Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд Пежо 406

  1. Підвіска Пежо 406
  2. Двигуни Пежо 406
  3. Коробка передач Пежо 406
  4. Кузов Пежо 406

Наша сеть партнеров Banwar

Головна » Блог »Огляд Пежо 406 Головна   »   Блог   »Огляд Пежо 406   Незважаючи на свій далеко не юний вік, автомобілі Peugeot 406 до сих пір користуються попитом серед автолюбителів

Незважаючи на свій далеко не юний вік, автомобілі Peugeot 406 до сих пір користуються попитом серед автолюбителів. З моменту початку виробництва цього автомобіля пройшло вже багато років, але цей "француз" залишається одним з найкращих автомобілів за співвідношенням ціни і якості в класі D.

Користуються високим попитом і старі машини, серед яких присутні як автомобілі російського складання, так і машини зібрані в Європі. При цьому ціни на подібні машини можна назвати дуже помірними: за Peugeot 406 перших років випуску просять «всього лише» 7000 американських доларів, а за більш нові автомобілі (два роки) - до 14000 доларів.

Чи має сенс купувати старий Peugeot 406? Питання досить неоднозначний: в цій ситуації є і свої плюси і мінуси. Варто відзначити тільки одне: навіть вживані автомобілі Peugeot 406, що мають серйозний пробіг, зберігають прекрасні якості. Особливо це справедливо для ходової частини автомобіля.

Підвіска Пежо 406

Прекрасні якості ходової частини автомобіля досягаються в основному за рахунок прекрасно збалансованої підвіски . Вона складається з передніх стійок McPherson і задньої підвіски багатоважеля. Але якість виготовлення цих вузлів і узгодженість їх роботи дійсно вражає.

На перших автомобілях відрізнялися схильністю до заметів навіть при незначному повороті. Для недосвідчених водіїв це стало реальною проблемою. Варто було лише трохи забаритися і більш-менш серйозне ДТП було гарантовано. Однак виробник дуже швидко взявся за усунення даної проблеми, і вона була успішно вирішена. На задню підвіску встановили важелі з більш жорсткими шарнірами і проблема із заметами залишилася в минулому. Одночасно серйозно виріс ресурс цього вузла (в ранніх Peugeot 406 шарніри вимагали заміни вже через 30000 км пробігу).

Якоїсь поворотною точкою для «чотириста шостого» став рестайлінг на початку 1999 року. Саме тоді були замінені важелі, амортизатори, а також поворотні кулаки і стійки на передньої підвіски. За своєю конструкцією вони відрізняються від аналогічних вузлів перших моделей.

В даний час знайти автомобілі Peugeot 406 з первісної підвіскою практично неможливо, але навіть з заміненими елементами підвіски машини, випущені до рестайлінгу мають якесь своє, незрозуміле чарівність і привабливість, яку автомобіль дещо втратив після рестайлінгу.

Хоча ходові якості цих автомобілів, які можна зустріти в Росії дещо відрізняються (але залишаються дуже високими). Причина цього дуже проста: автомобіль поставлявся в країну з різними типами підвісок, серед яких були і спеціально створені для поганих доріг. Подібної адаптації уникли лише автомобілі з турбодизелями і бензиновими V-подібними двигунами. Ймовірно, адаптація до незадовільних дорогах звелася до установки більш жорстких пружин. Однак, таке посилення підвіски має і негативні сторони. Більш жорсткі пружини і збільшений кліренс робить хід автомобіля менш плавним, а після кілька десятків тисяч кілометрів пробігу машину починає відчутно трясти.

Слід зазначити, що якість підвіски автомобілів Peugeot дуже висока. Компанія самостійно виробляє амортизатори, і вони без проблем можуть витримати навіть 60000 тисяч км російських доріг. Навіть підтриманий Peugeot, з нормально працюючої підвіскою по плавності ходу і керованості на дорозі може дати фору більш сучасним аналогам.

Якщо вам не подобаються адаптовані для поганих доріг пружини, то їх можна легко замінити на звичайні (ціна питання - 230-250 доларів). Після цього машина більш плавно поводиться на невеликих нерівностях, пропадає тряска, зменшується кліренс. Але на поганій дорозі тряска і вібрація збільшується, а зменшення дорожнього просвіту може викликати проблеми.

На Peugeot 406 встановлені два варіанти гідропідсилювача керма. На автомобілях перших років випуску коштує французький гідропідсилювач, а потім на машину стали встановлювати гідропідсилювач німецької компанії ZF. При виникненні проблем з французьким агрегатом (текти розподільника, знос втулок рейки ) Ви можете просто замінити ці деталі. Якщо ця проблема виникли з німецьким гідропідсилювачем - то вам доведеться міняти його цілком. І це досить дорого.

Двигуни Пежо 406

Тепер про двигуни автомобіля. Компанія Peugeot в усі часи вважалася прекрасним виробником моторів. Особливо гарні були її дизельні двигуни . На перші «чотириста шості» ставили дизельні двигуни серії XUD. Надійні та перевірені часом, їх випускають ще з 70-х років. З 1999 року на автомобіль почали ставити сучасні турбодизельні двигуни DW. Вони тихіше і значно економічніше. Автолюбителям можна порекомендувати автомобіль Peugeot з будь-яким дизельним двигуном. З таким двигуном ви точно проїдете півмільйона кілометрів без капітального ремонту.

Тепер про бензинових двигунах. В принципі, вони непогані. Але і чудовими їх назвати теж не можна. Вони відрізняються високою гучністю, мають неабиякий витрата палива. Найпоширенішими бензиновими моторами Peugeot 406 є чотирициліндрові двигуни з об'ємом 1,8 і 2 літри. У свою чергу, 1,8 літрові двигуни бувають восьмиклапанним з потужністю 90 к.с. або шестнадцатиклапанного з потужністю 101-110 к.с. Мотори об'ємом два літри мають шістнадцять клапанів. На машинах перших років випуску коштують двигуни серії XU10J4R, після 1999 року вони були замінені двигунами серії EW.

Бензинові двигуни Peugeot 406 досить надійні, рекомендувати можна тільки частіше міняти зубчастий ремінь (через 60000 км пробігу) і міняйте охолоджуючу рідину. І тоді особливих проблем двигуном вашого «чотириста шостого» виникнути не повинно. Є ще один нюанс: патрубок повітряного фільтра знаходиться дуже низько - не забувайте про це, коли будете «форсувати» водні перешкоди, часті на наших дорогах. У разі потрапляння води в циліндри вас чекають серйозні проблеми і дорогий ремонт. В СТО, до речі, можна перемістити патрубок вище і таким чином позбавити себе від цієї проблеми.

Ще про нюанси бензинових двигунів Peugeot 406. Вони погано переносять холод і взимку можуть завестися тільки з другої-третьої спроби. При температурі нижче -18 ° С двигун може перестати заводитися зовсім. Особливо ця проблема характерна для двигунів серії EW. Причина проблеми - електроніка управління системою запалювання. Також з електронікою пов'язана ще одна специфічна проблема двигунів серії EW. Вона погано реагує на вітчизняний бензин, вірніше, на його якість. У програмі закладені досить високі норми бензину, щодо його октанового числа і токсичності. Для вирішення цих проблем найкраще завантажити оновлену версію програми. Це ви зможете легко зробити на багатьох СТО .

Ще одна проблема двигунів серії EW - дуже висока витрата масла . Причина цього феномена, швидше за все, лежить в конструкційних особливостях цього мотора. Витрата масла може доходити до 250 грам на 1000 кілометрів. При цьому така ситуація виробником вважається нормальною.

Коробка передач Пежо 406

Коробка передач Peugeot 406 не викликає ніяких нарікань. В машинах випуску до 1999 року в приводі стояли тяги, потім вони були замінені тросами. Важіль коробки має довгий хід, але передачі перемикаються чітко і легко, навіть у старих автомобілів з великим пробігом. Можна сказати, що скарги автолюбителів на коробку передач «чотириста шостого» - це швидше виняток.

Компанія-виробник рекомендує використовувати масла Esso і Total. Total всю свою продукцію «підганяє» під трансмісії і двигуни компанії PSA. Так, наприклад, масла Total для трансмісії зроблені з урахуванням особливостей коробок передач Citroen і Peugeot.

Ще більш суворі вимоги для масел, використовуваних для автоматичних коробок передач Peugeot 406. У таку коробку передач заливається тільки спеціальне масло, причому тільки один раз, його не змінюють. Якщо ви використовуєте «неправильне» масло, то коробка передач вийде з ладу. Взагалі, можна сказати, що Peugeot 406 з дволітровим двигуном і автоматичною коробкою передач - це прекрасний вибір для повсякденної міської їзди. При цьому вам доведеться неабияк витрачатися на бензин.

Кузов Пежо 406

Якість кузова автомобіля Peugeot 406 дуже висока. Він має двосторонню оцинковку і дуже висока якість фарбування і тому навіть після декількох років активної експлуатації в важких умовах практично не піддається корозії. Жорсткість кузова - середня.
Наостанок можна сказати наступне. Багато років минуло з моменту початку виробництва цього автомобіля. Але, незважаючи на це Peugeot 406 - це відмінний варіант серед автомобілів класу D. Автомобіль відрізняється прекрасною ходовою частиною і відмінним двигуном. Peugeot 406 на сьогоднішній день - це один з найкращих варіантів серед старих автомобілів.

Чи має сенс купувати старий Peugeot 406?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов