 точки кріплення вантажу, за додаткову плату можна замовити захисне покриття для підлоги.

У вантажному відсіку передбачені 4 точки кріплення вантажу, за додаткову плату можна замовити захисне покриття для підлоги

Наявність трьох точок для оперування з вантажем дає водієві, з одного боку, оперативний простір, з іншого - обмежує можливості за рахунок застосування орних бічних дверей.

Спартанське робоче місце водія, якщо не скупитися, може стати досить комфортним для роботи після установки підсилювача керма, кондиціонера, електросклопідйомники, центрального замка, підігріву сидінь і аудіосистеми.

Трохи кондові умови, але багатьох влаштовує

Ми спробували щось середнє, в усякому разі, з гідропідсилювачем і мотором 87 л. с. Машина здалася верткий, місцями навіть динамічною. Передачі в коробці чотки і зрозумілі. Трохи спантеличила необхідність «крутити мотор», цілком ймовірно, дизелек був би тут куди доречніше.

Завод надає гарантію на 3 роки або 100 000 км пробігу. Міжсервісний інтервал - 15 000 км. На автомобіль поширюється програма Trade-In - це максимально зручний і швидкий спосіб обміняти старий автомобіль на новий. Крім того, учасники програми Trade-In отримують перевагу у вигляді вигоди на покупку нового автомобіля. Сумарна знижка може досягати: 64 000 руб.

«Вазівська» моторчик, але краще б «дизелек»

Для того щоб хоч якось відповідати все зростаючим споживчим запитам (в піку імпортним моделям), компанія «Промислові технології» з Нижнього Новгорода на базі фургона Lada Largus готова робити справжній «каблук» з корисним об'ємом вантажного відділення 3,8 м3.

Як відступ від теми зауважимо, що на початку 2000-х на ГАЗі розроблявся власний «каблучок» - ГАЗ-2332 CityVan. Його навіть показали живцем на Московському автосалоні в 2006 році. Проект не пішов через засилля імпортних моделей і неможливості на той момент забезпечити його конкурентоспроможність по відношенню до зарубіжних аналогів.

Технічні характеристики Lada Largus Furgon 1.6 (FS035-51-A0L)

Споряджена маса, кг

1260 ... 1 275 Повна маса, кг 2024 Кліренс, мм 145 Об'єм багажного відсіку, м3 2,54 Обсяг паливного бака, л 50 Двигун модель ВАЗ-11189 тип бензиновий, 4-циліндровий, 8-клапанний робочий об'єм, см3 1596 потужність, к.с. при хв-1 87 при 5100 крутний момент, Нм при мін-1 140 при 3800 Коробка передач хутро., 5-ступінчаста Підвіска передня незалежна, типу McPherson задня незалежна, пружинна Гальма передні дискові задні барабанні 185 / 65R15 Максимальна швидкість, км / ч 158 Витрата палива, л / 100 км міський цикл 10,6 заміський цикл 6,7 змішаний цикл 7,9

№2. «ГАЗЕЛЬ NEXT»

З виведенням на ринок «ГАЗелі NEXT» у варіанті суцільнометалевий фургон (ЦМФ) «Група ГАЗ» заповнила прогалину в своєму модельному ряду, тим самим забезпечивши собі в повному обсязі конкурентоспроможність по відношенню до основних закордонним гравцям. Саме ЦМФ ми і розглянемо в нашому матеріалі. До моменту написання матеріалу ГАЗ вивів на ринок фургон «ГАЗель NEXT» у двох варіантах по довжині, з двома двигунами і трьома варіантами виконань: фургон, комбі і мікроавтобус. До цього переліку треба додати і три наявних комплектації. І це не остаточне рішення. У планах «гра» з базою, висотою даху і додаванням двигунів, що працюють на газі.

У нашому випадку під капотом виявився дизельний двигун Cummins

Чому спочатку був обраний корисний об'єм в 13,5 м3? По-перше, щоб заявити про себе на ринку суцільнометалевих фургонів, де раніше панували імпортні моделі. По-друге, щоб не створювати непотрібну конкуренцію своєму ж продукту у вигляді «ГАЗелі БІЗНЕС». До речі, остання буде випускатися до тих пір, поки на неї буде попит.

Як вже було сказано, корисний об'єм найбільш ходового вантажного фургона складає 13,5 м3, що на 30% більше, ніж у автомобілів «ГАЗель» попереднього покоління. Зручний доступ до вантажного відсіку дозволяє максимально полегшити і прискорити процеси завантаження і розвантаження автомобіля. Задні двері фіксуються в проміжному положенні - під кутом 90 градусів і при повному відкритті на 270 градусів, надаючи перевізнику свободу дій навіть в обмеженому міському просторі. Оббивка бічних стін фургона з ДВП, підлогове покриття зі спеціальної водостійкої і зносостійкого фанери захищають поверхню кузова від стирання і пошкоджень. Набір з 10-розвантажувальних петель дозволяє надійно зафіксувати вантаж. З нововведень варто відзначити спеціальний люк під пасажирським сидінням, який дозволяє перевозити довгомір довжиною до 5 метрів. Невеликий простір над кабіною також можна використовувати для малогабаритного і легкого вантажу. Принагідно зауважимо, що за допомогою навантажувача в кузов фургона легко завантажуються чотири європалети.

Кузов «ГАЗелі NEXT» виготовлений з оцинкованої сталі, а окремі елементи - з високоміцного склопластику. Це забезпечує високий ресурс і хороші антикорозійні властивості автомобіля. Застосування нового пластикового паливного бака, обсяг якого зріс до 79 літрів, дозволило збільшити запас ходу на одній заправці. Впроваджені в раму підсилювачі дозволили підвищити міцність і надійність конструкції всього автомобіля.

Впроваджені в раму підсилювачі дозволили підвищити міцність і надійність конструкції всього автомобіля

Так виглядає люк для КамАЗа

Про просторій і зручній кабіні водія ми вже писали в нашому матеріалі про бортовий «ГАЗелі NEXT». Нагадаємо лише про сидіння з п'ятьма ступенями регулювань, відмінною оглядовості з місця водія, масі всіляких поличок, ложементів та іншої повсякденної «мелочовки», без яких сучасний автомобіль просто немислимий. Сервопривод склопідйомників - в «базі». Може бути встановлений мультимедійний інформаційно-розважальний центр формату 2 DIN. Як це зараз водиться, передбачений і великий перелік додаткового обладнання.

Рейкове рульове управління з гідропідсилювачем, двохважіль незалежна передня підвіска, а також гальмівна система з хорошим запасом по ефективності забезпечують відмінну керованість і хороший рівень комфорту.

На даний момент автомобілі комплектуються або дизельним двигуном Cummins ISF в двох виконаннях за потужністю, або бензиновим двигуном А27400 Evotech. На підході модифікації двигуна, пристосовані для роботи на газі.

Просторий вантажний відсік дозволяє вільно працювати і такелажникам, і погрузчику

Попутно згадаємо про глибоко модернізованих КП і задньому мосту. Їх установка дозволила не тільки підвищити надійність агрегатів, а й збільшити переданий крутний момент до 330 Нм. Зокрема, застосування підшипників збільшеної вантажопідйомності фірм SKF, синхронізаторів Ноеrbigеr, манжет ущільнювачів Rubena і Simrit, збільшення ширини шестерень, введення проміжної опори вторинного і проміжного валів дозволять в майбутньому використовувати нову КП навіть на п'ятитонному автомобілі.

Оригінальна конструкція задньої підвіски, що включає в себе новий підресорник і сучасні амортизатори фірми Mando зі зміненою схемою кріплення, забезпечує підвищену стійкість на дорогах і плавність роботи вузла при повному завантаженні автомобіля.

До всього іншого конструктори передбачили можливість демонтувати запаску без застосування додаткових інструментів. Причому власник і його привід розташовані в кузові автомобіля, що виключає вплив на них зовнішнього середовища. Застосовано і дистанційний привід люка паливного бака.

Застосовано і дистанційний привід люка паливного бака

Інтер'єр кабіни під стать імпортним фургонам

Вперше у вітчизняній практиці на автомобілі був застосований джойстіковий механізм управління КП. Спочатку багато хто сумнівався, що нашим вдасться створити працездатну конструкцію, але побоювання виявилися марними. Смію констатувати, перемикання передач чітке, з мінімальними зусиллями. Особливих претензій до динаміки розгону, керованості і плавності ходу помічено не було.

Хіба що робота самої коробки сподобалася трохи менше. Крутити дизель і працювати рукояткою КП - як-то мало узгоджується з таким поняттям, як еластичність подібної силової установки. До того ж постійно присутнє бажання намацати шосту передачу.

За доплату споживач може оснастити своє авто ABS (15 000 руб.), Диференціалом, що блокується (25 000 руб.) І кондиціонером (50 000 руб.). Кишені в дверях обійдуться в 600 руб.

Завод-виробник встановлює гарантію 3 роки або 150 000 км пробігу. Міжсервісний пробіг - 20 000 км. При покупці автомобіля підсумовуються наступні знижки: знижка за програмою утилізації (150 000 руб.), Вигода по фірмовій програмі «Лізинг ГАЗ», 10-відсоткова знижка за держпрограмою пільгового лізингу. Це одна з трьох запропонованих програм щодо здешевлення продукту при покупці. Саме ці чинники плюс встановлена ​​заводом ціна вивели «ГАЗель NEXT» у розряд лідерів російського сегмента LCV в своїй категорії.

Технічні характеристики «ГАЗель NEXT» 3.5 L3H3 (ГАЗ-А31R32-40)

Споряджена маса, кг

2530 Повна маса, кг 3500 Кліренс, мм 170 Об'єм багажного відсіку, м3 13,5 Обсяг паливного бака, л 79 Двигун модель Cummins ISF2.8s4R148 тип дизельні., 4-цил., З турбонаддувом робочий об'єм, см3 2800 потужність, к.с. при хв-1 150 при 3400 крутний момент, Нм при мін-1 330 при 1800 ... 2600 Коробка передач хутро., 5-ступінчаста Підвіска передня незалежна, важільна задня залежна, ресорна Гальма передні дискові задні барабанні 185 / 75R16С Максимальна швидкість, км / ч 130 Витрата палива при 80 км / год, л / 100 км 10,3

Ілля Ейхлера / ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ, ІП «Ейхлера І.А.»

»

Компанія зайнята на ремонті і обслуговуванні каменеобробного обладнання.

Lada Largus вибрав через часті поїздки до клієнтів, які знаходяться на віддалених відстанях і до яких відсутня нормальна дорога. Саме тому при виборі на перший план вийшли надійність автомобіля, за відгуками власників даної моделі, і вартість.

У автомобіля надійна підвіска, економічний двигун, містке вантажне відділення. Машина використовується не тільки на шосейних дорогах, а й на ґрунтових, нерідкі випадки поїздок в кар'єри. Доводиться перевозити габаритні вантажі, різного роду обладнання.

В автомобілі цього класу все влаштовує на 5 балів, окрім, хіба що, слабкою шумоізоляції вантажного відсіку.

Наскільки виправданим виявився вибір? Автомобіль виправдав себе на 100%, дуже надійний для малого бізнесу.

Михайло Свєтлов / директор логістичної-СКЛАДСЬКОГО-ТРАНСПОРТНОГО ВІДДІЛУ ТОВ «Шаянська-СЕРВІС»

Наші машини зайняті на доставці бутильованої гірської води в 19-літрових бутлях.

При виборі «ГАЗелі NEXT» не останню роль зіграли вартість і якість. На сьогоднішній день виробник пропонує гарантію 3 роки або 150 000 км пробігу. До всього іншого є кілька знижкових програм.

Останнім часом, з моменту випуску «ГАЗелі NEXT», ми стали менше звертатися з гарантійного ремонту.

З мінусів відзначу підвищений знос передньої гуми, вистачає на сезон, при моєму великому парку це затратно. Періодично відбувається поломка куліси КП (добре б над нею попрацювати виробнику). Загалом, КП треба допрацьовувати. При відкриванні дверей зачіпають кромку пластикового крила, в результаті відбувається його деформація.

Наскільки виправданим виявився вибір? Радує, що наш російський виробник почав думати про комфорт, з урахуванням експлуатації в Росії. На сьогоднішній день вважаю, що автомобіль «ГАЗель NEXT» непоганий продукт в співвідношенні ціна / якість: витривалий, міцний, акуратний і не сильно дорогий в обслуговуванні.

Незважаючи на те, що з початку випуску «ГАЗелі NEXT» вона майже щороку дорожчала, виробник постійно щось додавав в автомобіль. Тепер навіть мультімедійка варто.

Зараз поки що цілком адекватна ціна.

Автомобілі надані офіційним дилером Торговий дім «Спарз».

Наскільки виправданим виявився вибір?
Наскільки виправданим виявився вибір?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов