Наша сеть партнеров Banwar
19. Цікаво, що в Volvo S60 є функція TSA, яка допомагає автомобілю зберегти стійкість при русі з причепом. Хоча я з трудом уявляю таке дивне поєднання причепа і автомобіля зі спортивним характером ...
20. Салон Volvo S60 досить комфортний, я не очікував такого затишку - все-таки не сімейний седан. Але на ділі рівень комфорту виявився не нижче, ніж у седані Volvo S80. Сидіння виявилися зручними, з широким діапазоном регулювань, (передні - з електроприводом в «моєї» комплектації) і підігрівом. Робота кліматичної установки гідна похвали, до того ж вона доповнена інноваційною системою IAQS (контроль якості повітря в автомобілі).
21. Говорячи про салон, треба відзначити чудову шумоізоляцію Volvo S60 - на будь-якій швидкості в салоні панує тиша: ні тобі звуків зовні, ні цвіркунів, скрипів і хрускотом всередині. Це, до речі, один з небагатьох автомобілів в моїй серії тестів, так добре проявив себе в питанні тиші. Тут, звичайно, позначається і високу якість оздоблювальних матеріалів і збірки.
22. Керованість автомобіля не викликала нарікань - завдяки системі рульового управління із змінним зусиллям машина непогано рулится, відмінно тримає дорогу (повний привід, як ніяк). Правда, якщо порівняти з Subaru Legacy GT , Вольво поступається - японка кілька чутливіший реагує, і здалася більш цікавою в управлінні.
23. Але тут, як водиться, однозначної думки бути не може, бо відчуття суб'єктивні і стандартизації не піддаються. Зате Volvo S60 кілька комфортніше, так що в наявності якийсь паритет.
24. Серце автомобіля, 3-літровий турбований двигун потужністю в 304 кінських сили змусив чекати чогось незвичайного, але на ділі все виявилося трохи прозаїчніше. Справа в тому, що величезна міць двигуна чомусь використовується не в повній мірі. Напевно, причиною цього - настройки 6-ступеневої автомата Geartronic. У всякому разі, прискорення тут відчувається не так гостро, як на тій же Legacy GT . Але при цьому поганяти на Volvo S60 можна, причому непогано - є ще й ручний режим управління КПП, хоча для запеклих «стрітрейсери» він, напевно, не підійде.
25. Але ось для тих, хто хоче отримати потужний автомобіль, комфортний, швидкісний, безпечний і при цьому оснащений повним приводом - Volvo S60 стане чудовим вибором. Справедливості заради треба сказати, що не варто покладати на повний привід занадто багато надій і сунутися в вотчину рамних позашляховиків. Повний привід тут реалізований за схемою Haldex AWD і доповнений технологією Instant Traction. Він більше підходить для стійкої їзди по трасі з будь-якими коефіцієнтами зчеплення, ніж для бездоріжжя.
26. Після уважного знайомства Volvo S60 стає зрозуміло, чому цей автомобіль назвали найкращим в середньому класі. Поєднання непоганий динаміки і відмінної керованості робить S60 хорошим вибором для тих, хто любить отримати порцію адреналіну від високих швидкостей, а безпрецедентний рівень комфорту та безпеки в своєму класі дозволить використовувати цей автомобіль навіть як сімейний, незважаючи на всі його спортивні замашки. Не дарма ж я говорив на початку огляду - важко сприймати Volvo, як спортивні автомобіль. Автомобілі цього бренду традиційно багатофункціональні і можуть виступати одночасно в декількох амплуа.
27. Ціна на автомобіль лежить в діапазоні від 1.1 до 2 млн. Рублів, в залежності від комплектації. Я їздив на найдорожчій Volvo S60 вартістю 1 965 000 рублей. І знаєте - на самому початку я був упевнений, що це досить дорого, а от ближче до кінця тестування ціна перестала здаватися неадекватною. За такий автомобіль дійсно не шкода віддати 2 млн. Рублів ...
Дивіться також наші минулі тести: Тест драйв Subaru Legacy GT , Тест драйв Honda Civic 4D , Тест драйв Range Rover Supercharged , Тест драйв KIA Sorento , Тест драйв KIA Soul , Тест драйв KIA Koup , Тест драйв Honda Pilot , Тест драйв Volvo S80 , Тест драйв KIA Cee`d , Тест драйв Honda CR-V , Тест драйв Ford Mondeo , Тест драйв KIA Mohave , Тест драйв KIA Sportage
Бажаєте, щоб огляд автомобіля, який ви продаєте, з'явився на найпопулярнішому блозі Рунета? Пишіть: [email protected]